Uuh mijn ouders hebben nooit sex gehad hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Taartjeh het volgende:
Nee, als je seks wilt zien kun je ook s'avonds in de slaapkamer van je ouders kijken!
Het is de eerste week, verwacht je dan echt al seks?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Peter het volgende:
Wat een saaie RLS dan
Vechtpartijen, relaties, liefdesverdriet, ongeloof, uitsluiting.. DAT is boeiend, braaf met z'n allen op een bank zitten is saai.
Ben jij dan van de melkboer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh mijn ouders hebben nooit sex gehad hoor
Hahaha. Geen enkele ouder heeft seks gehad. Geen kind wil het daar over hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh mijn ouders hebben nooit sex gehad hoor
Je bedoelt Laura??? Gisteraaf met Gido??quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef spapaars het volgende:
Psssssst een paar hebben gezoend, echt waar.
Oordeel zelfquote:
Jij snapt het concept van het programma niet echt hè?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er al een soort Huub in die vrouwen laat binnenkomen om met ze te vrijen etc.?
Spanning en sensatie willen mensen zien ! ik heb dat nu 3 keer gezien via upc die mensen liggen alleen maar in de tuin en een of andere kale malloot loopt steeds te schreeuwen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij snapt het concept van het programma niet echt hè?
maik en monique.quote:
Volgensmij heeft hij het wel afgemaakt via achterlangs hoor...quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef mickeyD het volgende:
beetje handwerk, en een korte poging die hij niet kon (want misschien wat klein geschapen) of mocht afmaken LOL
via achterlangs dr in redde die in iedergeval niet
Lul niet zij had voor de daad hele gesprekken en is zelfs een aantal keer uit bed geweest, deed haar BH uit (shirtje nog aan) zodat Maik daar kon voelen. Die had echt wel door wat er speelde. Niks misbruik.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef spapaars het volgende:
Monique was eerder al aardig aangeschoten (struikelend rondlopen) dus voor mij is ze misbruikt.
als iemand die gedronken heeft en daarna (soort van) sex heeft "aangerand" is, dan is half nederland aangerand elk weekendquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef spapaars het volgende:
Monique was eerder al aardig aangeschoten (struikelend rondlopen) dus voor mij is ze misbruikt.
En dat heel Nederland dat gezien heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef mickeyD het volgende:
nou, dan ligt hij er anders verrot genaaid bij voor iemand die raak geschoten heeft..
volgens mij ligt ie na te denken waar het fout ging
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef mickeyD het volgende:
en ik weet niet waar zij last van heeft, maar t lijkt duidelijk op een actie in de trand van "wham-bam, thank u mam"
hoe onpersoonlijk kun je zijn om je meteen om te draaien?!?
Je kan moeilijk hele gesprekken gaan houden zonder dat je verraad dat er seks is geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef mickeyD het volgende:
en ik weet niet waar zij last van heeft, maar t lijkt duidelijk op een actie in de trand van "wham-bam, thank u mam"
hoe onpersoonlijk kun je zijn om je meteen om te draaien?!?
Jazeker! Maik heeft fipo gemacht!quote:
je kunt elkaar toch nog ff vasthouden zo van: dat was lekker enz enzquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan moeilijk hele gesprekken gaan houden zonder dat je verraad dat er seks is geweest.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan moeilijk hele gesprekken gaan houden zonder dat je verraad dat er seks is geweest.
Nooit lustseks gehad puur om het neuken?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je kunt elkaar toch nog ff vasthouden zo van: dat was lekker enz enz
En is 'ie dat niet dan?quote:nu is t meer van: was dat nou alles? wat een looser!
1. laten we eerlijk..als je met dit soort programma's meedoet, dan ben je per definitie geen winnaarquote:Op zondag 27 februari 2011 02:04 schreef mickeyD het volgende:
oftie nou half of helemaal heeft gescoord, hij is nummer uno, en dat pakt niemand hem meer af, dus een looser istie niet..
die andere prutsers buiten schieten nog nix daar in die tuin
Ja je hebt ook wel gelijk, het was een beetje een anticlimax na de climax.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nu is t meer van: was dat nou alles? wat een looser!
Een vrouw vind het heerlijk dat een man zo achter haar ligt en haar arm om haar heen slaat. Dat wegdraaien is niet negatief bedoelt imo.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nu is t meer van: was dat nou alles? wat een looser!
Die zijn er op gecast, was goedkoper dan ze inhuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er al een soort Huub in die vrouwen laat binnenkomen om met ze te vrijen etc.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |