Nou, nou, dat kostte moeitequote:
quote:Rotterdam, Netherlands
23/02/2011 7:08 Importscan
23/02/2011 6:51 Wordt afgeleverd
23/02/2011 6:15 Aankomstscan
23/02/2011 4:37 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Yeahquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het laatste nachtje in het ouderlijk huis
Niet posten dan!quote:
Kan nog niet zeggen dat ik dat deel leuk vind hoorquote:
nehquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, nou, dat kostte moeiteZit jij niet gewoon 24/7 online om te reageren op een post in de SC
Niet verrassend, wel een beetje jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nehik ben vaker niet online tegenwoordig dan wel, jaja verrassend he?
mopperkontquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet verrassend, wel een beetje jammerEigenlijk gewoon heeel jammer! Of beter gezegd: zwaar teleurstellend
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ga dit weekend denk ik amazon eens met een order vereren, moet toch een hoesje voor de kindle bestellen en dan kan ik net zo goed wat kookboeken bestellen dacht ik
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh god oh god ik moet het huis aan kant slepenMama en oma komen straks lunchen en was vouwen (... mijn moeder helpt graag met was vouwen bij mij, en woensdag is omadag.) Nu komen mama en oma hierheen
En het is een troep en ik moet wat lekkers halen en en en ik heb er eigenlijk geen zin in
Jaquote:
geduld, UPS is ok. Móet het voor 12u bij jou zijn dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geduld, UPS is ok. Móet het voor 12u bij jou zijn dan?
quote:
Zwangerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog steeds misselijk, maf.
Ahhhhhquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ademSarabi, tis heus niet de laatste keer
ik had vannacht een nachtmerrie! Mn ouders wilden niks meer met me te maken hebben! Ze hielden niet meer van me, vonden als ik kookte niet lekker en ik had ooit getracht (wat ik me niet kon herinneren) mn jongste zusje in brand te steken. Ik liep iedere keer huilend naar hen maar ze negeerden me. Was n heel lange heftige droom en toen ik wakker werd dacht ik ff dat het waar was. Daarna was ik heel opgelucht maar wel misselijk van mn droom
Lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
net eens een gote pot gekocht en daarin mijn eigen ontbijtmix gegooid, met all bran vezels, rozijnen, abrikozen, zonnebloempitten... (al die gemixte meuk die je in de winkel koopt is een notenrisico, dus dan maar zo)
Dat doe ik ook zo, is veel lekkerder!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef DarkElf het volgende:
net eens een gote pot gekocht en daarin mijn eigen ontbijtmix gegooid, met all bran vezels, rozijnen, abrikozen, zonnebloempitten... (al die gemixte meuk die je in de winkel koopt is een notenrisico, dus dan maar zo)
Neequote:
Lijnzaad kan ik er ook nog doorgooien idd, heb ik nog staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo, is veel lekkerder!(al doe ik er vooral ook pompoenpitten en gebroken lijnzaad bij
)
Vanmorgen yoghurt zonder iets er door gehad en warempel het zit nog steeds in mijn buik
Jaquote:
Ben je klaar met je jicht-kuur? Hoe vaak neem je die maagbeschermer? En heb je er wel genoeg aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
Zowaar een beetje kunnen slapen van 3:30 tot 11:30 zonder steeds naar het toilet te rennen.
Nu voorlopig even verder geen medicijnen, behalve de maagzuurremmer esomeprazol en dan maar hopen dat die maag en darmen een beetje tot rust komt.
Weegschaal gaf aan dat ik 3,9 kg. kwijt ben in een paar dagen. Dus dit is blijkbaar de manier om af te vallen.
Klaar met AB-kuur. Jichtkuur ben ik nu even mee gestopt om het lichaam tot rust te laten komen en de pijn is nu heel dragelijk. Maagbeschermer neem ik 1x per dag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben je klaar met je jicht-kuur? Hoe vaak neem je die maagbeschermer? En heb je er wel genoeg aan?
quote:
oooh, omdat je zei dat je ogen zoo slecht waren en zoo hard achteruit gingen dacht ik dat je minstens -7 hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Over 2 weken komt mijn nieuwe bril![]()
2 weken..
maar ook
![]()
Ogen waren nu goed te meten gelukkig, geen rare dingen. Rechteroog in 2 jaar stabiel, linker een halve 'punt' achteruit gegaan wat ik wel had verwacht. Maar goed, nog steeds geen extreme waardes (-0.75 en -1.25 + cilindrische toestanden)Lenzen ook weer even laten keuren, is verder prima.. Nu dus 2 weken geduld..
![]()
Gezellig, familiebezoekje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Golfer weer aan het opknappen klinkt goed!
Zometeen met mam naar het ziekenhuis, pa kan niet mee, die ligt er zelf
Nee, mam moet naar het UMCG en pa ligt in het Martini (gisteravond per ambulance afgevoerd, hij moest cleanprep voor een endoscopie onder narcose vandaag, dat mislukte, hij zwol op als een ballonnetje, maar er kwam niks uitquote:
jeetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, mam moet naar het UMCG en pa ligt in het Martini (gisteravond per ambulance afgevoerd, hij moest cleanprep voor een endoscopie onder narcose vandaag, dat mislukte, hij zwol op als een ballonnetje, maar er kwam niks uit)
Ik ben een soort taxi, ga eerst met ma mee en breng haar dan naar pa toe
Goh, krijgen je ouders en jij familiekorting bij de ziekenhuizen? Vaste klantenkorting?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
Nee, mam moet naar het UMCG en pa ligt in het Martini (gisteravond per ambulance afgevoerd, hij moest cleanprep voor een endoscopie onder narcose vandaag, dat mislukte, hij zwol op als een ballonnetje, maar er kwam niks uit)
Wat een gedoe. Maar goed dat jij taxi kan spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef freecell het volgende:
Whehequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, krijgen je ouders en jij familiekorting bij de ziekenhuizen? Vaste klantenkorting?
Teruglezend...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het laatste nachtje in het ouderlijk huis
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
Ha sunny, dat klinkt als mijn nieuwe brilook over twee weken klaar, -1 en -0,75 en twee cylinders van 1,5
Ja wat een gek mens. Je bent dol op je ouders, je hebt een auto en TARA is thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef freecell het volgende:
Whehe
Mijn moeder wilde dus met de taxi en dan alleen naar de bestraling en daarna gesprek over voortgang en dan alleen met de taxi naar pa.
Muppet
Dus ik: ik heb een auto en TARA is thuis mam!
En zij:wil je echt mee?
Gek mens, natuurlijk ga ik mee
Dat was het idee, maar dat lukte dus nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
jee FC, dat is nog ff wat. Wordt je vader leeggeperst ofzo?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
jee FC, dat is nog ff wat. Wordt je vader leeggeperst ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wat een gek mens. Je bent dol op je ouders, je hebt een auto en TARA is thuisDa's voorbestemd
Devine intervention
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik weet neit hoe ze hem nou leeg gekregen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilden idd met zo'n camera en dan krijg je dus van dat cleanspul. Dat moet je opdrinken, dan loop je leeg en dan ben je schoon en kunnen ze kijken.
Dat ging mis, hij liep niet leeg, hij zwol op![]()
Denken moet je niet doen. Je hoort hoefgetrappel, en je denkt gelijk aan een zebra. Maar waarom ga je voor de 'moeilijke' optie? Het kan ook gewoon een paard zijnquote:
Wat een goeie is dit !quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Denken moet je niet doen. Je hoort hoefgetrappel, en je denkt gelijk aan een zebra. Maar waarom ga je voor de 'moeilijke' optie? Het kan ook gewoon een paard zijnGewoon een kleine verstopping
Die zou cleanprep er uit moeten blazen dacht ik zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Denken moet je niet doen. Je hoort hoefgetrappel, en je denkt gelijk aan een zebra. Maar waarom ga je voor de 'moeilijke' optie? Het kan ook gewoon een paard zijnGewoon een kleine verstopping
Of zoals ooit een tokkie bij de Rijdende Rechter riep: denken mot je aan een paard over laten, want die hep een groter hoofd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hoort het welquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef freecell het volgende:
Die zou cleanprep er uit moeten blazen dacht ik zo
Maar ik zal het straks wel horen gok ikWant ik ben mee naar het ziekenhuis, eerste rang
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
zeker jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
We eten waar kaas zin in heeft. Die is niet zo lekker. Maar in ieder geval vooraf paprikasoep. Ik hoop dat ie zich morgen beter voelt, als we naar Frankrijk vertrekken
Pasta die ik gisteren gemaakt heb. Met rode wijnsausquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond eten we ricotta/verse spinazie basiliucmpesto lasagne. zo eens even een tomatensaus maken en de basilicumpesto, dan hoef ik t straks alleen nog even in elkaar te knutselen.
Wat eten jullie??
Sushiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |