quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd van deze muziekSinterklaas, zijn er toevallig verzamelalbums in omloop van deze soort shit? Of kan je me namen PMen van artiesten die ik zeker in mn collectie moet hebben?
Leuk! Wat draai je zoal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
Hallo allen'k ga deze week ook proberen te draaien
wat voor een shit draai je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
als jij het zegtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
In welk bloedvat zijn de schommelingen in het glucosegehalte over een periode van 24 uur het grootst?
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
In de poortader BITCHESSSS
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
Waarom ging je het nou verklappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
In welk bloedvat zijn de schommelingen in het glucosegehalte over een periode van 24 uur het grootst?
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
Poortader is toch de ader die richting lever loopt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
quote:
ehm, dance, house en af en toe een verstopte hiphop plaatquote:
Van de darmen naar de lever jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poortader is toch de ader die richting lever loopt toch?
Leuk welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
ehm, dance, house en af en toe een verstopte hiphop plaatprobeer het wel zodanig te doen zodat iedereen het leuk vind
maar morgen nog eerst proef draaien met koelkast
Heel logisch toch dat daar de meeste glucoseschommelingen plaatsvinden dan toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van de darmen naar de lever ja
oudste maagd ter wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
'Geen sigaretten, alcohol en seks' http://bit.ly/f1GKzK
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel logisch toch dat daar de meeste glucoseschommelingen plaatsvinden dan toch?
Zal vast een leuk leven zijn geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Nou enigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal vast een leuk leven zijn geweest
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal vast een leuk leven zijn geweest
Op die manier wil je toch geen 103 worden. 50 jaar en dan gooi ik mijzelf ook van de Domtoren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
jij bent toch ook al gefrustreerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou enigIk ga liever dood als ik 60 ben en een goed leven heb gehad, dan dat ik zo lang leef terwijl ik eigenlijk niks heb beleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |