Nou, nou, dat kostte moeitequote:
quote:Rotterdam, Netherlands
23/02/2011 7:08 Importscan
23/02/2011 6:51 Wordt afgeleverd
23/02/2011 6:15 Aankomstscan
23/02/2011 4:37 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Yeahquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het laatste nachtje in het ouderlijk huis
Niet posten dan!quote:
Kan nog niet zeggen dat ik dat deel leuk vind hoorquote:
nehquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, nou, dat kostte moeiteZit jij niet gewoon 24/7 online om te reageren op een post in de SC
Niet verrassend, wel een beetje jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nehik ben vaker niet online tegenwoordig dan wel, jaja verrassend he?
mopperkontquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet verrassend, wel een beetje jammerEigenlijk gewoon heeel jammer! Of beter gezegd: zwaar teleurstellend
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ga dit weekend denk ik amazon eens met een order vereren, moet toch een hoesje voor de kindle bestellen en dan kan ik net zo goed wat kookboeken bestellen dacht ik
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh god oh god ik moet het huis aan kant slepenMama en oma komen straks lunchen en was vouwen (... mijn moeder helpt graag met was vouwen bij mij, en woensdag is omadag.) Nu komen mama en oma hierheen
En het is een troep en ik moet wat lekkers halen en en en ik heb er eigenlijk geen zin in
Jaquote:
geduld, UPS is ok. Móet het voor 12u bij jou zijn dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geduld, UPS is ok. Móet het voor 12u bij jou zijn dan?
quote:
Zwangerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog steeds misselijk, maf.
Ahhhhhquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ademSarabi, tis heus niet de laatste keer
ik had vannacht een nachtmerrie! Mn ouders wilden niks meer met me te maken hebben! Ze hielden niet meer van me, vonden als ik kookte niet lekker en ik had ooit getracht (wat ik me niet kon herinneren) mn jongste zusje in brand te steken. Ik liep iedere keer huilend naar hen maar ze negeerden me. Was n heel lange heftige droom en toen ik wakker werd dacht ik ff dat het waar was. Daarna was ik heel opgelucht maar wel misselijk van mn droom
Lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
net eens een gote pot gekocht en daarin mijn eigen ontbijtmix gegooid, met all bran vezels, rozijnen, abrikozen, zonnebloempitten... (al die gemixte meuk die je in de winkel koopt is een notenrisico, dus dan maar zo)
Dat doe ik ook zo, is veel lekkerder!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
net eens een gote pot gekocht en daarin mijn eigen ontbijtmix gegooid, met all bran vezels, rozijnen, abrikozen, zonnebloempitten... (al die gemixte meuk die je in de winkel koopt is een notenrisico, dus dan maar zo)
Neequote:
Lijnzaad kan ik er ook nog doorgooien idd, heb ik nog staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo, is veel lekkerder!(al doe ik er vooral ook pompoenpitten en gebroken lijnzaad bij
)
Vanmorgen yoghurt zonder iets er door gehad en warempel het zit nog steeds in mijn buik
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |