Is nog met zijn haar bezig uit het zwembad te halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Stranger het volgende:
Wat een verademing Gerard al zo lang niet op de streams
Omdat zij ook 'iets' heeft met Alex denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Waarom bemoeit Joanna zich met de driehoeksverhouding guido/laura/alex?
Joanna wil met Alex neukenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Waarom bemoeit Joanna zich met de driehoeksverhouding guido/laura/alex?
quote:
pffff doe is niet zo achtkantig, Guido is niet in de kvdw geweest dus die had niet eens een missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het ontbijtje op bed, was Guido zijn missie.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
pffff doe is niet zo achtkantig, Guido is niet in de kvdw geweest dus die had niet eens een missie
Zeker wel. Hij is wel degelijk in de KVDW geweest. Daar heeft hij ook erg tegengesputterd, en te horen gekregen dat er een zware sanctie zou volgen bij het niet uitvoeren van de missie. Laura en Guido hebben gisteren langdurig daarover gepraat samen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
pffff doe is niet zo achtkantig, Guido is niet in de kvdw geweest dus die had niet eens een missie
En vervolgens heeft ie hem een jaar langs de albert heijn geparkeerd om in te slapen na een dag krantjes verkopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef chufi het volgende:
Karim heeft een auto gewonnen met een 9 darter
Je zou het bijna denken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef fastdealert het volgende:
Ik ben benieuwt wanneer de telefoon nou eindelijk weer eens af gaat, of zijn ze dat alleen van plan bij live-shows te doen.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.. zou echt jammer zijn als het alleen do-avond isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef fastdealert het volgende:
Ik ben benieuwt wanneer de telefoon nou eindelijk weer eens af gaat, of zijn ze dat alleen van plan bij live-shows te doen.
Nog één reactie dan, want je wilt het toch niet snappen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zeker wel. Hij is wel degelijk in de KVDW geweest. Daar heeft hij ook erg tegengesputterd, en te horen gekregen dat er een zware sanctie zou volgen bij het niet uitvoeren van de missie. Laura en Guido hebben gisteren langdurig daarover gepraat samen.
Dat heeft inderdaad neit veel met een zwaard te makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom vraagt Phillip nu aan iedereen of of ze ooit iets gewonnen hebben? zit hij ineens totaal op het verkeerde spoor?
Met de vraag of Alex van Adel is zat hij volgens de stem behoorlijk warm.
Roep ik pas 2 dagen ofzo ....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef quibus01 het volgende:
Monique zegt dat haar geheim een periode is.
(zal ze dan toch niet de hoogbegaafde zijn)
Wat zit er voor periode-geheim in dan ?? .. En ook blonde vrouwen kunnen liegen hoor ! sst!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef quibus01 het volgende:
Monique zegt dat haar geheim een periode is.
(zal ze dan toch niet de hoogbegaafde zijn)
Ja maar dat kan ie ook andersom opvatten, dat het geheim goed is.. maar de persoon niet (jaja het is niet makkelijk hoor daar zonder internet)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom vraagt Phillip nu aan iedereen of of ze ooit iets gewonnen hebben? zit hij ineens totaal op het verkeerde spoor?
Met de vraag of Alex van Adel is zat hij volgens de stem behoorlijk warm.
Het kan ook zijn dat ze de anderen op een dwaalspoor zet, overigens denk ik ook niet dat ze hoogbegaafd is. Maar wie anders? Gerard?quote:
Ja daarom gebruikt ze erg vaak moeilijke woorden en is ze heel goed in onthouden van dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze de anderen op een dwaalspoor zet, overigens denk ik ook niet dat ze hoogbegaafd is. Maar wie anders? Gerard?
Heb je zelf wel geluisterd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nog één reactie dan, want je wilt het toch niet snappen.
Hij krijgt het wel op een presenteerblaadje.quote:
Bijvoorbeeld dat ze in een internaat heeft gezeten, wat Sofia schijnt te hebben als geheim. Maar wie weet klopt dat dus niet en is Sofia de hoogbegaafde welquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat zit er voor periode-geheim in dan ?? .. En ook blonde vrouwen kunnen liegen hoor ! sst!
[..]
Ja maar dat kan ie ook andersom opvatten, dat het geheim goed is.. maar de persoon niet (jaja het is niet makkelijk hoor daar zonder internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |