Going out with a Bang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zozo.. belooft wat als hij dus 'echt' geweld gaat gebruiken, zoals hij zegt. Hopen dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn van deze dictator. Echter, ik schat hem toch anders in dan een Moebarak, die 'vrijwillig' opstapte. Khaddafi heeft in het verleden meer dan eens bewezen buitengewoon gewelddadig te zijn.
Vrijdag alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Euuhh komt vrijdag al aan hoor.
[..]
Bron
Er wordt nu ook gemeld dat er helicopters boven de steden vliegen en dat er overal wordt gevochten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Going out with a Bang.
Nu er nog steeds zoveel militairen zijn met zware wapens die hun verstandelijk beperkte Leider blijven volgen kan het wel eens een heel nieuw hoofdstuk van het kopje Genocide worden.
Ben er bang voor. Daarom MOET de internationale gemeenschap iets doen imoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Going out with a Bang.
Nu er nog steeds zoveel militairen zijn met zware wapens die hun verstandelijk beperkte Leider blijven volgen kan het wel eens een heel nieuw hoofdstuk van het kopje Genocide worden.
Die geeft bij mij alleen het weer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:22 schreef quirigua het volgende:
Nu : China in de VN Veiligheidsraad, engels vertaald maar lastig te volgen :
http://edition.cnn.com/vi(...)tream=stream2&hpt=T1
Dat fregat was al in de buurt slimpie, het is onderweg naar Somalië omgekeerd om eventueel de Nederlanders op te halen indien dat vliegtuig niet kan landenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Wokkel het volgende:
Fregat Tromp wordt erheen gestuurd, 'om te helpen met de evacuatie'.
Moeten we dat geloven? Zou Italie echt geen boot in de buurt hebben? Of is dit het begin van een militaire opbouw om zodoende druk uit te oefenen...
Mubarak is ook een loser onder de dictators.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zozo.. belooft wat als hij dus 'echt' geweld gaat gebruiken, zoals hij zegt. Hopen dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn van deze dictator. Echter, ik schat hem toch anders in dan een Moebarak, die 'vrijwillig' opstapte. Khaddafi heeft in het verleden meer dan eens bewezen buitengewoon gewelddadig te zijn.
Ja, in die tijd was het ook een heel andere man. Hij heeft in die tijd ook een boek geschreven over hoe het in zijn land zou moeten worden, en dat kwam neer op democratie.quote:
Leipe waggi! Vast van z'n matties in Italië gekregen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef shomila het volgende:
Daar ging hij in zijn tuk tuk.
[ link | afbeelding ]
Nederland gaat Libie bevrijden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Euuhh komt vrijdag al aan hoor.
[..]
Bron
Heb je iets meer info? Ik kijk nog steeds naar Al Jazeeraquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef Roi het volgende:
man op NED1 nu zag hoe mensen werden opgehangen maar blijft lekker geld verdienen in/aan Libie.
Aangezien Kaddafi niet een bepaalde raciale of etnische groep uitmoordt kun je het geen genocide noemen. Een fout die twitteraars ook veel maken. Het betreft eerder een massamoord (Engels: massacre).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Going out with a Bang.
Van mij mag het!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nederland gaat Libie bevrijden!
VOC!
Groot gevaar zijn de huurlingen en eventueel de mensen van zijn eigen stam. De stamleden zullen hem lang/altijd trouw blijven (hoewel er gesproken wordt over verdeeldheid) en de huurlingen boeit het allemaal niet, zolang ze goed betaald krijgen. Dat is erg gevaarlijk. Die mensen zijn niet begaan met het leed van de bevolking aldaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Going out with a Bang.
Je hebt gelijk. Maar je weet best wat er bedoeld wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Aangezien Kaddafi niet een bepaalde raciale of etnische groep uitmoordt kun je het geen genocide noemen. Een fout die twitteraars ook veel maken. Het betreft eerder een massamoord (Engels: massacre).
Stomme (Christelijke) kippenboer die een pluimvee houderij heeft in Libie en dat een tijd geleden heeft gezien. Als je je niet met politiek bezighoud komt het allemaal wel goed zei 'ie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je iets meer info? Ik kijk nog steeds naar Al Jazeera
Het is in het algemeen erg slim om niet te geloven wat oorlogsboten officieel doen. Waarom zou Nederland niet aan Italie assistentie kunnen vragen, die zitten er op 2 uur varen vanaf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat fregat was al in de buurt slimpie, het is onderweg naar Somalië omgekeerd om eventueel de Nederlanders op te halen indien dat vliegtuig niet kan landen
Wat een idioot iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Stomme (Christelijke) kippenboer die een pluimvee houderij heeft in Libie en dat een tijd geleden heeft gezien. Als je je niet met politiek bezighoud komt het allemaal wel goed zei 'ie.
Woehahaaa... wat een nerd!!quote:Verder heeft hij ongeveer de hele wereld vervloekt, een gedicht voorgelezen,
Het was voornamelijk geraaskal en bedreigingen aan de demonstranten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
fijn, ik kan dat you-tube niet volgen, ben doof dus.
ik moet er 1 sub van zijn speech zien vinden.
Volgens mij onbekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die beelden op AJE nu. Zijn dat oudere beelden of hebben die vandaag plaatsgevonden?
Doet ie misschien toch nog iets goed zolang hij mp is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Rutte, de nieuwe Michiel de Ruyter!
Democide, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Aangezien Kaddafi niet een bepaalde raciale of etnische groep uitmoordt kun je het geen genocide noemen. Een fout die twitteraars ook veel maken. Het betreft eerder een massamoord (Engels: massacre).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de redactie van het ANP:
[ afbeelding ]
Begrijp dit nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Tokamak het volgende:
10 minuten geleden een bijrolletje voor het FOK-Forum. Gevluchte man liet een filmpje zien dat hier gister is gepost. Toen het voorbij was zag je duidelijk het Forum.
Hulde jongens!
Ik zie dat ik de Telegraaf variant gebruik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg het ADquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen kan het voorbij zij, speech 2 hebben we al gehad. Dit gaat een stuk sneller dan Egypte.quote:
Man was vijf jaar geleden gevlucht uit Libië en woont nu in NL. Is blijkbaar volger van deze reeks op het forum.quote:
Voortaan iedereen maar laten gebruiken dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |