abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 10:59:36 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93382291
quote:
Er zijn grenzen aan wat je ergens voor over kan hebben hè :')
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_93382376
Hmm, ik denk dat de jongens die voorbijkomen razen in dikke BMW's met flitsers, best stoer werk hebben. Alleen zijn dat niet de banen die je kunt bemachtigen als starter.
  zondag 27 februari 2011 @ 11:10:50 #105
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93382546
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:02 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik denk dat de jongens die voorbijkomen razen in dikke BMW's met flitsers, best stoer werk hebben. Alleen zijn dat niet de banen die je kunt bemachtigen als starter.
Dat is vaak DKDB of speciaal vervoer van DV&O. Ze hebben een uitgebreide training gehad en zijn fysiek en chauffeurtechnisch zeer competent, maar puntje bij paaltje zijn het nog steeds beveiligers. :) Niks mis mee overigens, maar niet echt mijn werk.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_93382624
quote:
Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is vaak DKDB of speciaal vervoer van DV&O. Ze hebben een uitgebreide training gehad en zijn fysiek en chauffeurtechnisch zeer competent, maar puntje bij paaltje zijn het nog steeds beveiligers. :) Niks mis mee overigens, maar niet echt mijn werk.
LOL :)
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
pi_93382630
Ik doelde meer op AT.
pi_93404854
oi
  maandag 28 februari 2011 @ 09:01:15 #109
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93429363
Sinds vrijdag in het bezit van een E46 318, en moet zeggen; het rijdt heerlijk :).

Ik heb wel een issue... zodra de motor goed warm is (bijvoorbeeld na een stuk snelweg + stuk file rijden) begint deze te fluiten. Wanneer je gas geeft is het gefluit weg, maar zodra je gas terug neemt of de motor stationair laat lopen dan komt het weer terug (en hard ook). Het lijkt me niet dat dit iets met de koeling te maken heeft, aangezien de temperatuurmeter netjes in het midden blijft staan.

Iemand enig idee? V-snaar of iets dergelijks?
pi_93429722
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:01 schreef TommyGun het volgende:
Sinds vrijdag in het bezit van een E46 318, en moet zeggen; het rijdt heerlijk :).

Ik heb wel een issue... zodra de motor goed warm is (bijvoorbeeld na een stuk snelweg + stuk file rijden) begint deze te fluiten. Wanneer je gas geeft is het gefluit weg, maar zodra je gas terug neemt of de motor stationair laat lopen dan komt het weer terug (en hard ook). Het lijkt me niet dat dit iets met de koeling te maken heeft, aangezien de temperatuurmeter netjes in het midden blijft staan.

Iemand enig idee? V-snaar of iets dergelijks?
Gefeliciteerd! :)

Dat gefluit: ergens een lekke vacuumslang? Is het echt gefluit, of gepiep?
  maandag 28 februari 2011 @ 09:25:59 #111
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93429772
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :)

Dat gefluit: ergens een lekke vacuumslang? Is het echt gefluit, of gepiep?
Thanks.

Ja lastig te zeggen... het klinkt als een lange fluit, maar dusdanig hard dat een constante piep ook goed mogelijk is. De toonaard verandert echter wel een beetje naarmate je met het gaspedaal speelt. Overigens bedenk ik me net dat ik zaterdag ook wat problemen had met stationair draaien toen 'ie koud was; neigde steeds naar afslaan. Maar dat is een minuut later ook weer weg en treedt verder niet meer op (wanneer warm).

Wellicht toch iets met vacuüm, valse lucht aantrekken of zo?

[ Bericht 1% gewijzigd door TommyGun op 28-02-2011 09:54:26 ]
pi_93430207
Lekkere auto heb je gekocht dan..... :X

Bij mij komt er echt never nooit niet meer een '99 318i voor de deur. Auto heeft me nooit in de steek gelaten, maar d'r zitten zoveel irriteerpunten aan die auto. Het lijkt wel of '99 echt een doemjaar voor de E46 was.
pi_93430237
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:25 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Thanks.

Ja lastig te zeggen... het klinkt als een lange fluit, maar dusdanig hard dat een constante piep ook goed mogelijk is. De toonaard verandert echter wel naarmate je met het gaspedaal speelt. Overigens bedenk ik me net dat ik zaterdag ook wat problemen had met stationair draaien toen 'ie koud was; neigde steeds naar afslaan. Maar dat is een minuut later ook weer weg en treedt verder niet meer op (wanneer warm).

Wellicht toch iets met vacuüm, valse lucht aantrekken of zo?
Als 'ie dan ook nog eens lastig stationair loopt zou ik in ieder geval even de slangen controleren (je hebt daar geloof ik ook spuitbussen voor om te kijken waar het eventueel vandaan komt).

Of eventueel een temp.sensor?

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef Bowny het volgende:
Lekkere auto heb je gekocht dan..... :X

Bij mij komt er echt never nooit niet meer een '99 318i voor de deur. Auto heeft me nooit in de steek gelaten, maar d'r zitten zoveel irriteerpunten aan die auto. Het lijkt wel of '99 echt een doemjaar voor de E46 was.
Een scheurtje/gaatje in een vacuumslang kan altijd gebeuren, hoeft niet een gigantisch euvel te zijn (als dat het is). Bij mijn auto is de radio/radio-module waarschijnlijk stuk, kost me ~¤250 euro. So be it, met dit soort kleine dingen houd je rekening als je een 2ehands auto koopt (ik iig wel).
  maandag 28 februari 2011 @ 09:49:08 #114
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93430251
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef Bowny het volgende:
Lekkere auto heb je gekocht dan..... :X

Bij mij komt er echt never nooit niet meer een '99 318i voor de deur. Auto heeft me nooit in de steek gelaten, maar d'r zitten zoveel irriteerpunten aan die auto. Het lijkt wel of '99 echt een doemjaar voor de E46 was.
Mwoah verder is 'ie absoluut niet in slechte staat hoor. Problemen met techniek hou je altijd, vroeg of laat steekt er altijd wel iets de kop op. Ik hoop alleen dat het gewoon iets simpels is al een slang of riem, maar gezien het feit dat 'ie compressie genoeg heeft en zo maak ik me niet zo'n zorgen.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Als 'ie dan ook nog eens lastig stationair loopt zou ik in ieder geval even de slangen controleren (je hebt daar geloof ik ook spuitbussen voor om te kijken waar het eventueel vandaan komt).

Of eventueel een temp.sensor?
Ik zal inderdaad eens m'n monteur bellen vanavond. Temp. sensor lijkt me niet, want dan zou 'ie (de naald) toch niet bewegen?

[ Bericht 13% gewijzigd door TommyGun op 28-02-2011 09:58:25 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 09:55:24 #115
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93430394
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Een scheurtje/gaatje in een vacuumslang kan altijd gebeuren, hoeft niet een gigantisch euvel te zijn (als dat het is). Bij mijn auto is de radio/radio-module waarschijnlijk stuk, kost me ~¤250 euro. So be it, met dit soort kleine dingen houd je rekening als je een 2ehands auto koopt (ik iig wel).
Dat sowieso. Ik hou wat geld opzij om de auto helemaal naar mijn smaak te maken maar ook wat voor onvoorzien onderhoud. Daarnaast heb ik nog een maand garantie en de verkoper deed alles behalve moeilijk wat betreft eventuele mankementen betreffende motor/bak dus ik kan ook nog even teruggaan.

Bedankt voor het meedenken :).
pi_93430450
Uit welk jaar kwam je 318i nou?
Facts don't care about your feelings
  maandag 28 februari 2011 @ 09:59:25 #117
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93430464
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Uit welk jaar kwam je 318i nou?
'99, 142k-KM gelopen.
pi_93430486
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:49 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Mwoah verder is 'ie absoluut niet in slechte staat hoor. Problemen met techniek hou je altijd, vroeg of laat steekt er altijd wel iets de kop op. Ik hoop alleen dat het gewoon iets simpels is al een slang of riem, maar gezien het feit dat 'ie compressie genoeg heeft en zo maak ik me niet zo'n zorgen.
Het zijn vaak ook maar kleine dingen hoor, maar iedere keer 100 hier en 100 daar tikt aardig aan. Het is gelukkig wel zo dat 9 van de 10 problemen terug te vinden zijn op 't internet, dus typische E46 kwaaltjes, waardoor je vaak zelf al een diagnose kunt stellen. :)
  maandag 28 februari 2011 @ 10:03:39 #119
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93430553
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:00 schreef Bowny het volgende:

[..]

Het zijn vaak ook maar kleine dingen hoor, maar iedere keer 100 hier en 100 daar tikt aardig aan. Het is gelukkig wel zo dat 9 van de 10 problemen terug te vinden zijn op 't internet, dus typische E46 kwaaltjes, waardoor je vaak zelf al een diagnose kunt stellen. :)
Uiteraard, maar je moet er wat voor over hebben hè... Wil je dat onderhoud niet dan koop je of een gloednieuwe Bimmer (te duur :P) of een belastingvrij gebakje (te klein :P) met 7 jaar garantie. Maar een beetje op de hoogte zijn van de bekende kwaaltjes is inderdaad wel prettig. :+
pi_93430726
Oh een M43 ;( nou ja dat gefluit lijkt me eerder te maken hebben met de koeling dan. Dus een waterpomp of visco lijkt me niet zo raar aangezien je zegt dat het pas gebeurt als de motor echt warm wordt.
Facts don't care about your feelings
  maandag 28 februari 2011 @ 11:24:27 #121
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93432677
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh een M43 ;( nou ja dat gefluit lijkt me eerder te maken hebben met de koeling dan. Dus een waterpomp of visco lijkt me niet zo raar aangezien je zegt dat het pas gebeurt als de motor echt warm wordt.
Oh je zit ook al op GoT :+

Je hebt gelijk, het is misschien iets te voorbarig om nu al de waterpomp/visco uit te sluiten. Wellicht dat ik dan twee afzonderlijke problemen heb? Het vacuüm (stationair problemen) en een probleem met bovenstaand wat betreft de fluittoon.
pi_93433658
Tja stationair kan ook weer verschillende dingen zijn dat is altijd zo irritant :P je hebt het alleen als ie koud is dus het is in ieder geval niet de nokkenassensor denk ik dan. Dat had ik ook gehad, gaat ie ook schommelen stationair (en afslaan) maar bij een koude motor juist niet.

Maar goed ik heb verder ook niet heel verstand ervan, alleen uit ervaring en wat dingen die ik heb gelezen op E46 forums :P
Facts don't care about your feelings
pi_93435719
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:03 schreef TommyGun het volgende:

een belastingvrij gebakje (te klein :P)
je hebt ook een belastingsvrije 7 serie toch ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:13:21 #124
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93453314
Het afslaan is vrijwel zeker de stappenmotor. Starten -> toerental zakt onder de 1000 rpm -> motor slaat af. Wanneer je de toeren handmatig boven de 1000 rpm houdt treedt het probleem niet op. Wat betreft het fluiten: de verkoper verdenkt de compressiepomp, maar kan dat niet met zekerheid zeggen (uiteraard). To be continued!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:19:40 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_93453720
Wa bedoel u met compressiepomp?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_93454542
Ik wilde stappenmotor zeggen maar ik ben 't vergeten ;(
  maandag 28 februari 2011 @ 20:07:07 #127
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93456968
Ik ga zo meteen even naar de monteur. Compressiepomp vindt hij vreemd, naar zijn weten zit op dit model geen vacuümpomp maar wat betreft het stationair lopen verdenkt hij ook de stappenmotor en mogelijk de bijhorende slang c.q. rubber bij de luchtinlaat.

Het fluiten is echter moeilijk te reproduceren dus dat is even bezien...
pi_93457611
Hoi ben ik weer.
De CV op mijn e30 werkt niet.
Als de motortje van de bagage aangestuurd word dan beweegt de tankdop mee, maar deze gaat dan onmiddelijk weer terug.
Als k de linkerdeur op slot doe dan gaan de overige niet. Eenmaal op slot gaat het ook heel moeilijk van slot, en vice versa aan de rechterdeur.

Help :* .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_93458174
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef TommyGun het volgende:
Ik ga zo meteen even naar de monteur. Compressiepomp vindt hij vreemd, naar zijn weten zit op dit model geen vacuümpomp maar wat betreft het stationair lopen verdenkt hij ook de stappenmotor en mogelijk de bijhorende slang c.q. rubber bij de luchtinlaat.

Vacuumpomp weet ik niet zeker, die zit op mijn 318ci in ieder geval wel (N42) maar M43 volgens mij idd niet.
Facts don't care about your feelings
pi_93458709
Binnenkort voor het eerst naar de APK en meteen een klein beurtje.

Wel een paar dagen na de vervaldatum, maar dat moet maar even. Binnen een maand krijg je toch geen boete.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:49:34 #131
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93459927
Ik moest meteen aan jou denken Haarbal :P

http://www.bmwportal.nl/b(...)te-staat-t17345.html
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_93461280
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik moest meteen aan jou denken Haarbal :P

http://www.bmwportal.nl/b(...)te-staat-t17345.html
Persoonlijk heb ik liever half-leder, en het is de oude motor (+ oud stuur!).

Verder wel leuk ding, maar ik vermeed eigenlijk de oudere motoren.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:50:50 #133
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93467974
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Vacuumpomp weet ik niet zeker, die zit op mijn 318ci in ieder geval wel (N42) maar M43 volgens mij idd niet.
Oké dan, advies van de monteur: laten repareren onder garantie bij de verkopend handelaar. De motor krijgt valse lucht, vermoedelijk doordat er iets niet in orde is met de aansturing van de stationaire omloopklep of de klep zelf. Warm draait de motor teveel toeren: bijna 1500 rpm, en koud te weinig: 1000 rpm.
pi_93468691
Hmmm? Tja als je garantie hebt.... Mijne loopt warm 600 rpm stationair :P en koud 1200.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever half-leder, en het is de oude motor (+ oud stuur!).

Verder wel leuk ding, maar ik vermeed eigenlijk de oudere motoren.
130.000 gereden maar en 8000 euro. Hmmm...
Facts don't care about your feelings
pi_93469486
En hij heeft dat ding pas 4 maanden....en degene ervoor die het heeft geimporteerd heeft er ook niet echt lang mee gedaan. Vreemd?

Hij heeft er 10.5k voor betaald, 2k aan beurten en vraagt er 8k voor......Ow noooeessss!! De beruchte maandelijkse afschrijving geldt ook voor oudere BMW's :P

[ Bericht 50% gewijzigd door Bowny op 28-02-2011 23:26:05 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:55:44 #136
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93474391
Ja vreemd is het wel, dat die unit alweer zo snel weggaat. En de afschrijving die
Dat oude stuur zou me niet zo boeien. Het is wel intens lelijk, maar ook voor 300 euro te vervangen voor een MF (M-)sportstuur :). Leer is niet helemaal mijn ding, alcantara daarentegen :9~
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:04:25 #137
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_93627160
Mocht gister even een rondje in een 1-serie rijden, normaal ben ik nooit gecharmeerd van de einzer maar dit was een 130i. Ik verwachte er niet teveel van, ik dacht dat het weer zo'n standaard leasebak was met een stomme diesel erin.

Maar gelijk bij het instappen merkte ik al dat het interieur wat sportiever was, waarschijnlijk alleen sportstoelen lol. Maar goede lendensteun en lekker zo'n uitschuifbaar gedeelte voor in je knieholten. Super. Nadat ik de stoel uit de '10 over 9' stand had gehaald kon ik mijn reis beginnen.

Meteen bij het startte gromde hij een beetje, hierdoor was echt echt blijverrast! Meteen viel mijn blik op de toerentellen en ik zag dat het niet zomaar een stomme diesel was maar een benzine auto, erg fijn.

Optrekken deed hij echt lekker snel, snel zat om er echt goed plezier aan te beleven. Ik vond hem wel een beetje uitnodigen tot asociaal weggedrag, maar dit heb je natuurlijk zelf in de hand. Lekker strak in de bochten zoals je van bmw gewend bent en ook omdat hij lekker strak afgeveerd was.

Ik wel snellere auto's gereden maar daar weetje van dat ze hard gaan maar bij deze was het totaal onverwacht en daarom extra leuk! Ik heb hier met middag je spelen veel meer plezier aan beleeft dan met verschillende sportauto's, hij is ook zo lekker onopvallend. Enige probleem is dat ik de einzer niet zo mooi vind, beetje doorgezakt. Maar wie weet is dit wel het begin van iets mooi en rij ik ook een einzer wanneer ik een auto aanschaf.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_93627908
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:04 schreef DoimuN het volgende:
Mocht gister even een rondje in een 1-serie rijden, normaal ben ik nooit gecharmeerd van de einzer maar dit was een 130i. Ik verwachte er niet teveel van, ik dacht dat het weer zo'n standaard leasebak was met een stomme diesel erin.

Maar gelijk bij het instappen merkte ik al dat het interieur wat sportiever was, waarschijnlijk alleen sportstoelen lol. Maar goede lendensteun en lekker zo'n uitschuifbaar gedeelte voor in je knieholten. Super. Nadat ik de stoel uit de '10 over 9' stand had gehaald kon ik mijn reis beginnen.

Meteen bij het startte gromde hij een beetje, hierdoor was echt echt blijverrast! Meteen viel mijn blik op de toerentellen en ik zag dat het niet zomaar een stomme diesel was maar een benzine auto, erg fijn.

Optrekken deed hij echt lekker snel, snel zat om er echt goed plezier aan te beleven. Ik vond hem wel een beetje uitnodigen tot asociaal weggedrag, maar dit heb je natuurlijk zelf in de hand. Lekker strak in de bochten zoals je van bmw gewend bent en ook omdat hij lekker strak afgeveerd was.

Ik wel snellere auto's gereden maar daar weetje van dat ze hard gaan maar bij deze was het totaal onverwacht en daarom extra leuk! Ik heb hier met middag je spelen veel meer plezier aan beleeft dan met verschillende sportauto's, hij is ook zo lekker onopvallend. Enige probleem is dat ik de einzer niet zo mooi vind, beetje doorgezakt. Maar wie weet is dit wel het begin van iets mooi en rij ik ook een einzer wanneer ik een auto aanschaf.
Ze sturen zeker wel fijn inderdaad, maar dat gevoel heb ik bij een hoop BMW's. Één van de dingen die mij zo trekt aan het merk ^O^
pi_93628569
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm? Tja als je garantie hebt.... Mijne loopt warm 600 rpm stationair :P en koud 1200.

[..]

130.000 gereden maar en 8000 euro. Hmmm...
Bij mij zowel koud als warm 600/700
pi_93630904
Nou en, ik heb een 4 in lijn dus dan is het stoerder :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:41:05 #141
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93638598
Mijn vier in lijn zit gewoon op 900 toeren stationair...dus nu ben ik niet stoer ;(
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_93638884
Ik wil een BMW maar geen geld.. :'(
If not now, then when.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:07:54 #143
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93639895
Werken en sparen, kerel! Dat hebben we allemaal moeten doen ;).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:50:23 #144
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93644486
Inderdaad, of een lelijke Compact kopen ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:13:49 #145
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_93645638
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef TommyGun het volgende:
Inderdaad, of een lelijke Compact kopen ;)
:o

Koop dan niks. Ik vind dat zo niks hè, zo'n Compact. Echt een net-niet model. Lelijke koplampen, lelijke kont... bah.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_93648703
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil een BMW maar geen geld.. :'(
Ik heb er 1 voor 500 staan, kopen? :7
pi_93648711
Ja bah, maar daardoor vaak wel scherp geprijsd en het is toch een BMW :P
Facts don't care about your feelings
pi_93648731
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en, ik heb een 4 in lijn dus dan is het stoerder :P
ik rij nu in een 1.6 4cilinder... weetje hoe gaar ;(
pi_93649009
Suzuki Alto 0.8 dat is gaar. Een BMW is nooit gaar mafkees!
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:12:31 #150
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93651265
Mijn E46 is als het goed is weer gemaakt. Er zat een vacuüm lekkage bij het spruitstuk dat voor valse lucht zorgde en de stappenmotor was vies. Het fluitende geluid komt overigens van de ventilator, dus vermoedelijk de visco koppeling. Is vervangen dan verstandig?
pi_93652109
Ik zei het toch :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:38:27 #152
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93652257
Inderdaad :P.

*EDIT zie volgende reactie*

[ Bericht 17% gewijzigd door TommyGun op 06-03-2011 11:04:54 ]
pi_93683106
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Suzuki Alto 0.8 dat is gaar. Een BMW is nooit gaar mafkees!
:)
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')