Ok dankjewel!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je Evangelion leuk vond moet je ook Rah'Xephon kijken, is zeg maar een betere versie van NGE
Gundam 00 trek je ook wel denk ik, Ghost in the Shell vast ook wel.
Verder Fullmetal Alchemist: Brotherhood (niet echt sci-fi, wel veel complotten en superkrachten). Daar ben je voorlopig nog wel mee bezig met die series, dus veel plezier!
De manga?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Heretic. En nee dan bedoel ik niet een anime of game
NGE is ook kut.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
wat vinden mensen zo goed aan NGE dan? IK ben een groot fan van het mecha genre maar NGE kon ik vanaf afl1 al niet uitstaan
Idem! en dan die vergelijking met Elfen Liedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
wat vinden mensen zo goed aan NGE dan? IK ben een groot fan van het mecha genre maar NGE kon ik vanaf afl1 al niet uitstaan
Gemini = Meteor = Darker than Black: Gemini of the Meteor. Het eerste seizoen heet gewoon Darker than Black: The Black Contractorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nog een vraagje: Ik heb nu twee series gevonden. Gemini en Meteor. Welke komt het eerst in de volgorde?
Ok, dankjewel!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gemini = Meteor = Darker than Black: Gemini of the Meteor. Het eerste seizoen heet gewoon Darker than Black: The Black Contractor
Triangle heart, die heb ik nog gespeeldquote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef mschol het volgende:
nanoha is een spinoff van een 18+ ova..
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=2430
Mijn koosnaam voor haar, Nanoslet, is toepasselijker dan ik dacht.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef mschol het volgende:
nanoha is een spinoff van een 18+ ova..
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=2430
Ik ga morgen weer ff een grote inhaalslag maken (heb sinds donderdagavond niets meer gekeken!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Graag gedaan hoor!
Ik heb trouwens weer eff al mijn series gekeken m.u.v. Yumekui Merry (Merry de Dromen-eter of Dromen-eter Merry) en ik moet zeggen ze waren erg goed! Vooral Puella Magi Madoka Magica.
Dat is de kracht van Code Geass. Er vind zoveel ontwikkeling plaats in 20 minuten dat je inderdaad maar door wil blijven kijken. Is een kenmerk van een goede seriequote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Damn you Code Geass elke keer zeg ik dat ik ga slapen na de ene episode alleen dan eindigt ie weer met iets waardoor ik meteen de volgende episode aan klik!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn koosnaam voor haar, Nanoslet, is toepasselijker dan ik dacht.
4? 7 en 8 zijn zeer indrukwekkendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer ff een grote inhaalslag maken (heb sinds donderdagavond niets meer gekeken!), maar die Puella Magi Madoka Magica is echt verrassend goed he? Ben zelf nog maar bij aflevering 4, maar damn wat is het betoverend (pun intended)
Wat ze doet gaat niet verder dan het gangbare dus slet kan ze niet zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn koosnaam voor haar, Nanoslet, is toepasselijker dan ik dacht.
que ?quote:
"TRANSFORMATION IN PROGRESS, POWER INCREASE IMMINENT!"quote:
tja veel variatie was er niet neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
"TRANSFORMATION IN PROGRESS, POWER INCREASE IMMINENT!"
geen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
"TRANSFORMATION IN PROGRESS, POWER INCREASE IMMINENT!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |