En als de Mod zo meent te moeten beschikken over het Lot.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:05 schreef Sander het volgende:
Topics gaan automatisch dicht bij 300 posts.
uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En als de Mod zo meent te moeten beschikken over het Lot.
En hoe doe ik dit topic op slot?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
TS, nu je het antwoord weet kan je dit topic wel even op slot doen
quote:
doorposten tot de 300 postsquote:
Ha! De eerste prutser die komt huilen omdat wij, de toffe modjes, tof doen is er!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Topics waar alle modjes ineens samen leuk gaan doen
Dat zijn de meest kutte topics. Gefeliciteerd TS
Ha! De eerste prutsmod die komt huilen omdat ik, de toffe user, tof komt klagen over prutsmods er ben!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha! De eerste prutser die komt huilen omdat wij, de toffe modjes, tof doen is er!
Yvonne kan ook topics sluiten .!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef timaz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen nu opeens zo raar/grappig meent te zijn?
Aan jullie antwoorden te zien neem ik aan dat alleen mods topics kunnen sluiten?
Als dat alleen mogelijk is door een mod, sluit dit topic maar, mijn vraag is beantwoord!
Bedankt iedereen!
maar pgrferrari zegt dat je het ook zelf kunt sluiten, of is dat een grapje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Yvonne kan ook topics sluiten .!
Lekker baggerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef timaz het volgende:
[..]
en hoe? Ik stel het zeer op prijs als je het me uitlegt.
Dat kan ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef timaz het volgende:
[..]
maar pgrferrari zegt dat je het ook zelf kunt sluiten, of is dat een grapje?
Ghehe inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan ook
Nog ff doorposten...
DIT IS GEEN GARPJEquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef timaz het volgende:
[..]
Nee dit is geen grapje, het neemt alleen wat tijd in beslagquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef timaz het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee dit is geen grapje, het neemt alleen wat tijd in beslag
Knopjes met slagroom?quote:
Je je je weet niet wat baggeren is? (o.O')quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met deze knopjes moet het lukken
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
En dat zijn moderators, mensen die zon foto´s plaatsen? omg...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze knopjes moet het lukken
Waar is de slagroom?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort dat niet in een spoiler?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoort dat niet in een spoiler?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pics van jouw knopjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met deze knopjes moet het lukken
Uhm gok maar watquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet dat voorstellen?
Niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een ouwe man, maar wat heeft dat met knopjes te maken?
TS kan er niet mee omgaan.!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef timaz het volgende:
En ja hoor, we beginnen aan een nieuwe pagina...
Helder lichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef timaz het volgende:
En ja hoor, we beginnen aan een nieuwe pagina...
Wat is gezecht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef timaz het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik zeg alleen: we beginnen aan een nieuwe pagina.
De waarheid mag gezecht worden!
Aan het begin van de pagina zei ik, we beginnen weer aan een nieuwe pagina, en nou zegt iemand dat ik er niet mee om kan gaan dat jullie hier vanalles liggen te posten om dit topic dicht te krijgen, maar ik zei dat gewoon,quote:
maar ik bedoelde eigenlijk dat het gezegd is en niet gezechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef timaz het volgende:
[..]
Aan het begin van de pagina zei ik, we beginnen weer aan een nieuwe pagina, en nou zegt iemand dat ik er niet mee om kan gaan dat jullie hier vanalles liggen te posten om dit topic dicht te krijgen, maar ik zei dat gewoon,
Dus vandaar: de waarheid mag gezecht worden!
Das niet waar hé.! , Er kunnen 999 post op 1 pagina staan, dus het is mogelijk dat sommige mensen nog op pagina 1 zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef timaz het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik zeg alleen: we beginnen aan een nieuwe pagina.
De waarheid mag gezecht worden!
Met de knopjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef timaz het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
Leg het dan uit aub!
Ja, dat kan ook als je dat ingesteld hebt natuurlijk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Das niet waar hé.! , Er kunnen 999 post op 1 pagina staan, dus het is mogelijk dat sommige mensen nog op pagina 1 zitten
quote:
Zeg ik dan waar de knopjes staan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef timaz het volgende:, die foto van die knopjes van die borsten, omg.
ik bedoel natuurlijk de echte knop op deze site om het topic te sluiten slimmeke...
[..]
Waarom die quote?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef timaz het volgende:
, die foto van die knopjes van die borsten, omg.
ik bedoel natuurlijk de echte knop op deze site om het topic te sluiten slimmeke...
[..]
Misschien heb je de verkeerde layout ????quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef timaz het volgende:
[..]
Boven aan de paginaquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef timaz het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerst ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde layout ????
Welke layout moet ik dan instellen om die knoppen te kunnen zien?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde layout ????
Ligt aan je pcquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef timaz het volgende:
[..]
Welke layout moet ik dan instellen om die knoppen te kunnen zien?
jij, die mislukte auto en ik sowieso.quote:
Je moet eerst Google Chrome installeren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef timaz het volgende:
[..]
Google Chrome Plus toch? of kan het met de gewone tegenwoordig ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet eerst Google Chrome installeren.
Wat voor soort monitor heb je ? Soms willen de knopjes wel eens verdwijnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef timaz het volgende:
[..]
Ik zie geen mislukte autoquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij, die mislukte auto en ik sowieso.
Ohja, Plus bedoelde ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Google Chrome Plus toch? of kan het met de gewone tegenwoordig ook?
Ja anders werkt het nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Google Chrome Plus toch? of kan het met de gewone tegenwoordig ook?
Je moet een FOK! Abo hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef timaz het volgende:
Kom op, het ligt aan mijn PC enzo, dit is nou de grootste onzin...
Volgens mij kunnen moderators gewoon alleen topics sluiten, dus laat ik het gewoon aan hun over!
En ik heb 2 nieuwe topics geopend, dus kijk daar eens in en plaats dingen wat met het onderwerp te maken hebben!
En kost dat geld?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Je moet een FOK! Abo hebben.
Oh dat kan ook nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gratis omdat je timaz heet en retegeil bent.
Crewbash 2 weken ik win!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ha! De eerste prutsmod die komt huilen omdat ik, de toffe user, tof komt klagen over prutsmods er ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |