Thnx broquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Vooruit, voor Ezechielk mag je wel uitlopen!
jij bent de enige die zeikt, muil houden jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
niet een laatste plaat man. 9 uur is 9 uur
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent de enige die zeikt, muil houden jij![]()
En kappen met het irritante gepost in de ochtend als er niemand in het topic is. Ben jou inmiddels spuugzat
ik doe het tegenwoordig gewoon via internet. 6 dingen bestellen en 4 terugsturen. geen zit om een hele dag uit te trekken om te winkelen. dan zoek ik liever andere dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naja beter dan de H&M, die hebben af en toe wel iets leuks maar nu totaal niet
Liefde alomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
En kappen met het irritante gepost in de ochtend als er niemand in het topic is. Ben jou inmiddels spuugzat
En jij bent niet de enigequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Haha preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef dragems het volgende:
[..]
ik doe het tegenwoordig gewoon via internet. 6 dingen bestellen en 4 terugsturen. geen zit om een hele dag uit te trekken om te winkelen. dan zoek ik liever andere dingen
eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef dragems het volgende:
[..]
ik doe het tegenwoordig gewoon via internet. 6 dingen bestellen en 4 terugsturen. geen zit om een hele dag uit te trekken om te winkelen. dan zoek ik liever andere dingen
datdus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
was een grapje manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
mannelijke versie van knetter is niet echt zo leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Geniet, maar drink met matenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was een grapje man
En ik ben allang aangesproken door Murp dus hoeft niet zo opgefokt te doen, relax en neem een slokje van je fristi
Waarom dacht ik zomaar uit het niets aan seks met kalkoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben normaal heel leif, die geen vlieg kwaad![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |