Ja die heb ik gekregen en die van je vriendje ook.quote:
Jij bent ook de enige die het wil horen volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede riekwest ik vraag me af welke baas dit heeft aangevraagd
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die heb ik gekregen en die van je vriendje ook.
Nee me boy Nitrouz en MC-PIEL diggen het ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die het wil horen volgens mij
Daar bedoelt ie mij meequote:
Juwaaaitzeelf!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee me boy Nitrouz en MC-PIEL diggen het ook.
Oh okequote:
DIE SHIT WAS HELEMAAL PARA G! ZEG VADER!quote:
020 JE WEET ZELLUF WIJ ZIJN AMSTERDAMSE BAZEN!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
020 JE WEET ZELLUF WIJ ZIJN AMSTERDAMSE BAZEN!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
020 JE WEET ZELLUF WIJ ZIJN AMSTERDAMSE BAZEN!
Hoiquote:
Dragemsquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef Zokunen het volgende:
Niet mijn beste request, maar wel duidelijk > U-niq
is die ooit lekker geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
BRIDGET MAASLAND OP TV VAN TOEN ZE NOG LEKKER WAS
nou redelijk toch?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een jaar of 5 terug zou ik haar hard raken
Nu ook nog wel hoor
toen was je 10 manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nu ook nog wel hoor
Uit principe ja.. maar niet omdat ze lekker isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nu ook nog wel hoor
quote:
Ik maak jou graag blij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik word hier altijd helemaal blij van![]()
quote:
ouwe hosselaarquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso heb ik niet zo een hoge RAAK standaard.
Een hardslag, niet te veel vet en geen fysieke misvormingen en het is al snel goed
Een hartslag hoeft dus niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Een hardslag, niet te veel vet en geen fysieke misvormingen en het is al snel goed
HARDSLAGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
quote voor het nageslachtquote:
Een letterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even 'n spoiler van gemaakt..
Maargoed, Bridget maasland!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
werkt nietquote:
werkt nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
cooolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
yeah! mn mic doet het eindelijk snel een show inplannen.
Nicolette van Dam of Nicolette Kluijver?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Snuf. het volgende:
Bridget
Nicolette
Die andere blonde
en die andere waar ik de naam van kwijt ben
katja schuurman
IK ZOU ZE DOEN
goed ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
yeah! mn piemel doet het snel naar de wallen.
Kluijver.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nicolette van Dam of Nicolette Kluijver?
Yvonne Jaspersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nicolette van Dam of Nicolette Kluijver?
Zij heeft hetzelfde bloesje als ikquote:
quote:Zojuist is na langer dan een uur Gadhafi gestopt met een bizarre speech. Er was geen rode lijn te ontdekken in de speech. Hij heeft gezegd dat hij nog niet heeft gekozen voor geweld, maar dat hij daar niet voor terug zal deinzen mocht het nodig zijn. Verder heeft hij ongeveer de hele wereld vervloekt, een gedicht voorgelezen, gesproken over zijn voorouders en over Russische geschiedenis. Gadhafi maakt zich ook zorgen om de demonstranten omdat de drugs die ze zouden hebben genomen slecht is voor hun hart.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Zij heeft hetzelfde bloesje als ik
Ik ben al op zoekquote:
sorryquote:
Gelukkig heb ik pics zonder blouse!quote:
huh ja ik dacht ook dat het kadaffi was ofzoquote:
Fietsen in amsterdamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Amsterdam vind ik dus echt een nare stad
quote:
Geen smaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Goudvis_ het volgende:
Amsterdam vind ik dus echt een nare stad
Ja iddquote:
Kijk 079 shinen daarzo in snuffa land jwz!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
HOOR DAT VERSCHRIKKELIJKE ACCENT IK WORD ER MISSELIJK VAN
[ afbeelding ]
quote:
Godver, die is inderdaad geefbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
Sophie hilbrand zo heet zij. Ik zou haar raken
WAT IS HET ECHTquote:
ZIE HET MENSEN IK HEB DIEZELFDE TELENFOONNUMMER ALS DE GOUDEN FISCHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WAT IS HET ECHT![]()
de tering wij wonen echt dicht bij elkaar dus
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Monopoly het volgende:
NOG 10 MINUTEN TOT DE RANZIGE SHOW
[ afbeelding ]
BEGINT HET 5E CIJFER BIJ JOU OOK MET EEN 5?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ZIE HET MENSEN IK HEB DIEZELFDE TELENFOONNUMMER ALS DE GOUDEN FISCH
NOPE MET EEN 3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
BEGINT HET 5E CIJFER BIJ JOU OOK MET EEN 5?
Oh bij de meeste mensen hier ook maar die van ons met een 5, omdat Goudaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Chips, cola, peuken en bier hier op de kamer
Ik ben er klaar voor
Gepownd door Telstar uit focking Noord-Hollandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
OHHH SPARTA ROTTERDAM WE LOVE YOU SPARTA WE DO OOH SPARTA WE LOVE YOU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rare foto
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Hoooi Viroquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
SNUF IK HEB EEN PIC VAN MN BLOUSEik kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rare foto
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
SNUF IK HEB EEN PIC VAN MN BLOUSEC & A?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rare foto
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerste?quote:
quote:
dit is niet mijn wachtwoord vriendquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
dit is niet mijn wachtwoord vriend
dus je wilt zeggen dat je niks hebt tegen amsterdammersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdammers ik haat ze gewoon
ja ichi is toch Japans voor 1 of eerste of zo?quote:
Oh geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ichi is toch Japans voor 1 of eerste of zo?
aha, zeg 't dan voortaan duidelijkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdammers alleen tegen mensen met een Amsterdams / Noord Hollands / Zaankanters accent
Ja precies heb ik ook ik heb niks tegen Rotterdam ik haat het alleen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdammers ik haat ze gewoon
quote:
Goudvisquote:
Ik heb alleen geen behoefte aan Rock Around The Clockquote:
Hoelaat komt de mijne mono?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Lieve luisteraars, blijf je verhalen insturen via de PM
nou wel al veel gehoord snuf...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een medestander voor Rock Around the clock
stomme marketing mensen met hun namen ook. ik ga me merk toch ook geen stoeptegel noemen of zoquote:
Als eerstequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoelaat komt de mijne mono?
Dan hou ik daar een beetje rekening mee qua hond uitlaten!
Ze hebben wel leuke klerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef dragems het volgende:
[..]
stomme marketing mensen met hun namen ook. ik ga me merk toch ook geen stoeptegel noemen of zo
quote:
lol als je goed zoekt zit er altijd wel iets bij jaquote:
Naja beter dan de H&M, die hebben af en toe wel iets leuks maar nu totaal nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef dragems het volgende:
[..]
lol als je goed zoekt zit er altijd wel iets bij ja
Ik draag nu:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naja beter dan de H&M, die hebben af en toe wel iets leuks maar nu totaal niet
Dank jen wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Vooruit, voor Flinke namen mag je wel uitlopen!
H&M broek, hempje van WE, shirtje van Mango, trui uit Cambridge omdat koud. Was eerst vestje van H&Mquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik draag nu:
H&M broek
Primark shirt
Jack & Jones hemd
Zeeman onderbroek!
Thnx broquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Vooruit, voor Ezechielk mag je wel uitlopen!
jij bent de enige die zeikt, muil houden jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
niet een laatste plaat man. 9 uur is 9 uur
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent de enige die zeikt, muil houden jij![]()
En kappen met het irritante gepost in de ochtend als er niemand in het topic is. Ben jou inmiddels spuugzat
ik doe het tegenwoordig gewoon via internet. 6 dingen bestellen en 4 terugsturen. geen zit om een hele dag uit te trekken om te winkelen. dan zoek ik liever andere dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Naja beter dan de H&M, die hebben af en toe wel iets leuks maar nu totaal niet
Liefde alomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
En kappen met het irritante gepost in de ochtend als er niemand in het topic is. Ben jou inmiddels spuugzat
En jij bent niet de enigequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Haha preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef dragems het volgende:
[..]
ik doe het tegenwoordig gewoon via internet. 6 dingen bestellen en 4 terugsturen. geen zit om een hele dag uit te trekken om te winkelen. dan zoek ik liever andere dingen
eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef dragems het volgende:
[..]
ik doe het tegenwoordig gewoon via internet. 6 dingen bestellen en 4 terugsturen. geen zit om een hele dag uit te trekken om te winkelen. dan zoek ik liever andere dingen
datdus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
was een grapje manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
mannelijke versie van knetter is niet echt zo leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Geniet, maar drink met matenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was een grapje man
En ik ben allang aangesproken door Murp dus hoeft niet zo opgefokt te doen, relax en neem een slokje van je fristi
Waarom dacht ik zomaar uit het niets aan seks met kalkoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben normaal heel leif, die geen vlieg kwaad![]()
[..]
huppel zou nog foto's posten van een kalkoenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom dacht ik zomaar uit het niets aan seks met kalkoenen_!
Ik heb verstand van alles behalve vdj.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef -Datdus- het volgende:
Is er iemand met verstand van edcast?
Ik verwijs u naar Koelkast.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef -Datdus- het volgende:
Is er iemand met verstand van edcast?
ik vind winkelen best leuk maar niet voor dingen die ik "nodig" ben. lp's en dvd kopen is wel leuker in de winkelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha preciesIk ben net een vent volgens mij, als het kan alles via internet bestellen
Nou ik denk dat Goudvis je wel kan helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef -Datdus- het volgende:
Is er iemand met verstand van vissenvoer?
NEIN FRAUquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
ben ik de enige die steeds moet reconnecten bij een andere DJ?
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
Soms heb ik dat ook, maar soms ook niet, heel vaagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
quote:
Ik ging serieus teruglezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Goudvis je wel kan helpen
SOMS WEL SOMS NIET ALS JE SEKS HEBT MET EEN BAVIAAN OF EEN PARKIETquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ook, maar soms ook niet, heel vaag![]()
Iedereen last van!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ook, maar soms ook niet, heel vaag![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ging serieus teruglezen..
Ik werk in een aquariumwinkel dus omdat.
Maargoed, mochten er dus mensen zijn met vragen over visvoer..quote:
visjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ging serieus teruglezen..
Ik werk in een aquariumwinkel dus omdat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen last van!
[..]
[..]
[..]
[..]
Welke is het lekkerstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maargoed, mochten er dus mensen zijn met vragen over visvoer..
Hier ben ik!![]()
HEB IK JOU OOK?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Goudvis_ het volgende:
Your musical compatibility with dragem is LOW
Music you have in common includes CAKE, Coldplay, Florence + the Machine, Los Campesinos! and The Beatles
Sorry dragems kon het niet laten
lol wat luister je slechte muziekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Goudvis_ het volgende:
Your musical compatibility with dragem is LOW
Music you have in common includes CAKE, Coldplay, Florence + the Machine, Los Campesinos! and The Beatles
Sorry dragems kon het niet laten
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef dragems het volgende:
[..]
lol wat luister je slechte muziek
Your musical compatibility with MisterSnuf is MEDIUMquote:
Your musical compatibility with MisterSnuf is SUPERquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MisterSnuf is SUPER
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Editors, Go Back to the Zoo, Mumford & Sons and Snow Patrol
BALKJE IS GEWOON VOL
TOFHEID ALOMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MisterSnuf is MEDIUM
Music you have in common includes U2, David Guetta, De Jeugd van Tegenwoordig, Eminem and The Prodigy
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Lama443 het volgende:
Dragem heeft de beste muzieksmaak van iedereen
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef mc-Piel het volgende:
Mono!
Ik zeg, als er tijd is.. Vanavond wat Infected Mushroom - Deeply disturbed ( infected remix)
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
Dat muziekje.. Sim City als het wel goed gaat in je stad toch?
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 21:00 uur
01. 302 Ajacied422
02. 282 sharr
03. 265 Goudvis_
04. 225 Snuf.
05. 222 SperzieboonToon
06. 219 Viro
07. 213 mc-Piel
08. 185 djkoelkast
09. 182 Spouwerranger
10. 160 naatje_1
11. 155 gebruikersnaamhier
12. 127 Knetterkrankjorum
13. 107 Popje-popje
14. 103 Huppelmuts
15. 102 heloef
16. 091 sinterklaaskapoentje
17. 085 Ragboer
18. 081 92Merel
19. 077 LovelyLady
20. 077 Rockiejj
Hij is trots hoorquote:
vanavond alleen nummers uit GH. maar das toch bijna allesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Lama443 het volgende:
Dragem heeft de beste muzieksmaak van iedereen
Stealth ninja edit quoten is een perfecte benaming!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik heb me voorgenomen om tot 00:00 niet meer te stealth ninja edit quoten. of hoe je dat ook noemt
wie zegt dat ik trots ben hierop? ik post alleen statsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij is trots hoor..
Ik hoop dat Murp je op 1 ziet staan op dat lijstje..
HAHA VIRO'S IS ZO OUD DAT ZIJN BROERTJE NOG BIJ DE VOC ZATquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Viro het volgende:
OMG ik zat groep 8 op de basisschool toen freestyler een nr1 hit werd. Was toen 12 jaar oud. Is alweer 11 jaar geleden
ik voel mij zo oud nu
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik trots ben hierop? ik post alleen stats
Ik was toen 20 en was al lang van school afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Viro het volgende:
OMG ik zat groep 8 op de basisschool toen freestyler een nr1 hit werd. Was toen 12 jaar oud. Is alweer 11 jaar geleden
ik voel mij zo oud nu
Viro heeft indonesisch bloedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA VIRO'S IS ZO OUD DAT ZIJN BROERTJE NOG BIJ DE VOC ZAT
Koelkast is 31quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was toen 20 en was al lang van school af
fixedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kap wel met stats posten, zorgt voor minder onrust
GOED PLANquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kap wel voorbijlopende meisjes te bespringen, zorgt voor minder onrust
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast is 31?
Ik dacht veeul jonger!
dit idd ik wilde alleen niet rekenen en toen postte jij het alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast is 31?
Ik dacht veeul jonger!
je zou stoppen tot 0:00 ?quote:
Ja haal die ene er nou maar afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dit idd ik wilde alleen niet rekenen en toen postte jij het al
sorry 30 dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja haal die ene er nou maar af
Het is begonnen toen ik vanmiddag 1x de stats postte, daarna ben jij iedere kwartier de stats aan het spammen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik trots ben hierop? ik post alleen stats
Je zegt: Ik was 20quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |