Gaat goed komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Starlie het volgende:
Verheug me nu al op vanavond, dan kan ik ook kijken!! Hoop veeeeel Blair en Dan te zien want dat is eigenlijk het leukste de laatste tijd... En natuurlijk even wegdromen bij de beelden van NY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:It's hard to tell whether Rufus is psyched to have a line in the soap opera Lily and Chuck have conceived for Charles Thorpe, or if he's just psyched to be given a line on Gossip Girl. Either way, he says it "You think I'm a fool! I know what went on with you two, and I can see it's still going!" with great pride and enthusiasm. These pretzels are making me thirsty! Plus 5.
Ze waren vorige week aan het filmen net buiten het hotel waar mijn vrouw overnachtte. Er hingen ook allemaal borden op van Gossip Girl filming.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Starlie het volgende:
En natuurlijk even wegdromen bij de beelden van NY
Hoe leuk is dat!!! Heeft ze ook nog opnames gezien? Wij gaan als het goed is eind mei weer naar NY, hoop dat ze dan ook nog aan het filmen zijn. Als het goed is kun je wel opzoeken op internet waar en wanneer ze filmen dus dat ga ik tegen die tijd maar even doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze waren vorige week aan het filmen net buiten het hotel waar mijn vrouw overnachtte. Er hingen ook allemaal borden op van Gossip Girl filming..
In Mei zijn ze wel klaar denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe leuk is dat!!! Heeft ze ook nog opnames gezien? Wij gaan als het goed is eind mei weer naar NY, hoop dat ze dan ook nog aan het filmen zijn. Als het goed is kun je wel opzoeken op internet waar en wanneer ze filmen dus dat ga ik tegen die tijd maar even doen.
Shit! Dan gaan we maar in aprilquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In Mei zijn ze wel klaar denk ikMeestal word in Mei de seizoens-finale uitgezonden dus dan zijn die episodes al een maand van te voren gefilmd. Denk dat midden April de laatste film-dag zou zijn
Zou t ook wel tof vinden om ergens een set van een serie te zien waar ze aan het filmen zijn
Heel creepy uit een raam hangen van een leegstaand krot met een super de luxe verrekijker die ook foto's kan makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Shit! Dan gaan we maar in aprilLijkt mij namelijk ook erg gaaf om zoiets te zien, als je het uberhaubt al kan zien, weet natuurlijk niet in hoevere ze het afzetten oid.
Ja ik zou als ik moest kiezen dan ook eerder voor Grey's gaan! Ik kijk Gossip Girl ook grotendeels voor de stukjes van NY, ben echt dol op NY, maar dat was wel duidelijk geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heel creepy uit een raam hangen van een leegstaand krot met een super de luxe verrekijker die ook foto's kan makenEn dan natuurlijk lekker spoilen op t internet
![]()
Gossip Girl is wel een van de shows waarbij ik het laagste verlangen heb om de set te zien of om acteurs te ontmoeten ( naast Connor Paolo en Leighton Meester) maar toch zou t niet verkeerd zijn
Grey's Anatomy set lijkt mij heel tof of One Tree Hill ( maar die kijk ik dan ook al 7/8 jaar.
New York wil ik ook nog wel een keer heen, trekt me welquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik zou als ik moest kiezen dan ook eerder voor Grey's gaan! Ik kijk Gossip Girl ook grotendeels voor de stukjes van NY, ben echt dol op NY, maar dat was wel duidelijk geloof ik![]()
Ben altijd wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien, maar dat zullen we wel nooit te weten komen!
Dat niet ze had al wat anders op het programma staan en geen zin om te wachten / eerder terug te komen om maybe wat te zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe leuk is dat!!! Heeft ze ook nog opnames gezien?
Ach ik heb de lift gedeeld met Anne Hathaway. Ik herkende haar zelf niet (reisgenoot wel maar die vertelde het pas achteraf). Hele aardige vrouw aangezien ze ons waarschuwde dat het glad was in de liftquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou sommige acteurs wel graag ontmoeten, ook al is het maar een simpele handtekening of een foto, want verder heb je waarschijnlijk niks gemeen met elkaar en ben je voor hen gewoon ' nog een fan '. Ik zou er ( bijna ) letterlijk een moord voor plegen om een paar acteurs uit GA te ontmoeten ; Ellen Pompeo, Sandrah Oh, Eric Dane, Sarah Drew..ach, de gehele cast
Anne Hathaway?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat niet ze had al wat anders op het programma staan en geen zin om te wachten / eerder terug te komen om maybe wat te zien.
[..]
Ach ik heb de lift gedeeld met Anne Hathaway. Ik herkende haar zelf niet (reisgenoot wel maar die vertelde het pas achteraf). Hele aardige vrouw aangezien ze ons waarschuwde dat het glad was in de lift
Nee in principe hoop ik dat ook maar de chemistry die ze nu hebben is gewoon awesome.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die juist hoopt dat Blair en Dan gewoon vrienden blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 april pas weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef Ladyxima het volgende:
Dat einde.... héél flauw! en volgende week geen nieuwe episode??!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef Starlie het volgende:
Vertel vertel vertel wil niet wachten tot vanavond, gaan ze zoenen????? Vast niet.... he??!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef Starlie het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Starlie het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 14:28:11 ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Starlie het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Pestkop!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 22:43:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteindelijk moet Blair toch wel terug naar Chuck, dus. Itt Joey en Pacey hoop ik dat Dan en Blair niet meer worden.
Leuk gedaan.quote:We often follow kisses all the way through and we stop after they pull apart and the question would be, What are they thinking? We really wanted instead to let the audience project what that kiss is. How long does it go on for? What happens after? They could be kissing for seven weeks. [Laughs]
Ik denk dat ze daar niet lang blijft, al hoop ik van welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik ook.
Goede aflevering. Lily naar de gevangenis.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:04 schreef Tegan het volgende:
Nav die ene foto (alleen daarom in een spoiler) een theory van een user van het GG-forum van tv.com.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 07:33:07 ]
quote:Op maandag 18 april 2011 16:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen weer een nieuwe te downloaden...eindelijk
Kleine preview die ik ben tegengekomen :Als dat het filmpje is dat ik denk dat het is is dat best wel een megaspoiler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat in spoiler tags....en bovendien is het een losstaande scene ; verder geen grote onthullingen..quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dat het filmpje is dat ik denk dat het is is dat best wel een megaspoiler hoor.
Sorry ik las 'kleine spoiler', maar je zei 'kleine preview'quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het staat in spoiler tags....en bovendien is het een losstaande scene ; verder geen grote onthullingen..
Daar ben ik dan wel benieuwd naar :p *gaat internet afzoeken*quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry ik las 'kleine spoiler', maar je zei 'kleine preview'. Daarom verbeterde ik je, niet omdat ik boos was dat je geen spoiler gebruikte (want dat deed je wel
).
Edit: Er is een hele grote spoilerige promo out there. Die is dus wel erg spoilerig. Die bedoelde ik.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Thanks! De spanning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 16:00:32 ]
Jups, van het begin van t seizoen toen Blair en Serena in Parijs waren. Blair zei toen dat hij haar altijd op mocht komen zoeken en gaf hem assepoester achtig een van haar schoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kennen we die knakker die aan het eind uit die limo stapt met een schoen?
Emily, het nichtje van Annie die een poging doet Annie kapot te maken. (Vriendje afpakken, vriendinnen tegen haar opzetten etc.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoef ik de hele aflevering eigenlijk niet meer te kijken -_-
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hier onder een hele grote spoiler beschrijving voor de volgende aflevering, dus open m niet als je niet wilt weten wat er volgende aflevering gebeurt!!!OT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoef ik de hele aflevering eigenlijk niet meer te kijken -_-
Waarom lees je dan spoilers? Om deze reden lees ik nooit spoilers.
(glitch: als je een bericht quote krijg je toch de tekst te zien, gelukkig heb ik het niet gelezen)
Ik kan mezelf nooit inhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
OT:
Waarom lees je dan spoilers? Om deze reden lees ik nooit spoilers.
(glitch: als je een bericht quote krijg je toch de tekst te zien, gelukkig heb ik het niet gelezen)
Dat weet niemand. Maar de makers blijven volhouden dat ze onderdeel is van de show.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe zit het nou met Jenny? Ze staat nog steeds bij de begincredits, maar was er niet bij dat portret.
Nu weet ik dat ze met die band zit, maar komt ze nog terug, of is het over?
Ik zet net de aflevering uit en vond het laatste stukje idd erg spannend!!! Gelukkig is Blair een hoofdrolspeler dus zal er wel niets gebeuren maar toch...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Foeske het volgende:
Het wordt weer spannend! Tenminste, de aflevering van gisteren eindigde erg spannend vond ik. Zowel rondom Blair als rondom Charlie.
Weet iemand wat voor medicatie Charlie nou precies neemt? Is dat eerder voorbij gekomen of moeten wij dat nu nog maar raden? Het feit dat ze Dan vroeg haar Serena te noemen wijst misschien op schizofrenie of zoiets? Ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://nymag.com/daily/en(...)ps_jessica_szoh.html
Rufus zei dat ze Bipolar Disorder heeft. Meest gebruikte medicijn is daarvoor Lithiumcarbonaat even via de Wiki opgezocht aangezien ik dat woord niet geschreven kreeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Foeske het volgende:
Het wordt weer spannend! Tenminste, de aflevering van gisteren eindigde erg spannend vond ik. Zowel rondom Blair als rondom Charlie.
Weet iemand wat voor medicatie Charlie nou precies neemt? Is dat eerder voorbij gekomen of moeten wij dat nu nog maar raden? Het feit dat ze Dan vroeg haar Serena te noemen wijst misschien op schizofrenie of zoiets? Ben benieuwd!
En daar komt dan nu nog een 90210 lijn bij met die medicatie. Gaat wel verdacht veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Emily, het nichtje van Annie die een poging doet Annie kapot te maken. (Vriendje afpakken, vriendinnen tegen haar opzetten etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |