quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd van deze muziekSinterklaas, zijn er toevallig verzamelalbums in omloop van deze soort shit? Of kan je me namen PMen van artiesten die ik zeker in mn collectie moet hebben?
Leuk! Wat draai je zoal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
Hallo allen'k ga deze week ook proberen te draaien
wat voor een shit draai je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
als jij het zegtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
In welk bloedvat zijn de schommelingen in het glucosegehalte over een periode van 24 uur het grootst?
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
In de poortader BITCHESSSS
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef andreas612 het volgende:
Waarom ging je het nou verklappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
In welk bloedvat zijn de schommelingen in het glucosegehalte over een periode van 24 uur het grootst?
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
Poortader is toch de ader die richting lever loopt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
A. In de leverader
B. In de poortader
C. In een hersenader
D. In een nierader
quote:
ehm, dance, house en af en toe een verstopte hiphop plaatquote:
Van de darmen naar de lever jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poortader is toch de ader die richting lever loopt toch?
Leuk welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
ehm, dance, house en af en toe een verstopte hiphop plaatprobeer het wel zodanig te doen zodat iedereen het leuk vind
maar morgen nog eerst proef draaien met koelkast
Heel logisch toch dat daar de meeste glucoseschommelingen plaatsvinden dan toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van de darmen naar de lever ja
oudste maagd ter wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
'Geen sigaretten, alcohol en seks' http://bit.ly/f1GKzK
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel logisch toch dat daar de meeste glucoseschommelingen plaatsvinden dan toch?
Zal vast een leuk leven zijn geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Nou enigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal vast een leuk leven zijn geweest
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal vast een leuk leven zijn geweest
Op die manier wil je toch geen 103 worden. 50 jaar en dan gooi ik mijzelf ook van de Domtoren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
jij bent toch ook al gefrustreerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou enigIk ga liever dood als ik 60 ben en een goed leven heb gehad, dan dat ik zo lang leef terwijl ik eigenlijk niks heb beleefd
Hoe weet jij nou of het chill is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, in het missen van alcohol en sigaretten kan ik inkomen, maar seks missen...
Aldus een sexueel gefrustreerde 16jarige die geen seks mag hebben van god.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah okequote:
Precies.. ach ja sommige levensstijlenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt me![]()
Maar er zijn wel meer dingen die ik wil doen.
Roken hoeft van mij niet zo nodig (al wil ik wel een keertje blowen, puur om te proberen) maar geen alcohol & seks?
moet je 's een keer doen (blowen), is lachen.. zeker met vrienden erbij..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opzich, wereldreis is wel leuk lijkt me![]()
Maar er zijn wel meer dingen die ik wil doen.
Roken hoeft van mij niet zo nodig (al wil ik wel een keertje blowen, puur om te proberen) maar geen alcohol & seks?
Ik wil een keer bungeejumpen en skydivenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies.. ach ja sommige levensstijlen
Parachutespringen lijkt me ook heeeel gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil een keer bungeejumpen en skydiven
Oh, en leren surfen !
DAT IS ZO ONWAAR! GA IN EEN DONKER HOEKJE VAN DE KAMER IN FOETUS HOUDING LIGGEN ROEPEN OM JE MOEDER MET BLOEDRODE WANGEN!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou enigIk ga liever dood als ik 60 ben en een goed leven heb gehad, dan dat ik zo lang leef terwijl ik eigenlijk niks heb beleefd
Jij kent mijn vrienden niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet je 's een keer doen, is lachen.. zeker met vrienden erbij..![]()
Hallonquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aldus een sexueel gefrustreerde 16jarige die geen seks mag hebben van god.
[..]
Ah oke![]()
Middelbare school?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAT IS ZO ONWAAR! GA IN EEN DONKER HOEKJE VAN DE KAMER IN FOETUS HOUDING LIGGEN ROEPEN OM JE MOEDER MET BLOEDRODE WANGEN!
Echt, dit is de meest nutteloze opmerking die je kan makenIk heb tot nog toe geen seks gehad, geen relaties en ook geen sigaretten, en ik heb tot nog toe wel gewoon een goed leven gehad. Ik had jou slimmer ingeschat goudvis...
oh zuur..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij kent mijn vrienden niet.
Die drinken al niet, laat staan dat ze een keer drugs gebruiken
Hooooooiquote:
Jaaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Parachutespringen lijkt me ook heeeel gaaf
HAVO of VWO? En tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jalaatste jaartje
Straks als het goed is verder met biologie
Levensstijlen verschillen. Sommigen leven voor god, anderen leven voor zichzelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAT IS ZO ONWAAR! GA IN EEN DONKER HOEKJE VAN DE KAMER IN FOETUS HOUDING LIGGEN ROEPEN OM JE MOEDER MET BLOEDRODE WANGEN!
Echt, dit is de meest nutteloze opmerking die je kan makenIk heb tot nog toe geen seks gehad, geen relaties en ook geen sigaretten, en ik heb tot nog toe wel gewoon een goed leven gehad. Ik had jou slimmer ingeschat goudvis...
Hee Toon jammer dat ik niet naar je show heb kunnen luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jalaatste jaartje
Straks als het goed is verder met biologie
Hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh zuur..
moet zeggen dat bij ons iedereen wel redelijk screwed waren na een portie spacecake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |