Jullie zijn gewoon allemaal jaloers!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bi bestaat nie, dat zijn gewoon homo's die ook vrouwen met snorren batsen
Hij kan beter zijn haren als zwabber gebruiken, meteen ingevet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gerard is de tafel al aan het vet maken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik vond hem legen.....daryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of was dat ook weer valsch?.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Op wat/wie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers!
Mwah, je hebt het over een soortgenoot... Het hangt er om.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of was dat ook weer valsch?.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Boobman het volgende:
hij zit al langer in de kast dan Anne Frank
If it looks like a duck, quacks like a duck and has sex with men, it's a gay duck.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat fijn dat FOK!ers het allemaal weer zo zeker weten.Maar deze discussie is al eerder gevoerd.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
If it looks like a duck, quacks like a duck and has sex with men, it's a gay duck.
Amen to thatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
If it looks like a duck, quacks like a duck and has sex with men, it's a gay duck.
Daarom mag ik hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mwah, je hebt het over een soortgenoot... Het hangt er om.![]()
Die jongen zit zo diep in de kast, dat Ikea een opsporingsbevel heeft laten uitgaan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat fijn dat FOK!ers het allemaal weer zo zeker weten.Maar deze discussie is al eerder gevoerd.
Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar soms als je hoeven hoort is het daadwerkelijk een zebra ipv een paard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Ikea zulke kasten niet meer mag maken, omdat homo's er niet uit kunnen komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jongen zit zo diep in de kast, dat Ikea een opsporingsbevel heeft laten uitgaan!
Bommie! De valschheid!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jongen zit zo diep in de kast, dat Ikea een opsporingsbevel heeft laten uitgaan!
Of gewoon een ezelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar soms als je hoeven hoort is het daadwerkelijk een zebra ipv een paard.
Meid, jij bent zo niet des foksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zweedse boer zoekt man toch !!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Ikea zulke kasten niet meer mag maken, omdat homo's er niet uit kunnen komen
En als er een roodborstje tegen je raam tikt is het vaak maar een debiel musje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar soms als je hoeven hoort is het daadwerkelijk een zebra ipv een paard.
Ik leer ook van anderen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommie! De valschheid!
Ik ben trots op je!
Hmmm, dat is een andere categorie, daar weet ik ook wel iemand in het hok voor.quote:
Ja mensen hebben nogal eens de neiging om niet verder te kijken/denken dan hun neus lang is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als er een roodborstje tegen je raam tikt is het vaak maar een debiel musje.
Nopequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft Gerard nog echt zijn haar niet gewassen in huis?
Neus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja mensen hebben nogal eens de neiging om niet verder te kijken/denken dan hun neus lang is.
Moet je nou overal yvonne bij betrekken?quote:
Een randkanarie met identiteitscrisis is ook zeer wel mogelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als er een roodborstje tegen je raam tikt is het vaak maar een debiel musje.
Nou zo lang was Guido's 'neus' niet hoor...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja mensen hebben nogal eens de neiging om niet verder te kijken/denken dan hun neus lang is.
Ik neem aan dat je die plastic pr0nkip bedoelde met dat playmobil haar :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Boobman het volgende:
gaat playmobile nog uit vanavond of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |