que ?quote:
"TRANSFORMATION IN PROGRESS, POWER INCREASE IMMINENT!"quote:
tja veel variatie was er niet neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
"TRANSFORMATION IN PROGRESS, POWER INCREASE IMMINENT!"
geen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef wdn het volgende:
[..]
"TRANSFORMATION IN PROGRESS, POWER INCREASE IMMINENT!"
Typisch he. Zie dit staan en iederen denkt: DBZquote:
Weet ik het? Ik kijk die vage eroge 18+ OVA series allemaal niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ze doet gaat niet verder dan het gangbare dus slet kan ze niet zijn
tja DB-kai schiet tenminste wat op, maar het blijft teveel power-uppen , en dan komt er op magische wijze weer een sterkere vijand ineens die voor die tijd niet bestond of heel toevallig al eeuwen lag begravenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Typisch he. Zie dit staan en iederen denkt: DBZ
hey niet fokken met Piccolo en Majin Buu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja DB-kai schiet tenminste wat op, maar het blijft teveel power-uppen , en dan komt er op magische wijze weer een sterkere vijand ineens die voor die tijd niet bestond of heel toevallig al eeuwen lag begraven
Vegata owns de pan uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja DB-kai schiet tenminste wat op, maar het blijft teveel power-uppen , en dan komt er op magische wijze weer een sterkere vijand ineens die voor die tijd niet bestond of heel toevallig al eeuwen lag begraven
en niet te vergeten: de goeie kunnen dan spontaan sterker worden door een boontje te eten of een stok in hun reet te steken of (insert random thing)...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep, ik blijf te serie leuk vinden maar dat zijn echt de tekortkomingen van de serie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet te vergeten: de goeie kunnen dan spontaan sterker worden door een boontje te eten of een stok in hun reet te steken of (insert random thing)...
dat kon daarvoor ook niet....
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef lelouch het volgende:
Ben ik de enige die altijd al een hekel heeft gehad aan DBZ?
Ikke ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik denk niet dat ik nu nog durf te kijken, volgens mij spat mijn beeld dan uiteen. Toen ik het op tv keek met elke dag een aflevering vond ik het hardstikke spannend en kon ik niet wachten op de volgende dag.
Vuile diefquote:
ja die werkt ook zo goed jaquote:
* -Strawberry- leest waar de serie over gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Damn you Code Geass elke keer zeg ik dat ik ga slapen na de ene episode alleen dan eindigt ie weer met iets waardoor ik meteen de volgende episode aan klik!
Het is een stuk geschiedenis, genres zijn er begonnen met NGE, bepaalde soorten stereotype characters zijn groot geworden met NGE. Verhaallijnen op meerdere niveaus, characters welke elkaar spiegelen zonder dat het er te dik op wordt nagedrukt.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
wat vinden mensen zo goed aan NGE dan? IK ben een groot fan van het mecha genre maar NGE kon ik vanaf afl1 al niet uitstaan
nu wel, maar net kon ik hem niet zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |