Nou ja, volgens mij niet dus. Omdat ik geen sirene heb gehoord. Maar misschien heb ik dat gemist. Vandaar het vraagtekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nee ik was ff sporten ben net terug en er schijnen 2 mensen geraden te hebben.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Darklight het volgende:
Laura wist toch van dat slaapwandelen? Dan heeft ze als eerste een geheim geraden
Ze hebben dan ook allemaal geheimenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Boobman het volgende:
ik vind trouwens dat men in het huis best geheimzinnig doet
ja mijn engels is niet zo goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook allemaal geheimen
Karim en Laura KvdWquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Darakka het volgende:
Klaar met werken, volledige focus op SST!
Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Karim en Laura zouden (hebben gedukt) willen drukken op de rode knopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Darakka het volgende:
Klaar met werken, volledige focus op SST!
Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
quote:
Ik denk dat het wel mee zal vallen en ze gewoon blijftquote:
Tuurlijk blijft ze. Thuis krijgt ze minder aandacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen en ze gewoon blijft.
Dat denk ik ook. Denk wel dat haar onrust met d'r vent te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen en ze gewoon blijft.
Het is ook altijd hetzelfde gezeik. Zijn die deelnemers echt zo zwak dat ze niet drie maandjes zonder contact kunnen? Dit is alweer de tweede en ze zijn net 10 dagen bezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Killersmile het volgende:
Joanna wil twee dinngen van buiten weten. Als ze van achter daar geen antwoord op geven of niet willen uitzoeken dan is het klaar voor haar.....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef MargrietV het volgende:
Aafke is hermafrodite en op een site terug te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |