Emily, het nichtje van Annie die een poging doet Annie kapot te maken. (Vriendje afpakken, vriendinnen tegen haar opzetten etc.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoef ik de hele aflevering eigenlijk niet meer te kijken -_-
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hier onder een hele grote spoiler beschrijving voor de volgende aflevering, dus open m niet als je niet wilt weten wat er volgende aflevering gebeurt!!!OT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoef ik de hele aflevering eigenlijk niet meer te kijken -_-
Waarom lees je dan spoilers? Om deze reden lees ik nooit spoilers.
(glitch: als je een bericht quote krijg je toch de tekst te zien, gelukkig heb ik het niet gelezen)
Ik kan mezelf nooit inhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
OT:
Waarom lees je dan spoilers? Om deze reden lees ik nooit spoilers.
(glitch: als je een bericht quote krijg je toch de tekst te zien, gelukkig heb ik het niet gelezen)
Dat weet niemand. Maar de makers blijven volhouden dat ze onderdeel is van de show.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe zit het nou met Jenny? Ze staat nog steeds bij de begincredits, maar was er niet bij dat portret.
Nu weet ik dat ze met die band zit, maar komt ze nog terug, of is het over?
Ik zet net de aflevering uit en vond het laatste stukje idd erg spannend!!! Gelukkig is Blair een hoofdrolspeler dus zal er wel niets gebeuren maar toch...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Foeske het volgende:
Het wordt weer spannend! Tenminste, de aflevering van gisteren eindigde erg spannend vond ik. Zowel rondom Blair als rondom Charlie.
Weet iemand wat voor medicatie Charlie nou precies neemt? Is dat eerder voorbij gekomen of moeten wij dat nu nog maar raden? Het feit dat ze Dan vroeg haar Serena te noemen wijst misschien op schizofrenie of zoiets? Ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://nymag.com/daily/en(...)ps_jessica_szoh.html
Rufus zei dat ze Bipolar Disorder heeft. Meest gebruikte medicijn is daarvoor Lithiumcarbonaat even via de Wiki opgezocht aangezien ik dat woord niet geschreven kreeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Foeske het volgende:
Het wordt weer spannend! Tenminste, de aflevering van gisteren eindigde erg spannend vond ik. Zowel rondom Blair als rondom Charlie.
Weet iemand wat voor medicatie Charlie nou precies neemt? Is dat eerder voorbij gekomen of moeten wij dat nu nog maar raden? Het feit dat ze Dan vroeg haar Serena te noemen wijst misschien op schizofrenie of zoiets? Ben benieuwd!
En daar komt dan nu nog een 90210 lijn bij met die medicatie. Gaat wel verdacht veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Emily, het nichtje van Annie die een poging doet Annie kapot te maken. (Vriendje afpakken, vriendinnen tegen haar opzetten etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |