Uuh mijn ouders hebben nooit sex gehad hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Taartjeh het volgende:
Nee, als je seks wilt zien kun je ook s'avonds in de slaapkamer van je ouders kijken!
Het is de eerste week, verwacht je dan echt al seks?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Peter het volgende:
Wat een saaie RLS dan
Vechtpartijen, relaties, liefdesverdriet, ongeloof, uitsluiting.. DAT is boeiend, braaf met z'n allen op een bank zitten is saai.
Ben jij dan van de melkboer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh mijn ouders hebben nooit sex gehad hoor
Hahaha. Geen enkele ouder heeft seks gehad. Geen kind wil het daar over hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh mijn ouders hebben nooit sex gehad hoor
Je bedoelt Laura??? Gisteraaf met Gido??quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef spapaars het volgende:
Psssssst een paar hebben gezoend, echt waar.
Oordeel zelfquote:
Jij snapt het concept van het programma niet echt hè?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er al een soort Huub in die vrouwen laat binnenkomen om met ze te vrijen etc.?
Spanning en sensatie willen mensen zien ! ik heb dat nu 3 keer gezien via upc die mensen liggen alleen maar in de tuin en een of andere kale malloot loopt steeds te schreeuwen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij snapt het concept van het programma niet echt hè?
maik en monique.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |