Ik ben ondertussen flink door aan het tikken... Ik krijg er alleen geen fijn lopend verhaal uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom jij zoveel zit te fokken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En alsjeblieft, een plaatje van mijn favoriete soort knol (met recht die naam hebbende)
Belgische knolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn leuk, ik heb daar vroeger mee aan ringsteken gedaan
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, en dan zak je ook gelijk terug naar 120km/h? Nee, lui die 200km/h op de NL weg rijden zakken dan misschien terug naar 180km/h en zijn nog steeds hoogst verbaasd als die 100km/h rijder naar links schiet om een hert te ontwijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken wegen waar je kilometers ver vooruit kan zien, als je dan een auto over het hoofd ziet ben je gewoon scheel, en zou je geen auto mogen besturen
Uhmquote:
ze zouden het iig even kunnen proberen.... net als 80km zones... wisten ze van te voren zelfs al dat het niks zou uithalen.. toch proberen....bij wat ik net opper heb je nog de kans dat het werkt, dus probeer eens zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat elders goed werkt is nog niet perse goed voor hier.
Ga even een bakkie doen. Wat afleiding helpt somsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen flink door aan het tikken... Ik krijg er alleen geen fijn lopend verhaal uit.
[..]
Belgische knolDie zijn leuk, ik heb daar vroeger mee aan ringsteken gedaan
dat zal allemaal gerust...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dan zak je ook gelijk terug naar 120km/h? Nee, lui die 200km/h op de NL weg rijden zakken dan misschien terug naar 180km/h en zijn nog steeds hoogst verbaasd als die 100km/h rijder naar links schiet om een hert te ontwijken.
Maar de kans is in NL altijd aanwezig. Altijd. Tenzij de weg is afgezet of zo. Maar in een normale situatie, is de kans op een ander in gevaar brengen altijd aanwezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
dat zal allemaal gerust...
dus nogmaals, het enige punt dat ik probeer te maken is dat 200 rijden niet persé een ander in gevaar brengt...
Die rijden echt als gekken inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Ripley het volgende:
Ik heb regelmatig rondgereden in italie, maar om nu te zeggen dat het verkeer daar goed werkt....
Die van mij kan 250. Maar dat is dan de begrenzer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik hou wel van snelheid etc. maar dan op plekken waar het er op bedacht is en zo.
Maar ik zie hier regelmatig mensen opscheppen dat ze boven de 200 hebben gereden opd e opnbare weg of zo, ik vind dat alleen maar dom.
van alle landen waar ik heb gereden, heb ik de beste herinneringen aan italiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Ripley het volgende:
Ik heb regelmatig rondgereden in italie, maar om nu te zeggen dat het verkeer daar goed werkt....
Daarnaast gaat het met dat gepats ook vaak helemaal niet om dat soort dingen, maar is het gewoon stoerdoenerij over dat je het geld hebt om een snelle auto te kopen of dat je zo hard durft te rijden. Puberaal gedrag.
Deze?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind kippen met van die grote sokken ook zo leuk
Brahma krielen of Hollandse sabelpootkriel zijn de enige die ik ken zo snel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga even een bakkie doen. Wat afleiding helpt soms![]()
Ik vind kippen met van die grote sokken ook zo leuk
Welke passen/plekken vond je t gaafst?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
van alle landen waar ik heb gereden, heb ik de beste herinneringen aan italie
en dat gepats is een andere discussie, waarbij ik wel nog even wil zeggen dat de meeste mannen die een echte sportwagen rijden vaak juist rustig rijden
ook als er geen ander is? hmmmmm curieusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar de kans is in NL altijd aanwezig. Altijd. Tenzij de weg is afgezet of zo. Maar in een normale situatie, is de kans op een ander in gevaar brengen altijd aanwezig.
Nee, nog boerserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
het gaafst? door de bergen in Zwitserlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke passen/plekken vond je t gaafst?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
Nee, nog boerser
En wat kom ik nu weer tegen op mijn zoektocht?
Een kip en ei in een hondendrinkbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal wel eens een foto maken. Lopen er hier een paar in de buurtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brahma krielen of Hollandse sabelpootkriel zijn de enige die ik ken zo snel...
Ik heb net iid ff een bakkie gepakt.
Je verzint het toch niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kip en ei in een hondendrinkbak?
Leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een foto maken. Lopen er hier een paar in de buurt
Indensit! Maar volgens mij had ik net de juiste knop.quote:
Wat ga je maken?quote:
Als je 200km/h kunt redden tussen twee afslagen, en ook weer terug naar 120km/h kan in Nederland EN je doet dat ook nog, in die hoogst uitzonderlijke situatie, heb je gelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
ook als er geen ander is? hmmmmm curieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |