quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef SwitcheR het volgende:
Stelletje zeikerds bij Secret Story om steeds het beeld te blocken!!!!!!!!! Leve de censuur!!!
HEY! Ik probeer te minderebn ja!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij streamlocks meteen naar twitter.
.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Guido moet gewoon ff kotsen. Hoop dat het lukt anders moet Cynthia ff voor 'm komen staan dan is alles er zo uitgekotst
Lezen ze mee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
Die streamlocks zijn echt te triest voor woorden..... De regie leest toch mee hier?
KAP DAAR ES MEE JOH! Vindt je het gek dat je zo weinig kijkers trek als je steeds de stekker uit interessante momenten trekt...
Regie
Gelukkig is er CL
quote:@secretstorynl Dit is communistisch China niet! "De kijkers mogen alles zien" Ach tief toch op... #sstnl
Stil maar Bommiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Ik probeer te minderebn ja!
Ha ha ha....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Ach normaal heeft Guido geen problemen met noten![]()
![]()
Je weet niet hoe getraind zijn gag-reflex is he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Guido moet gewoon ff kotsen. Hoop dat het lukt anders moet Cynthia ff voor 'm komen staan dan is alles er zo uitgekotst
Die zonnebril ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
![]()
psies! En nu wil ik applaus en hulde!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stil maar Bommie
De eerste stap is toegeven dat je een probleem hebt.
Gadverpielekes!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Gay for cash-ewnotenquote:
Meid..... hij heet niet voor niks Gaydo....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef Roguee het volgende:
Ik wou dat ik Guido kon noten ehhh troosten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! En nu wil ik applaus en hulde!![]()
On-topic... Guido vroot gewoon door, dus het zullen idd Carl zijn noten wel zijn !
Je bent ook zo heerlijk bescheiden..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! En nu wil ik applaus en hulde!![]()
On-topic... Guido vroot gewoon door, dus het zullen idd Carl zijn noten wel zijn !
Sherlock. Iedere meid heeft een gay best friend nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meid..... hij heet niet voor niks Gaydo....
En voor zijn derde geheim, tovert hij een hele koe uit zijn anus!quote:
Dat lijkt mij ook wel ja, als ie echt een notenallergie zou hebben zou ie al last hebben van de lucht van pindakaas en dat echt wel op vol volume aan iedereen verteld hebben in de eerste 5 minuten in het huis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan zal het met de allergie meevallen denk ik.
Een beetje Will and Grace, Jack en Karen, Guido en Laura, is idd waar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Roguee het volgende:
[..]
Sherlock. Iedere meid heeft een gay best friend nodig
Nee, een vriendinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
En voor zijn derde geheim, tovert hij een hele koe uit zijn anus!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Cynthia is de reglementen aan het doorspitten, kijken of als Guido dood gaat haar nominatie dan komt te vervallen.
Psies, ik mag niet door wespen gestoken worden, als er mensen naar die beesten gaat slaan dan weten ze meteen dat dit niet helemaal het goede idee is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel ja, als ie echt een notenallergie zou hebben zou ie al last hebben van de lucht van pindakaas en dat echt wel op vol volume aan iedereen verteld hebben in de eerste 5 minuten in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |