Samequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja erg he, daarom hou ik er niet zo van om met groepen vrouwen om te gaan.
Al dat gezeik
Ja en als ze maar gaan liggen voor je zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Boobman het volgende:
[..]
ik ben juist voorstander van een hele groep vrouwen. als ze hun klep maar houden
Oh wee als je straks weer een vraag stelt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef RethXoth het volgende:
Dankjewel, en nogmaals bedankt dat je het normaal uitlegt en niet gelijk gaat bashen![]()
Dat Laura in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan ipv Cynthia omdat zij anders de pispaal wordt in t huis.quote:
ja maar we willen niet kijken naar een groep waar het pais en vree is, dat maakt het saaiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef Darklight het volgende:
Er zij mensen met gevoel die dit programma kijken, vrouwen aldus Monique
Zit je haar nou te veroordelen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef dieenebart het volgende:
Joanna mag er niet uit, daar wordt teveel over gediscussieerd. Wel jammer dat de meeste aandacht naar een clueless gaat. Blijkbaar is dat de trend. Wie niets kan, wordt geadoreerd.
Komt die Joanna ook nog van een kamp, of is ze gewoon dom omdat ze het wil?
Ja en laura is t schuldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef muzas het volgende:
Heb een tijd niet gekeken... maar zijn ze nou lekker chagerijnig in dat huis?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Mijn zoontje van 5 maanden begint te huilen als ik de tv op Secret Story zet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hebben het over van alles en nog wat maar totaal niet over de geheimen. Snap het niet hoor zeker die vrouwen, ga eens op jacht naar geheimen i.p.v. dat ge hij zei dat ik zei dat ik had gehoord dat hij zei dat er werd gezegd dat hij zei dat ik dat zei terwijl zij dat zei.
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Praatpoeder het volgende:
Mijn zoontje van 5 maanden begint te huilen als ik de tv op Secret Story zet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom zit er ineens reclame bij de stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |