Het is in het algemeen erg slim om niet te geloven wat oorlogsboten officieel doen. Waarom zou Nederland niet aan Italie assistentie kunnen vragen, die zitten er op 2 uur varen vanaf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat fregat was al in de buurt slimpie, het is onderweg naar Somalië omgekeerd om eventueel de Nederlanders op te halen indien dat vliegtuig niet kan landen
Wat een idioot iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Stomme (Christelijke) kippenboer die een pluimvee houderij heeft in Libie en dat een tijd geleden heeft gezien. Als je je niet met politiek bezighoud komt het allemaal wel goed zei 'ie.
Woehahaaa... wat een nerd!!quote:Verder heeft hij ongeveer de hele wereld vervloekt, een gedicht voorgelezen,
Het was voornamelijk geraaskal en bedreigingen aan de demonstranten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
fijn, ik kan dat you-tube niet volgen, ben doof dus.
ik moet er 1 sub van zijn speech zien vinden.
Volgens mij onbekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die beelden op AJE nu. Zijn dat oudere beelden of hebben die vandaag plaatsgevonden?
Doet ie misschien toch nog iets goed zolang hij mp is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Rutte, de nieuwe Michiel de Ruyter!
Democide, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Aangezien Kaddafi niet een bepaalde raciale of etnische groep uitmoordt kun je het geen genocide noemen. Een fout die twitteraars ook veel maken. Het betreft eerder een massamoord (Engels: massacre).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de redactie van het ANP:
[ afbeelding ]
Begrijp dit nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Tokamak het volgende:
10 minuten geleden een bijrolletje voor het FOK-Forum. Gevluchte man liet een filmpje zien dat hier gister is gepost. Toen het voorbij was zag je duidelijk het Forum.
Hulde jongens!
Ik zie dat ik de Telegraaf variant gebruik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg het ADquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen kan het voorbij zij, speech 2 hebben we al gehad. Dit gaat een stuk sneller dan Egypte.quote:
Man was vijf jaar geleden gevlucht uit Libië en woont nu in NL. Is blijkbaar volger van deze reeks op het forum.quote:
Voortaan iedereen maar laten gebruiken dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |