quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd van deze muziekSinterklaas, zijn er toevallig verzamelalbums in omloop van deze soort shit? Of kan je me namen PMen van artiesten die ik zeker in mn collectie moet hebben?
Leuk! Wat draai je zoal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
Hallo allen'k ga deze week ook proberen te draaien
wat voor een shit draai je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
als jij het zegtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
In welk bloedvat zijn de schommelingen in het glucosegehalte over een periode van 24 uur het grootst?
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
In de poortader BITCHESSSS
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
Waarom ging je het nou verklappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
In welk bloedvat zijn de schommelingen in het glucosegehalte over een periode van 24 uur het grootst?
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
Poortader is toch de ader die richting lever loopt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
quote:
ehm, dance, house en af en toe een verstopte hiphop plaatquote:
Van de darmen naar de lever jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poortader is toch de ader die richting lever loopt toch?
Leuk welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
ehm, dance, house en af en toe een verstopte hiphop plaatprobeer het wel zodanig te doen zodat iedereen het leuk vind
maar morgen nog eerst proef draaien met koelkast
Heel logisch toch dat daar de meeste glucoseschommelingen plaatsvinden dan toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van de darmen naar de lever ja
oudste maagd ter wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
'Geen sigaretten, alcohol en seks' http://bit.ly/f1GKzK
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel logisch toch dat daar de meeste glucoseschommelingen plaatsvinden dan toch?
Zal vast een leuk leven zijn geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Nou enigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal vast een leuk leven zijn geweest
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal vast een leuk leven zijn geweest
Op die manier wil je toch geen 103 worden. 50 jaar en dan gooi ik mijzelf ook van de Domtoren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
jij bent toch ook al gefrustreerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou enigIk ga liever dood als ik 60 ben en een goed leven heb gehad, dan dat ik zo lang leef terwijl ik eigenlijk niks heb beleefd
Hoe weet jij nou of het chill is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...
Aldus een sexueel gefrustreerde 16jarige die geen seks mag hebben van god.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah okequote:
Precies.. ach ja sommige levensstijlenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt me![]()
Maar er zijn wel meer dingen die ik wil doen.
Roken hoeft van mij niet zo nodig (al wil ik wel een keertje blowen, puur om te proberen) maar geen alcohol & seks?
moet je 's een keer doen (blowen), is lachen.. zeker met vrienden erbij..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt me![]()
Maar er zijn wel meer dingen die ik wil doen.
Roken hoeft van mij niet zo nodig (al wil ik wel een keertje blowen, puur om te proberen) maar geen alcohol & seks?
Ik wil een keer bungeejumpen en skydivenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies.. ach ja sommige levensstijlen
Parachutespringen lijkt me ook heeeel gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil een keer bungeejumpen en skydiven
Oh, en leren surfen !
DAT IS ZO ONWAAR! GA IN EEN DONKER HOEKJE VAN DE KAMER IN FOETUS HOUDING LIGGEN ROEPEN OM JE MOEDER MET BLOEDRODE WANGEN!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou enigIk ga liever dood als ik 60 ben en een goed leven heb gehad, dan dat ik zo lang leef terwijl ik eigenlijk niks heb beleefd
Jij kent mijn vrienden niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet je 's een keer doen, is lachen.. zeker met vrienden erbij..![]()
Hallonquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aldus een sexueel gefrustreerde 16jarige die geen seks mag hebben van god.
[..]
Ah oke![]()
Middelbare school?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAT IS ZO ONWAAR! GA IN EEN DONKER HOEKJE VAN DE KAMER IN FOETUS HOUDING LIGGEN ROEPEN OM JE MOEDER MET BLOEDRODE WANGEN!
Echt, dit is de meest nutteloze opmerking die je kan makenIk heb tot nog toe geen seks gehad, geen relaties en ook geen sigaretten, en ik heb tot nog toe wel gewoon een goed leven gehad. Ik had jou slimmer ingeschat goudvis...
oh zuur..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij kent mijn vrienden niet.
Die drinken al niet, laat staan dat ze een keer drugs gebruiken
Hooooooiquote:
Jaaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Parachutespringen lijkt me ook heeeel gaaf
HAVO of VWO? En tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jalaatste jaartje
Straks als het goed is verder met biologie
Levensstijlen verschillen. Sommigen leven voor god, anderen leven voor zichzelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAT IS ZO ONWAAR! GA IN EEN DONKER HOEKJE VAN DE KAMER IN FOETUS HOUDING LIGGEN ROEPEN OM JE MOEDER MET BLOEDRODE WANGEN!
Echt, dit is de meest nutteloze opmerking die je kan makenIk heb tot nog toe geen seks gehad, geen relaties en ook geen sigaretten, en ik heb tot nog toe wel gewoon een goed leven gehad. Ik had jou slimmer ingeschat goudvis...
Hee Toon jammer dat ik niet naar je show heb kunnen luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jalaatste jaartje
Straks als het goed is verder met biologie
Hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh zuur..
moet zeggen dat bij ons iedereen wel redelijk screwed waren na een portie spacecake
Havoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooooooi
[..]
Jaa
[..]
HAVO of VWO? En tof
ik bedoel dj, want de banner zegt - - -quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zegt deze man 6 sec. na de laatste post
ohquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik bedoel dj, want de banner zegt - - -
Ik ben slim, mja op mijn eindexamen had ik ook een 8 voor mijn bioquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van de darmen naar de lever ja
Oke tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Havo
Maar ik ga weer even verder leren, ciao
neeee wtfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik zie dat het rooster vol is tot 16:30, ik ga weer
Ook dat natuurlijk, maar het is bullshit om te denken dat die vrouw niets heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist omdat je het nooit heb meegemaakt? zoiets?
probeer het uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk, maar het is bullshit om te denken dat die vrouw niets heeft meegemaaktAls ze een saai leven had gehad, was ze heus wel aan de alcohol, sigaretten en seks geraakt, maar dat heeft ze dus niet nodig gehad. Wedden dat je ook gewoon een leuk leven kunt hebben zonder seks, sigaretten en alcohol?
Jaaa daagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke tofMaar niet nog 2 jaar vwo om WO biologie te kunnen doen?
Was wel altijd een leuk vak vond ik![]()
Succes
de rest niet danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zenuwachtige gepingel weer
Vooroordeel. Maar verder ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk, maar het is bullshit om te denken dat die vrouw niets heeft meegemaaktAls ze een saai leven had gehad, was ze heus wel aan de alcohol, sigaretten en seks geraakt, maar dat heeft ze dus niet nodig gehad. Wedden dat je ook gewoon een leuk leven kunt hebben zonder seks, sigaretten en alcohol?
Ooh ik doe ook havo!! Zit in de examenklasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Havo
Maar ik ga weer even verder leren, ciao
ah goedzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister mee, maar ik moet echt verder met waar ik mee bezig was.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
zeg beste DJ.. 'k zou maar een nieuwe internetverbinding vragen voor sinterklaas![]()
Nou, zonder seks wordt het moeilijk hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij heeft het gedaan. Ik ga het niet doen trouwens.quote:
Goede opmerkingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
zeg beste DJ.. 'k zou maar een nieuwe internetverbinding vragen voor sinterklaas![]()
Oh vandaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaa daag6 jaar vind ik lang zat
(ben blijven zitten
)
nee sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef mc-Piel het volgende:
WAT IS MET DEZE TOPICTITEL!![]()
Zeg dat me boy uit 030 nog leeft![]()
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft geen zelfmoord gepleegd dus leeft nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef mc-Piel het volgende:
!!
17quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh vandaarIn mn herinnering was je namelijk ook ouder dan 16
Maar hup, leren jij, want je moet niet gaan zakken
Ze is ook zegmaar 80 jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij heeft het gedaan. Ik ga het niet doen trouwens.
Trouwens, het zou zomaar kunnen dat zij een boeiender leven heeft gehad dan jij.
Neen, hij is overledenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef mc-Piel het volgende:
!!
hoi lievjenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef mc-Piel het volgende:
!!
Zozoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
17
Ja Merel, ik ga nu echt leren Merel
Dat is best wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hoi lievjen
nee hij leeft nog maar iemand anders niet meer, die is namelijk van de domtoren gesprongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die op mannen vallen, en vrouwen die op vrouwen vallen (wat een bummer dat ireen wüst lesbisch isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vooroordeel. Maar verder ben ik het wel met je eens.
Kan het me alleen niet voorstellen dat je zo aseksueel bent dat je geen seks wilt...
doeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef andreas612 het volgende:
dames und herren
ik ben weer ff pleite
Doeeeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef andreas612 het volgende:
dames und herren
ik ben weer ff pleite
Nooit gedacht dat ik het 100% eens zou zijn met Naatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die op mannen vallen, en vrouwen die op vrouwen vallen (wat een bummer dat ireen wüst lesbisch is), en mannen die op beide geslachten vallen, en vrouwen die op beide geslachten vallen. Toch zijn deze mensen er, net als dat er dus blijkbaar mensen zijn die geen behoefte voor seks hebben over het algemeen. Ik kan het moeilijk geloven. maar ze zijn er wel.
Jij zou Wüst ook doen heh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het 100% eens zou zijn met Naatje..
Vandaag is een dag die in de geschiedenisboeken komt!
quote:
23quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn luisteraarsaantal is verdubbeld sinds het begin
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die op mannen vallen, en vrouwen die op vrouwen vallen (wat een bummer dat ireen wüst lesbisch is), en mannen die op beide geslachten vallen, en vrouwen die op beide geslachten vallen. Toch zijn deze mensen er, net als dat er dus blijkbaar mensen zijn die geen behoefte voor seks hebben over het algemeen. Ik kan het moeilijk geloven. maar ze zijn er wel.
Mannen die op mannen vallen, dat kan ik je biologisch gezien uitleggen, de rest weet ik niet qua oorzaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
11,5 luisteraarsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
23
want eerst was het 11,5
Homoseksueel zijn snap ik nog, maar aseksueliteit snap ik ook niet inderdaad. Je bent toch op deze aarde gezet, met 1 doel en dat is voor nageslacht zorgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn gespleten persoonlijkheid is van de Dom gesprongen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn gespleten persoonlijkheid is van de Dom gesprongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok my bad..quote:
ik was hbalf onlnifedsffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
23
want eerst was het 11,5
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders is er naar mijn mening iets fout met je genen, waardoor je niet bedoeld bent om voort te planten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Homoseksueel zijn snap ik nog, maar aseksueliteit snap ik ook niet inderdaad. Je bent toch op deze aarde gezet, met 1 doel en dat is voor nageslacht zorgen.
Dan klopt de TT niet meer helemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Viro het volgende:
heb net 5 brinky koekjes op
die zijn fucking lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Is dat die wat op mij haat als ik langs utrecht rijd zonder kretek?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
LekkerrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zijn lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik net 'n half pakje stroopwafels uit gouda!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb je ook echt in Gouda gekocht hoop ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik net 'n half pakje stroopwafels uit gouda!
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dacht ik van de japanse shit af te zijn...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Dit klinkt als japanse shit
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Die heb je ook echt in Gouda gekocht hoop ik?
Wel een beetje halfbakken dubstep..quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die zijn fucking lekker
quote:
ik heb er weer 1 naar binnen gewerktquote:
Heb ik ook liggen hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
quote:
ik hou al op sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Vanmiddag even een condoom voorraad inkopen en Latex aandelen kopen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Persbericht Gemeente Amsterdam: vuur in cacaoloods gedoofd. Loods met rubber en latex nog steeds in brand. #brand #diergaarde #Amsterdam
Arme koekjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb er weer 1 naar binnen gewerktR.I.P.
[..]
Heb ik ook liggen hier
[..]
quote:
vrouw, met je stemmingswisselingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Zoiets ligt niet aan iemands genen. Is gewoon aangeleerd. Homoseksualiteit zou ook aan de genen. Daar kan ik nog bijkomen, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het echt zo is. Ik denk echt dat dat ook aangeleerd is namelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders is er naar mijn mening iets fout met je genen, waardoor je niet bedoeld bent om voort te planten.
Ja klopt dat is vet hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wel een beetje halfbakken dubstep..
Waar is de zware wobbel waar m'n slaapkamerruit van gaat trillen?
Ik had het eerst over het vorige nummer dat faalde, en toen kwam deze bazendubstepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
vrouw, met je stemmingswisselingen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan klopt de TT niet meer helemaal
Vier reacties... ik ejaculeerde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is dat die wat op mij haat als ik langs utrecht rijd zonder kretek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ik heb op de vorige pagina een uitleg over homoseksualiteit getypt (bron: biologieleraar)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoiets ligt niet aan iemands genen. Is gewoon aangeleerd. Homoseksualiteit zou ook aan de genen. Daar kan ik nog bijkomen, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het echt zo is. Ik denk echt dat dat ook aangeleerd is namelijk.
Die kende ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja klopt dat is vet he(Sekklow - Be alright
![]()
)
uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kaasstengels zijn fucking baas![]()
Hoi!quote:
Trek veel kleren aan. Het is koud.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Het is dat ik nu effe boodschappen moet doen maar anders had ik wat vette dubstep/DnB gerequest
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW meldt zich voor 16:30
Hoe was het?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goed, net een meet gehad en met merel?
Ja brrr ik was net al even buitenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Trek veel kleren aan. Het is koud.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme koekje
Hij wilde mijn maag in !
was wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe was het?
Beetje doodmoe, slecht geslapen vannacht![]()
Maar verder goed
Wat liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor jouwant jij bent merel
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
Ik zie Brinky's
TOON IK SLIEP TIJDENS JE SHOW HET SPIJT MIJ![]()
Jullie zijn getrouwd man. Dan zeg je toch niet "hoe gaat het ermee?"..., dan pak je elkaar toch gelijk op de bek en vraagt Oceanview: "Schatje, wat ga je koken?". Waarop Merel antwoordt "Bloemkool, lekkertje". Waarop Oceanview denktquote:
Inderdaad. Juist om die reden denk ik dat het aangeleerd is. In onze genen staat vast dat we onszelf moeten voortplanten en juist niet met hetzelfde geslacht moeten gaan 'vissen'.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb op de vorige pagina een uitleg over homoseksualiteit getypt (bron: biologieleraar)
Maar ik weet niet of het aangeleerd is.
Sowieso zou er meer survival of the fittest moeten zijn, het menselijk ras wordt echt zo verzwakt op deze manier.
En Bam ze is er gelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
Ik zie Brinky's
TOON IK SLIEP TIJDENS JE SHOW HET SPIJT MIJ![]()
vraag er niets voor terug want jij zit ook bij de ONZ Radio mafiaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ik heb eigenlijk alleen maar kauwgom hier liggen om je aan te bieden
Zware tijden. Ik ga weg uit Utrecht en ik heb geen geld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef mc-Piel het volgende:
Ragbroeder.. wat ben je de laatste tijd allemaal depri reacties aan het typen terwijl je ejaculeert?!
Wat is omhoog a sahbi?
nohomo
Ik wil ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor jouwant jij bent merel
Eigenlijk zou je als échte man ook andere mannen moeten neuken. Precies zoals ik het zeg! Je zou dus niet geneukt '' moeten worden'' .quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Juist om die reden denk ik dat het aangeleerd is. In onze genen staat vast dat we onszelf moeten voortplanten en juist niet met hetzelfde geslacht moeten gaan 'vissen'.
Nog een argument. Er zijn maar weinig andere dierensoorten waar homoseksualiteit voorkomt en dat wordt meestal veroorzaakt door noodzaak.
weg uit utrechtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zware tijden. Ik ga weg uit Utrecht en ik heb geen geld.
Jij kent mijn kookkunsten nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jullie zijn getrouwd man. Dan zeg je toch niet "hoe gaat het ermee?"..., dan pak je elkaar toch gelijk op de bek en vraagt Oceanview: "Schatje, wat ga je koken?". Waarop Merel antwoordt "Bloemkool, lekkertje". Waarop Oceanview denkt![]()
en naar de Turk om de hoek gaat voor een dürüm döner.
En daarom denk ik juist dat die mensen een fout in de genen hebben, waardoor ze zich niet moeten voortplanten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Juist om die reden denk ik dat het aangeleerd is. In onze genen staat vast dat we onszelf moeten voortplanten en juist niet met hetzelfde geslacht moeten gaan 'vissen'.
Nog een argument. Er zijn maar weinig andere dierensoorten waar homoseksualiteit voorkomt en dat wordt meestal veroorzaakt door noodzaak.
Jeeejquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Viro het volgende:
[..]
En Bam ze is er gelijk![]()
[..]
vraag er niets voor terug want jij zit ook bij de ONZ Radio mafia
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je als échte man ook andere mannen moeten neuken. Precies zoals ik het zeg! Je zou dus niet geneukt '' moeten worden'' .
Pielloes werkt ( zoals velen weten) in een dierenwinkel.. En de mannetjes cavia's lopen mekaar ook heel de dag te naaien om zo hun dominantie te tonen. Honden en konijnen doen dit bijv. ook.
Dus als ik héél veel mannen neuk ben ik een eckte baas en dan willen alle vrouwen mij?!
of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ik ga weer terug naar papa en mama.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Luister je morgen dan wel?
Zelfde tijd![]()
dan draai ik wel wat leuks voor je
Haha beetje wel ja. Wij zijn geen cavia's en dominantie werkt bij elke soort anders. Honden pakken het heel anders namelijk en wij trouwens ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je als échte man ook andere mannen moeten neuken. Precies zoals ik het zeg! Je zou dus niet geneukt '' moeten worden'' .
Pielloes werkt ( zoals velen weten) in een dierenwinkel.. En de mannetjes cavia's lopen mekaar ook heel de dag te naaien om zo hun dominantie te tonen. Honden en konijnen doen dit bijv. ook.
Dus als ik héél veel mannen neuk ben ik een eckte baas en dan willen alle vrouwen mij?!
of zit ik nu helemaal verkeerd?
quote:
Dit was slechts theoretisch liefjequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jullie zijn getrouwd man. Dan zeg je toch niet "hoe gaat het ermee?"..., dan pak je elkaar toch gelijk op de bek en vraagt Oceanview: "Schatje, wat ga je koken?". Waarop Merel antwoordt "Bloemkool, lekkertje". Waarop Oceanview denkt![]()
en naar de Turk om de hoek gaat voor een dürüm döner.
Wegens geld tekort?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar papa en mama.
arme boer kan niet meer raggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar papa en mama.
Pfoe gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Dit was slechts theoretisch liefje
klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vinden jullie van de show so far?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
stiekem ben ik vrouwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Nou nee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha beetje wel ja. Wij zijn geen cavia's en dominantie werkt bij elke soort anders. Honden pakken het heel anders namelijk en wij trouwens ook.
Ik draai tot 3, haal je makkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef sharr het volgende:
[..]
JaDan wel. Ik moet 4 uur weg, haal ik wel
Ik heb na 2 nummers gemutequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naast Utreg. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wegens geld tekort?
En waar is papa en mama?
Nu zeg je dat het wordt veroorzaakt door de omgevingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
En daarom denk ik juist dat die mensen een fout in de genen hebben, waardoor ze zich niet moeten voortplanten.
Dit komt doordat dieren meer natuurlijke selectie hebben, mensen hebben dit zo goed als niet meer..
ik ben in een gulle bui dusquote:
Nieuwegein?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben in een gulle bui dusDankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nu even naar de kast lopen om er een te pakken
There is a time of cumming and going.
goed hoor, een paar downs, maar ook veel ups, dit is bijv weer vetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben in een gulle bui dusDat is die van merelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ik dacht dat je omgeving als in nurture bedoelde. Als in, het is sociaal geaccepteerd, dus kan hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu zeg je dat het wordt veroorzaakt door de omgeving
Heb ik er 1 minder, die had ik aan sharr of merel kunnen gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Danku, nu even naar de kast lopen om er een te pakken
ik begrijp dat jullie mijn japanse pop niet zo waarderenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed hoor, een paar downs, maar ook veel ups, dit is bijv weer vet
heb je dan iets tegen merels speeksel?quote:
Nee, dat doen ze omdat ze geil zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nou nee..
Honden berijden mekaar ook om dominantie te uiten.
djkoelkast wel hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik begrijp dat jullie mijn japanse pop niet zo waarderen![]()
Ik geef er wel 1 aan sharr.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb ik er 1 minder, die had ik aan sharr of merel kunnen geveno|O
Dit wordt eng naatje...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je dan iets tegen merels speeksel?ik zou dat koekje als ik jou was met volle overgave in de bek nemen
Bron?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze omdat ze geil zijnDominantie bij honden wordt toch echt door lichaamstaal en blaffen bepaald. Als beide honden denken de leider te zijn, gaan ze over tot vechten. De sterkste uit dat gevecht zal automatisch leider zijn. Logisch toch?
oh noes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Viro het volgende:
[..]
goed zo, anders was ik heul boos geworden
Ben je er al achter hoe lang je bloedvaten & zenuwen in totaal zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
In de longen bevinden zich ongeveer 750 miljoen longblaasjes, met een gezamelijk oppervlak van ongeveer 80m2
BEAT THAT BITCHESSS
Inderdaad, daardoor krijgen we overbevolking. Gewoon sterven als je jezelf niet in leven kan houden. Fuck de verzorgingsstaat. Recht van de sterkste geldt. Darwin...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je omgeving als in nurture bedoelde. Als in, het is sociaal geaccepteerd, dus kan het![]()
Ik bedoel het als in, elk kind dat enigzins levensvatbaar is, wordt in leven gehouden, gehandicapten leven, mensen die een dodelijke ziekte hebben leven, mensen die tig jaar in een coma liggen leven.
In de natuur zou dit niet gebeuren.
ik heb geen bio dus ik leer hier heel veel vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
In de longen bevinden zich ongeveer 750 miljoen longblaasjes, met een gezamelijk oppervlak van ongeveer 80m2
BEAT THAT BITCHESSS
wie schopt de dj van de streamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze muziek is door cerror gemaakt ;D
Jongens dan was ik nu al dood geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daardoor krijgen we overbevolking. Gewoon sterven als je jezelf niet in leven kan houden. Fuck de verzorgingsstaat. Recht van de sterkste geldt. Darwin...
2x de wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je er al achter hoe lang je bloedvaten & zenuwen in totaal zijn?
Dat is de omgeving die de mens voor zichzelf heeft gecreëerd inderdaad. De noodzaak om te overleven is weggevallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je omgeving als in nurture bedoelde. Als in, het is sociaal geaccepteerd, dus kan het![]()
Ik bedoel het als in, elk kind dat enigzins levensvatbaar is, wordt in leven gehouden, gehandicapten leven, mensen die een dodelijke ziekte hebben leven, mensen die tig jaar in een coma liggen leven.
In de natuur zou dit niet gebeuren.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daardoor krijgen we overbevolking. Gewoon sterven als je jezelf niet in leven kan houden. Fuck de verzorgingsstaat. Recht van de sterkste geldt. Darwin...
als in fokker cerror?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze muziek is door cerror gemaakt ;D
euh, dat moet ik even opzoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je er al achter hoe lang je bloedvaten & zenuwen in totaal zijn?
Inderdaad, al blijft die drang nog steeds wel, daarom pestgedrag enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is de omgeving die de mens voor zichzelf heeft gecreëerd inderdaad. De noodzaak om te overleven is weggevallen.
Je wil toch niet zeggen dat je Rainbow Parade niet hebt?quote:
Ik luister nu al niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef TrollenFTW het volgende:
En om 16:30 zal het aantal luisteraars halveren door mijn oorkanker
ik wil niet zeggen dat ik rainbow parade niet heb, maar het is wel zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je Rainbow Parade niet hebt?
[..]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jongens dan was ik nu al dood geweest!
Ik heb een koortsstuip overleefd en 2 longontstekingen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef 92Merel het volgende: Eigenlijk wel ja.
Maar ook als je naar oorlogen kijkt, hoe logisch is het als je eerst het land plat bombardeert en vervolgens ziekenhuizen bouwt om die mensen in leven te houden.
Ik zie geen dm?quote:
heeeerlijk tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Viro het volgende:
Ik dacht al: wat heb ik het rustig vandaag, niemand belt mij. Blijkt dat mijn telefoon op vliegtuig modus staat
Wat is jouw bron dan?quote:
er is serieus een clip van tom en jerry met dit nummerquote:
ik geef het op, zuchtquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er is serieus een clip van tom en jerry met dit nummer
2e keer dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie geen dm?
Even bij dmgeschiedenisdingetje kijken
Sowieso.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mensen die haten op oxyhemoglobine
Mensen die haten op mensen die haten op oxyhemoglobinequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ja echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Snap het ook niet nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Druk met verhuizen misschien nog?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef Viro het volgende:
waar is huppelmuts?
Hele dag tot nu toe niet gezien.
Oh dat is waar ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Druk met verhuizen misschien nog?
Zo, er zijn zelfs doden gevallenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
De shit is AAN http://bit.ly/hQkuJ4 Twitterjeugd komt in opstand #22februari @22februari
Kwam dat uit Toon z'n mondquote:
rise againstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo he. Net album van rise against geluisterd en dan meteen in deze bagger terechtkomen
Rise against is wel beter jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo he. Net album van rise against geluisterd en dan meteen in deze bagger terechtkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |