quote:
quote:
Je hebt er nooit 1 gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
iKots rotzooi aanschaffen
100x zoveerl betalen voor 100x zo'n grote teringtroep
Whats app gebruikt en is om te kotsen die appquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef TC03 het volgende:
BlackBerry's zijn voor minderjarigen en mensen uit R'dam Zuid of A'dam ZO.
De populairiteit van Ping is raadselachtig. Je hebt een debiel PIN-nummer om iemand toe te kunnen voegen wat niet echt toegankelijk is. Whatsapp is 100x beter, gewoon op basis van telefoonnummer met mensen comuniceren en het is ook nog eens cross-platform.
idd heb je ook de curve?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef amenth het volgende:
terechte klacht heb er ook vak problemen mee gehad
Een oude HTC dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef bularax het volgende:
[..]
Je hebt er nooit 1 gehad.
Ik had een keer een HTC. Pure aids dat.
HTC Desirequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een oude HTC dan.
Tegenwoordig zijn HTC's pure win
iPhone's ook, BB is pure kanker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een oude HTC dan.
Tegenwoordig zijn HTC's pure win
iPhone is opzich niet heel slecht, maar te duur voor wat ie kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC Desire Z
[..]
iPhone en BB zijn beide pure kanker.
Later stap je over, geef het tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC Desire Z
[..]
iPhone en BB zijn beide pure kanker.
Nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef bularax het volgende:
[..]
Later stap je over, geef het tijd.
Jawel, geef het tijd.quote:
Hou je bek, jij koopt die rommel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
ey blijf eens ontopic, zou ik om een HTC of bold kunnen zeuren als emotiele schade en de tijd dat ik me bb dus niet kon gebruiken
Alcatel voor jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
ey blijf eens ontopic, zou ik om een HTC of bold kunnen zeuren als emotiele schade en de tijd dat ik me bb dus niet kon gebruiken
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
Heb er nu een. Geniale telefoon. > Iphone/galaxy s/nokia of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef bularax het volgende:
[..]
Je hebt er nooit 1 gehad.
Ik had een keer een HTC. Pure aids dat.
LOL!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
je kan alles wel proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef norrie13 het volgende:
Wat is er mis met whatsapp danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef norrie13 het volgende:
[..]
Whats app gebruikt en is om te kotsen die app
[..]
idd heb je ook de curve?
Totdat je het licht ziet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb er nu een. Geniale telefoon. > Iphone/galaxy s/nokia of iets dergelijks.
Vooral ook omdat de software op die kut is
Gewoon iemand met een Apple bord voor z'n kop die niet inziet dat HTC gewoon beter is voor minder geld.quote:
Wat is mis met een HTC scherm?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In welk punt is de iphone beter dan, buiten het scherm misschien, dan een htc?
waarom zou ik jattenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Pax.Empyrean het volgende:
[..]
LOL!![]()
Welke emotionele schade? Dat je je tokkie vrienden niet hebt kunnen laten weten dat je euroshopper energy drink hebt gejat?
Gebruikservaring van mijn iPhone 4 vind ik toch vele malen beter dan de Samsung Galaxy S en HTC Desire HD waarmee ik andere mensen hier zie rondlopen. Nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
ik ben niet je standaard bb vmbo boyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt een BB. Het hoort bij je imago.
Waarom zou je een BB hebbenquote:
Neequote:
Design, snelheid van OS(op iphone 4) en kwaliteit van de apps.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |