Fietsen in amsterdamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Amsterdam vind ik dus echt een nare stad
quote:
Geen smaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Amsterdam vind ik dus echt een nare stad
Ja iddquote:
Kijk 079 shinen daarzo in snuffa land jwz!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
HOOR DAT VERSCHRIKKELIJKE ACCENT IK WORD ER MISSELIJK VAN
[ afbeelding ]
quote:
Godver, die is inderdaad geefbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
Sophie hilbrand zo heet zij. Ik zou haar raken
WAT IS HET ECHTquote:
ZIE HET MENSEN IK HEB DIEZELFDE TELENFOONNUMMER ALS DE GOUDEN FISCHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WAT IS HET ECHT![]()
de tering wij wonen echt dicht bij elkaar dus
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Monopoly het volgende:
NOG 10 MINUTEN TOT DE RANZIGE SHOW
[ afbeelding ]
BEGINT HET 5E CIJFER BIJ JOU OOK MET EEN 5?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ZIE HET MENSEN IK HEB DIEZELFDE TELENFOONNUMMER ALS DE GOUDEN FISCH
NOPE MET EEN 3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
BEGINT HET 5E CIJFER BIJ JOU OOK MET EEN 5?
Oh bij de meeste mensen hier ook maar die van ons met een 5, omdat Goudaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Chips, cola, peuken en bier hier op de kamer
Ik ben er klaar voor
Gepownd door Telstar uit focking Noord-Hollandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
OHHH SPARTA ROTTERDAM WE LOVE YOU SPARTA WE DO OOH SPARTA WE LOVE YOU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rare foto
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Hoooi Viroquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
SNUF IK HEB EEN PIC VAN MN BLOUSEik kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rare foto
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
SNUF IK HEB EEN PIC VAN MN BLOUSEC & A?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rare foto
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerste?quote:
quote:
dit is niet mijn wachtwoord vriendquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
dit is niet mijn wachtwoord vriend
dus je wilt zeggen dat je niks hebt tegen amsterdammersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdammers ik haat ze gewoon
ja ichi is toch Japans voor 1 of eerste of zo?quote:
Oh geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ichi is toch Japans voor 1 of eerste of zo?
aha, zeg 't dan voortaan duidelijkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdammers alleen tegen mensen met een Amsterdams / Noord Hollands / Zaankanters accent
Ja precies heb ik ook ik heb niks tegen Rotterdam ik haat het alleen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdammers ik haat ze gewoon
quote:
Goudvisquote:
Ik heb alleen geen behoefte aan Rock Around The Clockquote:
Hoelaat komt de mijne mono?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Lieve luisteraars, blijf je verhalen insturen via de PM
nou wel al veel gehoord snuf...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een medestander voor Rock Around the clock
stomme marketing mensen met hun namen ook. ik ga me merk toch ook geen stoeptegel noemen of zoquote:
Als eerstequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoelaat komt de mijne mono?
Dan hou ik daar een beetje rekening mee qua hond uitlaten!
Ze hebben wel leuke klerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef dragems het volgende:
[..]
stomme marketing mensen met hun namen ook. ik ga me merk toch ook geen stoeptegel noemen of zo
quote:
lol als je goed zoekt zit er altijd wel iets bij jaquote:
Naja beter dan de H&M, die hebben af en toe wel iets leuks maar nu totaal nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef dragems het volgende:
[..]
lol als je goed zoekt zit er altijd wel iets bij ja
Ik draag nu:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naja beter dan de H&M, die hebben af en toe wel iets leuks maar nu totaal niet
Dank jen wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Vooruit, voor Flinke namen mag je wel uitlopen!
H&M broek, hempje van WE, shirtje van Mango, trui uit Cambridge omdat koud. Was eerst vestje van H&Mquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik draag nu:
H&M broek
Primark shirt
Jack & Jones hemd
Zeeman onderbroek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |