Nou, nou, dat kostte moeitequote:
quote:Rotterdam, Netherlands
23/02/2011 7:08 Importscan
23/02/2011 6:51 Wordt afgeleverd
23/02/2011 6:15 Aankomstscan
23/02/2011 4:37 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Yeahquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het laatste nachtje in het ouderlijk huis
Niet posten dan!quote:
Kan nog niet zeggen dat ik dat deel leuk vind hoorquote:
nehquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, nou, dat kostte moeiteZit jij niet gewoon 24/7 online om te reageren op een post in de SC
Niet verrassend, wel een beetje jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nehik ben vaker niet online tegenwoordig dan wel, jaja verrassend he?
mopperkontquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet verrassend, wel een beetje jammerEigenlijk gewoon heeel jammer! Of beter gezegd: zwaar teleurstellend
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ga dit weekend denk ik amazon eens met een order vereren, moet toch een hoesje voor de kindle bestellen en dan kan ik net zo goed wat kookboeken bestellen dacht ik
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh god oh god ik moet het huis aan kant slepenMama en oma komen straks lunchen en was vouwen (... mijn moeder helpt graag met was vouwen bij mij, en woensdag is omadag.) Nu komen mama en oma hierheen
En het is een troep en ik moet wat lekkers halen en en en ik heb er eigenlijk geen zin in
Jaquote:
geduld, UPS is ok. Móet het voor 12u bij jou zijn dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geduld, UPS is ok. Móet het voor 12u bij jou zijn dan?
quote:
Zwangerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog steeds misselijk, maf.
Ahhhhhquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ademSarabi, tis heus niet de laatste keer
ik had vannacht een nachtmerrie! Mn ouders wilden niks meer met me te maken hebben! Ze hielden niet meer van me, vonden als ik kookte niet lekker en ik had ooit getracht (wat ik me niet kon herinneren) mn jongste zusje in brand te steken. Ik liep iedere keer huilend naar hen maar ze negeerden me. Was n heel lange heftige droom en toen ik wakker werd dacht ik ff dat het waar was. Daarna was ik heel opgelucht maar wel misselijk van mn droom
Lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
net eens een gote pot gekocht en daarin mijn eigen ontbijtmix gegooid, met all bran vezels, rozijnen, abrikozen, zonnebloempitten... (al die gemixte meuk die je in de winkel koopt is een notenrisico, dus dan maar zo)
Dat doe ik ook zo, is veel lekkerder!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
net eens een gote pot gekocht en daarin mijn eigen ontbijtmix gegooid, met all bran vezels, rozijnen, abrikozen, zonnebloempitten... (al die gemixte meuk die je in de winkel koopt is een notenrisico, dus dan maar zo)
Neequote:
Lijnzaad kan ik er ook nog doorgooien idd, heb ik nog staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo, is veel lekkerder!(al doe ik er vooral ook pompoenpitten en gebroken lijnzaad bij
)
Vanmorgen yoghurt zonder iets er door gehad en warempel het zit nog steeds in mijn buik
Jaquote:
Ben je klaar met je jicht-kuur? Hoe vaak neem je die maagbeschermer? En heb je er wel genoeg aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
Zowaar een beetje kunnen slapen van 3:30 tot 11:30 zonder steeds naar het toilet te rennen.
Nu voorlopig even verder geen medicijnen, behalve de maagzuurremmer esomeprazol en dan maar hopen dat die maag en darmen een beetje tot rust komt.
Weegschaal gaf aan dat ik 3,9 kg. kwijt ben in een paar dagen. Dus dit is blijkbaar de manier om af te vallen.
Klaar met AB-kuur. Jichtkuur ben ik nu even mee gestopt om het lichaam tot rust te laten komen en de pijn is nu heel dragelijk. Maagbeschermer neem ik 1x per dag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben je klaar met je jicht-kuur? Hoe vaak neem je die maagbeschermer? En heb je er wel genoeg aan?
quote:
oooh, omdat je zei dat je ogen zoo slecht waren en zoo hard achteruit gingen dacht ik dat je minstens -7 hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Over 2 weken komt mijn nieuwe bril![]()
2 weken..
maar ook
![]()
Ogen waren nu goed te meten gelukkig, geen rare dingen. Rechteroog in 2 jaar stabiel, linker een halve 'punt' achteruit gegaan wat ik wel had verwacht. Maar goed, nog steeds geen extreme waardes (-0.75 en -1.25 + cilindrische toestanden)Lenzen ook weer even laten keuren, is verder prima.. Nu dus 2 weken geduld..
![]()
Gezellig, familiebezoekje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Golfer weer aan het opknappen klinkt goed!
Zometeen met mam naar het ziekenhuis, pa kan niet mee, die ligt er zelf
Nee, mam moet naar het UMCG en pa ligt in het Martini (gisteravond per ambulance afgevoerd, hij moest cleanprep voor een endoscopie onder narcose vandaag, dat mislukte, hij zwol op als een ballonnetje, maar er kwam niks uitquote:
jeetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, mam moet naar het UMCG en pa ligt in het Martini (gisteravond per ambulance afgevoerd, hij moest cleanprep voor een endoscopie onder narcose vandaag, dat mislukte, hij zwol op als een ballonnetje, maar er kwam niks uit)
Ik ben een soort taxi, ga eerst met ma mee en breng haar dan naar pa toe
Goh, krijgen je ouders en jij familiekorting bij de ziekenhuizen? Vaste klantenkorting?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
Nee, mam moet naar het UMCG en pa ligt in het Martini (gisteravond per ambulance afgevoerd, hij moest cleanprep voor een endoscopie onder narcose vandaag, dat mislukte, hij zwol op als een ballonnetje, maar er kwam niks uit)
Wat een gedoe. Maar goed dat jij taxi kan spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
Whehequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, krijgen je ouders en jij familiekorting bij de ziekenhuizen? Vaste klantenkorting?
Teruglezend...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het laatste nachtje in het ouderlijk huis
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
Ha sunny, dat klinkt als mijn nieuwe brilook over twee weken klaar, -1 en -0,75 en twee cylinders van 1,5
Ja wat een gek mens. Je bent dol op je ouders, je hebt een auto en TARA is thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef freecell het volgende:
Whehe
Mijn moeder wilde dus met de taxi en dan alleen naar de bestraling en daarna gesprek over voortgang en dan alleen met de taxi naar pa.
Muppet
Dus ik: ik heb een auto en TARA is thuis mam!
En zij:wil je echt mee?
Gek mens, natuurlijk ga ik mee
Dat was het idee, maar dat lukte dus nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
jee FC, dat is nog ff wat. Wordt je vader leeggeperst ofzo?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
jee FC, dat is nog ff wat. Wordt je vader leeggeperst ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wat een gek mens. Je bent dol op je ouders, je hebt een auto en TARA is thuisDa's voorbestemd
Devine intervention
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik weet neit hoe ze hem nou leeg gekregen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilden idd met zo'n camera en dan krijg je dus van dat cleanspul. Dat moet je opdrinken, dan loop je leeg en dan ben je schoon en kunnen ze kijken.
Dat ging mis, hij liep niet leeg, hij zwol op![]()
Denken moet je niet doen. Je hoort hoefgetrappel, en je denkt gelijk aan een zebra. Maar waarom ga je voor de 'moeilijke' optie? Het kan ook gewoon een paard zijnquote:
Wat een goeie is dit !quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Denken moet je niet doen. Je hoort hoefgetrappel, en je denkt gelijk aan een zebra. Maar waarom ga je voor de 'moeilijke' optie? Het kan ook gewoon een paard zijnGewoon een kleine verstopping
Die zou cleanprep er uit moeten blazen dacht ik zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Denken moet je niet doen. Je hoort hoefgetrappel, en je denkt gelijk aan een zebra. Maar waarom ga je voor de 'moeilijke' optie? Het kan ook gewoon een paard zijnGewoon een kleine verstopping
Of zoals ooit een tokkie bij de Rijdende Rechter riep: denken mot je aan een paard over laten, want die hep een groter hoofd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hoort het welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef freecell het volgende:
Die zou cleanprep er uit moeten blazen dacht ik zo
Maar ik zal het straks wel horen gok ikWant ik ben mee naar het ziekenhuis, eerste rang
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
zeker jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
We eten waar kaas zin in heeft. Die is niet zo lekker. Maar in ieder geval vooraf paprikasoep. Ik hoop dat ie zich morgen beter voelt, als we naar Frankrijk vertrekken
Pasta die ik gisteren gemaakt heb. Met rode wijnsausquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond eten we ricotta/verse spinazie basiliucmpesto lasagne. zo eens even een tomatensaus maken en de basilicumpesto, dan hoef ik t straks alleen nog even in elkaar te knutselen.
Wat eten jullie??
Sushiquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwalbum binnenIk heb mezelf overtroffen ondanks dat ik drie kleine puntjes voor verbetering heb gevonden
![]()
![]()
wat voor pasta? Want veel soorten van de vorige dag worden klefquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Pasta die ik gisteren gemaakt heb. Met rode wijnsaus
ik keek gauw naar buiten; hier toevallig ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef DarkElf het volgende:
t sneeuwt
echte sneeuw, niet eens van die natte zooi
Hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef DarkElf het volgende:
t sneeuwt
echte sneeuw, niet eens van die natte zooi
Valt wel mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor pasta? Want veel soorten van de vorige dag worden klef
Mijn ouwe wijkiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
Ook hier (natte) schnee.
We waren in het oh zo gezellige (not) winkelcentrum van Haarlem-Schalkwijk.
Kanaleneiland in Utrecht is er niets bij.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
Ook hier (natte) schnee.
We waren in het oh zo gezellige (not) winkelcentrum van Haarlem-Schalkwijk.
Kanaleneiland in Utrecht is er niets bij.
Nou een heel voorzichtig uittesten of een koppie soep er in blijft.
Je ziet er tegenwoordig vrijwel alleen maar glimmende gewatteerde jassen met bontkragen en petjes op het hoofd rondlopen/schuilen tegen de sneeuw. .quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn ouwe wijkie![]()
Niet gezellig maar wel lekker groot, kwam er vroeger dagelijks
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet er tegenwoordig vrijwel alleen maar glimmende gewatteerde jassen met bontkragen en petjes op het hoofd rondlopen/schuilen tegen de sneeuw. .
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
En Peeke, je bent gewoon goeddus niks
Was toen ook alquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet er tegenwoordig vrijwel alleen maar glimmende gewatteerde jassen met bontkragen en petjes op het hoofd rondlopen/schuilen tegen de sneeuw. .
en brood bakken ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Fijn voor de Elfenmoeder zegZal een hele opluchting zijn!!
We zijn ook naar de tuinen geweest en daar 3 zakken sojameel gekocht voor de prijs van 2wel een rechtsdraaiend dubbelgepunnikte winkel zeg, met esoterische muzak
![]()
Ja een sojabrood, een grOte (met huttenkase/eieren/olie/citroensap/water) staat nu te rijzen.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
We zijn ook naar de tuinen geweest en daar 3 zakken sojameel gekocht voor de prijs van 2wel een rechtsdraaiend dubbelgepunnikte winkel zeg, met esoterische muzak
![]()
De groene winkel een stad verderop is getransformeerd in een grote biologische supermarktquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet toch eens kijken of ik ergens verschillende gedroogde bonen kan scoren. Staan een paar leuke recepten in de nieuwe delicious met zwartebonen, witte boterbonen en zwarte ogen bonen en nog veel meer..
Wél weggooien mr Aquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef AnneX het volgende:
Daardoor bedacht ik mij dat ik het voornemen heb om te gaan broodbakken.
Machine staat ( schoon) in de schuur.
En nu vindt mn. AnneX dat ik rustig het pak broodmeel uit 2007 en nog één uit 2008
niét hoef weg te gooien !!! en gebruiken.
De lol en voorpret is al weer verdwenen.
Iew bonenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet toch eens kijken of ik ergens verschillende gedroogde bonen kan scoren. Staan een paar leuke recepten in de nieuwe delicious met zwartebonen, witte boterbonen en zwarte ogen bonen en nog veel meer..
Ja joh, natuurlijk. als-t-ie de andere kant opkijkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wél weggooien mr A![]()
Nieuw kopen
Ik bak overigens zonder machine
Maar het gekke van de Tuinen is dan wel dat ze er allemaal commerciële dieet-onzin verkopen en van dat spier-opbouw-spul voor bodybuilders.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Fijn voor de Elfenmoeder zegZal een hele opluchting zijn!!
![]()
Ohh wat een toffe toko!! Zo iets lijkt me geweldig om in de buurt te hebben. Ik rij morgen even naar Almelo naar de natuurwinkel daar. Kijken wat ze hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
De groene winkel een stad verderop is getransformeerd in een grote biologische supermarkt
die Puur heet.
Daar zag ik een tijdje terug alle soorten bonen.
http://www.soeco.nl/magaz(...)che-winkel-puur.html
Wij zijn (bijna) uniek.
Alleen in Leiden en Houten: 3500 bio verantwoorde produkten.
Ja, best lekker even niets aan mijn hoofd hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iew bonen
Geniet je een beetje van je vakantie?
En heeft Sammie het niet koud, nu hij er helemaal bloot bij loopt?
Moet wel als je zoals ik thuis bent en zelf je dag kan indelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef AnneX het volgende:
Voor jouw discipline heb ik alle lof en bewondering.
* kijkt opzij naar stapeltje pilates-info b.v.
lekker he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef Bluezz het volgende:
Eet nu 2 van die dunne crackertjes die Elf laatst had. Best lekker
Heb niets met Grunberg maar ik zal eens in de kindle van de mr zoeken of hij 'Tirza' heeft, eens zien waar je nou zo hoteldebotel van bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
DE, wat een goed nieuws voor je moeder!
Brooddeeg staat hier te rijzen en gisteren had ik al een soepie gemaakt. Straks de broccoli-salade van DE/Jamie maken, ben benieuwd!
En Tirza uitgelezen. Wát een einde!!Bluezz, ik ben gewoon jaloers dat jij nog in het boek bezig bent.
quote:
Tuinen is de meest commerciele fluffy-healthy toko die er bestaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar het gekke van de Tuinen is dan wel dat ze er allemaal commerciële dieet-onzin verkopen en van dat spier-opbouw-spul voor bodybuilders.
quote:LimBeurs is een topgebeurtenis waar liefhebbers en handelaars al jaren met argusogen naar uitkijken.
Is die weer uit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef LieLie het volgende:
Er staan wel weer interessante dingen in de Delicious
Studie HBO Communicaasiequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef TAV74 het volgende:
OMG: rondje rondsurfen om eens te kijken wat er over onze beurs te vinden is levert weer taalkundige hoogstandjes op. Dit soort promotie hoeven wij in ieder geval niet
[..]
![]()
Nee man, die is hartstikke hipquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef TAV74 het volgende:
OMG: rondje rondsurfen om eens te kijken wat er over onze beurs te vinden is levert weer taalkundige hoogstandjes op. Dit soort promotie hoeven wij in ieder geval niet
[..]
![]()
Wat heb je vandaag gekregen? Een thermosfles?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
weer een dagje training, vandaag echt veel geleerd enzo
morgen weer
Waar zijn jullie nu? "trek de stekker uit je modem en doe deze er na 15 seconden weer in" ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen weer
onder anderequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar zijn jullie nu? "trek de stekker uit je modem en doe deze er na 15 seconden weer in" ?![]()
Heb je in de database al naar BN'ners gezocht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen weer
Ah, mooi. Na die cursus kan ik je hier een baan aanbieden als systeembeheerder dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder anderevandaag hoe t netwerk is opgebouwd, van de klant tot aan t eerste signaal, over telefonie ed, morgen routers en security pack dacht ik
Vandaag is de producttraining pas begonnen, hiervoor was communicatie en introductie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, mooi. Na die cursus kan ik je hier een baan aanbieden als systeembeheerder dus
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Vind je het ook leuk MeMo?
En die broodknoopjes klinken lekker Elf
Vanavond eten we sla/tom en opgebakken kibbeling die we gisteren in Zandvoort van de boulevard hadden meegenomen. Hopelijk houdt golfer het er in.
Nee, maar je weet al meer dan 90% van de mensen over het internet, routers en hoe een internetverbinding werktquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]maar dat wil ik niet eens, ben geen nerd
dat misschien wel ja na deze cursusquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar je weet al meer dan 90% van de mensen over het internet, routers en hoe een internetverbinding werkt
Dan pik je er maar eentje op straat op voor Steer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Euhm deze week kom ik niet op studie he?
Als hij voor mij een leuke vent regelt, val daar over te praten misschienquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan pik je er maar eentje op straat op voor Steer.
Sorry, heb m'n oog al laten vallen op iemand andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als hij voor mij een leuke vent regelt, val daar over te praten misschien
volgens mij zei ik iets van: juk wat een bal... dus no thanksquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, heb m'n oog al laten vallen op iemand anders
Die paardrijgast misschien?
Jurkje's vriend?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij zei ik iets van: juk wat een bal... dus no thanks
Welkom thuis en jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
thuis
en ja hoor; weer een boete van EUR 40,- binnen
(met 56 geflitst waar ik 50 mocht)
Gaat wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heee die Krakhoe gaat het met jouuu?
niet van mijn kant iigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]maar als het nou echte liefde is
ah de 'alles kan kapot' houdingquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]maar als het nou echte liefde is
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah de 'alles kan kapot' houding
Ik had effe wat aan m'n hoofd en nu heb ik weer eens buikpijn, het bekende recept.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vertel; wat is er?
je was ffies niet online
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
vertel; wat is er?
je was ffies niet online
Klote Krakquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zit weer eens aan een beschuitje en heb daarom mijn kennis van de behandeling van diverticulitis eens bijgespijkerd.Er is best wat veranderd sinds 2005, misschien toch eens naar de dokter.....
En Steer die dat zegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah de 'alles kan kapot' houding
quote:
Bluezz, het is vervelend, maar het is net zo ernstig als een verkoudheid. Alleen begin ik het te vaak te vinden. Maar ik las iets over mesalazine, eens horen wat de dokter daarvan vindt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat ook de reden waarom je meer hapjes/snacks eet normaal, ipv maaltijden? Of is dat meer omdat je het niet fijn vindt voor jezelf te koken Krak?
net zo ernstig als een verkoudheid? oh pfoehquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Bluezz, het is vervelend, maar het is net zo ernstig als een verkoudheid. Alleen begin ik het te vaak te vinden. Maar ik las iets over mesalazine, eens horen wat de dokter daarvan vindt.
Steer, het is waarschijnlijk andersom. Ik zou meer gebaat zijn bij normaler eten.Maar ik vind alleen eten idd niet leuk.
Van salsa'en komt boemsen hequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Memo zou je zin hebben om met ons te gaan salsa'en vrijdag? Of kijken salsa'en?
Vrijdag vanb 8-17.30 training, dus even kijken hoe gaaaar ik dan benquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Memo zou je zin hebben om met ons te gaan salsa'en vrijdag? Of kijken salsa'en?
Okee, misschien eten we vantevoren nog wat, dan kun je gewoon aanschuiven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vrijdag vanb 8-17.30 training, dus even kijken hoe gaaaar ik dan benmaar op zich wel leuk
biquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, misschien eten we vantevoren nog wat, dan kun je gewoon aanschuiven.
L. heeft het echt continu over jou, volgens mij is ze fan.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met L/ hopelijk voor steer ja
Ik weet wat het is en wat ik eraan moet doen als het weer zover is. Daarvoor hoef ik niet naar de dokter. Maar ik zou willen dat het minder vaak voorkomt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net zo ernstig als een verkoudheid? oh pfoehmaar als je je niet goed voelt kun je voor de zekerheid ff naar de dokter gaan.
waar woon je? zullen we een keer samen eten?
ik ben dan ook haske leuk natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met L/ hopelijk voor steer ja
Nee, zowel in nuchtere als beschonken toestand had ze ontkend bi te zijn.quote:
Ohof... ze probeert uit te vissen of ze jaloers moet zijn. Misschien denkt ze dat van kookworkshops boemzen komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ze vond het idd wat vreemd dat ik moest lachen om Memo's kookworkshop SMS die ze maandag stuurde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ohof... ze probeert uit te vissen of ze jaloers moet zijn. Misschien denkt ze dat van kookworkshops boemzen komt.
Kijk, dat is al een veeg teken.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ze vond het idd wat vreemd dat ik moest lachen om Memo's kookworkshop SMS die ze maandag stuurde.
S: ':D'
L: 'Van wie is die SMS? '
S: 'Memo'
L: 'Waarom moet je lachen?'
S: 'Omdat Memo grappig is'
L: 'Oh?'
Nja, kan van alles betekenen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een veeg teken.....
Ja, ook dat ze baalde dat je het grappige niet vertelde. En dat jij wel leuke vrienden hebt die niet verlegen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nja, kan van alles betekenen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ook dat ze baalde dat je het grappige niet vertelde. En dat jij wel leuke vrienden hebt die niet verlegen zijn.
anders met jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat weet je nog helemaal niet
ik kan best verlegen zijn hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ook dat ze baalde dat je het grappige niet vertelde. En dat jij wel leuke vrienden hebt die niet verlegen zijn.
Ja maar jij kent L. En je gaat mee naar salsa. Dan ben je vast niet erg verlegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan best verlegen zijn hoorhoewel dat wel een stuk minder is dan t was
je bedoelt autistisch? nee dat ben ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja maar jij kent L. En je gaat mee naar salsa. Dan ben je vast niet erg verlegen.
Lol, dat bedoelde ik niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bedoelt autistisch? nee dat ben ik niet
Was er niet iets met een schaaltje water op de bodem zetten? {klok/klepel dinges}quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Broodbakkers, de buitenkant van mijn brood wordt zo keihard. Is daar iets tegen te doen? Oven staat op 175, dus niet te heet volgens mij.
Ik denk dat het een heteluchtoven ís. (Maar hoe weet je dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Kan je hem op hete lucht instellen? En dan 10% minder heet zetten.
Als er een ventilator draait is het een hete lucht oven. Denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heteluchtoven ís. (Maar hoe weet je dat.).
Maar ik zal hem de volgende keer wat koeler zetten.
Dan is het er zo eentje denk ik!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als er een ventilator draait is het een hete lucht oven. Denk ik.
houden zoquote:
Ik vind elke dag om zeven uur al zo'n uitdagingquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan is het er zo eentje denk ik!
Hoi LieLie. Kun je niet wat vroeger opstaan om bij te lezen?![]()
![]()
De kookworkshop is natuurlijk wel een commitment hè? Dat vraagt offers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind elke dag om zeven uur al zo'n uitdaging
Misschien moeten jullie me maar royerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De kookworkshop is natuurlijk wel een commitment hè? Dat vraagt offers.
Helaas! Het is net als de maffia. You can check out any time you want, but you can never leave...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie me maar royeren
Wat rot!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
goeie vriendin van me die hier in de straat woont ga ik zo ff naartoe. haar oom heeft vanochtend tijdens het jagen zelfmoord gepleegd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Helaas! Het is net als de maffia. You can check out any time you want, but you can never leave...
Jeetje, dat is rot.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
goeie vriendin van me die hier in de straat woont ga ik zo ff naartoe. haar oom heeft vanochtend tijdens het jagen zelfmoord gepleegd. gisteravond was ze nog op visite bij em. compleet onverwacht
Ik quote een liedje waar ik een hekel aan heb....quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Helaas! Het is net als de maffia. You can check out any time you want, but you can never leave...
Wat erg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn bedrijf is ff geleden failliet gegaan, toen werd hij depressief en slikte hij anti-dep.
vanochtend zei hij dat hij weer op hazen ging jagen (doet ie vaker) en toen schoot hij zichzelf dood.
hij laat een vrouw en 3 zoontjes van 18, 17 en 12 achter
Veel plezier!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Heftig FFT. Voor de nabestaanden is het echt vreselijk heb ik van redelijk dichtbij kunnen zien....
Ik ga zo eens even een half uurtje teambespreking doen en dan een oefenwedstrijdje tegen een of andere A-jeugdselectie spelen
met alle liefde!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm. Nou.
Willen jullie me morgen even sgoppen als ik het niet doe? Ik ga een afspraak maken met de huisarts.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
voet handbalse Tav! break a leg![]()
toch maar niet
Jamaar... het is erg hoor, ik wil stoppen met roken, ook voor de darm.quote:
Hoe gaat het met je Isa?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ach, wat triest, FFTWat vreselijk voor zijn vrouw en kinderen en wat erg dat hij zich zo depressief voelde dat hij geen andere uitweg meer zag.
FC, waarom moest jouw papa voor een darmonderzoek naar het ziekenhuis dan? En weet je al wat meer?
Goed zo!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag yoghurt, appel en kwark gegetenEn veel geslapen.
klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag yoghurt, appel en kwark gegetenEn veel geslapen.
Het is in een zaal, met een bal en er is een derde helft. Logische vergissing.quote:
en hij heeft het zo vaak over voetbal!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is in een zaal, met een bal en er is een derde helft. Logische vergissing.
Wel fijn dat ze weet dat je voor haar klaarstaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
change of plans; ik blijf thuis. vriendin blijft toch liever vnv even met de familie (logisch).
Ze is uit etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
FC, waarom moest jouw papa voor een darmonderzoek naar het ziekenhuis dan? En weet je al wat meer?
O, leuk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze is uit eten
FC, vreselijk van je buurman zeg...
Morgen ochtendquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
O, leuk!
Wanneer ga jij weg, vrijdag?
OooOOooo, wat leuk! Heel veel plezier, lieverdquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben net terug van sport, ging lekker!Vrijdag middag weer
Ik ben er ZO aan toequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Isabeau het volgende:
OooOOooo, wat leuk! Heel veel plezier, lieverd
Fijn voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben net terug van sport, ging lekker!Vrijdag middag weer
Kom je op vent?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben er ZO aan toe
Ga je nog op wow vandaag?
momenteel niet neequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn voor jeVoel je je weer energiek? Jij liever dan ik
Ging het nou een champagnetrip worden?quote:
Ik had vorige week de Xco overgeslagen ivm buikpijn en aanverwante ongein, maar ik mis het dan toch wel stiekemquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker Lekker
En ik heb ook weer zin in aquasporten, al 2X niet geweest
Het zal wel aan mijn ervaring met beesten liggen. Maar als een beest zielig doet, krijg ik zo'n zin om de baas te zijn......quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
momenteel niet neemaar morgen wel!
Er zit nu een hondje zielig te piepen naast me omdat hij wil dat ik ga douchen(en nee, niet omdat ik stink, maar omdat hij dan even lekker op bed mag liggen
)
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ging het nou een champagnetrip worden?
Heel veel plezier iig!
Als er maar geen Crack of Knackebrot is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ross is overigens erg verwarrend, we hebben tegenwoordig een marjolaine en een Uyima in de raids, dus ik denk steeds dat hij het tegen jou heeft, Lein
Bonus!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Bluezz het volgende:
Wat raar ; op mijn OV/Translink overzicht van gisteravond staat maar 1X een tramritje vermeld, alleen de heenweg... terwijl ik ook de terugreis hebt ge'bliebt'
Want? Je hebt niks te doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel thee gedronken als in de afgelopen anderhalve week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |