quote:
quote:
Je hebt er nooit 1 gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
iKots rotzooi aanschaffen
100x zoveerl betalen voor 100x zo'n grote teringtroep
Whats app gebruikt en is om te kotsen die appquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef TC03 het volgende:
BlackBerry's zijn voor minderjarigen en mensen uit R'dam Zuid of A'dam ZO.
De populairiteit van Ping is raadselachtig. Je hebt een debiel PIN-nummer om iemand toe te kunnen voegen wat niet echt toegankelijk is. Whatsapp is 100x beter, gewoon op basis van telefoonnummer met mensen comuniceren en het is ook nog eens cross-platform.
idd heb je ook de curve?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef amenth het volgende:
terechte klacht heb er ook vak problemen mee gehad
Een oude HTC dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef bularax het volgende:
[..]
Je hebt er nooit 1 gehad.
Ik had een keer een HTC. Pure aids dat.
HTC Desirequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een oude HTC dan.
Tegenwoordig zijn HTC's pure win
iPhone's ook, BB is pure kanker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een oude HTC dan.
Tegenwoordig zijn HTC's pure win
iPhone is opzich niet heel slecht, maar te duur voor wat ie kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC Desire Z
[..]
iPhone en BB zijn beide pure kanker.
Later stap je over, geef het tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC Desire Z
[..]
iPhone en BB zijn beide pure kanker.
Nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef bularax het volgende:
[..]
Later stap je over, geef het tijd.
Jawel, geef het tijd.quote:
Hou je bek, jij koopt die rommel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
ey blijf eens ontopic, zou ik om een HTC of bold kunnen zeuren als emotiele schade en de tijd dat ik me bb dus niet kon gebruiken
Alcatel voor jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
ey blijf eens ontopic, zou ik om een HTC of bold kunnen zeuren als emotiele schade en de tijd dat ik me bb dus niet kon gebruiken
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
Heb er nu een. Geniale telefoon. > Iphone/galaxy s/nokia of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef bularax het volgende:
[..]
Je hebt er nooit 1 gehad.
Ik had een keer een HTC. Pure aids dat.
LOL!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
je kan alles wel proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
Wat is er mis met whatsapp danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef norrie13 het volgende:
[..]
Whats app gebruikt en is om te kotsen die app
[..]
idd heb je ook de curve?
Totdat je het licht ziet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb er nu een. Geniale telefoon. > Iphone/galaxy s/nokia of iets dergelijks.
Vooral ook omdat de software op die kut is
Gewoon iemand met een Apple bord voor z'n kop die niet inziet dat HTC gewoon beter is voor minder geld.quote:
Wat is mis met een HTC scherm?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In welk punt is de iphone beter dan, buiten het scherm misschien, dan een htc?
waarom zou ik jattenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Pax.Empyrean het volgende:
[..]
LOL!![]()
Welke emotionele schade? Dat je je tokkie vrienden niet hebt kunnen laten weten dat je euroshopper energy drink hebt gejat?
Gebruikservaring van mijn iPhone 4 vind ik toch vele malen beter dan de Samsung Galaxy S en HTC Desire HD waarmee ik andere mensen hier zie rondlopen. Nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
ik ben niet je standaard bb vmbo boyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt een BB. Het hoort bij je imago.
Waarom zou je een BB hebbenquote:
Neequote:
Design, snelheid van OS(op iphone 4) en kwaliteit van de apps.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Design van htc en de snelheid is anders helemaal niks mis, kwaliteit van de apps geen idee van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Nee
[..]
Design, snelheid van OS(op iphone 4) en kwaliteit van de apps.
Het is een redelijk vaststaand iets dat een scherm van de iphone scherper is dan dat van htc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is mis met een HTC scherm?
Ik ken een gozer met HTC, zijn android loopt elke keer vastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Design van htc en de snelheid is anders helemaal niks mis, kwaliteit van de apps geen idee van.
Kwaliteit van de Apps zit er bij Android nu ook aan te komen. + het feit dat er niet zo ongelofelijk veel beperkingen worden opgelegd door apple en je niet zo vast zit aan dat IOS wat ik ongelofelijk kut vind. Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Nee
[..]
Oke, die van mij niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik ken een gozer met HTC, zijn android loopt elke keer vast
"ik ken een gozer met"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef bularax het volgende:
[..]
Dat wel. Alhoewel het niet heel merkbaar is. En in ieder geval niet merkbaar genoeg om de iphone voor mij beter te maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het is een redelijk vaststaand iets dat een scherm van de iphone scherper is dan dat van htc.
En wat voor htc is dat dan? De iphone(eerste versie) is tegenwoordig namelijk ook kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef bularax het volgende:
[..]
Toen ik de iPhone van mij oom vergeleek met mijn HTC Desire merkte ik geen verschil qua scherm hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"ik ken een gozer met"
Goed argument man!
[..]
Dat wel. Alhoewel het niet heel merkbaar is. En in ieder geval niet merkbaar genoeg om de iphone voor mij beter te maken.
Die wil ik ookquote:
De resolutie op een iphone is hoger, dat is een feit. + de reflectie in het licht en dergelijke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Toen ik de iPhone van mij oom vergeleek met mijn HTC Desire merkte ik geen verschil qua scherm hoor.
Dualcore smartphonesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Of de Motorola Atrix 4G. Die zijn echt goed terug gekomen sinds dat Razor debacle jaren terug. Prachtige razendsnelle telefoons. Met Android
Lieg niet, je trok je af waar je oom bij was. Ik blijf het doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Toen ik de iPhone van mij oom vergeleek met mijn HTC Desire merkte ik geen verschil qua scherm hoor.
En terechtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Of de Motorola Atrix 4G. Die zijn echt goed terug gekomen sinds dat Razor debacle jaren terug. Prachtige razendsnelle telefoons. Met Android
Eerste komen geloof ik rond juni uit in NLquote:
Oke, ga je gang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lieg niet, je trok je af waar je oom bij was. Ik blijf het doen in ieder geval.
Het kan best zo zijn dat de resolutie wat hoger is, het viel mij alleen niet op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De resolutie op een iphone is hoger, dat is een feit. + de reflectie in het licht en dergelijke.
Ik zeg het alleen maar. Ben ook veel blijer met mijn htc desire hd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het kan best zo zijn dat de resolutie wat hoger is, het viel mij alleen niet op.
iOS is juist de reden dat de iPhone zo succesvol is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens zou de Iphone een hele goeie telefoon zijn als hij niet vast zou zitten aan dat kut IOS
De resolutie is véél hoger.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het kan best zo zijn dat de resolutie wat hoger is, het viel mij alleen niet op.
Waarom zou je iPhone OS willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef Baalhaar het volgende:
Android vs iPhone.
iPhone wint.
Weet je waarom? Omdat je android wel op een iPhone kan draaine maar iphone os niet op android.
Doei haters!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef Baalhaar het volgende:
Android vs iPhone.
iPhone wint.
Weet je waarom? Omdat je android wel op een iPhone kan draaine maar iphone os niet op android.
Doei haters!
Klopt. Maar tegenwoordig hebben veel mensen door dat al die beperkingen eigenlijk kut zijn, waardoor meer mensen overstappen op android. Sommige mensen vinden het wel fijn. Allemaal puur persoonlijk dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
iOS is juist de reden dat de iPhone zo succesvol is.
Ja, geloof het wel. Maar ik heb dan ook niet helemaal aandachtig naar het schermpje lopen staren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
De resolutie is véél hoger.
Dat het jou niet opvalt zegt veel over jouw ogen. Heeft je oom wel een iPhone 4?
Je was natuurlijk al druk bezig met jezelf, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel. Maar ik heb dan ook niet helemaal aandachtig naar het schermpje lopen staren.
Ze stappen helemaal niet over maar jailbreaken hem gewoon en klaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..].
[..]
Klopt. Maar tegenwoordig hebben veel mensen door dat al die beperkingen eigenlijk kut zijn, waardoor meer mensen overstappen op android. Sommige mensen vinden het wel fijn. Allemaal puur persoonlijk dit.
Waarom zou je dan nog een iphone kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ze stappen helemaal niet over maar jailbreaken hem gewoon en klaar.
Ja, kon het niet helpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je was natuurlijk al druk bezig met jezelf, kan gebeuren.
panzermausquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je was natuurlijk al druk bezig met jezelf, kan gebeuren.
Wildfirequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En wat voor htc is dat dan? De iphone(eerste versie) is tegenwoordig namelijk ook kut
Dat is ook de blackberry onder de HTC's heb dat ding zelf een dag gehad, meteen geruild voor de desirequote:
Om hem te jailbreaken natuurlijk. Al die geile dingen die je met Cydia kuntquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nog een iphone kopen
iOS 4.2.1 is tegenwoordig ook gewoon untethered te jailbreaken mocht je dat willen, blijven er nog maar weinig beperkingen over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Klopt. Maar tegenwoordig hebben veel mensen door dat al die beperkingen eigenlijk kut zijn, waardoor meer mensen overstappen op android. Sommige mensen vinden het wel fijn. Allemaal puur persoonlijk dit.
Of je neemt een HTC, en je hoeft niet te jailbreaken natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Om hem te jailbreaken natuurlijk. Al die geile dingen die met Cydia kunt
Na afloop van het contract bedoel ik grappenmaker. Genoeg mensen die niet weten hoe dat werken of liever gelijk een android nemen dan een iphone jailbreaken en dan IOS nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
oke, dacht dat het een goede was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is ook de blackberry onder de HTC's heb dat ding zelf een dag gehad, meteen geruild voor de desire
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Na afloop van het contract bedoel ik grappenmaker. Genoeg mensen die niet weten hoe dat werken of liever gelijk een android nemen dan een iphone jailbreaken en dan IOS nemen.
Kan ik daar fifa 11 op spelen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Of je neemt een HTC, en je hoeft niet te jailbreaken natuurlijk
Het is letterlijk het kleine broertje van de desire, zelfs in ontwerpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef bularax het volgende:
[..]
oke, dacht dat het een goede was.
De market is wel kut. Maar een aantal beperkingen weren juist de goede apps uit de app store.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
iOS 4.2.1 is tegenwoordig ook gewoon untethered te jailbreaken mocht je dat willen, blijven er nog maar weinig beperkingen over.
Zelf vind ik alle strenge beperkingen aan bijvoorbeeld apps in de App Store alleen maar fijn, zo blijft er tenminste kwaliteit over. Bij Android ('ja er zijn al bijna meer apps hoor! het is echt de toekomst!') is het een grote vergaarbak waar elke scriptkiddie wat in kan dumpen, je ziet door de bomen het bos niet meer, en een echt werkend betaalsysteem is er ook niet. Ja, het is echt de toekomst. Kwantiteit boven kwaliteit heet dat.
Androids kan je ook gewoon "jailbreaken"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Om hem te jailbreaken natuurlijk. Al die geile dingen die je met Cydia kunt
Hoe is het moeilijk werken op androids? HTC komt standaard met htc sense. Bijna net zo makkelijk als een Iphone. Als je met een samsung aan de slag gaat is het wel kut, maar ja touchwizquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat werken met die bloated toeters-en-bellen telefoon van je lastiger is dan even je iPhone jailbreaken.
[..]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De market is wel kut. Maar een aantal beperkingen weren juist de goede apps uit de app store.
Quotes aanpassen en tegelijkertijd falenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef Baalhaar het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De market is wel kut. Maar een aantal beperkingen weren juist de goede apps uit de app store.
[..]
Klopt ik vond het een grote domper toen bleek dat mozilla firefox niet als app zou komen..
Persoonlijk vind ik de HTC Desire HD erg tof, het hardwaredesign van de HTC Legend vond ik dan weer mooier, en vind het ook een telefoon die makkelijk in het gebruik is. De Samsung Galaxy S vind ik zo'n goedkoop-voelende plastic telefoon met een bloated interface waar je u tegen zegt, combineer dat met de tokkie-Android market en ik moet er niets van hebben. De Desire HD zou ik nog wel willen hebben maar voor mij gaat er niets boven mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoe is het moeilijk werken op androids? HTC komt standaard met htc sense. Bijna net zo makkelijk als een Iphone. Als je met een samsung aan de slag gaat is het wel kut, maar ja touchwiz
Komt doordat ik op mijn kanker iphone zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Quotes aanpassen en tegelijkertijd falen
Eindelijk iemand die het ook inzietquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de HTC Desire HD erg tof, het hardwaredesign van de HTC Legend vond ik dan weer mooier, en vind het ook een telefoon die makkelijk in het gebruik is. De Samsung Galaxy S vind ik zo'n goedkoop-voelende plastic telefoon met een bloated interface waar je u tegen zegt, combineer dat met de tokkie-Android market en ik moet er niets van hebben. De Desire HD zou ik nog wel willen hebben maar voor mij gaat er niets boven mijn iPhone 4.
Oke, dat kan. Voor mij gaat er niks boven mij HTC Desire. Gelukkig verschillen smaken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de HTC Desire HD erg tof, het hardwaredesign van de HTC Legend vond ik dan weer mooier, en vind het ook een telefoon die makkelijk in het gebruik is. De Samsung Galaxy S vind ik zo'n goedkoop-voelende plastic telefoon met een bloated interface waar je u tegen zegt, combineer dat met de tokkie-Android market en ik moet er niets van hebben. De Desire HD zou ik nog wel willen hebben maar voor mij gaat er niets boven mijn iPhone 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef mokelembembe het volgende:
Ik mag toch zeker zelf weten welke telefoon ik koop of niet soms?Nee, dat mag je niet. Nu op je rug en je mond houden, achterlijke dinosaurus die je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die desire is tof. Desire HD ook allen dat ding is echt een koelkastquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Voor mij gaat er niks boven mij HTC Desire. Gelukkig verschillen smaken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet. Nu op je rug en je mond houden, achterlijke dinosaurus die je bent.
haha altijd jezelf blijven tog ;pquote:
Ik zie alles, zelfs in het donker. Mol extra-ordinaire, dat ben ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook inziet
Klopt. Dat grote scherm vind ik er juist mooi aan. Dat is de kapitalist in mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die desire is tof. Desire HD ook allen dat ding is echt een koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
Ik wordt gek van die reclame voor de galaxy, op de radio, in tv reclames, op youtube voordat er een filmpje start, langs de weg in bushokjes, teringquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Klopt. Dat grote scherm vind ik er juist mooi aan. Dat is de kapitalist in mij.
Ik snap trouwens inderdaad niet waarom mensen die Galaxy S zo goed vinden. Scherm vind ik tegenvallen voor zo'n overgehyped Samoled scherm, de stock interface is kut en hij voelt zo plastic als maar kan. + dat de specs gelijk zijn als die van de desire hd.
Maar de HD heeft daarentegen een veel fijnere interface, solid aluminium body. Camera met flash!
Alhoewel er wel een "groef" zit bij m'n sim kaart schuifklepje, dat is dan minder. Maar daar heb je amper last van.
Dat is ook weer het nadeel van de iphone, kan geen batterijen of iets dergelijks veranderen.
Maar de Android market is gewoon heel erg gericht op Amerika waar iedereen een CC heeft. Overigens is dat clicknbuy bedrijf waar je op de ios market mee werkt ook echt een tyfusbedrijf qua gebruikersvoorwaarden. Een keer geen geld op je rekening? 15 euro boete die elke 3 dagen word verdubbelt.
iPhone gebruikservaringquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef Nevermind.. het volgende:
Blackberry BOLD![]()
Blackberry Navigatie![]()
Blackberry Multitasken![]()
Kleine scherm
Ja wat is daar meequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso mensen die het raar vinden als je haat op een blackberry
Net goed...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef norrie13 het volgende:
En alweer de 3e stuk binnen een half jaar. De 1e werd overhit door niks. de 2e werkte het toucknopje niet meer en nu precies hetzelfde probleem. Morgen maar bij HI afleveren en waarschijnlijk kunnen ze hem niet reparen dus alweer een nieuw toestel en ping. Kan ik niet ff zeuren dat ze me maar een bold of zelfs een HTC moeten geven?
enige voordeel van bb is pingen, is verslafend maar heb toch nu liever een htc of galaxy
Geen radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
iPhone gebruikservaring
iPhone App Store
iPhone geen-gedoe
iPhone jailbreaken + Cydia
iPhone design, hardware en sex-appeal
Mja, maar bij de gemiddelde Fokker gaat het er niet in dat mensen anders denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..].
[..]
Denken dat je met jailbroken iPhone ook maar een fractie van de vrijheid hebt met die je met een niet-gerootte Android device al hebt. Laat staan als je hem root. Dan kun je letterlijk elke regel code van het systeem zo aanpassen dat het jou het beste schikt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
ga janken omdat je elke mobiel slecht vindt, ik heb geen verstandelijke handicap waardoor ik graag verschillende mobieltjes gebruik voor de ervaringquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso mensen die het raar vinden als je haat op een blackberry
Mijne gaat met af en toe gebruik zo 2+ dagen mee. Al moet ik toegeven dat dat is met 3 uur per dag of zo. Maar ik laad hem sowieso elke dag op dus dat is niet echt een probleem voor mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die reclame voor de galaxy, op de radio, in tv reclames, op youtube voordat er een filmpje start, langs de weg in bushokjes, tering
Achja voordat je de accu verandert koop je al een nieuwe, batterijduur is een nadeel, maar daar heeft de desire ook veel last van hoorde ik van een vriend
Internetradio, ik ontvang negerstations van over de hele wereld. Geen FM radio nodig hier.quote:
Toch blijf je BlackBerry's kopen, het is ook wat met jou. Doe je niks aan, je wordt beperkt geboren, en je omgeving maakt je nog beperkter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef norrie13 het volgende:
[..]
ga janken omdat je elke mobiel slecht vindt, ik heb geen verstandelijke handicap waardoor ik graag verschillende mobieltjes gebruik voor de ervaring
Dat sowieso. Sowieso zijn er veel meer custom roms en dergelijke voor Android omdat hij door het open sourcerige veel meer nerds android nemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar bij de gemiddelde Fokker gaat het er niet in dat mensen anders denken
[..]
Denken dat je met jailbroken iPhone ook maar een fractie van de vrijheid hebt met die je met een niet-gerootte Android device al hebt. Laat staan als je hem root. Dan kun je letterlijk elke regel code van het systeem zo aanpassen dat het jou het beste schikt.
whahahahah, kheb er maar eentje gekocht, en dat was gewoon voor de ervaringquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Internetradio, ik ontvang negerstations van over de hele wereld. Geen FM radio nodig hier.
[..]
Toch blijf je BlackBerry's kopen, het is ook wat met jou. Doe je niks aan, je wordt beperkt geboren, en je omgeving maakt je nog beperkter.
Geen bereik hebben als je hem iets te schuin vast houdtquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
iPhone gebruikservaring
iPhone App Store
iPhone geen-gedoe
iPhone jailbreaken + Cydia
iPhone design, hardware en sex-appeal
Ja hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef norrie13 het volgende:
[..]
whahahahah, kheb er maar eentje gekocht, en dat was gewoon voor de ervaring
Dit was toch al de 3e die kapot ging?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef norrie13 het volgende:
[..]
whahahahah, kheb er maar eentje gekocht, en dat was gewoon voor de ervaring
In ieder geval goed dat je dat inziet, je bent gelukkig niet zo'n figuur die Android de hemel inprijst omdat je zo vrij bent wat je met je telefoon doet. Ik heb liever een consistente, kwalitatieve gebruikerservaring gecombineerd met sexy design, dan een houtje-touwtje nerd-device. Code kloppen en shit tweaken doe ik op mijn MacBook Pro + Windows 7 rig, mijn telefoon moet gewoon goed werken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat je met jailbroken iPhone ook maar een fractie van de vrijheid hebt met die je met een niet-gerootte Android device al hebt. Laat staan als je hem root. Dan kun je letterlijk elke regel code van het systeem zo aanpassen dat het jou het beste schikt.
Sommige mensen hoeven die vrijheid niet, dan is iOS wel leuk inderdaad. Maar ik wil zelf weten wat ik met mijn telefoon doe. En ik vind de interface van Android vele malen prettiger. Dat form-over-function design van Apple met die geforceerde éne knop kan ik niet mee overweg.
Goede troll wel, dit moet mij nog gebeuren. Media.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Geen bereik hebben als je hem iets te schuin vast houdt
En wat voor iets boeiend kan je dan wat ik niet kan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar bij de gemiddelde Fokker gaat het er niet in dat mensen anders denken
[..]
Sommige mensen hoeven die vrijheid niet, dan is iOS wel leuk inderdaad. Maar ik wil zelf weten wat ik met mijn telefoon doe. En ik vind de interface van Android vele malen prettiger. Dat form-over-function design van Apple met die geforceerde éne knop kan ik niet mee overweg.
ja maar kreeg al die toestellen gratis van hi, ze maken er geen probleem van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit was toch al de 3e die kapot ging?
Een kk telefoon kopen voor de ervaring, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef norrie13 het volgende:
[..]_!
is dit nou een serieus antwoord of......
van welk telefoonmerk zoog je nou de pik van ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een kk telefoon kopen voor de ervaring, doe ik ook altijd
Maakt het uit? Welke idioot koopt er nou kut telefoons voor de ervaring, om er daarna over te gaan zeuren als ze"Hoe onverwachts" kapot gaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef norrie13 het volgende:
[..]
van welk telefoonmerk zoog je nou de pik van ??
Verbodsbord moet zich niet gaan bezighouden met het geven van fellatio aan telefoonmerken en moet zelf maar weer eens wat hoofd gaan krijgen. Dit weet hij anders heel goed en derhalve verder niets op te merken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef norrie13 het volgende:
[..]
van welk telefoonmerk zoog je nou de pik van ??
welke mobiel gebruik jequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef mokelembembe het volgende:
Ik weet niets te zeggen eigenlijk maar ik wil ook zo graag meepraten
Valt wel op dat de Android gebruikers hier zeggen dat het persoonlijk is en dergelijke. En dat Iphone users zich gelijk moeten verdedigen en zeggen dat het alleen werkt voor nerdsquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In ieder geval goed dat je dat inziet, je bent gelukkig niet zo'n figuur die Android de hemel inprijst omdat je zo vrij bent wat je met je telefoon doet. Ik heb liever een consistente, kwalitatieve gebruikerservaring gecombineerd met sexy design, dan een houtje-touwtje nerd-device. Code kloppen en shit tweaken doe ik op mijn MacBook Pro + Windows 7 rig, mijn telefoon moet gewoon goed werken.
[..]
Goede troll wel, dit moet mij nog gebeuren. Media.
Daarvoor hebben ze je plaatselijke gemeenteraad uitgevonden, lekker dagenlang discussieren over het plaatsen van een vuilcontainer op een parkeerplaats. Ga daar je gevoel van waardigheid maar halen en blijf hier weg met die KANKERDINOSAURUS van je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef mokelembembe het volgende:
Ik weet niets te zeggen eigenlijk maar ik wil ook zo graag meepraten
Beetje boos?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze je plaatselijke gemeenteraad uitgevonden, lekker dagenlang discussieren over het plaatsen van een vuilcontainer op een parkeerplaats. Ga daar je gevoel van waardigheid maar halen en blijf hier weg met die KANKERDINOSAURUS van je.
He he, mijn prive leven is niet van belang is dit specifieke topiquequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verbodsbord moet zich niet gaan bezighouden met het geven van fellatio aan telefoonmerken en moet zelf maar weer eens wat hoofd gaan krijgen. Dit weet hij anders heel goed en derhalve verder niets op te merken.
Woest, man. Helemaal woest. Hard komen doen op een internetforum met een dinosaurus-avatar is vragen om problemen. Ik bedoel, ga dan in de gemeenteraad zitten. 'Waar blijft de koffie?', 'Alsof jij hier wat te zeggen hebt', 'Hoezo?', 'Die kankerdinosaurus van je, man. Die dinosaurus, waar komt hij vandaan'. Nee, dan heb je hier niets te zoeken.quote:
Jij peep mij laatst nog tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
He he, mijn prive leven is niet van belang is dit specifieke topique
Haha, goeie garp man!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
lol dan was jij wss die gast die na mij was ;p [ afbeelding ]
Sent from my iPhone
Jouw leeuw heeft zelluf kanker in de gemeenteraad met vuilcontainersquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Woest, man. Helemaal woest. Hard komen doen op een internetforum met een dinosaurus-avatar is vragen om problemen. Ik bedoel, ga dan in de gemeenteraad zitten. 'Waar blijft de koffie?', 'Alsof jij hier wat te zeggen hebt', 'Hoezo?', 'Die kankerdinosaurus van je, man. Die dinosaurus, waar komt hij vandaan'. Nee, dan heb je hier niets te zoeken.
Niet echt natuurlijk, ik ga niet posten van mn telefoon als ik achter de pc zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, goeie garp man!
Sent from my HTC Desire HD
Blijft uiteindelijk een kwestie van smaak, het is grappig hoe hier altijd zulke discussies over blijven ontstaan. Uiteindelijk is een telefoon een persoonlijk ding en is het dan ook puur persoonlijk wat je er wel en niet meer wil. Wederom een goede zaak dat je dat ook inziet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt wel op dat de Android gebruikers hier zeggen dat het persoonlijk is en dergelijke. En dat Iphone users zich gelijk moeten verdedigen en zeggen dat het alleen werkt voor nerds
Waarom zou de gebruikerservaring van een android telefoon niet consistent en kwalitatief zijn? Omdat je er dingen aan aan kan passen? Sowieso vind ik persoonlijk het uiterlijk van de Iphone niet super speciaal. En het design van IOS al helemaal niet.En dan is Itunes nog wel het grootste nadeel.
Genoeg bugs ook op de iphone.
die doen het tenminste altijdquote:
Dus ik heb jouw cum aan mijn fallus gehad eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
lol dan was jij wss die gast die na mij was ;p [ afbeelding ]
Sent from my iPhone
Nee, want ik heb het hem niet af laten maken en heb op de terugweg een kind gepakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dus ik heb jouw cum aan mijn fallus gehad eigenlijk![]()
![]()
Tja, persoonlijk boeit het mij niet zoveel wat voor telefoon iemand anders gebruikt, ik hoef hem toch niet de gebruiken dus why care. Alleen Apple is een vies bedrijf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blijft uiteindelijk een kwestie van smaak, het is grappig hoe hier altijd zulke discussies over blijven ontstaan. Uiteindelijk is een telefoon een persoonlijk ding en is het dan ook puur persoonlijk wat je er wel en niet meer wil. Wederom een goede zaak dat je dat ook inziet.
Zelf vind ik iTunes bijvoorbeeld gewoon een fijn systeem om mee te werken, ik moet er niet aan denken dat ik terugga naar die tijd waarin ik .mp3 en .wmarips naar mijn krappe 128MB speler sleepte in diskmode, met ID3-tags overhoop en ga zo maar door.
Hoe het ding heet boeit niet, als hij maar bereik heeft en er zitten toetsen op toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:30 schreef norrie13 het volgende:
[..]
die doen het tenminste altijd
nu moet ik een mobiel lenen van een vriend, waarschijnelijk zo nokia met uitklapbaar toetsenbord en touchscreen. geen idee hoe die heet
Een laptop is toch ook niet alleen om te internetten? Met al de dingen die je er nu mee kan is het al lang niet meer alleen om te bellen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef pisstraal het volgende:
whahaha wat een geemmer over die telefoons.
Soms vergeten dat je er mee moet bellen?
En dan die kutleeuw die een dino loopt af te pissen..
kankerleeuw was het he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef pisstraal het volgende:
Kom nog één keer hard doen over leeuw dan, met je mokelembembe-dinosaurus. Ik lach je uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef pisstraal het volgende:
Dan ga je toch bellen met de laptop.. Ook mobiel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een laptop is toch ook niet alleen om te internetten? Met al de dingen die je er nu mee kan is het al lang niet meer alleen om te bellen.
Jij bent wel een knorrig leeuwtje jij boze meneer jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom nog één keer hard doen over leeuw dan, met je mokelembembe-dinosaurus. Ik lach je uit.
Whahahaha. Ze hadden nooit een vervolg moeten maken van lion king. Zo zie je wat er van komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom nog één keer hard doen over leeuw dan, met je mokelembembe-dinosaurus. Ik lach je uit.
Wtf man kanker eens op. Sowieso 1 van die zielepieten hierboven die een kloon heeft aangemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:33 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Dan ga je toch bellen met de laptop.. Ook mobiel.
Ook dat mag je vinden, en daar kan ik verder niet wakker van liggen. Maar vaak zijn het de mensen die ook blijven grappen en grollen over 'haha je bereik valt weg tog haha', 'haha je kan geen Flash op de iPad', etc. Domme volksproleten die puur uitgaan van wat de sensatiemedia hen aanpraat en voor de rest niet verder kijken dan hun neus lang is. Wat wil je ook met al die dinosaurussen tegenwoordig, walgelijk gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk boeit het mij niet zoveel wat voor telefoon iemand anders gebruikt, ik hoef hem toch niet de gebruiken dus why care. Alleen Apple is een vies bedrijf.
wtf ga mee met je tijd man.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wtf man kanker eens op. Sowieso 1 van die zielepieten hierboven die een kloon heeft aangemaakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook dat mag je vinden, en daar kan ik verder niet wakker van liggen. Maar vaak zijn het de mensen die ook blijven grappen en grollen over 'haha je bereik valt weg tog haha', 'haha je kan geen Flash op de iPad', etc. Domme volksproleten die puur uitgaan van wat de sensatiemedia hen aanpraat en voor de rest niet verder kijken dan hun neus lang is. Wat wil je ook met al die dinosaurussen tegenwoordig, walgelijk gewoon.
Je hebt 52 usericons op de server staan, met een totale grootte van 417767 bytes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Whahahaha. Ze hadden nooit een vervolg moeten maken van lion king. Zo zie je wat er van komt.
Hoe bel jij dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:37 schreef pisstraal het volgende:
[..]
wtf ga mee met je tijd man.
bellen met een mobiel is zooooo 2010
mag ik er 1 kiezen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt 52 usericons op de server staan, met een totale grootte van 417767 bytes.
Gelukkig zijn er minimaal RedCat en tijmen.png als backup.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hou ji van oud?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:39 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Met zo'n telefoon met een draaischijf.
Lekker oud
Heeft die ook een toffe m3?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef pisstraal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heerlijk. Hoe ouder hoe beter
Als het maar warm is en de knietjes nog kan optrekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:42 schreef pisstraal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heerlijk. Hoe ouder hoe beter
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Als het maar warm is en de knietjes nog kan optrekken.
En kan bellen uiteraard. (om ff ontopic te blijven)
wil je nu even uit dit topic oprotten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een kleine selectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan een dinosaurus, maar die wolf is ook gevaarlijk...hmmmmquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een kleine selectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, deze TS is zo'n obees jongknaapje dat er plezier uithaalt kikkers op te blazen met een rietje. Flink veel schelden en wild doen op een internetforum.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef norrie13 het volgende:
[..]
wil je nu even uit dit topic oprotten.
lees even waar de klacht over ging verstandelijk gehandicapte
zowaar krijg je bij deze gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, deze TS is zo'n obees jongknaapje dat er plezier uithaalt kikkers op te blazen met een rietje. Flink veel schelden en wild doen op een internetforum.
HAHAHAH ben je serieusquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, deze TS is zo'n obees jongknaapje dat er plezier uithaalt kikkers op te blazen met een rietje. Flink veel schelden en wild doen op een internetforum.
mokelembembe is niet verstandelijk beperkt..hij is alleen een beetje gevaalijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ga je nu mijn MSN freezen? Zeg maar tegen lil-thugz0r-95@live.nl dat ik hem niet wil toevoegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef norrie13 het volgende:
[..]
HAHAHAH ben je serieus?
je dist jezelf kk vies tsjap, jij begon te vloeken als een baby en ging huilen omdat iemand een dino als pic had
Niet weten van panzermausquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef norrie13 het volgende:
[..]
HAHAHAH ben je serieus?
je dist jezelf kk vies tsjap, jij begon te vloeken als een baby en ging huilen omdat iemand een dino als pic had
kdacht dat jij een nette user was die gezellig en beleefd met iedereen meepratequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef mokelembembe het volgende:
TS is nu in een hoekje aan het huilen
Met zijn telefoon
Waarschijlijk heeft hij ook een dikke m3
ben je ook aan het msnen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ga je nu mijn MSN freezen? Zeg maar tegen lil-thugz0r-95@live.nl dat ik hem niet wil toevoegen.
Stoere mannen taal..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ga je nu mijn MSN freezen? Zeg maar tegen lil-thugz0r-95@live.nl dat ik hem niet wil toevoegen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:48 schreef norrie13 het volgende:
[..]
HAHAHAH ben je serieus?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gebruikservaring van mijn iPhone 4 vind ik toch vele malen beter dan de Samsung Galaxy S en HTC Desire HD waarmee ik andere mensen hier zie rondlopen. Nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop.
Ontopic: de klacht is natuurlijk dat TS net zo beperkt is als die beperkte pubertelefoon die hij maar blijft kopen. Groei op, klootloze zak.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
iOS 4.2.1 is tegenwoordig ook gewoon untethered te jailbreaken mocht je dat willen, blijven er nog maar weinig beperkingen over.
Zelf vind ik alle strenge beperkingen aan bijvoorbeeld apps in de App Store alleen maar fijn, zo blijft er tenminste kwaliteit over. Bij Android ('ja er zijn al bijna meer apps hoor! het is echt de toekomst!') is het een grote vergaarbak waar elke scriptkiddie wat in kan dumpen, je ziet door de bomen het bos niet meer, en een echt werkend betaalsysteem is er ook niet. Ja, het is echt de toekomst. Kwantiteit boven kwaliteit heet dat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat werken met die bloated toeters-en-bellen telefoon van je lastiger is dan even je iPhone jailbreaken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In ieder geval goed dat je dat inziet, je bent gelukkig niet zo'n figuur die Android de hemel inprijst omdat je zo vrij bent wat je met je telefoon doet. Ik heb liever een consistente, kwalitatieve gebruikerservaring gecombineerd met sexy design, dan een houtje-touwtje nerd-device. Code kloppen en shit tweaken doe ik op mijn MacBook Pro + Windows 7 rig, mijn telefoon moet gewoon goed werken.
[..]
Goede troll wel, dit moet mij nog gebeuren. Media.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blijft uiteindelijk een kwestie van smaak, het is grappig hoe hier altijd zulke discussies over blijven ontstaan. Uiteindelijk is een telefoon een persoonlijk ding en is het dan ook puur persoonlijk wat je er wel en niet meer wil. Wederom een goede zaak dat je dat ook inziet.
Zelf vind ik iTunes bijvoorbeeld gewoon een fijn systeem om mee te werken, ik moet er niet aan denken dat ik terugga naar die tijd waarin ik .mp3 en .wmarips naar mijn krappe 128MB speler sleepte in diskmode, met ID3-tags overhoop en ga zo maar door.
Hoeveel inhoudelijke reacties moet ik nog in jouw pubertopic zetten eigenlijk? Laat maar, de vraag was retorisch, ik hoef je antwoord niet. Blijf maar lekker BB's kopen en hard doen op een internetforum. Ga terug naar je kikkers, uiteindelijk krijg je het allemaal terug. haha kksjap ;pquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook dat mag je vinden, en daar kan ik verder niet wakker van liggen. Maar vaak zijn het de mensen die ook blijven grappen en grollen over 'haha je bereik valt weg tog haha', 'haha je kan geen Flash op de iPad', etc. Domme volksproleten die puur uitgaan van wat de sensatiemedia hen aanpraat en voor de rest niet verder kijken dan hun neus lang is. Wat wil je ook met al die dinosaurussen tegenwoordig, walgelijk gewoon.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
denk je dat ik je reacties gelezen hebt?
hebt al die neuk me in de kont apple shit van je geskipped
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoeveel inhoudelijke reacties moet ik nog in jouw pubertopic zetten eigenlijk? Laat maar, de vraag was retorisch, ik hoef je antwoord niet. Blijf maar lekker BB's kopen en hard doen op een internetforum. Ga terug naar je kikkers, uiteindelijk krijg je het allemaal terug. haha kksjap ;p
ik ben een vrouwquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:55 schreef First het volgende:
Nokia 3310
De enigste echte mannentelefoon.
HET IS MOKELEMBEMBE!quote:
Ik ben toch wel 50% zeker dat jouw UI een dino is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
HET IS MOKELEMBEMBE!
geen dino
Echt weer een hoogstandje nederlandse taal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
btw norrie13 heb je ngo nitraten voor me die kaolo boeler van een wesley wilt me niet geven haha kkzielig xD maar hij heb die met de paarse lont en vonk hoef ik toch niet haha je hebt me ping rusttt
Heb jij wat beters te vertellen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Echt weer een hoogstandje nederlandse taal.
Inhoudelijk ook zo goed.
praat nederlands vmbo'rquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
btw norrie13 heb je ngo nitraten voor me die kaolo boeler van een wesley wilt me niet geven haha kkzielig xD maar hij heb die met de paarse lont en vonk hoef ik toch niet haha je hebt me ping rusttt
Ik praat graag op het niveau van zijn omgeving, komt de boodschap tenminste over. 'Nederlands' is met een hoofdletter trouwens. Kus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Echt weer een hoogstandje nederlandse taal.
Inhoudelijk ook zo goed.
heb je ooit mokelembembe gezien? nee? een dino dan misschien??? NOU NOU??quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben toch wel 50% zeker dat jouw UI een dino is.
wauw jij bent goed bezig zeg!quote:
Waarom ben jij zo'n idioot?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:03 schreef norrie13 het volgende:
[..]
boehoehoehoe, waarom kom jij altijd met die master disses
Nee, met m'n vette laptop waar ik ook mee kan bellen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
wauw jij bent goed bezig zeg!
Wat een techniek!
hoe krijg je dat voor elkaar?
met je bb soms?
je doet teveel moeite met deze posts, dit hoef niet er komt helemaal geen boodschap over want ik kom niet eens in de buurt van die vmbo diebielen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef Panzermaus het volgende:
haha norrie13 je hebt je bb bij me laten liggen a mattie ;p dope tracks wel man nog nooit van gehoord........hard wel hier youtube link
haha man zegt waar et op staat [ afbeelding ]
oke rust man chille we snell weer [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jij weet nietsquote:
dat heet skypequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef pisstraal het volgende:
[..]
Nee, met m'n vette laptop waar ik ook mee kan bellen...
Het is in ons algemeen belang dat je je daar maar onder gaat scharen, loop je ons tenminste niet voor de voeten. Troost je: het zal je niet veel moeite kosten om je aan te passen, je bent er al bijna in ieder geval. Doe de kusjes aan Romy, Ashley en Melissa van Panzermaus, man. Ze weten wie ik ben, gwn gwn gwn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:06 schreef norrie13 het volgende:
[..]
je doet teveel moeite met deze posts, dit hoef niet er komt helemaal geen boodschap over want ik kom niet eens in de buurt van die vmbo diebielen.
haha bb rodney zit ook in 2g toch ja hij doet ook bb geloof ik ;pquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:08 schreef mokelembembe het volgende:
Waarom heeft niemand het nog over bb
ARRRR Jij ouwe rot(en daar trots op zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Hopeloze users in dit topic. Newbies, ze zijn wel schattig
Dudequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha bb rodney zit ook in 2g toch ja hij doet ook bb geloof ik ;p
Nee, het is meer dat sommige mensen zich gewoon niet kunnen gedragen, en dan ook nog gaan haten op vertrouwde users, zo gaat dat gewoon niet hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:10 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
ARRRR Jij ouwe rot(en daar trots op zijn)
Sorry ik wist niet dat ik je pijn zou doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat sommige mensen zich gewoon niet kunnen gedragen, en dan ook nog gaan haten op vertrouwde users, zo gaat dat gewoon niet hier.
Ging meer over de TS, maar goed dat je berouw toontquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat ik je pijn zou doen![]()
Vergeef me
Wel hoor dat beslis ik, verder luister ik naar niemandquote:
Moeten we raden wat dat is?quote:
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Verouderd, kan niet meer bijbenen bij android en Iphone OS
ik ben geen heer, mag ik dan wakker blijven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef BlackLining het volgende:
Godsamme heren. Zijn jullie hier nog steeds over bezig? Is het dan echt zo enorm belangrijk wat iemand anders de fijnste telefoon vind?
Doe jezelf een lol en gaat slapen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:04 schreef mokelembembe het volgende:
Ik mag toch zeker zelf weten welke telefoon ik koop of niet soms?Nee dus. Als je de verkeerde telefoon kiest, wordt je gezien als een mindere mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
En dan ook nog wie welke telefoon het fijnst is, en dus een bepaald type persoon is. Ik heb ook een BB maar ik ben geen vmbo'er, zoals hier beschreven werdquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:54 schreef wise het volgende:
je druk maken over een fucking telefoon
Oplossing:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef norrie13 het volgende:
En alweer de 3e stuk binnen een half jaar. De 1e werd overhit door niks. de 2e werkte het toucknopje niet meer en nu precies hetzelfde probleem. Morgen maar bij HI afleveren en waarschijnlijk kunnen ze hem niet reparen dus alweer een nieuw toestel en ping. Kan ik niet ff zeuren dat ze me maar een bold of zelfs een HTC moeten geven?
enige voordeel van bb is pingen, is verslafend maar heb toch nu liever een htc of galaxy
Dat was het. Vroeger 2 jaar geleden werden ze enkel gebruikt door zakenmannen, nu is het opeens heul hip. Is ze aardig goed gelukt trouwens die marketing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef mokelembembe het volgende:
bb is ook vaak een werktelefoon, zoals die van mijn partner, en die is ook zeker geen vmbo'er
Echt serieus, hoeveel apps zijn er die ook daadwerkelijk nuttig zijn? 99% is alleen maar dom vermaak voor 2 minuten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Nee
[..]
Idd als je een iPhone4 hebt is dat niet nodig. Dan sta je daarboven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic, wat een kanker![]()
telefoons verdedigen op een internetforum jesus christ
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef Lakitu het volgende:
Lijkt me boeiend...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef Baalhaar het volgende:
Ik kan nog wel een topic van mij omhoog kicken waar we de discussie verder kunnen voeren?
Alleen inferieuren laten hem vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
en je laat hem 1x vallen en hijs naar de kanker, kanker apple geilers
Doe je niks aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef Baalhaar het volgende:
Panzermaus doet egt kk irritant in dit topic maar hijs me broeder uit de roedel dus is cool...aii we skotte hem houd je rust(L)
Misschien had je het inmiddels wel al door, gezien de andere reacties.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Moeten we raden wat dat is?
De tijd staat inderdaad niet stil. Jij kennelijk welquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Verouderd, kan niet meer bijbenen bij android en Iphone OS
Ja dat heb je met hoogwaardige technologie ... Een baksteen kan meer hebben jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Het heet inderdaad iOS tegenwoordig, Verbodsbord.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De tijd staat inderdaad niet stil. Jij kennelijk wel
Dat ook, Panzermaus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het heet inderdaad iOS tegenwoordig, Verbodsbord.
Een iPhone is dan ook niet voor mensen met glibberige spekvingertjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Installeer het dan, sukkel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Donnis het volgende:
Jaman autistjes, whatsapp is inderdaad veel chiller want dat kan met elke telefoon, alleen HEEFT NIEMAND HET DUS HEB JE ER NOG NIKS AAN.
Sms'en, helemaal super. Niet weten of je bericht al is aangekomen, en dan toch maar weer moeten bellen voor de zekerheid omdat je snel antwoord moet hebben. Extra moeten betalen als je snel een foto/video wil sturen van wat je ziet ofzo. Niet kunnen zien wanneer de ander voor het laatst op zijn of haar telefoon is geweest. Extra betalen ook nog en hopeloos over je bundel heengaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kk paupers .. Hebben jullie geen geld om een fatsoenlijke bundel te nemen ... Pingen, whatsappen...
Sms gewoon
Ik ben het eigenlijk nooit met je eens. Maar dit zijn van die zeldzame momenten dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef Lakitu het volgende:
Kutpauper, ga je mond spoelen en je bil wassenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Donnis het volgende:
Jaman autistjes, whatsapp is inderdaad veel chiller want dat kan met elke telefoon, alleen HEEFT NIEMAND HET DUS HEB JE ER NOG NIKS AAN.
Juist iedereen heeft het in mijn omgeving...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Donnis het volgende:
weleens gehoord van het gezegde: van de regen in de drup?quote:
Jij vind dit een ander vind dat, over smaak valt niet te twisten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
Heb zowel een iPhone en een BB bold, en iPhone is gewoon beter, punt. Enige telefoon waar je geen boekje bij nodig hebt omdat 'ie gewoon logisch in elkaar zit. Enige minpunt is dat het niet makkelijk is eigen apps te schrijven.
Klopt. Kijk meer een hier Vergelijk dat eens met de retailprijs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef mokelembembe het volgende:
iphone ipod ipad zijn rages, je betaald belachelijk veel voor een appel met een hap eruit op je apparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |