Ligt aan jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint Aafke beetje bij beetje steeds ietsje irritanter te worden?
[/quote] Ik hebs caps gezien/ of live-beelden waarop het zichtbaar was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef Day het volgende:
[..]
ik was al een tijdje aan het twijfelen, maar vond het er nu zo onecht (kroezig) uitzien.
Ik vind haar armen engerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer met d'r kin in beeld komt...
Nee,serieus? Dit verzin, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hij dat op een videorecorder deed en niet via JoePieSie.
Echt. Dat verzin je toch niet?.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ligt aan jou![]()
Aafke en niet irritant...met die bierstem zeker
Serieus.quote:
Zo werkt het toch ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef Olga het volgende:
Punt voor Laura dat ze eerlijk is tegen AafkeZe had ook haar bek kunnen houden
't Zou toch uitgekomen zijn. Nu probeert ze zich eruit te lullen en geen ruzie te krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef Olga het volgende:
uhuh maar ze had ook kunnen liegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo werkt het toch ook?
Altijd liever een ander de pispaal dan jijzelf.
Waar was ze eerlijk over dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef Olga het volgende:
En niet zweet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als je een Blackberry hebt en je borsthaar scheert.
Dat ze had gezegd dat ze Aafke weg wilde hebben in de kvdwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Waar was ze eerlijk over dan?
zit op het werk
Als je de vraag centraal stelt in FB.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef RethXoth het volgende:
Wanneer veranderd een blauw manneke #123 naar #124?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke: Ik trek het me niet aan hoor..
Gert was er net dacht ik, dus vandaar dat ik dacht dat het wel in orde zou komen. Ik meld het wel even in Feedback.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef RethXoth het volgende:
Wanneer veranderd een blauw manneke #123 naar #124?
Dat geeft niet. Dan ga je even langs de kliniek van haar moeder.quote:
Facebook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je de vraag centraal stelt in FB.
Nee maar ondertussen kookt ze van woede en zal t dalijk tegen iedereen zeggen wat laura gedaan heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke: Ik trek het me niet aan hoor..
Feedback. Elk subforum op FOK! heeft een feedbacktopic. Staat standaard bovenaan.quote:
Ja erg he, daarom hou ik er niet zo van om met groepen vrouwen om te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef marky het volgende:
Altijd leuk vrouwen onder elkaar. Haat en nijd
Dankjewel, en nogmaals bedankt dat je het normaal uitlegt en niet gelijk gaat bashenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Feedback. Elk subforum op FOK! heeft een feedbacktopic. Staat standaard bovenaan.
ik ben juist voorstander van een hele groep vrouwen. als ze hun klep maar houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja erg he, daarom hou ik er niet zo van om met groepen vrouwen om te gaan.
Al dat gezeik
Dat Laura heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan dan Cynthia (maar dat zei ze omdat ze thuis niet wilde laten overkomen dat Cynthia een pispaaltje is)quote:
Samequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja erg he, daarom hou ik er niet zo van om met groepen vrouwen om te gaan.
Al dat gezeik
Ja en als ze maar gaan liggen voor je zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Boobman het volgende:
[..]
ik ben juist voorstander van een hele groep vrouwen. als ze hun klep maar houden
Oh wee als je straks weer een vraag stelt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef RethXoth het volgende:
Dankjewel, en nogmaals bedankt dat je het normaal uitlegt en niet gelijk gaat bashen![]()
Dat Laura in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan ipv Cynthia omdat zij anders de pispaal wordt in t huis.quote:
ja maar we willen niet kijken naar een groep waar het pais en vree is, dat maakt het saaiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef Darklight het volgende:
Er zij mensen met gevoel die dit programma kijken, vrouwen aldus Monique
Zit je haar nou te veroordelen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef dieenebart het volgende:
Joanna mag er niet uit, daar wordt teveel over gediscussieerd. Wel jammer dat de meeste aandacht naar een clueless gaat. Blijkbaar is dat de trend. Wie niets kan, wordt geadoreerd.
Komt die Joanna ook nog van een kamp, of is ze gewoon dom omdat ze het wil?
Ja en laura is t schuldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef muzas het volgende:
Heb een tijd niet gekeken... maar zijn ze nou lekker chagerijnig in dat huis?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Mijn zoontje van 5 maanden begint te huilen als ik de tv op Secret Story zet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hebben het over van alles en nog wat maar totaal niet over de geheimen. Snap het niet hoor zeker die vrouwen, ga eens op jacht naar geheimen i.p.v. dat ge hij zei dat ik zei dat ik had gehoord dat hij zei dat er werd gezegd dat hij zei dat ik dat zei terwijl zij dat zei.
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Mijn zoontje van 5 maanden begint te huilen als ik de tv op Secret Story zet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom zit er ineens reclame bij de stream
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Dutchguy het volgende:
Die Sofia begint ook steeds meer te bitchen.
anders zakt dat ranzige gezicht helemaal in elkaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom heeft aafke een stuk ducktape rond haar hoofd, is dat de nieuwe mode ?
Aha! ja das wel logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
anders zakt dat ranzige gezicht helemaal in elkaar
uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Enyma het volgende:
[..]
Heerlijk tochIedereen staat sinds zondag/maandag in bitch-modus
Ja idd, ineens een omslag. Ze beginnen elkaar nu echt op de zenuwen te werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Enyma het volgende:
[..]
Heerlijk tochIedereen staat sinds zondag/maandag in bitch-modus
Stijgende lijn. Misschien komen er nu ook kijkersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh
Eerst was het te saai, nu is het tenminste weer wat minder saai
quote:
guido die wegkijkt, gaynes confimerdquote:
Zou tof zijn. Moet het dan wel niet meer inkakken in het huis. Dus Aafke eruit en Laura vanwege G en A en Cynthia erin blijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Enyma het volgende:
[..]
Stijgende lijn. Misschien komen er nu ook kijkers
Cynthia mag van mij wel weg. Dat komt niet meer goed. Volgende slachtoffer is al gevonden; Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef xxbritt het volgende:
Ik hoop dat Cynthia blijft, maar alleen als ze dan echt gaat rellen.
Laura zei in de KvdW dat ze liever heeft dat Aafke vertrekt ipv Cynthia. En daarna heel lulverhaal dat ze dat eigk toch niet zo bedoelt bladiebla. Aafke vond het niet leukquote:
Van mij mag Aafke weg, vind haar echt helemaal niets toevoegen. Cynthia kan nog een tijdje als stoorzender fungeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Cynthia mag van mij wel weg. Dat komt niet meer goed. Volgende slachtoffer is al gevonden; Alex.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moet hier gewoon stiekem streams kijken op de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |