Ik hou niet zo van Jeroen, maar issie leuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
c_a, heb je dat nummer van Jeroen en Leonie al gehoord?
hey bosquote:
Wel redelijk nu gelukkig. Even een goed momentje.quote:
maar ze zijn in elk geval strafbaar bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef JJH het volgende:
[Upd] Brein neemt servers in beslag zonder bevel
Ik word steeds misselijker van dat vieze clubje van Tim Kuik.
ja gaat wel goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk nu gelukkig. Even een goed momentje.
En daar?
Dat is ook niet zo heel handig. Tim denkt dat ie boven de wet staat ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ze zijn in elk geval strafbaar bezig
Ik vind van welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Jeroen, maar issie leuk?
Oeh dat is vervelend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ja gaat wel goedlekker druk.
alleen mn werk heeft weer eens een vergadering op ee ndag ingepland dat ik al vanaf december vrij heb. Ze verwachten iedereen aanwezig
en moet een sticker ophalen van het bedrijf voor op de auto
Dat is wel ff flink balenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Niet gebroken, misschien een scheurtje. Zit in het verband en mag niet schrijven ed., typen doet te veel zeer. Lekker handig dit.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Niet gebroken, misschien een scheurtje. Zit in het verband en mag niet schrijven ed., typen doet te veel zeer. Lekker handig dit.
HIj heeft er meerdere gehad, de laatste tijd. (o.a. the cd cover, Houses of te Holy van Led Zep )quote:
Ik bedoel die ene -als ik het goed heb hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIj heeft er meerdere gehad, de laatste tijd. (o.a. the cd cover, Houses of te Holy van Led Zep )
Die heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
HIj heeft er meerdere gehad, de laatste tijd. (o.a. the cd cover, Houses of te Holy van Led Zep )
O nee. ik verwar je met FIreflyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad.. (wel een toffe cover!).
Ja, het meisje met de parel.quote:
Da's behoorlijk klote!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Nah niet zo, hoop gedaan, moest nog carnavalsmeuk zoeken voor de kidsquote:
Doen jullie ook aan carnaval?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah niet zo, hoop gedaan, moest nog carnavalsmeuk zoeken voor de kids
Hoe gaan ze? Cowboy en Clown?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah niet zo, hoop gedaan, moest nog carnavalsmeuk zoeken voor de kids
Op school welquote:
Oudste heel simpel, die heeft zelf een masker gemaakt en jongste wil disco........quote:
Was het maar waar, nu moet jongste goud discohaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat jullie buiten het carnavalsgebied vielen![]()
Oranje broek, glitterjasje, grote fro. Dat idee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Op school wel
[..]
Oudste heel simpel, die heeft zelf een masker gemaakt en jongste wil disco........
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Was het maar waar, nu moet jongste goud discohaar
Nee , glitter gilet en goud haar, lekker simpel, ze willen toch nooit teveel aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Oranje broek, glitterjasje, grote fro. Dat idee?
Nee spuitbusquote:
Ik ook niet, dus vandaar dat ik maar ben gaan bestellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, ook lekker.
Ik weet nog niet wat ik eet. Ik heb eigenlijk ook nergens zin in.
Wanneer eet jij geen Risotto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Risotto met spinazie en spekjes voor mij.
Als ik een pastaperiode heb. Of een aardappelperiode.quote:
Okee. Niks mis mee hoor. Ik eet ook vaak 2 tot 3 keer in de week pasta.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een pastaperiode heb. Of een aardappelperiode.
Maar ik had niet zo'n zin om te koken en af te wassen, en nu is er slechts een pan en een bakje vies.
Lekker ja. AL vind ik het lastig om die voor 2 dagen te maken..quote:
Die zijn vers het lekkerstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker ja. AL vind ik het lastig om die voor 2 dagen te maken..
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn vers het lekkerst
Wat ook lekker is, is Roti
Roti maak ik geeneens zelf. Goede rotishop om de hoek zitten hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn vers het lekkerst
Wat ook lekker is, is Roti
Ik weet niet of het bij je ouders in de buurt is, maar op het Cassandraplein in WOensel zit zo'n tent.quote:
Ander deel van Woensel dan waar mijn ouders wonen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij je ouders in de buurt is, maar op het Cassandraplein in WOensel zit zo'n tent.
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ander deel van Woensel dan waar mijn ouders wonen.
een frikandel ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik jullie eens vertellemn wat ik eet?
Kip ?quote:
Hihi MI!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Een halve komkommer en twee tomaten?
Roomster zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
Was weer lekkere nasi met babi pangpang.
Vandaag auto naar garage voor service beurt ...
vervangende auto:
eerste: Toyota avensis. Benzine, automaat.
Eeeeeh, rijd zelf diesel manual en seat ibiza.
Als nu kleine auto automaat was had ik wel willen proberen voor 1 dag, maar had geen zin om EN te moeten wennen aan grote auto EN aan automaat.
tweede die nu voor de deur staat: Skoda Roadster.
Net een pausmobiel manding trekt echt niet op, maar ja, is maar voor 1 dagje
mja, die bedoel ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Roomster zul je bedoelen.
Die heeft wel een stoer broertje.
[ afbeelding ]
Die stomme tweedekansers moeten er eerst uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat Marion weg is
Uhu.. dat was echt stom dat ze weer terug kwamenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die stomme tweedekansers moeten er eerst uit!
Terwijl het allebei auto's uit de VAG stal zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
mja die bedo
[..]
mja, die bedoel ikBlijft een kut bak vergeleken met mn seat
maar jah, 1 dagje, morgen maar ff aanduwen op de snelweg
Oooohw, dat lukt je welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al bij hoofdstuk 29 van GE, nog elf te gaan!
Ow laat maar het is al wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
Mijn pijltje is een vergrootglas, hoe krijg ik dat weg?
Lutte beterschap lieffie![]()
mja dat wel, maar tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl het allebei auto's uit de VAG stal zijn.
Ik was trouwens even vergeten hoe lelijk die dingen zijn.quote:
jammiequote:
Lekker hartig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, volgens mij kan ik beter een soepje nemen, anders moet ik donderdagochtend aan de soep
Ik heb zo het idee dat Patje het gaat proberen, we zullen het meemaken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je ook niet op leven
Theemutsen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:08 schreef Lutte het volgende:
Er ligt een dik, snurkend beest op mijn boek. Helemaal over de lengte en d'r buik blubbert over de laatste stukjes tekst die heel misschien nog leesbaar konden zijn als ze kattenshakes ging drinken ofzo.
Binnen is het warmer.quote:
Gekke koe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Paula de Koe, ik hoop dat Paula aan boviene spongiforme encefalopathie sterft.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Paula de Koe, ik hoop dat Paula aan boviene spongiforme encefalopathie sterft.
Volgens het dieet kan het... het gaat niet om de smaak, maar om de vitaminen, en mineralen etc die je binnenkrijgt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Heb je ook weer van die koude handen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mag hem wel even lenen als straalkacheltje hoor.
Kroelen met jou en Bennyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook... brrrr *KNUFFFFFEEEELLLL*
Je bent echt een schatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mag hem wel even lenen als straalkacheltje hoor.
Kitty, koestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk getongworsteld benny en lutte?
HiHi!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Kitty, koest![]()
(tuurlijk hebben ze dat)
Dierentuin?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee help!
Ik ga donderdag wat doen met mn beste vriendin.. alleen we weten nog niet wat.. we willen wat ondernemen..
tips?
Schaatsen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee help!
Ik ga donderdag wat doen met mn beste vriendin.. alleen we weten nog niet wat.. we willen wat ondernemen..
tips?
Aaahw.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
Er liggen twee warme voetjes maatje 32 tegen me aan
Je bent stuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het al sinds oktober niet meer warm, denk ik.
Naar Eindhoven voor een meet en greet met mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee help!
tips?
Alleen rechts, die is sinds zondag niet meer op temperatuur geweest joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook weer van die koude handen?
Ik heb jou al eens gemeet en gegreetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar Eindhoven voor een meet en greet met mij
Ik tot zondag ook niet en het ging toch goed zat. Ik mag alleen mijn arm een paar dagen niet gebruiken maar dat valt te overzien.quote:
Okee. Dagje naar een leuke stad ofzo? Weet ik het..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb jou al eens gemeet en gegreet
WIllen iets nieuws doen!
Die moet je ook wel een beetje warm houden hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen rechts, die is sinds zondag niet meer op temperatuur geweest joh.
Die vraag moest een keer komen, ik vroeg me alleen af wanneer. Want van wie die zou komen was overduidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk getongworsteld benny en lutte?
Echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het al sinds oktober niet meer warm, denk ik.
Dikke trui aanquote:
het ging je zeker goed afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik tot zondag ook niet en het ging toch goed zat. Ik mag alleen mijn arm een paar dagen niet gebruiken maar dat valt te overzien.
Lukt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moet je ook wel een beetje warm houden he![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen rechts, die is sinds zondag niet meer op temperatuur geweest joh.
En als je het in een handdoek wikkelt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lukt niet.Heb zelfs al een voorverwarmde handschoen (
) aangehad maar het werd er niet bepaald warmer op.
Het had minder kunnen zijn als iemand het niet nodig vond me te gaan kietelen terwijl ie wist dat ik daar niet tegen kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging je zeker goed af
Viel nog mee hoe vaak je viel
Daardoor was je niet gevallen, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het had minder kunnen zijn als iemand het niet nodig vond me te gaan kietelen terwijl ie wist dat ik daar niet tegen kan.
Jup... Dus douchen wordt lastig want hij mag niet nat worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
Ow, dat is die hand waar je op gevallen bent?
Dat lijkt me echt heul vervelend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup... Dus douchen wordt lastig want hij mag niet nat worden.Maar ik heb hem al op de verwarming en alles gehad, maar hij wordt gewoon niet warm. Al heb ik altijd wel koude handen.
Kietelen.quote:
Niet op mijn pols, dat kwam door een of andere debiele helling.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daardoor was je niet gevallen, toch?
Ohw ja, dat was daar toenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet op mijn pols, dat kwam door een of andere debiele helling.
Er waren grotten.quote:
Er was een rondje om te schaatsen. Een kleine klim omhoog en dus ook omlaag en bij het laatste ging het een beetje misquote:
Waar was dat dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er waren grotten.En zo'n helling, alleen die ging dus ook weer naar beneden. Keihard.
Iets te hard eigenlijk.
Okee/ Ook even de mooie stad in geweest?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Den Bosch
Wat trouwens echt een toffe schaatsbaan/-plek is
Nee, we hebben wel de Vliert gezien van buiten af gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee/ Ook even de mooie stad in geweest?
Clini CLowns, op mijn werk komt ook een organisatie voor clownsopleiding, volgens mij worden sommigen daarvan ook clini clown, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
De cliniclows belden mij net...Of ik mijn bijdrage wou verhogen.. nou vooruit.. heel aardig mevrouw, aangename stem aan de lijn
Doe jij dat bedrijf wat ik heb geplaatst eens bevoorradenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
De cliniclows belden mij net...Of ik mijn bijdrage wou verhogen.. nou vooruit.. heel aardig mevrouw, aangename stem aan de lijn
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel de Vliert gezien van buiten af
Haha, straks!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe jij dat bedrijf wat ik heb geplaatst eens bevoorraden
Ohw, die is ook 'leuk' iddquote:
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG ik heb een musicalvereniging gevonden in Groningen!
Nou, ik ga binnenkort wel even bij een repetitie kijken ja! daarna kun je, als je wilt, auditie doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Daar ga je kijken en je bij aansluiten?
Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik ga binnenkort wel even bij een repetitie kijken ja! daarna kun je, als je wilt, auditie doen!
Je hebt nog zo'n stomme reclame... met naakte mannen en vrouwen op een skilift ofzo en dan blijkt het reclame voor een zuivelproduct te zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet er iedere keer van kokhalzaen, die 'zangstem' ook.![]()
![]()
Ik zou het mijn publiek niet aan willen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik meer toneel durfde te spelen en voor publiek durfde te zingen.
Je hebt hem echt gesteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
Lego is tof. En ik heb antwoord op de Duplo-vraag
Tuurlijk doe ik dat. Who cares. Hell, door een andere vraag weet ik dat ik die game zeker wilquote:
Gewoon doen. Net als salto's springen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik meer toneel durfde te spelen en voor publiek durfde te zingen.
Naakte vrouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Hey Pheno
[..]
Je hebt nog zo'n stomme reclame... met naakte mannen en vrouwen op een skilift ofzo en dan blijkt het reclame voor een zuivelproduct te zijn
Nou, als ik 'gewoon' salto's ga springen doet dat zeer!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon doen. Net als salto's springen.
Dus ik moet het nog een week doen met mijn pokemon spel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat. Who cares. Hell, door een andere vraag weet ik dat ik die game zeker wil
Ik heb een embargo tot 1 maart, dus ik houd me er netjes aan
Iedereen kan salto's springen. Je weet het alleen nog niet. Een radslag is lastiger.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als ik 'gewoon' salto's ga springen doet dat zeer!
Dat kan ik namelijk net zo min als zingen.
Ik dus niet, tenminste niet zonder springplank of trampoline.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iedereen kan salto's springen. Je weet het alleen nog niet. Een radslag is lastiger.Het is puur het idee dat je over de kop gaat.
Beetje oefenen en je kan het vast wel weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dus niet, tenminste niet zonder springplank of trampoline.
Ik heb het wel gekund hoor, op school.
Die mag je dan weer wel gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dus niet, tenminste niet zonder springplank of trampoline .
Ik heb het wel gekund hoor, op school.
Dan moet ik even oefenen en dan lukt het wel weer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die mag je dan weer wel gebruiken hoor.
NEUJ!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Justin Bieber krijgt een beeld in Madame Tussauds
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordat ik een salto kan springen moet ik zo hard tegen de zwaartekracht vechten dat Isaac Newton zou willen dat ie me kon waarnemen.
Dat zei ik dus ook tegen mijn turnleraar, dat je geen salto kon springen door de zwaartekracht. Waarop hij antwoordde: en wat doet zij *wijs* dan? Toen ben ik gestopt met zeuren en gaan springen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordat ik een salto kan springen moet ik zo hard tegen de zwaartekracht vechten dat Isaac Newton zou willen dat ie me kon waarnemen.
Nja, dat dus...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
NEUJ!
Wat heeft ie bereikt? Een paar tienermeisjes het hoofd op hol gemaakt.
Daar hoor je geen beeld voor te krijgen...quote:
Ik denk, dat jij ietsje lichte bent dan Erik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen mijn turnleraar, dat je geen salto kon springen door de zwaartekracht. Waarop hij antwoordde: en wat doet zij *wijs* dan? Toen ben ik gestopt met zeuren en gaan springen.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
NEUJ!
Ik zeg niet dat jij niet je hoofd niet op hol mag laten jagen door hem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou zeg.*Poster gauw van muur trekt.
Ik zou nog geen drie liedjes van hem op kunnen noemen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij niet je hoofd niet op hol mag laten jagen door hem.
En flink daaraan verdiend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
NEUJ!
Wat dacht je, ik noem drie keer hetzelfde nummer?quote:
Hij is 16 en binnen ja, dat heeft ie wel goed gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En flink daaraan verdiend!
Bieber snap ik, die grieten niet.
Krijgt die nou ook een beeld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
Nederlandse Justin Bieberfans zijn vaak ook Ralf Mackenbachfan. Dat verklaart een hoop denk ik.
Ja, maar jij zou comfortabel in mijn linkerbeen kunnen wonen als er een deurtje in zatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen mijn turnleraar, dat je geen salto kon springen door de zwaartekracht. Waarop hij antwoordde: en wat doet zij *wijs* dan? Toen ben ik gestopt met zeuren en gaan springen.
Jikes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Pheno het volgende:
Holy crap, hostel waar we gezeten hebben:
[ afbeelding ]
Echt, die beelden, wat de neuk. Kathedraal kaput, een restaurantje dacht ik ook te herkennen en het plaatje erboven laat zelfs onze slaapplaats zien. Kamernummer en wel. Dang.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou comfortabel in mijn linkerbeen kunnen wonen als er een deurtje in zat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij zou comfortabel in mijn linkerbeen kunnen wonen als er een deurtje in zat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Pheno het volgende:
Holy crap, hostel waar we gezeten hebben:
[ afbeelding ]
Ik zie het bed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Holy crap.
Opeens geen ver van je bed show meer.
http://theinsiders.eu/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
Benny hoe heet die site nou, die ik gisteren vroeg?
O ja, tnxquote:
Slecht met namen onthouden dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Mama en Ron weten steeds wie wie is bij NCIS, ik echt nooit gewoon.
Enorm. Namen en gezichten en vooral die link. Ik heb echt geen idee hoe vaak er wel niet iemand 'Je weet niet meer wie ik ben hè?' tegen me heeft gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Enorm. Namen en gezichten en vooral die link. Ik heb echt geen idee hoe vaak er wel niet iemand 'Je weet niet meer wie ik ben hè?' tegen me heeft gezegd.
Zij schrijft jouw naam ook nog steeds verkeerd ook al heb ik haar al 5392x verbeterd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet de naam van je ene vriendin die mee was ook niet meer
Daar komt het wel een beetje op neer idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan reclame gaan maken voor producten die e gratis krijgt?
Was het Anne?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij schrijft jouw naam ook nog steeds verkeerd ook al heb ik haar al 5392x verbeterd.
En het was iets met een A.
Dan laat ik het even hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar komt het wel een beetje op neer idd.
Jup. Ze zit ook op FOK!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het Anne?
Ik weet het niet meer
Ja Lieve zal je wel voort kennen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... hoi Anne!
Je wist wel welke van de 2 ik bedoelde
Ik ga dan altijd hagelslag etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin in iets, maar ik heb niks!!!! En mijn handen zijn koud
.
Goed puntquote:
Oeh! Ik heb gewoon nog Knäckebröd liggen én boter én hagelslagquote:
Lievie daar leef ik toch ook al 3 maanden opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoppa! Opgelostquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb gewoon nog Knäckebröd liggen én boter én hagelslag!!!!!
Ohw, echt waar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lievie daar leef ik toch ook al 3 maanden op
Patrique doet hetzelfde als ik
Hoi trouwens
Dus als je het koud hebt ga je hagelslag eten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd hagelslag eten
[..]
Goed punt
nee, als ik trek heb in wat lekkers en er is niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als je het koud hebt ga je hagelslag eten?
Oh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, als ik trek heb in wat lekkers en er is niks
Het is wel zo (merk ik op) dat ik op een volle maag het minder koud heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als je het koud hebt ga je hagelslag eten?
Uhuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Die Redbandtumtumdingetjes uit die schatkistjes zijn echt verslavend.
Yupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
Oh en Benny, jij had toch uitgelegd hoe dat zat met drukgevoelige touchscreens en touchscreens die reageren op huid/warmte?
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Glee met de Rocky Horror Show is echt goed
Das logisch toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel zo (merk ik op) dat ik op een volle maag het minder koud heb.
Iemand zei laatst iets van: 'Ja, en ik kan met mijn pen wel sms'en en zij niet.' En toen ging ik dat even uitleggen.quote:
John Stamosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! De Time Warp is zo leuk, Artie ziet er zowaar goed uit. Sweet Transvestite was ook goed.
Kurt is echt geweldig als Riff Raff.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! De Time Warp is zo leuk, Artie ziet er zowaar goed uit. Sweet Transvestite was ook goed.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iemand zei laatst iets van: 'Ja, en ik kan met mijn pen wel sms'en en zij niet.' En toen ging ik dat even uitleggen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
ER ZIJN ZELFS 2 MUSICALVERENIGINGEN IN GRONINGEN
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
veren wegen niks man, het is wel allebei een kilo maar alsnog als je het optilt merk je heus wel verschil
Ik ging googlen en kwam uit op dit topicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Heeft dat ook te maken met capacitief en resistieve schermen? Of is dat weer een heel ander verhaal.quote:
Nee man, een lekkere vent!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een breedbekkikker met een baardje?
Hij blijft goed geconserveerd voor een 47-jarige.quote:
Ik heb geen idee wat dat zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft dat ook te maken met capacitief en resistieve schermen? Of is dat weer een heel ander verhaal.
Hebben, hebben, hebben, ik vind hem al langer leuk dan jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man, een lekkere vent!
[ afbeelding ]
Deze foto is wel iets beter maar ik vind het nog steeds tien keer niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man, een lekkere vent!
[ afbeelding ]
Hij was als Uncle Jesse al lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij blijft goed geconserveerd voor een 47-jarige.
Ik vind hem nog steeds wat hebben..
Hij was al leuk toen hij zijn eigen serie had, als tiener, daarna Full Housequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij blijft goed geconserveerd voor een 47-jarige.
Ik vind hem nog steeds wat hebben..
Ik kan er niks aan doen dat ik niet OUD ben!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Hebben, hebben, hebben, ik vind hem al langer leuk dan jij
Daarvoor al een serie, die ken ik lekker welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij was als Uncle Jesse al lekker. En ik was toen nog maar heel jong
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |