Ik hou niet zo van Jeroen, maar issie leuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
c_a, heb je dat nummer van Jeroen en Leonie al gehoord?
hey bosquote:
Wel redelijk nu gelukkig. Even een goed momentje.quote:
maar ze zijn in elk geval strafbaar bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef JJH het volgende:
[Upd] Brein neemt servers in beslag zonder bevel
Ik word steeds misselijker van dat vieze clubje van Tim Kuik.
ja gaat wel goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk nu gelukkig. Even een goed momentje.
En daar?
Dat is ook niet zo heel handig. Tim denkt dat ie boven de wet staat ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ze zijn in elk geval strafbaar bezig
Ik vind van welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Jeroen, maar issie leuk?
Oeh dat is vervelend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ja gaat wel goedlekker druk.
alleen mn werk heeft weer eens een vergadering op ee ndag ingepland dat ik al vanaf december vrij heb. Ze verwachten iedereen aanwezig
en moet een sticker ophalen van het bedrijf voor op de auto
Dat is wel ff flink balenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Niet gebroken, misschien een scheurtje. Zit in het verband en mag niet schrijven ed., typen doet te veel zeer. Lekker handig dit.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Niet gebroken, misschien een scheurtje. Zit in het verband en mag niet schrijven ed., typen doet te veel zeer. Lekker handig dit.
HIj heeft er meerdere gehad, de laatste tijd. (o.a. the cd cover, Houses of te Holy van Led Zep )quote:
Ik bedoel die ene -als ik het goed heb hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIj heeft er meerdere gehad, de laatste tijd. (o.a. the cd cover, Houses of te Holy van Led Zep )
Die heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
HIj heeft er meerdere gehad, de laatste tijd. (o.a. the cd cover, Houses of te Holy van Led Zep )
O nee. ik verwar je met FIreflyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad.. (wel een toffe cover!).
Ja, het meisje met de parel.quote:
Da's behoorlijk klote!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
Nah niet zo, hoop gedaan, moest nog carnavalsmeuk zoeken voor de kidsquote:
Doen jullie ook aan carnaval?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah niet zo, hoop gedaan, moest nog carnavalsmeuk zoeken voor de kids
Hoe gaan ze? Cowboy en Clown?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah niet zo, hoop gedaan, moest nog carnavalsmeuk zoeken voor de kids
Op school welquote:
Oudste heel simpel, die heeft zelf een masker gemaakt en jongste wil disco........quote:
Was het maar waar, nu moet jongste goud discohaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat jullie buiten het carnavalsgebied vielen![]()
Oranje broek, glitterjasje, grote fro. Dat idee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Op school wel
[..]
Oudste heel simpel, die heeft zelf een masker gemaakt en jongste wil disco........
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Was het maar waar, nu moet jongste goud discohaar
Nee , glitter gilet en goud haar, lekker simpel, ze willen toch nooit teveel aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Oranje broek, glitterjasje, grote fro. Dat idee?
Nee spuitbusquote:
Ik ook niet, dus vandaar dat ik maar ben gaan bestellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, ook lekker.
Ik weet nog niet wat ik eet. Ik heb eigenlijk ook nergens zin in.
Wanneer eet jij geen Risotto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Risotto met spinazie en spekjes voor mij.
Als ik een pastaperiode heb. Of een aardappelperiode.quote:
Okee. Niks mis mee hoor. Ik eet ook vaak 2 tot 3 keer in de week pasta.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een pastaperiode heb. Of een aardappelperiode.
Maar ik had niet zo'n zin om te koken en af te wassen, en nu is er slechts een pan en een bakje vies.
Lekker ja. AL vind ik het lastig om die voor 2 dagen te maken..quote:
Die zijn vers het lekkerstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker ja. AL vind ik het lastig om die voor 2 dagen te maken..
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn vers het lekkerst
Wat ook lekker is, is Roti
Roti maak ik geeneens zelf. Goede rotishop om de hoek zitten hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn vers het lekkerst
Wat ook lekker is, is Roti
Ik weet niet of het bij je ouders in de buurt is, maar op het Cassandraplein in WOensel zit zo'n tent.quote:
Ander deel van Woensel dan waar mijn ouders wonen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij je ouders in de buurt is, maar op het Cassandraplein in WOensel zit zo'n tent.
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ander deel van Woensel dan waar mijn ouders wonen.
een frikandel ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik jullie eens vertellemn wat ik eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |