Nee, but I feel his painquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zat jij naast 'm in de bus?
Nee, ex-collega, heb je wel eens over dr verteldquote:
Wat ben jij een zuurpruim zeg, Jezusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.Alhoewel de kans groot is dat ze tussentijds nog wel iets opstart wat ook weer stukloopt.
Idd, OV=KUTquote:
Vandaar dat ik dus waarschijnlijk nooit een relatie zal krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet altijd geheel waar.. maar denk dat ik daar gek van zou worden iddhmz....
Of nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.Alhoewel de kans groot is dat ze tussentijds nog wel iets opstart wat ook weer stukloopt.
Was niet van plan met jou te gaan hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in Den Haagquote:
Maar je hebt toch in Utrecht van die mooie geleden bussen zodat je genoeg ruimte hebt om een plekje naast/tegenover een warm kippetje te veroveren?quote:
Wel lang trouwens 5 jaarquote:
Die met dat gat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ex-collega, heb je wel eens over dr verteld
Snap ik, ik ben namelijk geen zwakke man.quote:
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus waarschijnlijk nooit een relatie zal krijgen![]()
[..]
Of niet
Iedere man is zwak naast mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben namelijk geen zwakke man.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets specifieker graag, dit zijn er nog een hele hoop
Die jaquote:
Nah, de wil van de man is zwak zodra een dame laat blijken dat de bestemming van de dag wel eens het bed kan wordenquote:
Jouw grote tekortkoming is dat je daar echt in gelooft.quote:
Ook jij zal ooit de ware vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischEn een groot deel heeft een vrouw of vriendin
Dus zal het wel goedkomen!
Meldtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischEn een groot deel heeft een vrouw of vriendin
Dus zal het wel goedkomen!
En dan blijkt 'ie al een relatie te hebben.quote:
Niet als je mijn bed hebt gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, de wil van de man is zwak zodra een dame laat blijken dat de bestemming van de dag wel eens het bed kan worden
Of een ruggengraatloos figuur die zich laat manipuleren door zn nogal lelijke exquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan blijkt 'ie al een relatie te hebben.
Die raakt ze kwijtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl ik zou dr een flespompoen cadeau doen![]()
Ben gewoon sterk... is niet onmogelijk.. kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meldt
@zwakheid dr mannen; dat omdat jij onmogelijk bent schat
De zwakheid van de man ziet dat niet eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet als je mijn bed hebt gezienDaar wordt niemand vrolijk van
Blijkbaar heeft ze toch meer te bieden dat aansluit bij zijn wensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Evie het volgende:
Of een ruggengraatloos figuur die zich laat manipuleren door zn nogal lelijke ex
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De zwakheid van de man ziet dat niet eens
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben gewoon sterk... is niet onmogelijk.. kan er ook niks aan doen
Nee hoor ik ben nog singlequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan blijkt 'ie al een relatie te hebben.
Teveel *rilt*quote:
Go get her!quote:
Ask peu.. die kent dr ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze toch meer te bieden dat aansluit bij zijn wensen.
Ik ken je bed niet en een bed is een bed, of je moet er dode koala-beertjes in houden ofzow, dan is het wat minder ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet als je mijn bed hebt gezienDaar wordt niemand vrolijk van
Wat win jij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get her!Het liefst binnen drie maanden, dan win ik een weddenschap!
Je moet wel voor iets wedden met iemand he?! Zou toch veel mooier zijn als je er een kratje bier minstens aan overhoudt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get her!Het liefst binnen drie maanden, dan win ik een weddenschap!
Peu lijkt het altijd met jou eens te zijn. Ik twijfel nog of dat komt omdat jij altijd gelijk hebt, of dat het de zoveelste zwakke man is die jij aantrekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Evie het volgende:
Ask peu.. die kent dr ooken nee denk dat t meer een soort van stockholmsyndroom is
Geloof me, je wordt ongelukkig van dat bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken je bed niet en een bed is een bed, of je moet er dode koala-beertjes in houden ofzow, dan is het wat minder ja.
dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Schoon en fris
En nu moet ik m'n haar fohnen en ik heb geen zin. Om er maar even een twittertje in te gooien
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken je bed niet en een bed is een bed, of je moet er dode koala-beertjes in houden ofzow, dan is het wat minder ja.
Onmmogelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze toch meer te bieden dat aansluit bij zijn wensen.
Dat ik weer eens gelijk heb.quote:
Vanaf de toen wordt 't wat wazig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Onmmogelijkze was zo sneu om op Evie's verjaardag mij proberen te versieren, toen Evie en ik net besloten hadden t we beter goede vrienden waren
ben je wel sick
Ja en mn humeur te verneuken door nadat iedereen weg ging en ik wou slapen even een uur langer te blijven zitten zieken met een excuusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onmmogelijkze was zo sneu om op Evie's verjaardag mij proberen te versieren, toen Evie en ik net besloten hadden t we beter goede vrienden waren
ben je wel sick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |