FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:
quote:
Ja, dat klinkt ook voor geen meter, maar het is echt Gaydo die van geen ophouden weet en iedere keer zo dom loopt te lullen. Krijg gewoon een hekel aan hem hierdoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je het Aafke nog niet horen doen met d'r bierstem?
Nee, ze wil "echt" overkomen en blijven!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze "echt overkomen en blijven"
YW !quote:
de stroomdraden komen weer door de plafondplaten heen waarschijnlijk?quote:
Op haar bed met iig Karim en Sofiaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Guido is allergisch voor noten en die zaten in de pesto
heeft Laura zeker stiekum notenpesto besteld, komt ze mooi van haar probleem afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Guido is allergisch voor noten en die zaten in de pesto
Ja, beetje vaag verhaal. Algemeen bekend bij Pestoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Flow3r het volgende:
streamlock, Guido heeft pesto gegeten en komt er nu achter dat er noten in zaten waar hij voor allergisch is?
Geen... inkoppertje... maken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef xxbritt het volgende:
Guido allergisch voor noten hoorde ik?
Had Gaydo dat maar niet geheim moeten houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef xxbritt het volgende:
Guido allergisch voor noten hoorde ik?
Kan je goed van gaan schuimbekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En nu mogen wij geen eens meegenieten...bummer!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Streamlock vanwege een allergie? Seriously?
Het wordt met de minuut triester.
Bij streamlocks meteen naar twitterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
Zo... alphons maar weer eens getweet:
Zeg @alphons22 gaat het niet eens tijd worden om een hollandsche elektricien te huren? weer 4 keer streamlock! #sstnl #bullshit
Precies, gebeurt er ein-de-lijk watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Notenallergie kan zeer ernstige gevolgen hebben, 1 spoortje pinda kan al dodelijk zijn voor sommigen... (wat dat betreft snap ik niet dat Guido zoiets dan niet gelijk op dag 1 al in de groep heeft gegooid, heel veel spullen bevatten sporen van noten...)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |