SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 22:43:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteindelijk moet Blair toch wel terug naar Chuck, dus. Itt Joey en Pacey hoop ik dat Dan en Blair niet meer worden.
Leuk gedaan.quote:We often follow kisses all the way through and we stop after they pull apart and the question would be, What are they thinking? We really wanted instead to let the audience project what that kiss is. How long does it go on for? What happens after? They could be kissing for seven weeks. [Laughs]
Ik denk dat ze daar niet lang blijft, al hoop ik van welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik ook.
Goede aflevering. Lily naar de gevangenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:04 schreef Tegan het volgende:
Nav die ene foto (alleen daarom in een spoiler) een theory van een user van het GG-forum van tv.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 07:33:07 ]
quote:Op maandag 18 april 2011 16:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen weer een nieuwe te downloaden...eindelijk
Kleine preview die ik ben tegengekomen :Als dat het filmpje is dat ik denk dat het is is dat best wel een megaspoiler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat in spoiler tags....en bovendien is het een losstaande scene ; verder geen grote onthullingen..quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dat het filmpje is dat ik denk dat het is is dat best wel een megaspoiler hoor.
Sorry ik las 'kleine spoiler', maar je zei 'kleine preview'quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het staat in spoiler tags....en bovendien is het een losstaande scene ; verder geen grote onthullingen..
Daar ben ik dan wel benieuwd naar :p *gaat internet afzoeken*quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry ik las 'kleine spoiler', maar je zei 'kleine preview'. Daarom verbeterde ik je, niet omdat ik boos was dat je geen spoiler gebruikte (want dat deed je wel
).
Edit: Er is een hele grote spoilerige promo out there. Die is dus wel erg spoilerig. Die bedoelde ik.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Thanks! De spanning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 16:00:32 ]
Jups, van het begin van t seizoen toen Blair en Serena in Parijs waren. Blair zei toen dat hij haar altijd op mocht komen zoeken en gaf hem assepoester achtig een van haar schoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kennen we die knakker die aan het eind uit die limo stapt met een schoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |