Op haar bed met iig Karim en Sofiaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Guido is allergisch voor noten en die zaten in de pesto
heeft Laura zeker stiekum notenpesto besteld, komt ze mooi van haar probleem afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Guido is allergisch voor noten en die zaten in de pesto
Ja, beetje vaag verhaal. Algemeen bekend bij Pestoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Flow3r het volgende:
streamlock, Guido heeft pesto gegeten en komt er nu achter dat er noten in zaten waar hij voor allergisch is?
Geen... inkoppertje... maken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef xxbritt het volgende:
Guido allergisch voor noten hoorde ik?
Had Gaydo dat maar niet geheim moeten houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef xxbritt het volgende:
Guido allergisch voor noten hoorde ik?
Kan je goed van gaan schuimbekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En nu mogen wij geen eens meegenieten...bummer!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Streamlock vanwege een allergie? Seriously?
Het wordt met de minuut triester.
Bij streamlocks meteen naar twitterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
Zo... alphons maar weer eens getweet:
Zeg @alphons22 gaat het niet eens tijd worden om een hollandsche elektricien te huren? weer 4 keer streamlock! #sstnl #bullshit
Precies, gebeurt er ein-de-lijk watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Notenallergie kan zeer ernstige gevolgen hebben, 1 spoortje pinda kan al dodelijk zijn voor sommigen... (wat dat betreft snap ik niet dat Guido zoiets dan niet gelijk op dag 1 al in de groep heeft gegooid, heel veel spullen bevatten sporen van noten...)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |