dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het mooi
zelf gah ik voor de eerstequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Haque het volgende:
Eerste is lekker abstract. Tweede vind ik het mooist. Mooie kleuren. Derde een beetje rommelig, niet mijn smaak.
hoeft ook niet -.-quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef DahBigKahuna het volgende:
Niet slecht, maar je plaatje beweegt nog steeds niet....
laat ze lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Wie weet komt de politie nu via je IP erachter dat jij die gene bent van de tags.
Dat gaat schoonmaken worden.
dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Frishe het volgende:
Dit topic is al beter dan je vorige! En je kunst mag er ook best zijn.
heb je foto's?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Die tweede is wel mooi, als kind maakte ik ook vaak dit soort tekeningen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Conflict het volgende:
Vet!
Wil je een keer bij mij thuis komen spuiten op de muur?
haha bedoel je dat serieus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Conflict het volgende:
Vet!
Wil je een keer bij mij thuis komen spuiten op de muur?
dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef ukga het volgende:
als je pas 4 maanden bezig bent maak je best mooie pieces
sorry die up moest naar mijn andere topic xDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef RenRen- het volgende:
Gooi je nou serieus je topic omhoog waar een uurtje niet in is gepost?
quote:
heb vrienden die ook opgepakt zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
On topic: goed bezig m'n jong. Sinds ik opgepakt ben (lang geleden al) doe ik het niet meer, maar het blijft altijd in je bloed zitten
haha als je er flink wat voor geeft xDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef Chinless het volgende:
geef je de muur vant politiebureau ook een kleurtje op ons verzoek?
jah dat doe ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Spuit je ook wel eens in opdracht voor geld o.i.d ?
aawh oke interessantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
jah dat doe ik
de kosten moet ik er natuurlijk er uit hebben en een kleine vergoeding voor de tijd zou mooi zijn
een OUDE camper wil ik me wel aan wagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:24 schreef T42 het volgende:
doe je ook plaatjes?
zeg maar in deze stijl:
[ link | afbeelding ]
jah dit is airbrush
spuit je ook op auto's? late we zeggen een oude camper?
jammer, het is wel heel mooi, maar wat je nu kan is ook al heel mooiquote:
Dan niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en op legale muren en plekken?
ieder zijn meningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan niet.
Vind het alleen (vooral wat TS laat zien) een pauperige 'ghetto' uiterlijk geven.
Ik moet het niet in mijn woonwijk hebben iig![]()
zijn er ook stijlen die je wel mooi vind?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan niet.
Vind het alleen (vooral wat TS laat zien) een pauperige 'ghetto' uiterlijk geven.
Wat zou jij dan wel mooi vinden? misschien kan TS ook wel wat andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan niet.
Niet zomaar in de wijk. maar ik kan dat airbrushen nog wel enigzins waarderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn er ook stijlen die je wel mooi vind?
Sommige dingen die ze maken zijn echt kunstwerken en leuk op een foto maar ik hoef het inderdaad echt niet in de wijk of überhaupt in de stad te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan niet.
Je werkt met een pistool op luchtdruk ipv een spuitbus...quote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef RianaLuna het volgende:
Hoe werkt dat airbrush eigenlijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je maar eens op youtube kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef RianaLuna het volgende:
Hoe werkt dat airbrush eigenlijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whaha zie de letters in joun plaatje dan lol das pas toyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wildstyle ( hele drukke letters die helemaal door elkaar gaan en je niet kan lezen )quote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat voor stijlen doe je eigenlijk?
aha okee interessantquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
wildstyle ( hele drukke letters die helemaal door elkaar gaan en je niet kan lezen )
semi wildstyle ( zoals foto 1 )
en gewoone letters foto 2 en 3
en throw up ( simpele letters met max 2 kleuren binnen 3 minuuten ongeveer af )
Omdat ik niet in een achterbuurt wil wonen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef virus.exe. het volgende:
waarom niet een wwijk word er alleen maar mooier op
Kan het dat ik de onderste 2 (her)ken?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je werkt met een pistool op luchtdruk ipv een spuitbus...
Doe zelf ook een beetje airbrushen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een Tauren van WOW en de vogel van een reclame. Heb ze ook al eens ergens anders gepost.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kan het dat ik de onderste 2 (her)ken?
Ik denk dat dat het is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef Audreyoot het volgende:
Heb ze ook al eens ergens anders gepost.
de gasten die er verstand van hebben, tof dat je mensen kent die je kunnen helpenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef virus.exe. het volgende:
ik weet wel waar ik mee bezig ben
een hobby
ik hoef geen king te zijn
de gasten die er verstand van hebben vinden me goed
ik heb respect voor toys en kings
hoop dat ze het ook voor mij hebben
het boeit me dus keen fuck of ik goed ben
als je me niet goed vind zoek dan een aander
tha mast
mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef filos het volgende:
i
[..]
de gasten die er verstand van hebben, tof dat je mensen kent die je kunnen helpen
respect voor toys heb ik daarentegen minder, ze denken vaak direct dat ze weten waar ze mee bezig zijn en dat ze alles onder kunnen kankeren met hun onuitgewerkte onzin die nergens op gebazeerd is (ik zet niet dat JIJ dit doet, ik zeg dat dit gebeurt), dit komt helaas vaak omdat ze omgaan met mensen die er even veel van weten als hun. daarom vind ik het tof dat je met mensen omgaat die weten wat ze doen. blijf bij hun in de buurt en vraag om hun kennis over te dragen aan jou
[ afbeelding ]
ruberen
Misschien even linkje zetten met je vraag in FB topic?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef virus.exe. het volgende:
kan een mod deze vervangen voor de 2'de in de OP ??
[ afbeelding ]
Ik zet hem er wel gewoon bij, is dat goed?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef virus.exe. het volgende:
kan een mod deze vervangen voor de 2'de in de OP ??
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag. En je wil deze dingen verkopen, ik vraag me af waarom iemand een "mast" in zijn of haar woonkamer wil hebben hangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mooi allemaal hoor, maar mijn vraagje; kan je ook andere woorden maken??
aawh dus bijvoorbeeld Dream zou kunnen op een a4?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef virus.exe. het volgende:
dit zijn voorbeelden
ikmaak meestal mast dat is mijn''graffiti'' naam
maar jah ik kan ook andere woorden
max 4/5 letters anders word het niet mooi op een a4
jahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh dus bijvoorbeeld Dream zou kunnen op een a4?
Kan, het zou je topic ook leuker maken met meer voorbeelden, zodat de users ook zien dat je meer kan dan alleen je naam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
jah
maar bijvoorbeeld een hele naam als henk de vries van blablablabla niet word niet mooi
zal ik DREAM voor je maken??
isgoed ik gah met dream bezigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan, het zou je topic ook leuker maken met meer voorbeelden, zodat de users ook zien dat je meer kan dan alleen je naam.
wat je het leukste/makkelijkste vindtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
isgoed ik gah met dream bezig
zal ik hem zwart wit of kleur doen?
ik zal hem wel in kleur maken en ook een foto schieten als hij nog niet ingekleurd isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat je het leukste/makkelijkste vindt
Is prima, ik zie hem verschijnen, eetsequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
ik zal hem wel in kleur maken en ook een foto schieten als hij nog niet ingekleurd is
ik gah er dit weekend mee bezig moet nu eten en daarna naar mijn vriendin
dus zondag of maandag denk ik foto'tje
de schets is afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is prima, ik zie hem verschijnen, eetse
Oke ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
de schets is af
nu nog zwarte lijnen
Omdat ik de offtopic posts verwijder voor iemand er op kan reageren ja.quote:
Dit dus! Niemand begint als prof, al zitten er al echt pareltjes tussen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef RianaLuna het volgende:
Ik probeer het tenminste ipv. dat ik ga zitten zeiken op anderen
Waarschijnlijk is het gewoon een groep writers die geen crew naam hebben, maar wel vaak samen gaan bomben, dus zie je die namen(wish, melo, end) waarschijnlijk vaak bij elkaar staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Isis20 het volgende:
Als ik van Amersfoort naar Rotterdam reis, kom ik onderweg verschillende malen de tekst 'WISH END MELO' (of WISH MELO/ MELO END WISH) ergens opgespoten tegen. Ik heb al gegoogled, maar die kan mij ook niet vertellen wat het betekent/is. Weet iemand het?
[ afbeelding ]
Posca, of hardcore volgens mij..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Mag ik vragen waar jullie stiften halen? En wat voor?
Heb je ook nog een goeie webshop, want 75 euro voor 8 markers vind ik wat te gekquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:24 schreef Noiseflux het volgende:
[..]
Posca, of hardcore volgens mij..
Posca
Hardcore
En die groep spuit zowel in de buurt van Amersfoort als bij Gouda en Rotterdam?..quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een groep writers die geen crew naam hebben, maar wel vaak samen gaan bomben, dus zie je die namen(wish, melo, end) waarschijnlijk vaak bij elkaar staan.
Verklaard ook waarom niet altijd in dezelfde volgorde
Als hij dat gezien heeft lijkt me dat logischquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Isis20 het volgende:
[..]
En die groep spuit zowel in de buurt van Amersfoort als bij Gouda en Rotterdam?..
Misschien moet je het gesprek eens terug lezen voor je zulke nutteloze en kansloze reacties plaatst.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Als hij dat gezien heeft lijkt me dat logisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |