quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel plaatselijke politie zijn dan.
Er zijn teveel sjonnies met nepperds om het een compensatie auto te noemenquote:
Skoda'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Landelijke aanbesteding voor alle politieregio's en die order gaat naar Pon. Dus ik verwacht veel VW's. Tenzij ze ook mogen kiezen voor de overige VAG gerelateerde producten.
Oh, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat er ook altijd op waar ze vandaan komen, lokaal is niet zo duidelijk, maar KLPD staat er meestal wel met grote letters op. Voorzien van een groot nummer op de motorkap.
maar jij bent ook van mening dat het in een alto met dezelfde snelheid net zo gevaarlijk is als met een porsche..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik hou wel van snelheid etc. maar dan op plekken waar het er op bedacht is en zo.
Maar ik zie hier regelmatig mensen opscheppen dat ze boven de 200 hebben gereden opd e opnbare weg of zo, ik vind dat alleen maar dom.
ik zie anders verdomd weinig nep M3's.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn teveel sjonnies met nepperds om het een compensatie auto te noemen
Niet helemaal, maar denk wel dat het beide gevaarlijk is. Zeker voor andere mensen, als het mis gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent ook van mening dat het in een alto met dezelfde snelheid net zo gevaarlijk is als met een porsche..
Ze mogen dan kiezen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Landelijke aanbesteding voor alle politieregio's en die order gaat naar Pon. Dus ik verwacht veel VW's. Tenzij ze ook mogen kiezen voor de overige VAG gerelateerde producten.
200km/h op de Nederlandse openbare weg is gevaarlijk, in wat voor voertuig dan ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
maar jij bent ook van mening dat het in een alto met dezelfde snelheid net zo gevaarlijk is als met een porsche..
Je vergeet Audiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. Of Bugatti. Of Porsche. Of Bentley.
Of je hebt er te weinig verstand van om een echte van een nepperd te onderscheidenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie anders verdomd weinig nep M3's.....
Maar misschien zit jij in zown buurt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Audi
Zou wel tof zijn trouwens, Nederlandse politie in Bugatti's
Oh, wacht... Pon doet natuurlijk de Audi's niet? Dat doet Berkhof... Toch?
Audi valt onder de Audi groep, samen met Seat en Lamborghini.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Je vergeet Audi
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je hebt er te weinig verstand van om een echte van een nepperd te onderscheiden
Ja, daarom twijfelde ik... Omdat Audi wel van VW is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Audi valt onder de Audi groep, samen met Seat en Lamborghini.
Ja inderdaad. Of gewoon weer Porsches.
quote:
Pon doet wel Audiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Audi
Oh, wacht... Pon doet natuurlijk de Audi's niet? Dat doet Berkhof... Toch?
ook op het circuit, je zal maar een klapband krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
200km/h op de Nederlandse openbare weg is gevaarlijk, in wat voor voertuig dan ook.
Ik doelde meer op het importeren... Dat doet Berkhof. Maar nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Pon doet wel Audi
Zoals de meeste VW dealers.
Straks worden het Scania's. Wel lekker lomp en stevig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
Ja, daarom twijfelde ik... Omdat Audi wel van VW is.
Ach, boeiend verder
Op het circuit doe je maar wat je wil, op het circuit rijden/fietsen/lopen geen andere mensen rond (die er niet voor kiezen om een extra risico te lopen).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
ook op het circuit, je zal maar een klapband krijgen
Volgens mij welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het importeren... Dat doet Berkhof. Maar nu ben ik in de war
volkswagen groep...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Audi valt onder de Audi groep, samen met Seat en Lamborghini.
Ja inderdaad. Of gewoon weer Porsches.
Ik doelde op Berkhof de persoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij welBerkhof is iig een carrosserie bouwer
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
volkswagen groep...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_AG
quote:De verschillende merken zijn binnen het concern sinds 2002 verdeeld in twee groepen:
De Volkswagen groep met:
* Volkswagen-Personenkraftwagen
* Volkswagen-Lastkraftwagen
* ¦koda
* Bugatti
* Bentley
* Porsche
* Scania
De Audi groep met:
* Audi
* Seat
* Lamborghini
En dan stapt ineens dit eruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan stapt ineens dit eruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
genoeg overzichtelijke stukken snelweg waar je eventueel 200 zou kunnen zonder EEN ANDER in gevaar te brengenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op het circuit doe je maar wat je wil, op het circuit rijden/fietsen/lopen geen andere mensen rond (die er niet voor kiezen om een extra risico te lopen).
En dan stapt ineens dit eruitRoboflop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En dan stapt ineens dit eruitDie Suske en Wiske hierover was tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Arnhem - Dierenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
genoeg overzichtelijke stukken snelweg waar je eventueel 200 zou kunnen zonder EEN ANDER in gevaar te brengen
De Afsluitdijk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef rival het volgende:
genoeg overzichtelijke stukken snelweg waar je eventueel 200 zou kunnen zonder EEN ANDER in gevaar te brengen
oke wat groep betreft zit ik fout, I stand corrected!quote:
Oeh! En dan in het water belanden! Dat is spannendquote:
Dat vraag ik me ook de hele tijd af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef PeuRac het volgende:
ohja, had ik vanavond nog met iemand afgesproken en ben ik dat vergeten? Of niet?
Dat is wat jij (en misschien andere) vinden. Maar de Nederlandse rechtstaat, met al zijn wetenschappelijke onderzoeken, regels, wetten, onderzoeken, etc. etc. vinden van niet. En mag jij raden wie er gelijk heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Alles bij elkaar heet Volkswagen Automobile Gruppe, VAG dus gewoon Volkswagenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Arnhem - DierenZevenaar - Doetinchem
's nachts bijna elke snelweg.
En dan rijdt er toevallig wel iemand met 90km/h, die een vreemde actie uitvoert. Tadaa, weer een bestuurder katsdood.quote:
Helaas denken en te veel anderen ook zo. Er worden nog te veel mensen dood gereden door hoge snelheden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wat jij (en misschien andere) vinden. Maar de Nederlandse rechtstaat, met al zijn wetenschappelijke onderzoeken, regels, wetten, onderzoeken, etc. etc. vinden van niet. En mag jij raden wie er gelijk heeft.
je bent in overtreding van regels, en daar zal je voor moeten betalen. echter breng je een ander op dat moment niet in gevaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wat jij (en misschien andere) vinden. Maar de Nederlandse rechtstaat, met al zijn wetenschappelijke onderzoeken, regels, wetten, onderzoeken, etc. etc. vinden van niet. En mag jij raden wie er gelijk heeft.
Ik blijf niet bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh! En dan in het water belanden! Dat is spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |