En dàt zijn de werkelijke gevaren op de weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
En dan rijdt er toevallig wel iemand met 90km/h, die een vreemde actie uitvoert. Tadaa, weer een bestuurder katsdood.
en wat ik laatst ook al tegen rip zei.. aan de hand van die "wetenschappelijke onderzoeken" hebben een porsche en een susuki alto de zelfde snelheidslimiet... beetje krom als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wat jij (en misschien andere) vinden. Maar de Nederlandse rechtstaat, met al zijn wetenschappelijke onderzoeken, regels, wetten, onderzoeken, etc. etc. vinden van niet. En mag jij raden wie er gelijk heeft.
You have GOT to be kidding me!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
je bent in overtreding van regels, en daar zal je voor moeten betalen. echter breng je een ander op dat moment niet in gevaar.
het is voor de staat wel makkelijk om zich te verschuilen achter: Mogelijk in gevaar brengen van anderen.
Vond ik van Suzuki ook. Een budgetmerk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles bij elkaar heet Volkswagen Automobile Gruppe, VAG dus gewoon Volkswagen![]()
Overigens blijf ik het bijzonder vinden dat Seat onder Audi valtWas eerder juist altijd het budget merk.
Bejaarden, mannen met een hoed op en Mercedesrijdersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
En dàt zijn de werkelijke gevaren op de weg.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezigHet is juist zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Denk je dat je minder dood bent als door een porsche geraakt dan door een alto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
en wat ik laatst ook al tegen rip zei.. aan de hand van die "wetenschappelijke onderzoeken" hebben een porsche en een susuki alto de zelfde snelheidslimiet... beetje krom als je het mij vraagt
ik ken wegen waar je kilometers ver vooruit kan zien, als je dan een auto over het hoofd ziet ben je gewoon scheel, en zou je geen auto mogen besturenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
En dan rijdt er toevallig wel iemand met 90km/h, die een vreemde actie uitvoert. Tadaa, weer een bestuurder katsdood.
Daar is bijna alle regelgeving op gebaseerd, logisch ook, vind ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
je bent in overtreding van regels, en daar zal je voor moeten betalen. echter breng je een ander op dat moment niet in gevaar.
het is voor de staat wel makkelijk om zich te verschuilen achter: Mogelijk in gevaar brengen van anderen.
Ben blij dat ik je dag wat op kan leukenquote:
Ik ook, want ik heb even een flinke blokkadequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je dag wat op kan leuken
Nergens mee. Ik ga me er verder niet mee bemoeienquote:
Ik vroeg me al af waarom jij zoveel zit te fokkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb even een flinke blokkade
Maar, hij verdwijnt langzaam
vind ik ook logisch...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is bijna alle regelgeving op gebaseerd, logisch ook, vind ik.
Bij die Alto heb je nog kans dat dat ding i.p.v. jij uit elkaar valt. Porsches zijn wat degelijker gebouwd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Ripley het volgende:
Denk je dat je minder dood bent als door een porsche geraakt dan door een alto?
Daarnaast is het natuurlijk onzin om voor iedere auto een aparte snelheidsnorm in te gaan stellen, alsjeblieft zeg.
En alsjeblieft, een plaatje van mijn favoriete soort knol (met recht die naam hebbendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb even een flinke blokkade
Maar, hij verdwijnt langzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
ben ik met je eens. maar verschillende normen voor een verschillende cattegorie blijkt in Italie erg goed te werken. zouden ze hier ook kunnen doen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Ripley het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk onzin om voor iedere auto een aparte snelheidsnorm in te gaan stellen, alsjeblieft zeg.
Dus je pleit ervoor dat alto's sneller mogen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij die Alto heb je nog kans dat dat ding i.p.v. jij uit elkaar valt. Porsches zijn wat degelijker gebouwd.
Er was niks aan de hand geweest als je zelf 120 km/h had gereden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
En dàt zijn de werkelijke gevaren op de weg.
Ja, zo kun je dat wel zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Ripley het volgende:
Dus je pleit ervoor dat alto's sneller mogen?
Als je gaat dan ga jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij die Alto heb je nog kans dat dat ding i.p.v. jij uit elkaar valt. Porsches zijn wat degelijker gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wat elders goed werkt is nog niet perse goed voor hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik met je eens. maar verschillende normen voor een verschillende cattegorie blijkt in Italie erg goed te werken. zouden ze hier ook kunnen doen...
Merk + type?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet hoe mijn wasmachine werkt
Hoofdwas. Hoe zet ik dat in godsnaam aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |