Volgens mij moet ik die Harry Potter-school hebben afgemaakt om dit te volgen. Maar hey, als het in jouw hoofd allemaal klopt, dan is het goed toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terug
Wie is Harry Potter?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die Harry Potter-school hebben afgemaakt om dit te volgen. Maar hey, als het in jouw hoofd allemaal klopt, dan is het goed toch?
Als zij langer dan 2 meter moet zijn, dan schat ik zo tussen de 1,90/2 meter. Specifiek genoeg?quote:
Oh, dus je werkt op een sociale werkplaats? Kan ook best gezellig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, MAAR IK WERK NIET BIJ LOGICA. Even voor de duidelijkheid.
Voor iemand met zo'n hoog denk niveau, is quoten wel ongelooflijk lastig he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Garisson72, maar je hebt het hier om te snappen minimaal HBO nodig, dus nog ff op die schoollie de puntjes op de "i" zetten en daarna, dus na een aantal jaar kom je hier dan gewoon weer terug
[..]
Ik heb al genoeg verteld, en foto`s krijg je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oh, dus je werkt op een sociale werkplaats? Kan ook best gezellig zijn.
Maar vertel nu eens iets meer over jezelf en laat ook een fotootje zien. Zou leuk zijn, vind je niet MalaCocinera?
Ben best wel nieuwsgierig
Sorry schatje, zal het nooit maar dan ook nooit meer beweren. Kusje op het plekje waar het auw doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, MAAR IK WERK NIET BIJ LOGICA. Even voor de duidelijkheid.
Aaaw, wees eens wat specifiekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Devion het volgende:
[..]
Als zij langer dan 2 meter moet zijn, dan schat ik zo tussen de 1,90/2 meter. Specifiek genoeg?
Kom eens brengen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry schatje, zal het nooit maar dan ook nooit meer beweren. Kusje op het plekje waar het auw doet
Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n hoog denk niveau, is quoten wel ongelooflijk lastig he?
Okay, ik ben in één klap overtuigd. Je laat me het licht zien. Vertel me meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wie is Harry Potter?
Je gaat, terwijl jezelf over medicatie begint aan mij te vragen of het allemaal klopt? Are you crazy? Ik zal je het antwoord geven, neem dat me naar je psych, alom bevestigend zeg ik "JA"
Ik ben bovenal mens, en ik verlang naar je kus. Omgeving Den Haag, pm me snel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bent IT-er een virtuele kus zou moeten volstaan
Dat dacht ik gisteren ook bij de Blue Waffle waar JIJ me mee opscheepte, remember.quote:
Die was goed hequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook bij de Blue Waffle waar JIJ me mee opscheepte, remember.
You owe me one.
Das lief, ik kom 1 keer per maand in Rotterdam, kom je naar de Cruise Terminalquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die was goed heEcht zoiets wat je NOOIT meer vergeet
Als je in Rotterdam bent wil ik er wel over nadenken
Waarover wil jij meer weten? Denk dat jij over zoveel nog meer moet weten, maar hoe oud ben je eigenlijk en heb je niks te doen in je leven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, ik ben in één klap overtuigd. Je laat me het licht zien. Vertel me meer.
Waar is datquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das lief, ik kom 1 keer per maand in Rotterdam, kom je naar de Cruise Terminal
Nou ja zeg, en ik maar denken dat je hip was.quote:
Ik heb een pittig kort kapsel dat is al hip genoeg. Die frank borrel ga je daar naar toe na de practice meeting van Logica?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en ik maar denken dat je hip was.
http://www.frank010.nl/
www.cruiseterminalrotterdam.nl
Begin maar gewoon bij de 'A'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Waarover wil jij meer weten? Denk dat jij over zoveel nog meer moet weten, maar hoe oud ben je eigenlijk en heb je niks te doen in je leven?
Ben je iig makkelijk te herkennen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb een pittig kort kapsel dat is al hip genoeg.
Ja na de brainwash sessies.quote:Die frank borrel ga je daar naar toe na de practice meeting van Logica?
Wat nou 'leren kennen', je wist het toch godverdomme allemaal al? Jij ging mij vertellen van de hoed en de rand!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Mala, blijf jij ff bij scorpie, dan ik Garisson ffies beter leren kennen, oke
Sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Mala, blijf jij ff bij scorpie, dan ik Garisson ffies beter leren kennen, oke
Ja, jongens eind 2012 krijgen jullie nieuws over een evetuele salarisverhogingquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je iig makkelijk te herkennen!
Ja na de brainwash sessies.
Oke, om ff over te gaan op MalaCocineraquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Begin maar gewoon bij de 'A'.
Ben ik even blij dat ik in Januari overgestapt ben naar een andere werkgeverquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja, jongens eind 2012 krijgen jullie nieuws over een evetuele salarisverhoging![]()
Ik heb ook een kek sjaaltje wit met zwarte stippen om mijn vadsige nek
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, om ff over te gaan op MalaCocinera
B, je mag kiezen Beffen, Baby s of Bruine Bonen
C. Coke (niet die drinkende, maar die andere variant)
D. Doodgaan
E. Eten
F. Fastfood
G. GEilen
H. Hardcore en/of humor
I. Intimiteit
J. Janken
K. Koken
L. Lachen
M. Masturberen
N. Neuken (natuurlijk)
0. Opiaten
P. Pokeren
Q. Quieres
R. Ruinen
S. STampvoeten
T. Toeteren
U. Urineren
V. Vlaggetjesschip
W. Willen
X. Xaviera Hollander (whaha)
Y. Ysland
Z. Zomer
Ik geef je hier een half uur de tijd voor. Wel goed verhaal verzinnen, anders ben je weg
Deze wil ik. Succes ermee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
B, Beffen
C. Coke
G. GEilen
H. humor
I. Intimiteit
L. Lachen
M. Masturberen
N. Neuken (natuurlijk)
Z. Zomer
Je weet dat de Blue Waffle terug gaat komen op ons 25 jarig huwelijksfeest he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpie
Op verzoek van Mala Cocinera aan jou Scorpiequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aaaw, doe eens B voor Blue Waffle speciaal voor Scorpie
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print eropquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat de Blue Waffle terug gaat komen op ons 25 jarig huwelijksfeest he?
Nou, tussen ons wordt het dus niks. Ik houd er niet van als mannen snel afhaken. Als het je moeite gaat kosten, dan ben je weg. Fijn DING ben je!quote:
Dankzij jou kan ik nooit meer aan cunnalingus doen zonder een heel, heel storend mental image te krijgen. Bedankt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print erop
Waar zou Boudibou zitten? Zal hij fietsen aan het stelen zijn? Haha. Ik ga eens ff kijken waar hij uithangt. Weet nog allemaal niet goed hoe het hier werkt, zit een beetje in mijn verlate pubertijdfase. Ach, kan gebeuren. Zal nooit overgaan geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iedereen in een wit shirt met de Blue Waffle print erop
Ik ben zo blij dat ik deze indruk op je achter heb gelaten. Als ze dan nat wordt, denk je dan aan die slijmerige draden bij de Blue Wafflequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dankzij jou kan ik nooit meer aan cunnalingus doen zonder een heel, heel storend mental image te krijgen. Bedankt.
Scorpie, je hebt het toch niet tegenover mij, want Mala, la fille Belgique en moi, komen zo bij je langs en aan. Gaan we eens kijken of je ons alle drie aankanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in Januari overgestapt ben naar een andere werkgever![]()
En volgens mij zijn wij nu gematched door onze grote vriendin?
Ik ben wel evil trouwens, ik heb een makker van mij net een Blue-waffle link gestuurd, verstopt in een andere link.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik deze indruk op je achter heb gelaten. Als ze dan nat wordt, denk je dan aan die slijmerige draden bij de Blue Waffle
Wat moest ik doen dan? Ik had de indruk dat jij mij meer over mij ging vertellen, want daar begon het ook mee - dat jij vanalles over mij wist. Dus ik dacht dat je mij onderwerpen gaf waar je wat over wist te vertellen over mij, en dat ik mocht kiezen. Dus ik koos. The end.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nou, tussen ons wordt het dus niks. Ik houd er niet van als mannen snel afhaken. Als het je moeite gaat kosten, dan ben je weg. Fijn DING ben je!
Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waar zou Boudibou zitten? Zal hij fietsen aan het stelen zijn? Haha. Ik ga eens ff kijken waar hij uithangt. Weet nog allemaal niet goed hoe het hier werkt, zit een beetje in mijn verlate pubertijdfase. Ach, kan gebeuren. Zal nooit overgaan geloof ik
Hij zal je eeuwig dankbaar zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben wel evil trouwens, ik heb een makker van mij net een Blue-waffle link gestuurd, verstopt in een andere link.
Ik quote:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hij zal je eeuwig dankbaar zijn
quote:J: 'Gast....'
J: 'wtf'
J: 'WTF MAN'
Nou, dat durven ze niet tegen mij te zeggen, maar als ik hier een boekje open zou doen. Nee, volgens mij is hij wel lief.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die staat op een straat hoek ''Allesj goed'' tegen alles wat vrouw is te hissen en als ze hem negeren zijn ze een hoer
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja ik kom uit rotjeknor, zullen we eens gaan triple daten, jij, Scorpie en ik?
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leverenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Dat kan ik niet handlen hoor. Ik ben nog aan het bekomen van die Blue-Waffle-naaistreek van jou.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Lullig van hem, vind je niet, Mala. Als puntje bij paaltje komt dan haakt hij af.
[..]
Ooh, je zou eens verbaasd staan over de naaistreken die zij en ik je gaan leveren
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben jullie beiden gewoon niet waard. Ik kies er liever 1tje uit.
Dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon het beste dan doen op het MOMENT SUPREME doen?
Mala en ik zijn beiden niet jaloers aangelegd, dus wat is je probleem?
Betaal jij voor ons allen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh als je het zo zegt zie ik geen probleem. Wanneer is de date?
Uiteraard!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O het is je te doen om mijn geld, is dat het.
Ga je onze prive chauffeur zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Moet ik je oppikken met de BMW?
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ga je onze prive chauffeur zijn
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, een dagje uit met 2 chicks die verdienen gewoon een prive chauffeur!
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
HBO schatquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Denkniveau is 1 woord. Comprendes? Kom hier net en dat velen zo internet verslaafd zijn, tja..
Op elke site is het ook weer anders en ik ben ook totaal niet geinteresseerd in iets wat enige vorm met computeren te maken heeft.
JIj hebt bedrijfseconomie gestudeerd. Wat, waar en vooral welk niveau. Sommigen vinden zichzelf tegenwoordig al student op een MBO, volgens mij omdat ze dan de 18 zijn overschreden. Ach, dat hele onderwijs zit tegenwoordig in een malaise, daarom draait de economie ook zo lekker, dat komt nu niet bepaald alleen door een economische crisis/-recessie, genoemd de kredietcrisis.
Wanneer ga je me vertellen wat je met je slaafjes hebt gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat gaat ons daggie worden, maar die auto die heb ik zelf ook. Je mag wel met hem rijden Scorpie, maarre, jij bent de BOB en Mala en ik gaan ff helemaal los en in de nachtelijke uurtjes leven we ons uit op jou. Je hebt geen enge ziektes, he?
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..quote:
Backup voor wat? 'Die Mocro' is anders wel een mooie lul eerste klasquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder enge ziektes schaart. Neem je anders die Mocro Boudibou mee, heb je wat backup.
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, heb je als je ziek bent, hea. Moet je toch wat..
Als jij nu hierzat, dan had ik natuurlijk wat anders gedaan,
maar luister die moderators kijken hier mee naar die berichten
en daar houd ik niet van, dus ik doe niet aan priveberichten hier.
Sorry, maar jij mij wel een leuk ding als Marokkaan zijnde. Ja, nu
heb ik wel wat geschreven.
De rest schrijf ik hier niet, maar als mensen hele rare dingen gaan roepen,
ik kom hier nog maar koud 27 uur. Voor de rest doe ik niks met internet,
maar kom ff niet buiten vandaar.
Maar Scorpie is een beetje bang voor Mala en mij geworden, misschien dat
jij ook me kan gaan?
Nais, ben je ook nog sportief?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Devion het volgende:
[..]
HBO schat![]()
@Mala, 1,93m, nu tevree?
Anders pakken we Scorpie in, in LaTeXquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zelfs datquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nais, ben je ook nog sportief?
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik ik weet niet of ik dat jammer moet vinden..
Het is niet oppervlakkig als je haar karakter ook nog niet weet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.
Mijn foto vindt je bij Devion. Die weet precies hoe ik eruit zie.
Was mijn eerste indruk toch juistquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg. Om het met iemand langer uit te houden dan moet die klik er ook zijn, zeker zijn op het persoonlijke. Maar ik ben wat ouder, ik kijk eerst wel naar het uiterlijk, maar een innerlijk kan een hoop goedmaken.
Mijn foto vindt je bij Devion. Die weet precies hoe ik eruit zie.
Ik googlede gewoon op fat womanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Devion doe eens lief en beschrijf haar eens.
Ik gok rood haar, bruine ogen, ietwat gezet.
Whaha, ja, dat is een goeie. We nemen ook nog een fles Vapona mee of een ander bestrijdingsmiddel, spuiten we op zn pielletje, laten het ff inwerken (kunnen we ook nog even kijken of ie er niet afvalt), daarna mag hij zelf met steriele handschoentjes zijn pikkie wassen, als hij het overleeft dan mag hij de BOB zijn, zo niet gaan we wel ff stappen in Den Haag.Probleem is dat ik het alleen in Den Haag achter het Zwarte Pad leuk vindt, maar dat is nu niks en s morgensvroeg in de Haven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Anders pakken we Scorpie in, in LaTeX
Als je daadwerkelijk bent wat ik denk dat je bent, een vrouw met een " vlot, pittig rood kapsel", ga ik nergens heen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, ja, dat is een goeie. We nemen ook nog een fles Vapona mee of een ander bestrijdingsmiddel, spuiten we op zn pielletje, laten het ff inwerken (kunnen we ook nog even kijken of ie er niet afvalt), daarna mag hij zelf met steriele handschoentjes zijn pikkie wassen, als hij het overleeft dan mag hij de BOB zijn, zo niet gaan we wel ff stappen in Den Haag.Probleem is dat ik het alleen in Den Haag achter het Zwarte Pad leuk vindt, maar dat is nu niks en s morgensvroeg in de Haven.
Maar goed, hij is een dappere boy dus hij overleeft dat bestrijdingsmiddel wel. Enne, Boudibou gaat ook mee, dus ..
Jaha, je hebt helemaal gelijk. Maar kan je dat gebak, lekker hoor, maar ik houd toch meer van hartig. Dus ga jij voor mij ff snel naar de supermercadoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Devion het volgende:
[..]
Was mijn eerste indruk toch juist
Nee, ik ben blond en zonnebank bij Sundays. Niet teveel natuurlijk, ben daar toch na 3 keer al bruin.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk bent wat ik denk dat je bent, een vrouw met een " vlot, pittig rood kapsel", ga ik nergens heen.
Dus wanneer krijg ik een foto van je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en zonnebank bij Sundays. Niet teveel natuurlijk, ben daar toch na 3 keer al bruin.
Ik ben ook gek op hartigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jaha, je hebt helemaal gelijk. Maar kan je dat gebak, lekker hoor, maar ik houd toch meer van hartig. Dus ga jij voor mij ff snel naar de supermercado
Het is vooral de combo met vlot en pittig..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met rood haar? Mits een goede kleur vind ik het het sexieste wat er is
Wil je ook nog mijn sofinummer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |