FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Waar staan ze?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:28 schreef Susi het volgende:
Oeh, die kijkcijfers trouwens, wat een drama zeg
Heeft Alex revanche genomen op de sneer die Guido hem vanochtend gaf, of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Mylene het volgende:
Servio boos omdat Alex de 10 jaar jongere Guido aanpakte.
Topic elders. Ik zoek 'm even op voor je.quote:
met hulde en dank aan Kaaharin:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef espri het volgende:
wie helpt mij even bij *janken omdat de streams het niet doen* thnx alvast
wipe magazine?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido was zijn tijdschrift kwijt, en vroeg aan Alex of hij het had gezien. Alex had Guido geantwoord dat hij dat tijdschrift mee had genomen naar de wc, en zijn kont ermee had afgeveegd omdat het wc papier op was.
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido was zijn tijdschrift kwijt, en vroeg aan Alex of hij het had gezien. Alex had Guido geantwoord dat hij dat tijdschrift mee had genomen naar de wc, en zijn kont ermee had afgeveegd omdat het wc papier op was.
had ik allemaal al gedaan vandaar dus opnieuw een vraagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Boobman het volgende:
[..]
met hulde en dank aan Kaaharin:
open http://www.spixtv.nl/ in google chrome of firefox en volg de instructies
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
Is dat gebeurd dan? Volgens mij staat Guido aardig zijn mannetje tegenover Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Mylene het volgende:
Servio boos omdat Alex de 10 jaar jongere Guido aanpakte.
Was het niet andersom??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
dan heb ik zoveel andere opties als Sharon mooi is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef espri het volgende:
[..]
had ik allemaal al gedaan vandaar dus opnieuw een vraag
Heeft ze niet gewoon een snotter neus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef Day het volgende:
Oh god, zit je daar verdrietig te wezen, komen er 2 blonde wervelwinden met niet te harde stemmen bij je zitten.
En ze hebben niet eens door dat ze huilt.
Kennelijk gaat het om het gedoe met dat tijdschrift.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat gebeurd dan? Volgens mij staat guido aardig zijn mannetje tegenover Alex.
Ik gok Guidoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Enyma het volgende:
Oke. Volgende week Alex genomineerd..en wie nog meer?
Klopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen, was ff sporten maar het schijnt dat Karim op rode knop en Laura ook. Klopt dat? Dus ze proberen nu een geheim te raden?
Top!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Updated! Ze werken weer!
Hahahaha?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef Boobman het volgende:
Sofia
schatje
je bent zelf belegen kaas
dat is wel goedkoperquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef Boobman het volgende:
Sofia
schatje
Waaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef Boobman het volgende:
Sofia
schatje
Klopt. En Silvio is daar flink gebruik van aan 't maken. Hij begint een beetje tegen te vallen hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Mylene het volgende:
Alex maakt zich niet populair. De meiden vinden Guido het schatje van de huis. En Servio is ook geliefd.
Nee gij!quote:
Je spatiebalk doet het niet en je enter knop blijft steeds hangen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef Boobman het volgende:
[..]
omdatikalsikzotypmijneigenflauwegezieknieteenskanvolgen.dus
Morgen gewoon weer je pilletjes innemen hoor ....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef Boobman het volgende:
[..]
omdatikalsikzotypmijneigenflauwegezieknieteenskanvolgen.dus
exactementquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je spatiebalk doet het niet en je enter knop blijft steeds hangen?
jaaaahaaaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Bij newsupdate zie ik dit staan, is dit waar?
Karim zou op de knop gedrukt hebben voor Laura.
Laura zou op de knop hebben gedrukt voor Joanna.
Dat is Aafke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Tamaartje het volgende:
Monique hoopt dat de mensen thuis ook degene laten gaan die zij graag zien gaan. En dat is overduidelijkCynthia
[ afbeelding ]
Aafke bedoel je? (zij op die foto)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Tamaartje het volgende:
Monique hoopt dat de mensen thuis ook degene laten gaan die zij graag zien gaan. En dat is overduidelijkCynthia
[ afbeelding ]
Ik kan wel weggaan, jij typt zo vaak wat ik denk ;-)quote:
quote:
Sorry hihi zat ff niet op te lettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aafke bedoel je? (zij op die foto)
Dan is het goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef dieenebart het volgende:
Ik bedoelde Sofia! Die is trouwens flink vaak 'belegen'...![]()
Daar hebben ze het wel over gehad, of ze ook echt op de knop gedrukt hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Bij newsupdate zie ik dit staan, is dit waar?
Karim zou op de knop gedrukt hebben voor Laura.
Laura zou op de knop hebben gedrukt voor Joanna.
Volgende mag jij doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan wel weggaan, jij typt zo vaak wat ik denk ;-)
nee ik was ff sporten ben net terug en er schijnen 2 mensen geraden te hebben.quote:
Ik dacht echt dat ze gedrukt haddenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar hebben ze het wel over gehad, of ze ook echt op de knop gedrukt hebben weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |