Wat is AA??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef JimmyJames het volgende:
Er zijn dus wat legereenheden die overlopen. Beschikken die niet over AA?

Bovenstaand filmpje waar ik net op reageerde?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef raistlin6 het volgende:
Heeft iemand een YT-filmpje, wat best schokkend mag zijn maar niet echt gore zoals een aantal die ik heb gezien, van Tripoli wat goed bij het nieuwsbericht zou passen?

Net gecheckt, als het zoals de eerste 2 minuten blijft is het mij te onduidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bovenstaand filmpje waar ik net op reageerde?

= luchtafweergeschut??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Anti-air. Te veel Real Time Strategy spellen gespeeld

Anonieme Alcoholistenquote:

Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..quote:

Zo zie je maar, heb er echt de ballen verstand van: voor mij is dat gewoon een tankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Anti Aircraft
Deze knapen, Shilkas.
[ afbeelding ]

Ik dacht meer dat de overgelopen soldaten zo de legervliegtuigen konden neerhalen die het op burgers hebben gemunt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..

RILquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze wapens kun je vaak naast vliegtuigen en helikopters ook inzetten tegen grondtroepen. In dit geval dus het volk..

Dit is een tank (Leopard):quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heb er echt de ballen verstand van: voor mij is dat gewoon een tank

Waren gisteren berichten van ja, bizar. Zijn dus zulk soort kogels, ware grootte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]

Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dit is een tank (Leopard):
[ afbeelding ]
Zoals je ziet betreft het vooral verschil in de bewapening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |