quote:Brands wil Van Bommel en Van Nistelrooy terughalen
22/02/2011 09:45
PSV hoopt komende zomer twee oud-spelers terug te halen en niet de minsten: Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. De twee kunnen komende zomer transfervrij gehaald worden.
Van Bommel was in de winterstop al dicht bij een terugkeer naar Eindhoven. 'Ik denk dat we een serieuze kans hadden gemaakt als AC Milan niet was gekomen', zegt technisch manager Marcel Brands. De 33-jarige middenvelder koos echter voor AC Milan, waar hij een contract voor een half jaar tekende. Komende zomer kan Van Bommel dus transfervrij naar elders vertrekken.
Datzelfde geldt voor Van Nistelrooy, die op een zijspoor is beland bij Hamburger SV. De 34-jarige aanvaller heeft net als Van Bommel een aflopende verbintenis. Brands had nog geen contact met de spits, die afgelopen transferperiode een overgang naar Real Madrid zag mislukken.
Brands kondigt aan dat er snel contact zal worden opgenomen met Van Nistelrooy. 'De PSV-supporters hoeven zich geen zorgen te maken, we gaan er alles aan doen om Van Bommel en Van Nistelrooy naar Eindhoven te halen. Dat zijn voetballers van de buitencategorie met een rood-wit hart.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)lrooy-terughalen.htm
Ik hoop erop. Dat kan alleen maar eindigen in een fiasco, bovendien zullen die knapen miljoenen willen verdienen.quote:
Ja, maar het kwalificeert ook niet bepaald als 'ruim' of wel?!?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2 is meer dan nul-strak-om-de-lul-tvp
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138662
Ik denk als we CL halen dat de kans groot is dat Ruud komtvan Bommel not sure
Als ze ook maar een beetje een psv-hart hebben dan doen ze het ook voor 900.000 per jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik hoop erop. Dat kan alleen maar eindigen in een fiasco, bovendien zullen die knapen miljoenen willen verdienen.
dat dus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf het nog steeds vinden: Brands, aankoop van het jaar..
Ruud heeft al 70 mil op zijn bank staan.. Die extra miljoenen maken nu niet meer uit.. (hoop ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik hoop erop. Dat kan alleen maar eindigen in een fiasco, bovendien zullen die knapen miljoenen willen verdienen.
Ik denk dat hij liever terugkeert naar de PL. Ik vrees ook dat Van Bommel liever naar, bijvoorbeeld, de Spurs gaat dan naar PSV.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ruud heeft al 70 mil op zijn bank staan.. Die extra miljoenen maken nu niet meer uit.. (hoop ik)
"Toivonen is een mĺtennĺĺier." Nieuwe TT.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Einthovuh het volgende:
Anders moet een mod het woordje "ruim" maar even weghalen als het jullie zo stoort...
Het zal wel geen Jeu de Boules worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vraag me af wat we nu thuis tegen de fransen gaan doen.
Waarom noemen ze hem Jan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Heeft Bolle Jan die foto gemaakt?
Bronquote:Jan Kromkamp speelt vanaf volgend seizoen drie jaar voor Go Ahead Eagles.
De 30-jarige verdediger komt over van PSV waar hij al geruime tijd niet aan spelen toekomt.
De elfvoudig international, die in 2006 deel uitmaakte van de WK-selectie, begon zijn profcarričre dertien seizoenen geleden bij Go Ahead Eagles. Na twee jaar Deventer kwam hij vervolgens in actie voor AZ, Villarreal, Liverpool en PSV.
Als ik me niet vergis, scheelt dat weer een zéér aanzienlijke loonkostenpost.quote:
quote:Noodverordening in Eindhoven voor PSV - Lille
Uitgegeven: 22 februari 2011 15:47
Laatst gewijzigd: 22 februari 2011 16:03
EINDHOVEN - Burgemeester Rob van Gijzel heeft een noodverordening afgekondigd voor de wedstrijd PSV - Lille donderdag in Eindhoven.
De politie heeft inlichtingen dat aanhangers van Belgische clubs uit Brugge en Charleroi naar Eindhoven komen om de confrontatie op te zoeken met elkaar en met Franse en Nederlandse voetbalsupporters, staat in toelichting die de burgemeester dinsdag naar de gemeenteraad heeft gestuurd.
Vorige week ontstonden in het centrum van Lille ongeregeldheden toen Belgische supporters zich mengden tussen de aanhang van PSV. De Franse politie werd bekogeld met glaswerk.
Op grond daarvan moet er ernstig rekening mee worden gehouden dat er ook in Eindhoven confrontaties ontstaan, schrijft Van Gijzel.
Vetes
De veiligheidsmanager van PSV verklaarde naar aanleiding van de rellen in Lille dat er tussen de genoemde supportersgroepen allerlei vetes bestaan, maar dat de Eindhovense fans geen rivaliserende partij vormen. De burgemeester vreest dat welwillende supporters of onschuldige bezoekers van het centrum van Eindhoven in geweld verzeild raken.
Belgische supporters zijn donderdag niet welkom in de stad, aldus de verordening. Er zullen Belgische observanten in Eindhoven zijn om te situatie te controleren, kondigt de gemeente aan. Ook het bezit van flessen of glazen rond het stadion van PSV is verboden.
De verordening geldt van donderdagochtend tot vrijdagochtend. Op overtreding staat maximaal drie maanden gevangenisstraf of een boete tot 3800 euro.
Stadionbar De Aftrapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Heren , leuke kroeg in Eindhoven voor zondag middag?
O'Sheas was top de laatste keer
Als Dzudszak er nog is, ander Mertens ofzo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen
------------------------ Isaksson
Manolev - Marcelo/Maza - Bouma - Pieters
----------- Hutchinson ---- van Bommel
---- Lens --- Toivonen/Labyad --- Dzsudzsák
--------------- van Nistelrooy / Reis
Of Tamata rechtsback...
CL is van ons!
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen
------------------------ Isaksson
Manolev - Marcelo/Maza - Bouma - Pieters
----------- Hutchinson ---- van Bommel
---- Lens --- Toivonen/Labyad --- Dzsudzsák
--------------- van Nistelrooy / Reis
Of Tamata rechtsback...
CL is van ons!
[ afbeelding ]
Doen ze dit expres ofzo? Je kunt toch met zijn verleden bij die wedstrijd hem daar niet neerzetten...quote:Braamhaar aangesteld voor PSV-Ajax
22 februari 2011
De KNVB heeft scheidsrechter Eric Braamhaar aangesteld als leidsman voor de topper PSV-Ajax van komende zondag. De scheidsrechter werd wereldwijd bekend nadat hij een vreugdegebaar maakte bij een goal van Ajax tegen PSV. Na afloop verklaarde hij gejuicht te hebben vanwege blijdschap over een goede beslissing de voordeelregel toe te passen.
PSV Netwerk
Dit seizoen speelde PSV een keer onder zijn leiding, een duel dat door PSV gewonnen werd (PSV-AZ 3-1).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doen ze dit expres ofzo? Je kunt toch met zijn verleden bij die wedstrijd hem daar niet neerzetten...
Volgens mij had hij een salaris van rond de 1,3 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, scheelt dat weer een zéér aanzienlijke loonkostenpost.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doen ze dit expres ofzo? Je kunt toch met zijn verleden bij die wedstrijd hem daar niet neerzetten...
En daar was ik dus gewoon bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7468
Blijft genieten
PSV-supporters beginnen zich vast in te dekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
20-0quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
PSV-supporters beginnen zich vast in te dekken?
VN als trainer. Dat is de grap van de eeuw. De man is vooral een werker die puur op intuďtie speelt. Dat idee dat jonge spelers zoveel van hem zouden kunnen leren is soortgelijke onzin. En dan ook nog eens bij PSV. Ik zou niet weten wat je met die kerel moet. A.u.b. weg laten blijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Als ze aan het einde van het seizoen niet komen, dan hoeven ze ook niet meer te komen.. Ze worden heus niet gehaat ofzo.. Maar over 2 jaar voegen ze niks toe.. Lopen er maar wat bij net als Ooijer.. Ik zie ze graag terug als trainer..
Ik denk dat Ruud die jochies veel kan leren hoe je die bal er perfect inkrijgt, hoe hij ze aanneemt.. De juiste momenten kiest.. De ervaring wat hij heeft.. Veel mensen kijken naar hem op, hij is een van de beste spitsen ter wereld.. Onzin dat hij iemand niks kan bijleren..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
VN als trainer. Dat is de grap van de eeuw. De man is vooral een werker die puur op intuďtie speelt. Dat idee dat jonge spelers zoveel van hem zouden kunnen leren is soortgelijke onzin. En dan ook nog eens bij PSV. Ik zou niet weten wat je met die kerel moet. A.u.b. weg laten blijven.
Hutchinson aankoop van het jaar (als speler dan)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf het nog steeds vinden: Brands, aankoop van het jaar..
Boumaquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hutchinson aankoop van het jaar (als speler dan)![]()
Dat zou alleen maar weer een gemiste kans zijn om flink uit te lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat we het moeilijk krijgen tegen Ajax, dat het een gelijkspel wordt en dat Twente verliest van AZ
Klopt, maar Ajax is van een ander formaat dan een NAC of NEC e.d.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou alleen maar weer een gemiste kans zijn om flink uit te lopen.
Ik weet niet wat jij tegen Ruud hebt, maar een scorende spits is altijd welkom. Niet voor niets kon hij terug naar Real.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Xaobotnik het volgende:
VN als trainer. Dat is de grap van de eeuw. De man is vooral een werker die puur op intuďtie speelt. Dat idee dat jonge spelers zoveel van hem zouden kunnen leren is soortgelijke onzin. En dan ook nog eens bij PSV. Ik zou niet weten wat je met die kerel moet. A.u.b. weg laten blijven.
Daar zat ik ook al aan te denken. Gewoon v.Nistelrooy laten starten volgend seizoen en dan Reis langzaam brengen (als hij ooit nog op niveau komt) en ruud als mentor gebruiken voor onze braziliaan, zodat hij 1ste spits kan worden voor seizoen 2012/2013.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een verbetering tov Berg. En ik denk dat hij goed kan samenspelen met Reis en Reis weldegelijk van zijn ervaring kan leren (looplijnen, slim de duels aangaan, enz.).
Je bent wel erg optimistisch!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef DS4 het volgende:
Hopende dat Rutten zijn manschappen niet te verdedigend laat spelen zeg ik: 4-1.
Ik denk dat ze ook prima samen kunnen spelen. Wat natuurlijk voor Reis een geweldige stimulans is, is dat Ruud ook een zware knieblessure heeft gehad en daarna nog een geweldige loopbaan heeft gehad. Weliswaar was de kwetsuur bij Ruud wat minder zwaar, maar toch... het zal toch iets in het koppie doen en juist te voorzichtig zijn kan de blessure doen terugkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef RubenSosa het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken. Gewoon v.Nistelrooy laten starten volgend seizoen en dan Reis langzaam brengen (als hij ooit nog op niveau komt) en ruud als mentor gebruiken voor onze braziliaan, zodat hij 1ste spits kan worden voor seizoen 2012/2013.
Je zou naast V Bommel een talentvolle middenvelder moeten laten groeien, zoals Afellay ook die mogelijkheid heeft gehad. Daar moet je dus op inzetten.quote:CL halen is wel een vereiste, en het lieftst natuurlijk kampioen. V.Bommel en v.Nistelrooy halen (kost alleen salaris) en dan met een gedeelte van de miljoenen van de cl een verdediger halen.
Ik voorspel relatief goed... maar de eerlijkheid gebiedt mij ook te zeggen dat ik bij PSV vanuit mijn verleden misschien iets te positief denk.quote:
Wij welquote:
Lijkt mij ook niet dat ze komen, en daarna worden ze te oud.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef Rucebo het volgende:
Van Nistelrooy hoeft van mij niet meer te komen. Als hij een clubhart had, had hij toen voor PSV gekozen en niet voor HSV. Van Bommel zie ik heel graag komen, maar daar heb ik ook niet al te veel hoop op.
Morgen even een kaartje halen voor donderdag, heb er zin in.
E.e.a. hangt ook van het gezin af. Als die liever terug willen naar NL, dan kan dat wel invloed hebben. Natuurlijk hangt het ook wat af van de mogelijkheden... Real Madrid, daar zeg je minder snel nee tegen dan de Spurs om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lijkt mij ook niet dat ze komen, en daarna worden ze te oud.
Wow! Het enthousiasme spat er af!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Sj0rSz het volgende:
'Van Nistelrooy ziet terugkeer bij PSV als optie'
Eens per jaar...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hiddink terug, Van Nistelrooij terug én Van Bommel terug
Als we dán geen kampioen worden
Die wacht natuurlijk of andere clubs hem ook willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wow! Het enthousiasme spat er af!
Natuurlijk, en als absolute back-up, als zelfs Bolton Wanderers geen interesse in hem heeft, dan kan hij terugkeren bij PSV als een soort 'verloren zoon'. Oh, en wat zullen de fans in Eindhoven blij en trots zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die wacht natuurlijk of andere clubs hem ook willen.
Dit dus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Als ze aan het einde van het seizoen niet komen, dan hoeven ze ook niet meer te komen.. Ze worden heus niet gehaat ofzo.. Maar over 2 jaar voegen ze niks toe.. Lopen er maar wat bij net als Ooijer.. Ik zie ze graag terug als trainer..
Beide heren moeten idd eens met Cocu pratenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu moet gewoon een dvd meenemen.. Met beelden van zijn terugkeer bij PSV. Die beelden aan Ruud en Mark laten zien.. Dan weten ze wat clubliefde is..![]()
Hiddink terug? Volgens mij zitten ze in Amsterdam al op hem te wachten, aangezien ze hem graag erbij willen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
E.e.a. hangt ook van het gezin af. Als die liever terug willen naar NL, dan kan dat wel invloed hebben. Natuurlijk hangt het ook wat af van de mogelijkheden... Real Madrid, daar zeg je minder snel nee tegen dan de Spurs om maar wat te noemen.
En als één van de twee komt kan dat een reden zijn voor de ander om dan ook te komen. Zeker als het PSV ook weer lukt om Hiddink te binden.
Toekomstmuziek. Eerst ajax vernederen!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wow! Het enthousiasme spat er af!
Achja, die zaakwaarnemers denken ook maar aan een ding. En dat is hun eigen zakken vullen bij een club waar ze zoveel mogelijk kunnen krijgen voor hun speler.quote:Dit liet de aanvaller, die nu nog in dienst is van Hamburger SV, bij monde van zaakwaarnemer Rodger Linse weten.
Wanneer je iets puur op intuďtie doet kun je dat lastig uitleggen. En een van de beste spitsen ter wereld speelt niet bij HSV en wordt daar al helemaal niet op de bank gezet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat Ruud die jochies veel kan leren hoe je die bal er perfect inkrijgt, hoe hij ze aanneemt.. De juiste momenten kiest.. De ervaring wat hij heeft.. Veel mensen kijken naar hem op, hij is een van de beste spitsen ter wereld.. Onzin dat hij iemand niks kan bijleren..
Ten eerste dat tokkiegedrag rondom VN. 'Ruud' alsof het de buurman is. En dat idee dat hij zo lekker gewoon is, etc. etc. Een hele mythe die om hem heen gebouwd is als de ideale schoonzoon, clubman die zgn. dolgraag terug zou willen naar PSV.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef DS4 het volgende:
Ik weet niet wat jij tegen Ruud hebt, maar een scorende spits is altijd welkom. Niet voor niets kon hij terug naar Real.
Je zou ook zeggen dat een Berg of Toivonen betere spitsen zijn. Maar die leggen ze er ook niet in. Dat ligt heus niet alleen aan hen, maar aan de manier waarop gespeeld wordt.quote:Je gaat er de CL niet mee winnen, maar als een Vleminckx er al 17 in heeft liggen zal Ruud een jaarproductie van boven de 30 hebben.
Slim de duels aangaan is iets wat hij evt. wel zou kunnen leren. Maar het zijn twee heel andere type spelers. Reis is een echt zwaargewicht, VN is meer gemaakt (als in dat Reis van nature sterk gebouwd is, terwijl VN zich zwaar heeft getrained). Kwa looplijnen doet VN niets echt bewust. Het is vooral een goalgetter die tactisch niets overweegt.quote:Het is hoe dan ook een verbetering tov Berg. En ik denk dat hij goed kan samenspelen met Reis en Reis weldegelijk van zijn ervaring kan leren (looplijnen, slim de duels aangaan, enz.).
Je mag je storen aan dat ik hem Ruud noem, maar mag ik als oud clubgenoot?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Ten eerste dat tokkiegedrag rondom VN. 'Ruud' alsof het de buurman is. En dat idee dat hij zo lekker gewoon is, etc. etc. Een hele mythe die om hem heen gebouwd is als de ideale schoonzoon, clubman die zgn. dolgraag terug zou willen naar PSV.
Toivonen speelt niet in de spits en is ook geen echte spits. Berg draait gewoon niet goed, ook niet bij HSV, waar hij verdomd minder presteerde dan Ruud.quote:Je zou ook zeggen dat een Berg of Toivonen betere spitsen zijn. Maar die leggen ze er ook niet in. Dat ligt heus niet alleen aan hen, maar aan de manier waarop gespeeld wordt.
Dit is gewoon niet waar. Ja, het zijn twee verschillende types, maar dat wil niet zeggen dat je niets van elkaar kan leren. En dat Ruud zo maar wat doet is onzin.quote:Slim de duels aangaan is iets wat hij evt. wel zou kunnen leren. Maar het zijn twee heel andere type spelers. Reis is een echt zwaargewicht, VN is meer gemaakt (als in dat Reis van nature sterk gebouwd is, terwijl VN zich zwaar heeft getrained). Kwa looplijnen doet VN niets echt bewust. Het is vooral een goalgetter die tactisch niets overweegt.
Of hij haalbaar is weet ik niet. Maar zoals gezegd: het thuisfront kan daar een rol in spelen.quote:Maar laten we a.u.b. het zakelijke aspect ook niet vergeten. VN zal een hoog salaris willen. Dat is sowieso hčt breekpunt, als ik de insiders moet geloven bij alle onderhandelingen. Daarnaast is hij blessuregevoelig, en zal hij geen restwaarde hebben. Verder, als hij er naast komt te staan, zie ik hem ook nog moeilijk doen en een rel schoppen.
Het idee dat Ruud ingepast moet worden is al onjuist. Zijn kwaliteit zit in het afmaken. Een goede voorzet is voldoende. Ik acht Dzsudzsak daartoe in staat. Makkelijk.quote:En mijn tactische twijfels blijven ook staan. Onze selectie is niet goed genoeg om het inpassen van een VN tot een goed einde te brengen.
Ook niet helemaal waar, maar waar het vooral aan schort is vertrouwen. Iemand als Ruud in de spits geeft wel vertrouwen hoor...quote:Aan de andere kant loopt het nu ook totaal niet, en zit er geen enkele verbetering in.
Ja, Hiddink heeft ook een riant grachtenpand in Amsterdam, dus dat lijkt me duidelijk......quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hiddink terug? Volgens mij zitten ze in Amsterdam al op hem te wachten, aangezien ze hem graag erbij willen hebben
Maar het blijft wel een liefhebber, dus dan rij je graag wat extra kiometers...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef Morendo het volgende:
Ja, Hiddink heeft ook een riant grachtenpand in Amsterdam, dus dat lijkt me duidelijk......
Dus Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo etc.. Die ook naar lagere clubs gingen om af te bouwen zijn ook geen wereldspelers geweest? Als je hem haat, zeg het dan gewoon..quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je iets puur op intuďtie doet kun je dat lastig uitleggen. En een van de beste spitsen ter wereld speelt niet bij HSV en wordt daar al helemaal niet op de bank gezet.
[..]
Ten eerste dat tokkiegedrag rondom VN. 'Ruud' alsof het de buurman is. En dat idee dat hij zo lekker gewoon is, etc. etc. Een hele mythe die om hem heen gebouwd is als de ideale schoonzoon, clubman die zgn. dolgraag terug zou willen naar PSV.
[..]
Je zou ook zeggen dat een Berg of Toivonen betere spitsen zijn. Maar die leggen ze er ook niet in. Dat ligt heus niet alleen aan hen, maar aan de manier waarop gespeeld wordt.
[..]
Slim de duels aangaan is iets wat hij evt. wel zou kunnen leren. Maar het zijn twee heel andere type spelers. Reis is een echt zwaargewicht, VN is meer gemaakt (als in dat Reis van nature sterk gebouwd is, terwijl VN zich zwaar heeft getrained). Kwa looplijnen doet VN niets echt bewust. Het is vooral een goalgetter die tactisch niets overweegt.
Maar laten we a.u.b. het zakelijke aspect ook niet vergeten. VN zal een hoog salaris willen. Dat is sowieso hčt breekpunt, als ik de insiders moet geloven bij alle onderhandelingen. Daarnaast is hij blessuregevoelig, en zal hij geen restwaarde hebben. Verder, als hij er naast komt te staan, zie ik hem ook nog moeilijk doen en een rel schoppen.
En mijn tactische twijfels blijven ook staan. Onze selectie is niet goed genoeg om het inpassen van een VN tot een goed einde te brengen. Aan de andere kant loopt het nu ook totaal niet, en zit er geen enkele verbetering in. Maar om een dergelijke basisvoorwaarde voor een succesvol seizoen zomaar als onmogelijk te beschouwen, zie ik ook niet zitten.
Je bent niet de enige die dit doet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef DS4 het volgende:
Je mag je storen aan dat ik hem Ruud noem, maar mag ik als oud clubgenoot?
Ik had het over de vergelijking met Vlemmmix. VN presteerde wel beter dan Berg, maar dan nog wordt hij achter gehouden. Vergeet verder niet dat de basiskwaliteiten an de HSV-spelers beter zijn dan die van PSV, en dat de nadelen die ik noemde veel minder gelden voor een betere selectie.quote:Toivonen speelt niet in de spits en is ook geen echte spits. Berg draait gewoon niet goed, ook niet bij HSV, waar hij verdomd minder presteerde dan Ruud.
Ik zeg niet dat hij zomaar wat doet. Ik zeg alleen dat het puur op intuďtie is. Het idee is puur instinctief. Dat is ook de reden waarom het lastig is om met VN een koppel te vormen in de spits. VN heeft er dus geen verhaal achter die hij over te brengen heeft.quote:Dit is gewoon niet waar. Ja, het zijn twee verschillende types, maar dat wil niet zeggen dat je niets van elkaar kan leren. En dat Ruud zo maar wat doet is onzin.
Zou kunnen. Maar in het verleden was dit ook niet zo. HSV is maar een jaar geleden, dus....quote:Of hij haalbaar is weet ik niet. Maar zoals gezegd: het thuisfront kan daar een rol in spelen.
Dus lekker met 10 man spelen en mikken op de voorzet dan? En wat als de Dzsudzsák - VN wordt afgekapt? VN hoeft geen bal op te halen? Of terug te zakken? Wel dus. En daar is hij niet zo best in. De PSV selectie is niet goed genoeg om een andere weg te vinden dan via VN. Het spel wordt statisch.quote:Het idee dat Ruud ingepast moet worden is al onjuist. Zijn kwaliteit zit in het afmaken. Een goede voorzet is voldoende. Ik acht Dzsudzsak daartoe in staat. Makkelijk.
Vertrouwen, riiight. Tegen De Graafschap en Willem II geen vertrouwen hebben?? Al veel te lang moet PSV vooral vertrouwen op een individuele ingeving of een dode spel moment om een goal te maken. Puur vanuit een systeemaanval wordt er amper gescoord. En daar gaat een statisch ingestelde speler als VN geen verandering in brengen.quote:Ook niet helemaal waar, maar waar het vooral aan schort is vertrouwen. Iemand als Ruud in de spits geeft wel vertrouwen hoor...
Volgens mij woont hij al sinds jaar en dag in Amsterdam. Het is een man van de wereld. Met zijn portemonnee is het alleen maar logisch dat hij in Amsterdam woont.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef DS4 het volgende:
Maar het blijft wel een liefhebber, dus dan rij je graag wat extra kiometers...
En in Turkije is het zeker allemaal prima geregeld. Verder zijn ze daar bezig met veranderingen. Ik denk dat Hiddink juist graag in die chaos van een grote organisatie werkt. Wanneer Ajax de randvoorwaarden kan leveren, zal Hiddink het gewoon serieus overwegen, denk ik.quote:(en serieus: ik denk dat hij in die bestuurlijke rotzooi van ajax niet terecht wil komen)
Die waren op het laatst inderdaad geen wereldspitsen nee. Nu zeg je dat ik heb gezegd dat ze dat niet zijn geweest. Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Dus Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo etc.. Die ook naar lagere clubs gingen om af te bouwen zijn ook geen wereldspelers geweest?
Die waren op het laatst inderdaad geen wereldspitsen. Jij zeiquote:
Dus dat hij het nu nog is. Dat is gewoon kolder.quote:hij is een van de beste spitsen ter wereld.
Waarom zou ik hem haten? Ik vind hem gewoon overschat op meerdere vlakken.quote:Als je hem haat, zeg het dan gewoon..
Je reageert nu eenmaal op mij...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Je bent niet de enige die dit doet.
De verdedigingen in NL zijn ook wel wat slechter..quote:Ik had het over de vergelijking met Vlemmmix. VN presteerde wel beter dan Berg, maar dan nog wordt hij achter gehouden. Vergeet verder niet dat de basiskwaliteiten an de HSV-spelers beter zijn dan die van PSV, en dat de nadelen die ik noemde veel minder gelden voor een betere selectie.
Hoe kom je daarbij?quote:Ik zeg niet dat hij zomaar wat doet. Ik zeg alleen dat het puur op intuďtie is. Het idee is puur instinctief. Dat is ook de reden waarom het lastig is om met VN een koppel te vormen in de spits. VN heeft er dus geen verhaal achter die hij over te brengen heeft.
Dus weet je het nog steeds niet.quote:Zou kunnen. Maar in het verleden was dit ook niet zo. HSV is maar een jaar geleden, dus....
Een spits moet in beginsel niet een bal op gaan halen. En Dzsudzsak is niet de enige met een voorzet natuurlijk...quote:Dus lekker met 10 man spelen en mikken op de voorzet dan? En wat als de Dzsudzsák - VN wordt afgekapt? VN hoeft geen bal op te halen? Of terug te zakken? Wel dus. En daar is hij niet zo best in. De PSV selectie is niet goed genoeg om een andere weg te vinden dan via VN. Het spel wordt statisch.
Kijk eens naar de lichaamstaal van Berg. En tegen WII was al in het begin van de tweede helft PSV aan het forceren. Dat duidt op angst.quote:Vertrouwen, riiight. Tegen De Graafschap en Willem II geen vertrouwen hebben??
Het probleem bij PSV is niet het aantal kansen, maar de effectiviteit.quote:Al veel te lang moet PSV vooral vertrouwen op een individuele ingeving of een dode spel moment om een goal te maken. Puur vanuit een systeemaanval wordt er amper gescoord. En daar gaat een statisch ingestelde speler als VN geen verandering in brengen.
Als je geld hebt kun je wel wat beters vinden. Tenzij je Amsterdam echt leuk vindt. Wat ik mij nooit kan voorstellen, ik kan mij bijna nog voorstellen dat je Tilburg leuker vindt...quote:Volgens mij woont hij al sinds jaar en dag in Amsterdam. Het is een man van de wereld. Met zijn portemonnee is het alleen maar logisch dat hij in Amsterdam woont.
Hiddink wil in NL slagen en niet op zijn bek gaan, zoals ook Louis van Gaal. Een man met veel eergevoel. Heb je hem wel eens gesproken? Of baseer je je maar op krantenartikelen?quote:En in Turkije is het zeker allemaal prima geregeld. Verder zijn ze daar bezig met veranderingen. Ik denk dat Hiddink juist graag in die chaos van een grote organisatie werkt. Wanneer Ajax de randvoorwaarden kan leveren, zal Hiddink het gewoon serieus overwegen, denk ik.
Klopt. Maar het lastige in deze gaat niet over de afmaakkwaliteiten van VN, maar het bereiken van VN. En je hoeft geen goede verdediger te zijn om iemand gericht af te dekken. Dat lukte ten tijde van Kezman op een gegeven moment ook makkelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:
De verdedigingen in NL zijn ook wel wat slechter..
Woorden van zijn teamgenoten bij ManU. Scholes had het concreet over de samenwerking. Ik geloof dat Kluivert iets dergelijks ook wel eens gezegd heeft in een iets andere context (dat hij er langer voor nodig had om ermee samen te kunnen spelen dan bij een Bergkamp). Saha, Bellion en Ronaldo hadden het over zijn onvermogens om de interactie met andere spelers aan te gaan, en dat hij niet in staat was om niet in het uitgangspunt van een eigen actie te staan.quote:Hoe kom je daarbij?
Een spits moet gewoon de bal gaan halen wanneer er geen mogelijkheid is om de bal aangespeeld te krijgen. Dan maar zelf een aanval proberen op te zetten waar je zelf niet het uitgangspunt van hoeft te zijn. Nog een zwak punt van VN overigens. Dzsudzsak is inderdaad niet de enige met een voorzet. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat VN een spits is die erg afhankelijk is van zijn aanvoer. Dat benodigt derhalve dat het spel op hem afgesteld moet worden. Een ideaal voorbeeld is het EK2004. Alles moest over VN. VN had het niet, en we speelden bijna alleen maar gelijk. Ik zie PSV niet in staat om een andere weg naar de goal te vinden wanneer VN wegvalt. Daar is het gewoon niet goed genoeg voor. Een Real barst van het talent en de creativiteit, en die kunnen het wel.quote:Een spits moet in beginsel niet een bal op gaan halen. En Dzsudzsak is niet de enige met een voorzet natuurlijk...
Hier ben ik het niet mee eens. Tenzij je het acceptabel vind om hem maar een vrije rol te gunnen, wat effectief ertoe leidt dat je met slechts 10 man speelt wanneer je geen balbezit hebt.quote:Ik vrees dat je een beetje vast zit in jouw idee dat Ruud niet past bij PSV, terwijl hij nu juist een type spits is die helemaal niet zo afhankelijk is van de speelwijze.
Tegen Willem II geen vertrouwen hebben, dan zit er iets meer mis dan wat je met een VN kunt oplossen, lijkt me.quote:Kijk eens naar de lichaamstaal van Berg. En tegen WII was al in het begin van de tweede helft PSV aan het forceren. Dat duidt op angst.
Onzin. Er worden amper čchte kansen gecreëerd. Er worden amper situaties gecreëerd waarin PSV met een overmacht uit komt, en bijna op zeker een goal kan scoren. Het is altijd puur op een individuele actie.quote:Het probleem bij PSV is niet het aantal kansen, maar de effectiviteit.
Tsja, dat is jouw mening. Ik denk dat het gros van de mensen die een beetje van de wereld zijn, Amsterdam boven elke andere stad prefereren. Ik ook.quote:Als je geld hebt kun je wel wat beters vinden. Tenzij je Amsterdam echt leuk vindt. Wat ik mij nooit kan voorstellen, ik kan mij bijna nog voorstellen dat je Tilburg leuker vindt...
En waarom is Ajax dan zo slecht? Er is nergens meer geld en meer eergevoel dan daar. Die zullen zeer ver gaan om Hiddink zijn vrije hand te geven. Veel verder dan PSV, waar hij 'weggetimmerd' werd.quote:Hiddink wil in NL slagen en niet op zijn bek gaan
De vraag is in hoeverre jij in staat bent om in te schatten wat er bij Ajax is. Ajax is gewoon de grootste club met de grootste achterban (en dan heb ik het niet alleen over supporters maar vooral de zakelijke achterban). In potentie is daar gewoon het meeste mogelijk. Ik zou niet weten waarom Hiddink daar geen deel van uit zou willen maken. Let wel: Als de randvoorwaarden goed zijn. Dus financieel, maar ook organisatorisch. Maar voor dat laatste willen ze hem nu net hebben, en zijn ze nu ook al bezig.quote:En Hiddink is slim genoeg om dat te weten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, dat is jouw mening. Ik denk dat het gros van de mensen die een beetje van de wereld zijn, Amsterdam boven elke andere stad prefereren. Ik ook.
Eindhoven ken ik zeer goed. Gewoon een kutstad. Tilburg is nog rukker dan dat.
Liever Christelijk geregeld in een saai provinciestadje zeker? Het mooiste aan een wereldstad is nou juist dat het blootgesteld wordt aan veel meer invloeden dan die je zelf wenselijk vindt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker in Amsterdam tussen de zwevers, junks, toeristen, coffeeshops, mcdonalds, burger kings, tuig lopen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker in Amsterdam tussen de zwevers, junks, toeristen, coffeeshops, mcdonalds, burger kings, tuig lopen
je had ook gewoon alleen die laatste 2 zinnen kunnen posten in plaats van dat irrelevante gezeik daarvoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als ik ooit weer naar Amsterdam ga, dan zal het als ramptoerist zijn.
Mijn god wat een bagger is dit. Amsterdam wereldstad bla bla bla, Eindhoven kut stad bla bla bla.
Ik wil u dames wel even herrineren dat dit een PSV CLUB topic is, en gebash over wat een kut en top stad is hoort hier niet.
Simpel toch? Opbokken dus als je het niet snapt.
Vandaag PSV - Lille, hopelijk speelt PSV (HEEL!) wat beter dan in frankrijk.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Verdomme mensen, quote gewoon een keer en geef daaronder in een kort verhaal op de hele quote. Niet al die mini kutquotes, dat is toch niet te lezen!
[..]
Irrelevant? Amsterdam is een wereldstad en Eindhoven is een provinciale kneutergemeente. Bizar dat mensen dat nog ontkennen.quote:je had ook gewoon alleen die laatste 2 zinnen kunnen posten in plaats van dat irrelevante gezeik daarvoor
Ik bedoel die mensen op de vorige pagina die een post van iemand opdelen in een stuk of 20 quotes waardoor die posts zo ongelofelijk lang worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Irrelevant? Amsterdam is een wereldstad en Eindhoven is een provinciale kneutergemeente. Bizar dat mensen dat nog ontkennen.
Eindhoven is internationaal gezien een erg belangrijke stad voor Nederland en staat ook hoog aangeschreven als een van de meest innovatieve steden van Europa.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Schanulleke het volgende:
Irrelevant? Amsterdam is een wereldstad en Eindhoven is een provinciale kneutergemeente. Bizar dat mensen dat nog ontkennen.
Dit iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja wat is ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere. Kan het PSV-topic niet een keer over PSV gaan?
Blabla... Aldus de statistieken creëert PSV gewoon de meeste kansen. Jij zit een probleem dat er gewoon aantoonbaar niet is!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt. Maar het lastige in deze gaat niet over de afmaakkwaliteiten van VN, maar het bereiken van VN. En je hoeft geen goede verdediger te zijn om iemand gericht af te dekken. Dat lukte ten tijde van Kezman op een gegeven moment ook makkelijk.
Nou en we hadden daar ook zoveel last van toen hij eerder bij PSV speelde... Nilis had geen probleem om met hem samen te spelen.quote:Woorden van zijn teamgenoten bij ManU. Scholes had het concreet over de samenwerking. Ik geloof dat Kluivert iets dergelijks ook wel eens gezegd heeft in een iets andere context (dat hij er langer voor nodig had om ermee samen te kunnen spelen dan bij een Bergkamp). Saha, Bellion en Ronaldo hadden het over zijn onvermogens om de interactie met andere spelers aan te gaan, en dat hij niet in staat was om niet in het uitgangspunt van een eigen actie te staan.
Nee, dat is niet zo, want dan zit er iets grondig mis. Als de spits zich moet laten zakken is er niemand meer in de spits. Dat kan leuk zijn als je een middenvelder hebt die dat gat in kan duiken en die dan net zo koel is in de 16 als een spits, maar die zie ik bij PSV niet rond lopen.quote:Een spits moet gewoon de bal gaan halen wanneer er geen mogelijkheid is om de bal aangespeeld te krijgen. Dan maar zelf een aanval proberen op te zetten waar je zelf niet het uitgangspunt van hoeft te zijn.
Echt onzin. Hij moet de bal in de 16 hebben, klaar. Wat dat betreft is het gewoon een wat talentvollere Huntelaar.quote:Het gaat erom dat VN een spits is die erg afhankelijk is van zijn aanvoer.
Centrale spitsen hoeven niets meer te doen dan af en toe afjagen. En vooral ook niet teveel, zodat je je actie kan maken als het moet in plaats van net niet scherp genoeg zijn omdat je net daarvoor zinloos hebt zitten draven omdat het zo leuk lijkt voor toeschouwers die zelfs in de onderbond nog opvallen wegens gebrekkig talent...quote:Hier ben ik het niet mee eens. Tenzij je het acceptabel vind om hem maar een vrije rol te gunnen, wat effectief ertoe leidt dat je met slechts 10 man speelt wanneer je geen balbezit hebt.
Dat had iets te maken met het scoreverloop.quote:Tegen Willem II geen vertrouwen hebben, dan zit er iets meer mis dan wat je met een VN kunt oplossen, lijkt me.
Aldus de statistieken: PSV creëert de meeste kansen in de Eredivisie, maar is nr. 6 als het gaat om het afmaken van die kansen.quote:Onzin. Er worden amper čchte kansen gecreëerd.
Dus je hebt niet alleen geen verstand van voetbal!quote:Tsja, dat is jouw mening. Ik denk dat het gros van de mensen die een beetje van de wereld zijn, Amsterdam boven elke andere stad prefereren. Ik ook.
Eindhoven ken ik zeer goed. Gewoon een kutstad. Tilburg is nog rukker dan dat.
Eergevoel bij ajax? Lamenielache... Dat clubje wordt geregeerd door een stel hobbyisten die op de golfbaan besloten dat het wel geinig was om een tijdje het eigen ego op te poetsen bij de grootste club ter wereld...quote:En waarom is Ajax dan zo slecht? Er is nergens meer geld en meer eergevoel dan daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Op papier is ajax het beste. Alleen zo jammer dat voetbal op gras gespeeld wordt...quote:De vraag is in hoeverre jij in staat bent om in te schatten wat er bij Ajax is. Ajax is gewoon de grootste club met de grootste achterban (en dan heb ik het niet alleen over supporters maar vooral de zakelijke achterban). In potentie is daar gewoon het meeste mogelijk.Droom lekker verder, ajaciedje...quote:Ik zou niet weten waarom Hiddink daar geen deel van uit zou willen maken. Let wel: Als de randvoorwaarden goed zijn. Dus financieel, maar ook organisatorisch. Maar voor dat laatste willen ze hem nu net hebben, en zijn ze nu ook al bezig.
(ik dacht al, waar komt die onzin over Ruud vandaan, maar ook dat is gelukkig opgehelderd)Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Amsterdam is geen wereldstad. Sterker nog: het is een verzameling dorpen met een grote hoeveelheid import van de meest vervelende provinciaaltjes die er in NL rond lopen en die bepaald niet gemist worden in de provincie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Liever Christelijk geregeld in een saai provinciestadje zeker? Het mooiste aan een wereldstad is nou juist dat het blootgesteld wordt aan veel meer invloeden dan die je zelf wenselijk vindt.
Qua fans zal het wat minder zijn, maar ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef DS4 het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond. Verwacht wel een andere wedstrijd te zien dan vorige week.
Daar is ie weer! De ongelofelijke Amsterdamse arrogantie. Het ergste is dat ze het zelf niet eens door hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik denk dat het gros van de mensen die een beetje van de wereld zijn, Amsterdam boven elke andere stad prefereren.
Het is niet amsterdams... Dit is prietpraat van een provinciaaltje uit b.v. drenthe, die echt denkt dat amsterdam een wereldstad is en die daar nu dan woont en denkt dat hij een man van de wereld is. Zodra zo iemand een keer over de eigen schaduw heen stapt en echt wat van de wereld gaat zien.... dan weet men dat amsterdam helemaal niets voor stelt. Rotterdam heeft meer van een wereldstad weg dan amsterdam. Amsterdam is gewoon een toeristisch plaatsje. Een soort van openluchtmuseum.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef Zorro het volgende:
Daar is ie weer! De ongelofelijke Amsterdamse arrogantie. Het ergste is dat ze het zelf niet eens door hebben
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Eredivisie Live is toevallig wel een wereldzender met aanzien en RTL7 is een provinciale kneuterzender. Bizar dat mensen dat nog ontkennen.
Ik ga voor de topwedstrijden wel bij mijn ouders kijken.. die hebben het ook, waarom zou ik dan ook nog eens EL nemen. En sowieso kijk ik de thuiswedstrijden van PSV in het stadion. Uit wedstrijden kan ik bij mijn ouders kijken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef DS4 het volgende:
Ik kijk ook niet eens zoveel wegens tijdgebrek, maar ik wil de topwedstrijden toch gewoon live zien. En die 15 euro per maand...
Daarnaast steun je de clubs ermee.
Ligt eraan wat voor opleiding je doet he. Als je agent in opleiding bent en je zelf voor je spul moet zorgen, lijkt het me niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef fetss het volgende:
Mag je (school)spullen meenemen naar het stadion? Of word je dan niet toegelaten?
Of messenslijper ofzo!?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor opleiding je doet he. Als je agent in opleiding bent en je zelf voor je spul moet zorgen, lijkt het me niet.
Ik steun liever PSV met ONS PSVquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef DS4 het volgende:
Ik kijk ook niet eens zoveel wegens tijdgebrek, maar ik wil de topwedstrijden toch gewoon live zien. En die 15 euro per maand...
Daarnaast steun je de clubs ermee.
http://www.nu.nl/sport/2454409/lens-kritisch-fans-psv.htmlquote:AMSTERDAM - In aanloop naar de return tegen Lille in de Europa League van donderdagavond, levert PSV'er Jeremain Lens kritiek op de eigen fans. De aanvaller zegt dat ze de ploeg op een positievere manier horen te ondersteunen.
''Ik vind dat ze soms veel te negatief zijn'', vertelt hij aan Spits. Lens is van mening dat het uiteindelijk om het resultaat gaat dat wordt neergezet.
''Het komt inderdaad wel eens voor dat we niet het aantrekkelijkste voetbal spelen. In de meeste gevallen pakken we dan als team wel gewoon drie punten. Als we aan het eind van de rit kampioen zijn, hoor je niemand meer over die paar lelijke wedstrijden die we hebben gespeeld.''
Gefrustreerd
Na het eerste treffen met Lille (2-2) in Frankrijk weigerde Lens de meegereisde aanhang te bedanken. Dat was in dit geval niet omdat hij de fans iets verweet.
"Iedere voetballer heeft wel eens een frustratiemoment, dat had ik na de wedstrijd tegen Lille. Ik was gewoon erg gefrustreerd over de slechte wedstrijd die ik speelde.''
"Ik was onzichtbaar, en dat wil ik dus niet. Ik wil aanwezig en belangrijk zijn. Dat zal ik in de thuiswedstrijd tegen Lille proberen'', aldus de vleugelspeler.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Als Lens nou eens wat meer inzet... Begin van het seizoen werd er nog in een interview gezegd: ''Je bent fysiek sterk, niemand kan je stoppen'' Lens moest lachen en vond dat ook.. Maar waarom valt hij nu zo snel en gaat de duels minder aan?
Mooi!quote:
Balasz op de plek van Lens, en Nijland eens op links proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
ik had hem ook graag paar wedstrijden in de spits gezien.. maarja wie op rechts.. (labyad?)
Laten we nu niet met de enige speler gaan schuiven die voldoet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Balasz op de plek van Lens, en Nijland eens op links proberen.
Dit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laten we nu niet met de enige speler gaan schuiven die voldoet.
Het is ook makkelijker in de subtop natuurlijk. Ik dacht ook dat Amrabat bij PSV de stap kon maken, maar hij is gewoon weggezakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Geo3kant het volgende:
En Lens was ik enthousiast over, maar hij heeft nog niet zijn vorm van AZ laten zien
Ach mijn vader en broertje(die nog thuis woont) houd ook van voetbal..(nouja.. mijn broertje is voor Ajax, dus in hoeverre hij dan van voetbal houdt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef DS4 het volgende:
Heel erg handig is dat niet, maar goed...
(ik denk ook niet dat mijn moeder het zo geweldig zou vinden als ik daar voor langs kwam, laat staan dat ze ooit EL neemt)
Dan hoop ik van harte dat jij hem zondag goed kan uitlachen.quote:
Statistiek in voetbal is geen ruk waard. Maar je bent dus kennelijk blind en Rutten doet het allemaal prima. Kwantitatieve gegevens zijn normatief. Zeker in het voetbal zijn de kwalitatieve gegevens ook belangrijk. Ja, ook voor een spits. Kezman maakte veel doelpunten, maar niemand zal zeggen dat Nilis niet gewoon veel meer waard was, en dat wanneer het niet liep je daar veel meer aan had.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Blabla... Aldus de statistieken creëert PSV gewoon de meeste kansen. Jij zit een probleem dat er gewoon aantoonbaar niet is!
VN was een heel andere speler toen hij bij PSV speelde.quote:Nou en we hadden daar ook zoveel last van toen hij eerder bij PSV speelde... Nilis had geen probleem om met hem samen te spelen.
Onzin. PSV is geen team dat zomaar het spel kan maken en vervolgens de spitsen puur en alleen bezig kan laten zijn met scoren. En voor de synergie is het al helemaal niets wanneer de aanval de overige linies niet kan assisteren.quote:Nee, dat is niet zo, want dan zit er iets grondig mis. Als de spits zich moet laten zakken is er niemand meer in de spits. Dat kan leuk zijn als je een middenvelder hebt die dat gat in kan duiken en die dan net zo koel is in de 16 als een spits, maar die zie ik bij PSV niet rond lopen.
Huntelaar is eenzelfde verhaal. Wanneer je de bal ind e 16 mňet hebben, ben je gewoon een statische spits.quote:Echt onzin. Hij moet de bal in de 16 hebben, klaar. Wat dat betreft is het gewoon een wat talentvollere Huntelaar.
Leuk, deze droom. Maar bij PSV is dit niet realistisch. Zeker met het huidige spel kan het dan zomaar zo zijn dat je een hele wedstrijd niets aan het doen bent.quote:Centrale spitsen hoeven niets meer te doen dan af en toe afjagen. En vooral ook niet teveel, zodat je je actie kan maken als het moet in plaats van net niet scherp genoeg zijn omdat je net daarvoor zinloos hebt zitten draven omdat het zo leuk lijkt voor toeschouwers die zelfs in de onderbond nog opvallen wegens gebrekkig talent...
Dot is lekker makkelijk. Willem II moest gewoon dik gewonnen worden. Klaar. Dat dit niet gebeurt wijst op een onvermogen bij PSV. Die situatie waarin er druk komt door het score verloop moet er nooit zijn. En zelfs als deze er is, dan moet je gewoon sterk genoeg zijn om jezelf eruit te drukken. Het gaat verdorie om de kampioenskandidaat tegen de bijna zekere degradant.quote:Dat had iets te maken met het scoreverloop.
Statistieken in het voetbal zeggen niet altijd wat, zoals gezegd. Wat is een kans? Hoe liggen de normen? PSV is gewoon veel te afhankelijk van individuele momenten. Echt uitgespeelde kansen zijn er niet.quote:Aldus de statistieken: PSV creëert de meeste kansen in de Eredivisie, maar is nr. 6 als het gaat om het afmaken van die kansen.
Riight, welke halve zool wil er nu in Eindhoven wonen. Het is gewoon net een groot dorp. Stratumseind is leuk, maar afgezien van PSV (en dat is alleen voor ons supporters leuk) heeft de stad gewoon niet. Hoeveel mensen in het buitenland kennen Eindhoven daadwerkelijk denk je? Amsterdam is gewoon groter en heeft veel meer uitstraling. Sowieso een echte hoofdstat, maar het heeft oom internationale allure. Daar kan Eindhoven echt niet tegen op. En ik heb geen verstand over voetbal? Ik heb jou nog gehoord over Reis in het begin. Maar goed, ik snap er niets van....:')quote:Dus je hebt niet alleen geen verstand van voetbal!
Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is. Maar het zegt sowieso niets over eergevoel. Dat ze daar elkaar de tent uitvechten, een echte 5e colonne hebben en de hel losbreekt bij het minste of het geringste is juist dat eergevoel. Hetzelfde geldt voor die arrogantie die ze zo vaak moeten inslikken.quote:Eergevoel bij ajax? Lamenielache... Dat clubje wordt geregeerd door een stel hobbyisten die op de golfbaan besloten dat het wel geinig was om een tijdje het eigen ego op te poetsen bij de grootste club ter wereld...
Die titel zal echt niet genoeg voor ze zijn.quote:die al 7 jaar lang wacht op een landstitel
Welke speler van Ajax zou je bij ons willen hebben dan? Hamdaoui? Van der Wiel, Stekelenburg? En dan heb ik over die eerste mijn twijfels. Verder zou ik het niet weten.quote:Op papier is ajax het beste.
En hiermee bewijs je mijn gelijk. Een kritische noot over PSV en/of een realistische kijk naar de uitstraling van Ajax, en ik ben een Ajacied. Moet je eens kijken hoe vaak in het Ajaxtopic gepost heb.quote:Droom lekker verder, ajaciedje...
Niet elke PSV supporter loopt blind achter het naďeve stompzinnige en blinde idee over VN aan dat inderdaad veel te veel PSV supporters hebben over de man.quote:(ik dacht al, waar komt die onzin over Ruud vandaan, maar ook dat is gelukkig opgehelderd)
Het verschil tussen een Lens en Amrabat is echter wel dat Lens echt dingen liet zien die een gemiddelde speler gewoon niet kan. Dat was bij Amrabat anders. Maar goed, we zien ook wel dat Rutten Lens veel langer een kans geeft. Al hebben we voor Lens ook geen echte alternatieven. Maar Lens wordt ook anders gebruikt. Het is gewoon geen rechtsbuiten voor alleen de voorzet. Het is iemand die ook moet kunnen sleuren en meer in het uitgangspunt moet komen te staan, zodat hij meer zijn eigen ding kan doen ipv alleen anderen te bedienen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is ook makkelijker in de subtop natuurlijk. Ik dacht ook dat Amrabat bij PSV de stap kon maken, maar hij is gewoon weggezakt.
Alleen al daarom is het halen van een paar ervaren jongens die bewezen hebben op hoog niveau te kunnen spelen misschien wel een goede zaak. Hebben de talenten wat meer houvast.
Dat motoriek heeft hij altijd gehad. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Die uitstraling was ooit een stuk krachtiger. Maar zoals het nu gaat, zou het vreemd zijn wanneer hij met een rechte rug zou blijven spelen. Maar inderdaad is het een van de weinige spelers die we hebben die tactisch iets kan inbrengen. Een beetje werken tegen NAC is leuk, maar tegen een zwaardere tegenstander is er meer nodig. Zeker tegen een die in bijna ieder opzicht gewoon beter is dan PSV. Vreemd dat er vooraf zoveel mensen waren die dachten dat we het wel even gingen klaren daar. De nummer één van de Ligue 1 is echt wel sterker dan alles wat er in de eredivisie rondloopt. Individueel zijn het gewoon zowel technisch als tactisch goed onderlegde spelers. En dat is eerder regel dan uitzondering bij de Franse ploegen. Zonder een deugdelijk tactisch spel wordt het gewoon zeer lastig. Dat is echt de enige reden dat we destijds voorbij Lyon een veel beter kwamen, en dat met een van de beste PSV-teams sinds jaren.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef DS4 het volgende:
Hij heeft helaas de uitstraling van een zak aardappelen en de motoriek van een stuk graniet... maar hij kan wel iets creëren en dus is het wel beter om met hem te spelen, dan zonder hem.
Dit leest echt verrot.. Quote gewoon het hele bericht in niet in stukjes..quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Statistiek in voetbal is geen ruk waard. Maar je bent dus kennelijk blind en Rutten doet het allemaal prima. Kwantitatieve gegevens zijn normatief. Zeker in het voetbal zijn de kwalitatieve gegevens ook belangrijk. Ja, ook voor een spits. Kezman maakte veel doelpunten, maar niemand zal zeggen dat Nilis niet gewoon veel meer waard was, en dat wanneer het niet liep je daar veel meer aan had.
[..]
VN was een heel andere speler toen hij bij PSV speelde.
[..]
Onzin. PSV is geen team dat zomaar het spel kan maken en vervolgens de spitsen puur en alleen bezig kan laten zijn met scoren. En voor de synergie is het al helemaal niets wanneer de aanval de overige linies niet kan assisteren.
[..]
Huntelaar is eenzelfde verhaal. Wanneer je de bal ind e 16 mňet hebben, ben je gewoon een statische spits.
[..]
Leuk, deze droom. Maar bij PSV is dit niet realistisch. Zeker met het huidige spel kan het dan zomaar zo zijn dat je een hele wedstrijd niets aan het doen bent.
[..]
Dot is lekker makkelijk. Willem II moest gewoon dik gewonnen worden. Klaar. Dat dit niet gebeurt wijst op een onvermogen bij PSV. Die situatie waarin er druk komt door het score verloop moet er nooit zijn. En zelfs als deze er is, dan moet je gewoon sterk genoeg zijn om jezelf eruit te drukken. Het gaat verdorie om de kampioenskandidaat tegen de bijna zekere degradant.
[..]
Statistieken in het voetbal zeggen niet altijd wat, zoals gezegd. Wat is een kans? Hoe liggen de normen? PSV is gewoon veel te afhankelijk van individuele momenten. Echt uitgespeelde kansen zijn er niet.
[..]
Riight, welke halve zool wil er nu in Eindhoven wonen. Het is gewoon net een groot dorp. Stratumseind is leuk, maar afgezien van PSV (en dat is alleen voor ons supporters leuk) heeft de stad gewoon niet. Hoeveel mensen in het buitenland kennen Eindhoven daadwerkelijk denk je? Amsterdam is gewoon groter en heeft veel meer uitstraling. Sowieso een echte hoofdstat, maar het heeft oom internationale allure. Daar kan Eindhoven echt niet tegen op. En ik heb geen verstand over voetbal? Ik heb jou nog gehoord over Reis in het begin. Maar goed, ik snap er niets van....:')
Je bent gewoon een fanboy en een simpele naďeveling die puur op zijn emotie af gaat, en niet inziet waar het daadwerkelijk om gaat, als het gaat om wat je kan verwachten van een speler.
[..]
Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is. Maar het zegt sowieso niets over eergevoel. Dat ze daar elkaar de tent uitvechten, een echte 5e colonne hebben en de hel losbreekt bij het minste of het geringste is juist dat eergevoel. Hetzelfde geldt voor die arrogantie die ze zo vaak moeten inslikken.
[..]
Die titel zal echt niet genoeg voor ze zijn.
[..]
Welke speler van Ajax zou je bij ons willen hebben dan? Hamdaoui? Van der Wiel, Stekelenburg? En dan heb ik over die eerste mijn twijfels. Verder zou ik het niet weten.
[..]
En hiermee bewijs je mijn gelijk. Een kritische noot over PSV en/of een realistische kijk naar de uitstraling van Ajax, en ik ben een Ajacied. Moet je eens kijken hoe vaak in het Ajaxtopic gepost heb.
[..]
Niet elke PSV supporter loopt blind achter het naďeve stompzinnige en blinde idee over VN aan dat inderdaad veel te veel PSV supporters hebben over de man.
Ik zal het doorgeven aan Louis van Gaal. Die denkt nl. wel dat het belangrijk is, maar hé... jij zal het wel beter weten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Statistiek in voetbal is geen ruk waard.
Ja, dat is precies wat ik schreef...quote:Maar je bent dus kennelijk blind en Rutten doet het allemaal prima.
Twee verschillende spelers...quote:Kezman maakte veel doelpunten, maar niemand zal zeggen dat Nilis niet gewoon veel meer waard was, en dat wanneer het niet liep je daar veel meer aan had.
Toen was hij een meevoetballende spits die weinig scoorde?quote:VN was een heel andere speler toen hij bij PSV speelde.
Ze zullen er de CL niet mee winnen, maar in de Nederlandse competitie is PSV weldegelijk beter met Ruud.quote:Onzin. PSV is geen team dat zomaar het spel kan maken en vervolgens de spitsen puur en alleen bezig kan laten zijn met scoren.
Ja, ajax is ook beter geworden na zijn vertrek... O, wacht even...quote:Huntelaar is eenzelfde verhaal. Wanneer je de bal ind e 16 mňet hebben, ben je gewoon een statische spits.
Nee hoor. Heb jij überhaupt wel eens gevoetbald, anders dan op het pleintje, of de plaatselijke FC Knudde? Want je gebruikt verdomd veel woorden om helemaal niets te zeggen.quote:Leuk, deze droom. Maar bij PSV is dit niet realistisch. Zeker met het huidige spel kan het dan zomaar zo zijn dat je een hele wedstrijd niets aan het doen bent.
Je hoort mij niet zeggen dat het prima is, maar het is wel een feit. En ja, tegen WII hoor je makkelijk te winnen. En soms lukt dat niet. Zelfs Barca speelt wel eens onder de maat. Ieder seizoen heb je van die wedstrijden.quote:Dot is lekker makkelijk. Willem II moest gewoon dik gewonnen worden. Klaar. Dat dit niet gebeurt wijst op een onvermogen bij PSV. Die situatie waarin er druk komt door het score verloop moet er nooit zijn. En zelfs als deze er is, dan moet je gewoon sterk genoeg zijn om jezelf eruit te drukken. Het gaat verdorie om de kampioenskandidaat tegen de bijna zekere degradant.
Ik zie ze wel, dus kennelijk kijk ik beter. En dan nog: het maakt niet zo heel veel uit van waaruit de kansen ontstaan. Als je de boel potdicht houdt achter en veel rendement haalt uit standaardsituaties is dat ook prima. Italiaans voetbal is daar best ver mee gekomen.quote:Statistieken in het voetbal zeggen niet altijd wat, zoals gezegd. Wat is een kans? Hoe liggen de normen? PSV is gewoon veel te afhankelijk van individuele momenten. Echt uitgespeelde kansen zijn er niet.
Amsterdam heeft geen allure. Amsterdam is bekend vanwege drugs en de red light district. Kortom: Sodom en Gomorra. Vrijwel geen hond weet waar Amsterdam ligt. Eindhoven ook niet, maar dat terzijde.quote:Hoeveel mensen in het buitenland kennen Eindhoven daadwerkelijk denk je? Amsterdam is gewoon groter en heeft veel meer uitstraling. Sowieso een echte hoofdstat, maar het heeft oom internationale allure.
Wat heb ik gezegd over Reis wat jij niet begreep, gozertje?quote:En ik heb geen verstand over voetbal? Ik heb jou nog gehoord over Reis in het begin. Maar goed, ik snap er niets van....:')
Ja, al die jaren bij PSV heb ik niets geleerd...quote:Je bent gewoon een fanboy en een simpele naďeveling die puur op zijn emotie af gaat, en niet inziet waar het daadwerkelijk om gaat, als het gaat om wat je kan verwachten van een speler.
Kijk eens naar de lijst van namen die inmiddels bij ajax door het ijs gezakt is. Die lijst kent Hiddink ook.quote:Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is. Maar het zegt sowieso niets over eergevoel. Dat ze daar elkaar de tent uitvechten, een echte 5e colonne hebben en de hel losbreekt bij het minste of het geringste is juist dat eergevoel. Hetzelfde geldt voor die arrogantie die ze zo vaak moeten inslikken.
Die titel is ook dit seizoen verdomd ver weg. En zit er verbetering in? Nee. Ze staan derde en moeten nog achterom kijken ook!quote:Die titel zal echt niet genoeg voor ze zijn.
Ik had het meer over het verleden. Anders snap ik al helemaal niet waarom je het als de grootste club zou zien. Ja, de hoogste begroting, maar vwb prestaties deze eeuw... met een beetje pech komt Twente op gelijke hoogte mbt aantal kampioenschappen deze eeuw.quote:Welke speler van Ajax zou je bij ons willen hebben dan? Hamdaoui? Van der Wiel, Stekelenburg? En dan heb ik over die eerste mijn twijfels. Verder zou ik het niet weten.
Het feit dat je denkt dat het de grootste club is, terwijl Eindhoven niet voor niets de voetbalhoofdstad van Nederland wordt genoemd (waarbij aangetekend dat ze dan wel die titel nu weer moeten pakken) en het verdedigen van amsterdam alsof je liefje wordt aangevallen.quote:En hiermee bewijs je mijn gelijk. Een kritische noot over PSV en/of een realistische kijk naar de uitstraling van Ajax, en ik ben een Ajacied. Moet je eens kijken hoe vaak in het Ajaxtopic gepost heb.
Laat ik het maar zo zeggen: ik heb meer vertrouwen in de technische staf van PSV dan in de eerste de beste fokker.quote:Niet elke PSV supporter loopt blind achter het naďeve stompzinnige en blinde idee over VN aan dat inderdaad veel te veel PSV supporters hebben over de man.
Ik heb Lens ook niet afgeschreven, maar geef een verklaring waarom hij niet altijd brengt wat werd gehoopt. Je weet toch nooit hoe een speler zich gaat aanpassen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Het verschil tussen een Lens en Amrabat is echter wel dat Lens echt dingen liet zien die een gemiddelde speler gewoon niet kan.
Zwervend om de spits heen kan hij wel, maar hij moet in de 16 komen en niet er al zijn wil hij het meest effectief zijn.quote:Ik denk ook dat hij meer spits is dan rechtsbuiten.
Het probleem van Manolev is ook dat hij te lang met de bal blijft lopen. De ruimte achter de verdediging wordt zo kleiner, waardoor de ruimte voor Lens kleiner wordt, terwijl zijn snelheid een wapen is.quote:In theorie zou hij wel meer naar binnen kunnen trekken omdat Manolev eroverheen kan gaan. Maar op de een of andere manier werkt dat niet. En daar zal het gestuntel dat Manolev doorgaans laat zien (raar naar binnen willen komen, waardoor Lens weer moet terugzakken, regelmatig balverlies, of een voorzet die bedoelt is voor de centrale spits, waar Lens ook geen rol heeft) ook wel wat mee te maken hebben.
Nou klink je weer als een PSV supporter. Zo een waar Lens over klaagt!quote:Dat motoriek heeft hij altijd gehad. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Die uitstraling was ooit een stuk krachtiger. Maar zoals het nu gaat, zou het vreemd zijn wanneer hij met een rechte rug zou blijven spelen. Maar inderdaad is het een van de weinige spelers die we hebben die tactisch iets kan inbrengen. Een beetje werken tegen NAC is leuk, maar tegen een zwaardere tegenstander is er meer nodig. Zeker tegen een die in bijna ieder opzicht gewoon beter is dan PSV. Vreemd dat er vooraf zoveel mensen waren die dachten dat we het wel even gingen klaren daar. De nummer één van de Ligue 1 is echt wel sterker dan alles wat er in de eredivisie rondloopt. Individueel zijn het gewoon zowel technisch als tactisch goed onderlegde spelers. En dat is eerder regel dan uitzondering bij de Franse ploegen. Zonder een deugdelijk tactisch spel wordt het gewoon zeer lastig. Dat is echt de enige reden dat we destijds voorbij Lyon een veel beter kwamen, en dat met een van de beste PSV-teams sinds jaren.....
Damn, da's 6 jaar geleden alweer. Als we vanaf daar 6 jaar teruggaan hadden we spelers die vandaag de dag gewoon onhaalbaar zouden zijn. De toppers van de subtop in Nederland, Russische internationals, Rommedahl die naar onze normen maar een sprintende idioot was, een jonge Kolkka die alleen maar op de bank zat, een verdediging die uit degelijke internationals bestond (wie stond er rond '99, 2000 linksback? We hadden Oyen, maar die speelde nooit....
Edit: Oude Jan Heintze natuurlijk.) Gewoon degelijke spelers zowel in de basis als op de bank die vandaag de dag allemaal een versterking zouden zijn (een Pater of Skerla daargelaten).
Van Gaal kijkt heus niet alleen naar statistieken wanneer hij naar de waarde van een spler kijkt. Niet voor niets was hij altijd erg kritisch op Van Basten, maar ook Van Nistelrooij in het bijzonder. Een uitspraak van hem is ook dat hij Van Nistelrooij zelden een goede wedstrijd voor Oranje heeft zien spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Louis van Gaal. Die denkt nl. wel dat het belangrijk is, maar hé... jij zal het wel beter weten!
maar een bewijs dat statistiek niet belangrijk is, en dat een spits meer moet doen dan alleen doelpunten maken, cq. zich daarop moet richten.quote:Twee verschillende spelers...
Meer danhij later werd. Maar vooral: Het was geen goalgetter. Niet iemand die alleen maar in de 16 raast en op de goede plek wil/moet staan. Het was ook een minder fysieke speler. Veel explosiever, loopacties, en vooral: hij kon toen nog de interactie met andere spelers aan gaan.quote:Toen was hij een meevoetballende spits die weinig scoorde?
Dat weet ik nog zo net niet. En in Europa wordt je er zwakker van. Niet direct de schuld van VN, maar vooral dat hij binnen dit team, met deze kwaliteiten gewoon minder past wanneer je vanuit de synergie en het systeem het verschil moet maken met clubs die over grotere budgetten beschikken.quote:Ze zullen er de CL niet mee winnen, maar in de Nederlandse competitie is PSV weldegelijk beter met Ruud.
Niet alleen Huntelaar vertrok natuurlijk. Verder werden ze ook toen geen kampioen. Maar nogmaals, Huntelaar is niet eenzelfde soort speler.quote:Ja, ajax is ook beter geworden na zijn vertrek... O, wacht even...
Ik denk dat je het gewoon niet begrijpt omdat je voetbalverstand tekort schiet. Ik heb aangegeven wat ik bedoel. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar zeg dan waarom het inhoudelijk niet klopt.quote:Nee hoor. Heb jij überhaupt wel eens gevoetbald, anders dan op het pleintje, of de plaatselijke FC Knudde? Want je gebruikt verdomd veel woorden om helemaal niets te zeggen.
Weer erg makeklijk waarmee je het af doet. Het is meer dan dat. Niet voor niets liet men ook tegen De Graafschap punten liggen, en eigenlijk ook tegen ADO. Hoe goed ADO het ook doet, ook tegen hen moet je kunnen doordrukken. Het is een structurele zwakte van PSV dat wanneer er niet een individuele ingeving is, of ergens een gelukje valt, er gewoon niet gescoord wordt. Op eenzelfde manier is er tot op het einde een manier om tegen PSV te scoren.quote:Je hoort mij niet zeggen dat het prima is, maar het is wel een feit. En ja, tegen WII hoor je makkelijk te winnen. En soms lukt dat niet. Zelfs Barca speelt wel eens onder de maat. Ieder seizoen heb je van die wedstrijden.
Een goede counter is gewoon een uitgespeelde kans. Verder zou het kunnen dat je normen gewoon lager liggen. Of bedoel je met dat je ze wel ziet, dat ze wel voorkomen? Tsja. Zo incidenteel zal er wel iets tussen zitten. Maar het probleem is juist dat dit structureel moet.quote:Ik zie ze wel, dus kennelijk kijk ik beter. En dan nog: het maakt niet zo heel veel uit van waaruit de kansen ontstaan. Als je de boel potdicht houdt achter en veel rendement haalt uit standaardsituaties is dat ook prima. Italiaans voetbal is daar best ver mee gekomen.
Dat is allure. maar ik kan me serieus niet voorstellen waarom je niet voor Amsterdam zou gaan. Tenzij je gewoon niet van de stad houdt.quote:Amsterdam heeft geen allure. Amsterdam is bekend vanwege drugs en de red light district. Kortom: Sodom en Gomorra.
Dat zegt niets. Ze kennen het wel. Sterker nog, vaak denken ze dat het een land is.quote:Vrijwel geen hond weet waar Amsterdam ligt.
Je bent kennelijk een oud (jeugd-) speler? Ik ken er ook meerder (oud-jeugdspelers). Wil je ook zeggen wie je bent?quote:Wat heb ik gezegd over Reis wat jij niet begreep, gozertje?[quote] Ji hebt gezegd dat het niets zou worden. Ik heb je daar overigens ook op gewezen, en toen gaf je het wel toe.
[quote]Ja, al die jaren bij PSV heb ik niets geleerd...
Ik heb een mening. Mag dat? En beleidsmakers vonden het ook een goed idee om een Kluivert zonder knie binnen te halen, of Reiziger met een halve schouder, en weet ik veel wat voor miskopen nog meer er binnengehaald zijn. Gerets die Kezman niet liet spelen in de eerste wedstrijd van de UC halve finale tegen Feyenoord, het aantrekken van Ball tegen financiële voorwaarden die naar PSV-normen nergens over gingen, gelimiteerde transfersommen terwijl dat niet nodig is, etc. etc. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer fouten er in me opkomen in alleen al de laatste 10 jaar. Beleidsmakers en leden van de technische staf maken ook fouten.quote:Vertel overigens eens waarom de beleidsmakers van PSV wel graag Ruud binnen halen? Die weten het ook allemaal minder dan jij?
Hiddink is niet een van die namen. Verder gaat het ook om een heel andere rol. En volgens mij is het nu voor het eerst dat men concreet kwa basis van redenatie iets gaat veranderen.quote:Kijk eens naar de lijst van namen die inmiddels bij ajax door het ijs gezakt is. Die lijst kent Hiddink ook.
Ajax is gewoon de grootste club. Inderdaad door het verleden, en prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, etc. etc. Feit is dat van alle voetballiefhebbers er meer dan voor welke club dan ook men voor Ajax als favoriete club stemt. Ze hebben het grootste verleden, het grootste stadion, de grootste begroting, een zakelijke achterban die groter is dan van wie dan ook. Dat is wat hen gewoon de grootste club maakt.quote:Ik had het meer over het verleden. Anders snap ik al helemaal niet waarom je het als de grootste club zou zien. Ja, de hoogste begroting, maar vwb prestaties deze eeuw... met een beetje pech komt Twente op gelijke hoogte mbt aantal kampioenschappen deze eeuw.
Dit is ook nietszeggend. PSV is gewoon de beste club over de laatste tien jaar. Maar dat zegt niets over hoe groot de club is. Overigens kan ik er ook niet zo goed tegen dat men het over Eindhoven heeft. Als er een kracht is die geen flikker voor PSV heeft gedaan, dan is het wel de gemeente Eindhoven. Dit terwijl het andersom wel meer dan van welke kracht dan ook de aantrekkingskracht en bekendheid geniet via PSV.quote:Eindhoven niet voor niets de voetbalhoofdstad van Nederland
Ik heb, zeker het afgelopen jaar geconstateerd dat Rutten gewoon tekort komt voor PSV. Het zwakke spel, de niet werkende tactiek, het gebrek aan synergie, de marktwaarde van een Afellay die enorm gedaald is door zijn controlerende rol, waar hij ook nog eens niet goed in was (net als zijn aanvoerdersrol), de zwakke mentaliteit waardoor meermaals in de laatste minuten een tegengoal geslikt wordt met puntenverlies als gevolg, controlerend spel tegen zwakkere tegenstanders, zekerheidjes wanneer er gewoon geramd moet worden, etc. etc. Structurele zwaktes waar Rutten gewoon verantwoordelijk voor gehouden dient te worden en duiden op zijn falen. En het is niet alleen op FOK. Op PSV Netwerk is het niet anders.quote:Laat ik het maar zo zeggen: ik heb meer vertrouwen in de technische staf van PSV dan in de eerste de beste fokker.
Het Bosman-arrest was in die tijd ook al van kracht. Maar inderdaad werd bij het ingaan ervan al voorspeld dat de kleinere landen het nooit al te lang zouden kunnen volhouden. Maar in die tijd was de Eredivisie ook al veel zwakker, maar konden we tenminste nog een vuist maken tegen de Europese top. Het as niet vanzelfsprekend dat ze hier even zouden winnen met 3 - 0. En de subtop uit de toplanden was gewoon zwakker dan onze top. En het is niet zo, zoals vaak geroepen wordt dat daar de budgetten de pan uit gerezen zijn, en dat we daardoor niet meer kunnen aanhaken. Wij zijn ook gewoon zwakker geworden, en dat is ook de reden waarom een club als Twente (na reorganisatie) kan aanhaken. De norm ligt lager, de competitie is zwakker en het geld is minder.quote:Bosman-arrest heeft weinig goeds gebracht. Het beleid zou veel meer op Nederlandse spelers gericht moeten zijn. Van buiten NL alleen als het om een speler gaat die je in NL niet kan vinden. Met alle respect, maar ik zie teveel buitenlanders rondlopen die niets extra's brengen.
Ik mis vooral jouw inhoudelijke onderbouwing, dus dan is pareren lastig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik denk dat je het gewoon niet begrijpt omdat je voetbalverstand tekort schiet. Ik heb aangegeven wat ik bedoel. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar zeg dan waarom het inhoudelijk niet klopt.
Nee. Ik houd van anonimiteit. Als ik nou alleen hier over voetbal zou lullen zou het wat anders zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo.quote:Je bent kennelijk een oud (jeugd-) speler? Ik ken er ook meerder (oud-jeugdspelers). Wil je ook zeggen wie je bent?
Als je op niveau hebt gespeeld, dan weet je echt wel wat. De een meer dan de ander, maar toch...quote:Anyway voetballers hebben niet altijd verstand van voetbal. Een goed renpaard is niet altijd een goede ruiter.
Hoe luidt die dan? Of bedoel je dat mijn renpaard-uitspraak (die ik van Adriaanse heb) niet juist geformuleerd is? Het inhoudelijk verhaal over het niet passen van VN heb ik eerder al gehouden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef DS4 het volgende:
En de klassieker van Beenhakker luidt net wat anders.
Dat een goede boer niet eerst een koe geweest moet zijn geloof ik...quote:
Ik begrijp dat ook Adriaanse hem slecht heeft gejat.quote:Of bedoel je dat mijn renpaard-uitspraak (die ik van Adriaanse heb) niet juist geformuleerd is?
Nou, nee... Je hebt gesteld dat PSV niet in staat is om hem te bedienen, maar dat lijkt mij toch echt overduidelijk onzin. Zeker in de eredivisie en dat is toch het belangrijkste podium voor PSV.quote:Het inhoudelijk verhaal over het niet passen van VN heb ik eerder al gehouden.
Bij het doelpunt van Lens zag je ook dat hij geen echte spits is (doordat hij het in twee keer deed).quote:Het spel van deze wedstrijd valt me mee. maar die tegengoal is gewoon een domme fout van de verdediging. Berg reageerde bij je laatste kans te traag. En aan Toiboy zie je dat dit soort short-moment kansjes niet aan hem besteed zijn, en dat hij dus geen echte spits is.
PSVquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Wat een verschil met de uitwedstrijd.
PSV
Let's hope so!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo moeten we zondag ook spelen, dan gaat Ajax met 4-0 terug naar Amsterdam![]()
Hahaha, eerst even afwachten hoe ze spelen! Maar een mooie overwinning op Ajax ligt met de instelling van vanavond zeker in het verschietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo moeten we zondag ook spelen, dan gaat Ajax met 4-0 terug naar Amsterdam![]()
That's the spirit! We zitten als Nederlandse clubs Europees gezien in hetzelfde (krappe) schuitje. Chapeau PSV.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
DoorHopelijk gaan Ajax en Twente ook door
Dit is inderdaad mooi voor de punten.. De andere ploegen geven dit ook niet weg hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
That's the spirit! We zitten als Nederlandse clubs Europees gezien in hetzelfde (krappe) schuitje. Chapeau PSV.
Loting is nog niet bekend voor de kwartfinales, dus ongeveer 15% kans als ze beiden de kwartfinales halenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef psv-gomes het volgende:
Is er een kans dat ze tegen PSG moeten als PSV de volgende wedstrijd tegen de Rangers wint ( en psg natuurlijk ook )
Want dan wil ik naar PSG- PSV aangezien ik in de buurt woon
Ik zeg niet dat ze daar niet toe in staat zijn, maar dat ze niet in staat zijn zich in te stellen op het bedienen van VN, en daarnaast ook nog andere wegen naar de goal te vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef DS4 het volgende:
Nou, nee... Je hebt gesteld dat PSV niet in staat is om hem te bedienen, maar dat lijkt mij toch echt overduidelijk onzin. Zeker in de eredivisie en dat is toch het belangrijkste podium voor PSV.
Klopt wel. Al hoeft een spits net altijd een koude afmaker te zijn. Daarnaast heeft Lens ook niet echt al te veel vertrouwen op het moment. Die bal er in een keer in schieten hoef je geen briljante spits voor te zijn immers.quote:Bij het doelpunt van Lens zag je ook dat hij geen echte spits is (doordat hij het in twee keer deed).
Die uitgespeelde kansen waren er wel. Maar ze werden niet afgemaakt. De goals waren echter weer drie individuele momenten.quote:Ik zag overigens nog wel wat uitgespeelde kansen die PSV normaliter volgens jou nooit krijgt...
De tweede goal ook? Nee hoor. De volgende keer misschien maar wat beter opletten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De goals waren echter weer drie individuele momenten.
Je hebt voor 40 procent gelijk. We kunnen niet zeggen dat het soepel en overtuigd ging. Berg gaf die bal op een niet bepaald overtuigende wijze af, en de beslissing was puur op incrementalistische basis. Het ging niet volgens een vooringesteld systeem of idee. Vandaar dat ik het kwalificeerde als individuele ingeving.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De tweede goal ook? Nee hoor. De volgende keer misschien maar wat beter opletten.
Ik "hoor" het je zeggen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zeg niet dat ze daar niet toe in staat zijn, maar dat ze niet in staat zijn zich in te stellen op het bedienen van VN, en daarnaast ook nog andere wegen naar de goal te vinden.
Een spits wordt echt beoordeeld op zijn doelpunten. En Lens is nimmer een echte killer geweest. Hij kan zwervend om een echte spits spelen, maar niet in de punt staand.quote:Klopt wel. Al hoeft een spits net altijd een koude afmaker te zijn. Daarnaast heeft Lens ook niet echt al te veel vertrouwen op het moment. Die bal er in een keer in schieten hoef je geen briljante spits voor te zijn immers.
Bekijk de tweede goal nog maar eens goed... Ik vrees dat jij niet echt goed genoeg op let en ja... dan kan ik langzaamaan snappen wat je zegt.quote:Die uitgespeelde kansen waren er wel. Maar ze werden niet afgemaakt. De goals waren echter weer drie individuele momenten.
Ik niet. Een slap aftreksel zelfs. Maar goed...quote:Ik vind de uitspraak van Adriaanse ook beter.
Ja, zo heb je altijd gelijk natuurlijk...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar om te zeggen dat dat soepel en overtuigd ging. Berg gaf die bal op een niet bepaald overtuigende wijze af, en de beslissing was puur op incrementalistische basis. Het ging niet volgens een vooringesteld systeem of idee. Vandaar dat ik het kwalificeerde als individuele ingeving.
Ga toch weg manquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je hebt voor 40 procent gelijk. We kunnen niet zeggen dat het soepel en overtuigd ging. Berg gaf die bal op een niet bepaald overtuigende wijze af, en de beslissing was puur op incrementalistische basis. Het ging niet volgens een vooringesteld systeem of idee. Vandaar dat ik het kwalificeerde als individuele ingeving.
Ik vind het kortzichting. Ik had genoeg op Kezman aan te merken. Kezman scoorde meer dan wie dan ook, in totaal, maar het was verre van de beste spits die we hebben gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef DS4 het volgende:
Een spits wordt echt beoordeeld op zijn doelpunten. En Lens is nimmer een echte killer geweest. Hij kan zwervend om een echte spits spelen, maar niet in de punt staand.
"Dat een goede boer niet eerst een koe geweest moet zijn geloof ik..." Dat heeft betrekking op het hoeden van een boer van een koe. Maar een boer vertelt een koe niet wat hij moet doen. Daarnaast zijn er ook nog andere dieren, ene boeren bedrijf dat te runnen is, etc. etc. Een ruiter en een paard hebben wel direct betrekking op elkaar.quote:Ik niet. Een slap aftreksel zelfs. Maar goed...
Er is gewoon geen aanvalsysteem. Klaar. Puur op het moment kwam Berg in die positie, en zag dat hij er niet voor kon gaan. Het blijft goed uitgespeeld, maar het is niet het systeem dat ik wil zien. Het gebruik maken van een mogelijkheid die er bij toeval is, en niet het forceren van die mogelijkheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef DS4 het volgende:
Ja, zo heb je altijd gelijk natuurlijk...
Ik zou de Kezman van toen nu graag in de spits zien spelen. Berg speelde niet slecht, maar hij had er wel eentje in mogen prikken zeg maar...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vind het kortzichting. Ik had genoeg op Kezman aan te merken. Kezman scoorde meer dan wie dan ook, in totaal, maar het was verre van de beste spits die we hebben gehad.
Mooi!quote:"Dat een goede boer niet eerst een koe geweest moet zijn geloof ik..." Dat heeft betrekking op het hoeden van een boer van een koe. Maar een boer vertelt een koe niet wat hij moet doen. Daarnaast zijn er ook nog andere dieren, ene boeren bedrijf dat te runnen is, etc. etc. Een ruiter en een paard hebben wel direct betrekking op elkaar.
Zucht...quote:Er is gewoon geen aanvalsysteem. Klaar. Puur op het moment kwam Berg in die positie, en zag dat hij er niet voor kon gaan. Het blijft goed uitgespeeld, maar het is niet het systeem dat ik wil zien. Het gebruik maken van een mogelijkheid die er bij toeval is, en niet het forceren van die mogelijkheid.
Wat zijn eigenlijk de nieuwe data?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Ajax door en lekker ver en koud naar Moskou
Twente door en lekker ver en koud naar Petersburg
Uit naar WII en uit naar Ado voor ajax,quote:
Goed thuis gekomen zie ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
Nou en dan sta je in de volgende ronde.
Ik blijf erbij dat er geen aanvalssysteem is. Maar ik moet er toch op terugkomen dat die tweede goal niet gewoon goed uitgespeeld is. Dat was het wel. Maar goed, een keer in ik weet niet hoe lang.quote:
Netjes dat je het toe geeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar ik moet er toch op terugkomen dat die tweede goal niet gewoon goed uitgespeeld is. Dat was het wel.
Hč? Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb het topic een paar dagen niet gevolgd en waarschijnlijk is hij hier al voorbijgekomen maar ik vind die FC knudde over Manolev echt briljant. Steeds als ik hem zie lig ik weer in een deuk. Ik denk dat ik hem ga uitprinten en ga ophangen op mijn kamer
Sommige mensen hebben wél smaakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik was al bang dat ie echt grappig zou zijn. Maar ik ben weer gerustgesteld.
Jep. Ik vind die Knuddes gewoon te simpel en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wél smaak
Dus wat ik van deze wedstrijd begrijp is.... ik moet dus positief denken, want dan komt alles goed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[...] voorspel ik een 2-0 winst vandaag.
Waarom? Ik was vorige week negatief en ze speelde kut, vandaag ben ik positief en misschien... joh misschien spelen ze wel goed???![]()
Wat ik wel denk, is dat het beter dan vorige week word kwa voetbal.
Zeg nou zelf, erger dan vorige week kan toch niet?Toch?
Ben je al eens ooit meegeweest met uitwedstrijd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Flaccid het volgende:
Heb met een vriend besloten dat we naar Glasgow mee willen! Heeft iemand hier ervaring met uitwedstrijden, hoe werkt dat precies?
Ik heb inderdaad geen uitkaart, ik wist niet dat die bestond. Aan een kaartje komen in Glasgow lijkt me helemaal moeilijk, nog niet eens te denken over of je wel tussen de schotten wil staan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je al eens ooit meegeweest met uitwedstrijd?
Heb je een 'uitkaart'? Zo nee; Dan zal het lastig worden als je nog uitvak in wil.
Inderdaad zeg, wat een energie om de lappen tekst te kunnen producerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef jpg97 het volgende:
Gelukkig zijn die quotende mongolen opgetyft uit dit topic.
Ik kreeg haast migraine
Leuke pot gisteren, alleen jammer van de eerste helft ( kansen missen en een goal te gemakkelijk weggeven ).
Idd, leuk affiche maar qua voetbal moeten we ze elke hoek van het veld laten zien, paar wedstrijden gezien dit seizoen en het is echt hotse knotse begonia voetbal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Rucebo het volgende:
Goede loting. Rangers is voetballend niet veel, fysiek wel erg sterk. Moet te doen zijn en in ieder geval een leuk affiche.
Weet je zeker dat je die uitkaart ook nodig hebt bij een internationale uitwedstrijd? Ben in nov 2008 uit naar Marseille geweest, op het uitvak gestaan en had er geen. Een vriend van me woonde er, en die heeft zelfs een Amerikaans/Japanse vriend mee op het uitvak genomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je al eens ooit meegeweest met uitwedstrijd?
Heb je een 'uitkaart'? Zo nee; Dan zal het lastig worden als je nog uitvak in wil.
Had echt niet verwacht dat ze Sporting eruit zouden knikkeren, dat geeft toch ook wel aan dat we ze iig niet zullen wegspelen. Of is Sporting zo afgezakt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Rucebo het volgende:
Goede loting. Rangers is voetballend niet veel, fysiek wel erg sterk. Moet te doen zijn en in ieder geval een leuk affiche.
Sporting is wat afgezakt / afgezwakt, en het is vooral de geluksfactor waardoor de Rangers doorgekomen zijn. Denk dat er al heel wat Sporting supporters een reisje Eindhoven geboekt hadden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had echt niet verwacht dat ze Sporting eruit zouden knikkeren, dat geeft toch ook wel aan dat we ze iig niet zullen wegspelen. Of is Sporting zo afgezakt?
Maargoed, Portugezen liggen ons Nederlanders ook echt totaal niet wat voetbal betreft... Ik zat me nu al bijna te ergeren aan die aankomende schwalbes, gejank om niets en kaartenvragen. Maar daar hebben we nu godzijdank geen last van. Prima tegenstander de Rangers, als we tegen hen eruit vliegen kan ik daar mee leven. Sympathieke club.
Dat was best een bazenactiequote:
Sporting gepakt op hun eigen terrein. Wat heb ik een hekel aan Sporting nadat ze AZ(Halve finale UEFA Cup) en Twente(voorronde CL) er in de blessure tijd eruit naaiden, hoe mooi is het dan dat ze nu zelf op blessure tijd het schip in gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Sporting is wat afgezakt / afgezwakt, en het is vooral de geluksfactor waardoor de Rangers doorgekomen zijn. Denk dat er al heel wat Sporting supporters een reisje Eindhoven geboekt hadden.
Ik heb Rangers zien spelen dit seizoen, het is echt niet geweldig. Ik speel liever tegen Rangers dan Sporting in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had echt niet verwacht dat ze Sporting eruit zouden knikkeren, dat geeft toch ook wel aan dat we ze iig niet zullen wegspelen. Of is Sporting zo afgezakt?
Maargoed, Portugezen liggen ons Nederlanders ook echt totaal niet wat voetbal betreft... Ik zat me nu al bijna te ergeren aan die aankomende schwalbes, gejank om niets en kaartenvragen. Maar daar hebben we nu godzijdank geen last van. Prima tegenstander de Rangers, als we tegen hen eruit vliegen kan ik daar mee leven. Sympathieke club.
Dit was hier eigenlijk gebeurd? Dit is na die vliegende kopbal. maar voor zover ik kon zien, kwam die gewoon op zijn hoofd en niet in zijn gezicht ofzo....quote:
Jaquote:
Das heul nie lief!quote:zijn die quotende mongolen
Doe eens normaal doenquote:opgetyft uit dit topic.
Owh, nou. Ja da's kut.quote:Ik kreeg haast migraine
Dat er volgens vaste structuren aangevallen wordt. Wanneer je een beperkte groep als die van PSV hebt, moeten dat de handvatten zijn volgens wel je, naar mijn mening, een goed spel kan laten zien. Er zijn totaal geen automatismen bij PSV. Gisteren moet ik zeggen dat het er wel veel meer op leek. Maar in de aanval was het weer beperkt. Uiteraard is het lastiger combineren in de aanval, maar ik heb de indruk dat er niet bepaald aan gewerkt is. Dit doordat ik het op het middenveld en de verdediging normaliter ook niet terugzie. Maar goed, ik hoop dat deze wedstrijd de ommekeer was. Dat de volgende wedstrijd tegen een goede tegenstander is, is in dit verband ook wel positief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef DS4 het volgende:
Wat jij precies onder aanvalsysteem vindt vallen is mij niet helemaal duidelijk overigens.
Verdorie wat mis ik dat elftal zeg, daar stond echt kwaliteit op het veld ja. Nu kunnen we maar net overleven in de Europa League, toen met gemak de Champions Leaguequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef uithangbord het volgende:
Wat een team stond er toen, het laatste echte topteam dat Nederland heeft gehad.
Bouma kopte het hoofd van de verdediger in plaats van de bal. Zou mooi zijn als ze daar een scherpe foto van hebben, kan zo in het jaaroverzicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit was hier eigenlijk gebeurd? Dit is na die vliegende kopbal. maar voor zover ik kon zien, kwam die gewoon op zijn hoofd en niet in zijn gezicht ofzo....
Nou, met gemak is natuurlijk niet waar. We speelden gewoon erg tactisch slim, en hadden daarnaast enkele echte toppers. Maar er moest wel voor gewerkt worden hoor. De eerste ronde kwamen we door met een negatief doelsaldo (vooral door die 4 tegendoelpunten tegen Panathinaikos). Tegen Monaco was het gewoon een goede wedstrijd, en Lyon werd gelijkgespeeld. Dat noem ik geen gemak.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Type-R het volgende:
[..]
Verdorie wat mis ik dat elftal zeg, daar stond echt kwaliteit op het veld ja. Nu kunnen we maar net overleven in de Europa League, toen met gemak de Champions League
En die goal van Cocu @ 4:30Jammer dat het niet meer uit maakte...
Ok, thnx.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bouma kopte het hoofd van de verdediger in plaats van de bal. Zou mooi zijn als ze daar een scherpe foto van hebben, kan zo in het jaaroverzicht.
+1. Wat straalde PSV in die tijd toch een overtuiging uit in alle wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik haat Ambrosini tot op de laatste snik die ik uitbreng. PSV verdiende die finale!
quote:Dzsudzsak: ik zie de trainer als mijn stiefvader
Vorig jaar sprak Balasz Dzsudzsak nog openlijk over een transfer. Onlangs verlengde hij echter zelfs zijn contract bij PSV. In het Algemeen Dagblad geeft hij aan nog niet klaar te zijn voor de Europese top. "Ik dacht rijp te zijn voor een grote club in het buitenland en dat sprak ik ook uit."
Tijdens de training daagde Fred Rutten de speler destijds uit voor een potje vrije trappen schieten. De oefenmeester leidde zijn pupil continu af en die verloor daardoor. "De trainer maakte me duidelijk dat ik er nog helemaal niet klaar voor was. Hoe kun je jezelf redden in Spanje of Engeland, als je nog niet eens de trainer kunt verslaan? Ik heb te snel geroepen dat ik naar het buitenland wilde", beseft de aanvaller nu. "Ik zie de trainer als mijn stiefvader. Hij weet alles van me."
"Een halfjaar terug sprak Rutten met mijn zaakwaarnemer en hij vertelde dat hij me kende als de palm van zijn hand. Dat hij aan de manier waarop ik liep, al kon zien hoe het in mijn hoofd zat."
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Wacht, heeft Dzudszak met vrije trappen verloren van Rutten?![]()
Gevalletje amateurpsychologie gemixt met wat Chinese filosofie a la 'Kung Fu', als je dat nog kentquote:De oefenmeester leidde zijn pupil continu af en die verloor daardoor."De trainer maakte me duidelijk dat ik er nog helemaal niet klaar voor was. Hoe kun je jezelf redden in Spanje of Engeland, als je nog niet eens de trainer kunt verslaan?
En geen onbelangrijk persoon ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tenminste nog één persoon die Rutten een capabele trainer vindt
Theo Lucius.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef uithangbord het volgende:
Wat een team stond er toen, het laatste echte topteam dat Nederland heeft gehad.
Toen hadden we Lee. Pieters had nooit in de basis gestaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig hebben wij teminste nu 2 spelers die aan het niveau kunnen tippen van toen.
Balazs en Pieters vind ik.
Pieters is verdigend prima, maar aanvallend is het echt nog niet het niveau wat een PSV speler hoort te behalen hoor... Maar ik vind wel dat hij langzaamaan progressie boekt op dit vlakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig hebben wij teminste nu 2 spelers die aan het niveau kunnen tippen van toen.
Balazs en Pieters vind ik.
Hij klopt iig wel op de deurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef Morendo het volgende:
Zolang hij zondag maar een signaal afgeeft....
Haha mijn broer ook, hele dag al "oeh morge.. "quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben gewoon zenuwachtig voor morgen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hier hetzelfde! Gvd die ***** compleet overklassen, helemaal gekmaken en zoooooo vernederen dat ze eigenlijk volgende week niet eens meer het veld op durven komen.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ook en heb er eigenlijk niet eens zoveel zin in, omdat het meestal veel te spannend is en als het tegenzit ga ik me overal aan zitten ergerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo goed heb ik het zelden verwoord zien wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:51 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik ook en heb er eigenlijk niet eens zoveel zin in, omdat het meestal veel te spannend is en als het tegenzit ga ik me overal aan zitten ergeren.
Maargoed des te beter het gevoel als we winnen
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ookLag net al even in bed maar kan gewoon niet slapen
Dat zou echt historie zijn, als 'ie per ongeluk een goal maakt via een foute voorzet ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 10:18 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ohjah,Stanislav gaat een wereld doelpunt maken
moet toch eens een keer lukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat zou echt historie zijn, als 'ie per ongeluk een goal maakt via een foute voorzet ofzo
In de zin van dat hij 3 levensgrote kansen mist en daardoor Ajax alsnog met 0-1 wint?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef psvlijpie het volgende:
Ga vandaag eens rustig kijken hoe we hopelijk van ajax winnen.
Heb een voorgevoel dat het de wedstrijd van Berg gaat worden.
[ afbeelding ]
Nee hoe hij een hatrick scoort !!!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de zin van dat hij 3 levensgrote kansen mist en daardoor Ajax alsnog met 0-1 wint?
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:18 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ohjah, Atiba gaat een wereld doelpunt maken
Liever niet zeg. Krijgen we daar al die trolls weer voor hierquote:Op zondag 27 februari 2011 14:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is Bakkal vannacht in de auto terug vanaf Venlo van de weg gehaald?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |