abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:03:36 #76
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95737520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Tegan het volgende:
Welke 90210 verhaallijn?
Emily, het nichtje van Annie die een poging doet Annie kapot te maken. (Vriendje afpakken, vriendinnen tegen haar opzetten etc.)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_95748971
Waaarom zit Vanessa nog in deze serie?! Met haar 5e 'lurking in dark corners, overhearing secrets'-moment, jezussss... Verzin een verhaallijn voor d'r of laat ze gewoon lekker ergens potten gaan bakken in Congo of zo... :P

Verder is de introductie van wat nieuwe characters wel leuk en is het wel jammer dat de Dan & Blair storyline beetje over lijkt, benieuwd wat die Franse gladjakker komt doen. :+ Als het maar niet een soort onuitroeibare Damien wordt... :')
Jack does it in real time...
  woensdag 20 april 2011 @ 09:08:34 #78
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_95750132
Ja echt Vanessa... alsjeblieft schrijf dat mens voorgoed uit de serie!! Ze zag eruit alsof ze weken op straat had geleefd...

En inderdaad jammer dat de verhaallijn van Dan en Blair voorbij lijkt te zijn al hoop ik stiekem dat ze zich met hem gaat verloven al is het alleen om Serena te kakken te zetten! Maar ze zal wel met Cuck eindigen, vind het namelijk wat ongeloofwaardig als ze zich met die fransman gaat verloven, wat kent ze hem nou....
pi_95750472
Vond 't wel een leuke aflevering! Alleen Nate, Raina en Vanessa interesseerden me niets, maar er bleef gelukkig nog genoeg over. :D
pi_95806158
Hier onder een hele grote spoiler beschrijving voor de volgende aflevering, dus open m niet als je niet wilt weten wat er volgende aflevering gebeurt!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hoef ik de hele aflevering eigenlijk niet meer te kijken -_-
pi_95807943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hier onder een hele grote spoiler beschrijving voor de volgende aflevering, dus open m niet als je niet wilt weten wat er volgende aflevering gebeurt!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hoef ik de hele aflevering eigenlijk niet meer te kijken -_-
OT:

Waarom lees je dan spoilers? Om deze reden lees ik nooit spoilers.

(glitch: als je een bericht quote krijg je toch de tekst te zien :') , gelukkig heb ik het niet gelezen)
pi_95819903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

OT:

Waarom lees je dan spoilers? Om deze reden lees ik nooit spoilers.

(glitch: als je een bericht quote krijg je toch de tekst te zien :') , gelukkig heb ik het niet gelezen)
Ik kan mezelf nooit inhouden :P Een deel van mij wilt weten wat er gaat gebeuren zodat ik niet hoef te wachten....terwijl een andere kant dan achteraf altijd baalt dat ik weer ben bezweken :P
pi_95832866
Nate en Reina zitten er echt alleen maar in om tot die 42 minuten te komen.
pi_95833120
Hoe zit het nou met Jenny? Ze staat nog steeds bij de begincredits, maar was er niet bij dat portret.

Nu weet ik dat ze met die band zit, maar komt ze nog terug, of is het over?
pi_95835588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe zit het nou met Jenny? Ze staat nog steeds bij de begincredits, maar was er niet bij dat portret.

Nu weet ik dat ze met die band zit, maar komt ze nog terug, of is het over?
Dat weet niemand. Maar de makers blijven volhouden dat ze onderdeel is van de show.
pi_96000933
Toffe aflevering al had ik de description al gelezen vooraf. Wat zijn Blair en Dan toch leuk samen ; vooral toen iedereen dat sms-je kreeg met de foto van hun zoenend, lol. Serena moet niet zo zeiken...ze hadden toch een goede uitleg? En Dan moet eerlijk zijn naar Blair!
pi_96009978
Haha, Blair die een commoner genoemd wordt.
Spoilers!
pi_96301330
Teleurstellende aflevering!

Schrijvers waren zo leuk bezig met Dan / Blair, maar nee hoor ; krijgen we weer saai Prince/Blair/Chuck en Dan / [ crazy ] Charlie / Vanessa om naar te kijken.

Ergste is nog dat ik Dan en Charlie erg leuk vind samen...maar vanaf het moment dat ze aan het manipuleren is, etc....weer een meid die Dan voorliegt en manipuleert. Deze keer had Vanessa in ieder geval de goede intenties. Hij zou gewoon met haar een relatie moeten beginnen en minder met die andere gasten om moeten gaan en dan zou die relatie best wel goed lopen.

Blair en die Prince...waar de hell is de chemistry te vinden? En hoezo gaan ze zich zo snel verloven? Mijn god, wat onrealistisch ( en ja, ik weet dat de serie wel vaker onrealistisch is ). En Chuck verdient haar al helemaal niet.

Give more Dair scenes!
pi_96328558
Verwijzing naar een AS Monaco - Paris Saint-Germain :D

Edit: Tjonge wat een belabberde aflevering :')

[ Bericht 16% gewijzigd door tjoptjop op 04-05-2011 04:24:39 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:53:19 #90
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_96626717
Het wordt weer spannend! Tenminste, de aflevering van gisteren eindigde erg spannend vond ik. Zowel rondom Blair als rondom Charlie.

Weet iemand wat voor medicatie Charlie nou precies neemt? Is dat eerder voorbij gekomen of moeten wij dat nu nog maar raden? Het feit dat ze Dan vroeg haar Serena te noemen wijst misschien op schizofrenie of zoiets? Ben benieuwd!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:01:02 #91
125420 Starlie
pi_96627337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Foeske het volgende:
Het wordt weer spannend! Tenminste, de aflevering van gisteren eindigde erg spannend vond ik. Zowel rondom Blair als rondom Charlie.

Weet iemand wat voor medicatie Charlie nou precies neemt? Is dat eerder voorbij gekomen of moeten wij dat nu nog maar raden? Het feit dat ze Dan vroeg haar Serena te noemen wijst misschien op schizofrenie of zoiets? Ben benieuwd!
Ik zet net de aflevering uit en vond het laatste stukje idd erg spannend!!! Gelukkig is Blair een hoofdrolspeler dus zal er wel niets gebeuren maar toch...

Ben ook wel benieuwd wat er met Charlie aan de hand is!

Volgende week laatste aflevering dus dan zullen we het allemaal wel te weten komen.
pi_96627384
SPOILER
Bron: http://nymag.com/daily/en(...)ps_jessica_szoh.html
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:28:27 #93
-1 #ANONIEM
pi_96629329
Dat hoeft volgens mij niet in spoilers hoor :p
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:49:59 #94
167545 Tegan
pi_96630548
Ik vind van wel.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:47:23 #95
239845 tliciouz
pi_96635685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Foeske het volgende:

Rufus zei dat ze Bipolar Disorder heeft. Meest gebruikte medicijn is daarvoor Lithiumcarbonaat even via de Wiki opgezocht aangezien ik dat woord niet geschreven kreeg. :')
All good things are wild and free.
Anoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:03:25 #96
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_96635878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

Emily, het nichtje van Annie die een poging doet Annie kapot te maken. (Vriendje afpakken, vriendinnen tegen haar opzetten etc.)
En daar komt dan nu nog een 90210 lijn bij met die medicatie. Gaat wel verdacht veel op elkaar lijken.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:41:02 #97
-1 #ANONIEM
pi_96636370
Leuke aflevering ; al had ik er stiekem wat meer van verwacht. Dat van Charlie was niet heel verrassend. Enige wat mij een beetje verwarde ( omdat ik het 's avonds laat nog keek )... hadden Charlie en Dan nou echt een poging tot seks in dat kantoor of had Charlie dat ingebeeld of iets dergelijks?

En Nate kan zich weer niet aan de afspraak houden en brengt Blair in gevaar...goed hoor! :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:21:43 #98
125420 Starlie
pi_96639044
Had stiekem wel gehoopt dat Blair en Dan samen zouden eindigen, maar helaas :N

En idd Nate eikel :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:24:42 #99
206322 Seam
Pillz-E
pi_96646197
Wat een mooi gevalletje bipolair weer :') Kijken die schrijvers soms op wikipedia voor ziektebeelden :')
Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met Blair. Ik hoop eigenlijk niet dat ze terug bij Chuck gaat, ik vind haar een stuk leuker bij de prins.
En Nate is enige normale gast ondertussen van de show met een normaal vriendelijk karakter, dus hem hoef je niks te verwijten :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:09:54 #100
278339 Chule
pi_96648139
Neh, vind Nate maar een sukkeltje dat alles doorvertelt. Soort mannelijke Vanessa. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')