Geweldige rol inderdaad, erg van genoten. Hij speelt trouwens ook in Apocalypse Now, als een piloot!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Aardig? Man, dit is een van de beste Vietnam films die er zijn. Met een briljante sgt Hartman die zichzelf speelt.
Ook gezien gister, nou ja met een half oog terwijl ik dozen aan het uitpakken was op de logeerkamer. Daar is ie prima voor en dan stoort de reclame niet zo erg (wat tegenwoordig inderdaad ellende is, laatst op sbs6 ieder 20 minuten een blok van 6-8 minuten...). Daarna ook nog een stuk van Snake Eyes. En hoewel die iets beter is zijn beide goede voorbeelden van de vele slechte rollen die Cage speelt. En heel soms een goeie (zoals Lord of War).quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef planethugo het volgende:
Gone in Sixty Seconds
[ afbeelding ]
Na Con Air, Face/Off, The Rock, Bad Boys en Armageddon was ik een fan van de lekkere actiefilms van Nicolas Cage en/of Jerry Bruckheimer maar deze viel me in 2000 in de bioscoop al tegen. En ook nu, 11 jaar later, op tv wist ik weer waarom: idioot verhaal, weinig spanning, overgedramatiseerde dialogen en beslissingen en een paar agenten die hun naam niet waard zijn. Of zoals een andere agent terecht opmerkt: who gives a fuck about car theft. Ook de uiteindelijke climax is niet bepaald spannend. Toch kijkt ie wel lekker weg door de mooie beelden, 'spannende' muziek en de niet misselijke cast (Cage, Ribisi, Vinnie Jones, Jolie, Olyphant, Delroy Lindo en Robert Duvall).
6.5
Alhoewel, lekker wegkijkt? Ik weet ook weer meteen waarom ik al jaren nog amper films kijk op tv. Elke 25 minuten reclame is gewoon irritant om maar niet te spreken van de vele aankondigingen van andere programma's tijdens de film.
Leaving Las Vegas.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap ook absoluut niet dat nicolas cage zo vaak voor die heldenrollen gecast wordt. hij is op zn best als ie een of andere low-life speelt die aan drugs/alcohol verslaafd is
Gone in sixty seconds was wel nog in de periode dat Cage garant stond voor een knallende actiefilm waarvoor men naar de bioscoop ging en die hem ook groot gebracht hebben als actieheld. Alleen was die film een stuk minder dan bijv the rock of con air. En 11 jaar later was mijn ervaring hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ook gezien gister, nou ja met een half oog terwijl ik dozen aan het uitpakken was op de logeerkamer. Daar is ie prima voor en dan stoort de reclame niet zo erg (wat tegenwoordig inderdaad ellende is, laatst op sbs6 ieder 20 minuten een blok van 6-8 minuten...). Daarna ook nog een stuk van Snake Eyes. En hoewel die iets beter is zijn beide goede voorbeelden van de vele slechte rollen die Cage speelt. En heel soms een goeie (zoals Lord of War).
Zie je dan niets?quote:
Die lijstjes van andere filmliefhebbers zeggen mij heel wat meer dan jouw infantiele geneuzel.quote:
En ik maar denken, waar heb ik die kerel vaker gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geweldige rol inderdaad, erg van genoten. Hij speelt trouwens ook in Apocalypse Now, als een piloot!
Niet iedereen is een autist zoals jij die geilt op lijstjes en nummertjes. Sommige (normale) mensen hier willen graag gewoon een echte review zien, ipv dat slappe geneuzel met die lijstjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Die lijstjes van andere filmliefhebbers zeggen mij heel wat meer dan jouw infantiele geneuzel.
Wow! Wat een boeiende statistieken! Ik zat op het puntje van mn stoel toen ik ze doorlasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef macondo het volgende:
Statistieken
Totaal 14 films (maandgemiddelde: 14.5) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 13.
Totale speelduur: 1496 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Brokeback Mountain (8.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Tombstone (6.7).
Media-verdeling
[ afbeelding ] 2.
[ afbeelding ] 12.
Dat dus. Dat ik daar even heel kort zeg dat we daar niets mee kunnen kon ik misschien beter verwoord hebben: ik bedoelde dus wat hij zegt. En als je dit topic doorleest kom je ook gewoon reviews van mijn kant tegen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Niet iedereen is een autist zoals jij die geilt op lijstjes en nummertjes. Sommige (normale) mensen hier willen graag gewoon een echte review zien, ipv dat slappe geneuzel met die lijstjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |