dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het mooi
zelf gah ik voor de eerstequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Haque het volgende:
Eerste is lekker abstract. Tweede vind ik het mooist. Mooie kleuren. Derde een beetje rommelig, niet mijn smaak.
hoeft ook niet -.-quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef DahBigKahuna het volgende:
Niet slecht, maar je plaatje beweegt nog steeds niet....
laat ze lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Wie weet komt de politie nu via je IP erachter dat jij die gene bent van de tags.
Dat gaat schoonmaken worden.
dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Frishe het volgende:
Dit topic is al beter dan je vorige! En je kunst mag er ook best zijn.
heb je foto's?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Die tweede is wel mooi, als kind maakte ik ook vaak dit soort tekeningen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Conflict het volgende:
Vet!
Wil je een keer bij mij thuis komen spuiten op de muur?
haha bedoel je dat serieus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Conflict het volgende:
Vet!
Wil je een keer bij mij thuis komen spuiten op de muur?
dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef ukga het volgende:
als je pas 4 maanden bezig bent maak je best mooie pieces
sorry die up moest naar mijn andere topic xDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef RenRen- het volgende:
Gooi je nou serieus je topic omhoog waar een uurtje niet in is gepost?
quote:
heb vrienden die ook opgepakt zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
On topic: goed bezig m'n jong. Sinds ik opgepakt ben (lang geleden al) doe ik het niet meer, maar het blijft altijd in je bloed zitten
haha als je er flink wat voor geeft xDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef Chinless het volgende:
geef je de muur vant politiebureau ook een kleurtje op ons verzoek?
jah dat doe ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Spuit je ook wel eens in opdracht voor geld o.i.d ?
aawh oke interessantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
jah dat doe ik
de kosten moet ik er natuurlijk er uit hebben en een kleine vergoeding voor de tijd zou mooi zijn
een OUDE camper wil ik me wel aan wagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:24 schreef T42 het volgende:
doe je ook plaatjes?
zeg maar in deze stijl:
[ link | afbeelding ]
jah dit is airbrush
spuit je ook op auto's? late we zeggen een oude camper?
jammer, het is wel heel mooi, maar wat je nu kan is ook al heel mooiquote:
Dan niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en op legale muren en plekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |