als afbeelding wel dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Drifter__ het volgende:
Voor de mensen die Arabisch kunnen lezen, roept u maar:
[ afbeelding ]
veel te veel RT'Squote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef -jos- het volgende:
http://www.npr.org/2011/0(...)tion-Will-Be-Tweeted
Tweets uit Libie zijn veel moeilijker te verifieren dan bij Egypte.
Lees anders eerst het artikel voordat je een loze stelling blaat.quote:
En ik maar denken dat alleen goden zoveel verschillende namen konden hebben. Het verklaart natuurlijk dat Gaddafi een god-complex heeft.quote:
sorry je hebt gelijk maar ik heb moeite met recente tweets te vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
Lees anders eerst het artikel voordat je een loze stelling blaat.
Niemand vermeld dat ooitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah die al/el hoort bij zn naam, hij heet zo
Ik zie niet in waarom je die 'Engelse' schrijfwijze zou gebruiken. Die G is namelijk bedoeld om uit te spreken zoals in het Engelse woord "good", als benadering van de Arabische /q/. Die klank schrijven we in het Nederlands doorgaans als K: bijvoorbeeld koran (niet 'qoran' of 'goran') en boerka (niet 'boerqa' of 'boerga').quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef horned_reaper het volgende:
Maargoed, het is dus gewoon Gaddafi....
Dus verder geen discussies daar meer over
Saïfske Het Zwaard van de Islaaam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Deze denk ik:
[ afbeelding ]
Fascists!quote:Wisconsin Democratic Party press secretary Graeme Zielinski blamed Gov. Scott Walker and Republican lawmakers -- who returned to work Tuesday -- for causing the outage.
"In a direct assault on the First Amendment, Scott Walker's administration is blocking access in the Wisconsin Capitol to opposition websites," Zielinski said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |