En die verder ook helemaal niet compleet onder de duim zitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Moet je eerst voorbij dat vriendje wat volgens Joanna een "echte vent" is en ook nog eens kan pingen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Moet je eerst voorbij dat vriendje wat volgens Joanna een "echte vent" is en ook nog eens kan pingen
Denk het ook wel. Zelfde idee als met sollicitatiegesprekken (nooit castings gedaan dus zocht ff vergelijkingsmateriaal haha). Bedoelde ook wel met voorinfo e.d., mensen die elkaars gegevens kunnen inzien of een babbelende begeleidster. Allemaal niet zo heel handig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel het moeilijkste - de casting. Als iemand echt heel graag wil meedoen, kan hij/zij de redactie echt wel om de tuin leiden.
Echte mannen smsen niet. Ze fakking pingen.quote:
Yep Joanne had een eerder statement dat SMS-en stom voor mannen is, en dat echte mannen pingenquote:
ze zei dat die wat dikkerig was dan maik en kleiner. dus die kan ik wel hebben. ik geef alles voor mijn grote liefdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echte mannen lopen toch niet met zo'n wijvenBlackBerry?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef TimeJumper het volgende:
Yep Joanne had een eerder statement dat SMS-en stom voor mannen is, en dat echte mannen pingen
msn-en op je mobielquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ik weet niet eens wat het is..
Smsen. Maar dan voor echte mannen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ik weet niet eens wat het is..
Of dat vriendje er is, moet nog maar blijken, aangezien hij er niet mee eens was dat ze meedeed. Hij zou het niet volgen en op vakantie gaan. Daarom wil ze vanmiddag ook dat gesprek, denk ik. Het lijkt erop dat mevrouw 'ik lees iedereen de les, want ik weet alles beter', thuis niet zo veel te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
quote:
Tnx!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Smsen. Maar dan voor echte mannen..
Karim werd anders keihard uitgelachen dat hij geen Blackberry had heurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echte mannen lopen toch niet met zo'n wijvenBlackBerry?
en alex dat die whatsap deed, wat hetzelfde is als pingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim werd anders keihard uitgelachen dat hij geen Blackberry had heur
Misschien wil ze wel weten of vriendje er nog is als die er niet meer is de eerste de beste vent daar bespringen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Of dat vriendje er is, moet nog maar blijken, aangezien hij er niet mee eens was dat ze meedeed. Hij zou het niet volgen en op vakantie gaan. Daarom wil ze vanmiddag ook dat gesprek, denk ik. Het lijkt erop dat mevrouw 'ik lees iedereen de les, want ik weet alles beter', thuis niet zo veel te vertellen heeft.
Ja maar voor whatsappen had Joanna geen fakking tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
en alex dat die whatsap deed, wat hetzelfde is als pingen
joanna, zo heerlijk naief
hahaha dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Om je stem uit te brengen kan er nog wel ge-sms-ed worden?
Alleen als je vrouw bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Om je stem uit te brengen kan er nog wel ge-sms-ed worden?
Door die onbevooroordeelde Joanna?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
Karim werd anders keihard uitgelachen dat hij geen Blackberry had heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |