Kluts wil 4 uur PET Duo & Miss Djax meemaken, ik hou dat nog geen 4 minuten vol.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.awakenings.nl/feesten/147/awakenings-festival/
Mietje! Ik neem klutsje dan wel van je overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kluts wil 4 uur PET Duo & Miss Djax meemaken, ik hou dat nog geen 4 minuten vol.
WTF??? Ik heb even gekeken op hun site, maar waarom heet dat in hemelsnaam ROCK-itquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En juist daarom altijd het leukste festival van het jaar.
Zo ontzettend veel oude bekenden altijd, ieder jaar kom ik wel iemand tegen die ik 10-15 jaar geleden voor het laatst sprak.
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kluts wil 4 uur PET Duo & Miss Djax meemaken, ik hou dat nog geen 4 minuten vol.
Dat simpele gebeuk is ook niet helemaal mijn ding zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Throw rocks at them!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WTF??? Ik heb even gekeken op hun site, maar waarom heet dat in hemelsnaam ROCK-it![]()
![]()
Nee Godquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.awakenings.nl/feesten/147/awakenings-festival/
Prima hoor, zolang je 'r maar weer bij me aflevert voor het einde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mietje! Ik neem klutsje dan wel van je over
Idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat simpele gebeuk is ook niet helemaal mijn ding zeg maar.
Hoe kun jij in hemelsnaam hier meelezen waar het over gaat??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:31 schreef rival het volgende:
eigenlijk download ik nooit iets... ja updates
Ik las Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
Artikeltje schrijven voor in de Paardenkrant
Zie TTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun jij in hemelsnaam hier meelezen waar het over gaat??
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun jij in hemelsnaam hier meelezen waar het over gaat??
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima hoor, zolang je 'r maar weer bij me aflevert voor het einde.
[..]
Idd.
Mijne oud en nieuwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb echt zin om weer te gaan stappen, laatste keer was in fucking november.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik doelde erop dat als je deze pagina (incl. TT) wil lezen, je deze eerst moet downloaden (don't worry Rival, ik weet wat je bedoelde). Iets wat veel mensen die downloaden verboden willen maken niet beseffen. Vooral oudere politici weten totaal niet wat ze dan eigenlijk zeggen.quote:
Nee, oke. Dan is het goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat als je deze pagina (incl. TT) wil lezen, je deze eerst moet downloaden (don't worry Rival, ik weet wat je bedoelde). Iets wat veel mensen die downloaden verboden willen maken niet beseffen. Vooral oudere politici weten totaal niet wat ze dan eigenlijk zeggen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
jij was in januari nog stappenquote:
Je wordt oud!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarom kan ze daarvoor toch wel nog veel langer niet hebben gestapt?quote:
Ik ga denk ik hierheen :quote:
Voor mij wel ja !quote:
Oh een beetje als iemand roept dat ze al heel lang geen seks hebben gehad, dat ik dan kan zeggen dat ik ooit 19 jaar geen seks (penetratie) heb gehad, dus dat ze niet moeten zeuren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan ze daarvoor toch wel nog veel langer niet hebben gestapt?
quote:
Dat is toch niet geheel hetzelfde lieverds.quote:
Nah, heeft er niets mee te maken, door omstandigheden niet kunnen stappen.quote:
Eh, stappen is stappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet geheel hetzelfde lieverds.
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh een beetje als iemand roept dat ze al heel lang geen seks hebben gehad, dat ik dan kan zeggen dat ik ooit 19 jaar geen seks (penetratie) heb gehad, dus dat ze niet moeten zeuren?
Wat voor omstandigheden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, heeft er niets mee te maken, door omstandigheden niet kunnen stappen.
Ik stap ook ongeveer 1,5x per week. Niks mis mee, zelfs niet op onze leeftijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt oud!
Dit weekend 2x stappen, dat wordt een zwaar weekend.Vrijdag 90s Alternative en zaterdag Het Foute Feest.
Euh... Why not?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet geheel hetzelfde lieverds.
GMquote:
Oeh, een halve keer stappen, goedkoop avondje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stap ook ongeveer 1,5x per week. Niks mis mee, zelfs niet op onze leeftijd.
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Een avond met trance () is voor mijn gevoel niet flink stappen
Voor mij zou dat een hel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Is meer mijn gevoel, qua muziek ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Why not?
Of moet het een bepaald feest zijn voor 't stappen is of zo?
Stappen is naar een kroeg/bar/club/disco gaan 's avonds. Los van de muziek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, jij snapt 'mquote:
Het foute feest staat op de lijst als afsluiter voor zaterdag hieroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt oud!
Dit weekend 2x stappen, dat wordt een zwaar weekend.Vrijdag 90s Alternative en zaterdag Het Foute Feest.
Ja, ik zeg toch ook dat het mijn gevoel is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stappen is naar een kroeg/bar/club/disco gaan 's avonds. Los van de muziek.
Dat dus, een kut avond/nacht is ook stappen als je de stad in bent geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stappen is naar een kroeg/bar/club/disco gaan 's avonds. Los van de muziek.
Nee muts, ene week 1x, andere 2x (of 0x en 3x).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, een halve keer stappen, goedkoop avondje.
Dat is uitgaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, een kut avond/nacht is ook stappen als je de stad in bent geweest.
Goh, dat had ik niet door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee muts, ene week 1x, andere 2x (of 0x en 3x).
Wat is het verschil tussen uitgaan en stappen dan?quote:
Niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen uitgaan en stappen dan?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen uitgaan en stappen dan?
quote:
Zo!quote:
Kroegen ga ik ook weinig naar toe, wel naar naar dingen als 90s Now of 90s Alternative, verschillende feestjes of naar de Derrick.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Gemiddeld ging ik al niet eens zoveel meer trouwens, als het 1 keer per maand was, dan was het al veel.
Ik doe niet aan kroegen en normale discotheken, dat zal ook een hoop schelen wat dat betreft.
Kroegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Kroegen ga ik ook weinig naar toe, wel naar naar dingen als 90s Now of 90s Alternative, verschillende feestjes of naar de Derrick.
Ik heb weer een echte baard, en die blijft er nog wel even. Lekker warm!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en volgens mij heb ik bijna een echte baard, morgen echt maar eens scheren
Als ik me twee dagen niet scheer heb ik al een baard van hier tot Tokio.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en volgens mij heb ik bijna een echte baard, morgen echt maar eens scheren
Met dit weer zeker!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb weer een echte baard, en die blijft er nog wel even. Lekker warm!
Vind het zwaar irritant al zal het best warm zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb weer een echte baard, en die blijft er nog wel even. Lekker warm!
Ach, je kan ook gewoon een sjaal omdoenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind het zwaar irritant al zal het best warm zijn.
Niet als het een echte lange is neequote:
Ken ik nietquote:
Mja, tot je gaat zoenen en knuffelen en je gezicht helemaal ruw en rood is van de baard stoppelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als het een echte lange is neeMaar een beetje baardje kan wel sexy zijn hoor.
Ik zat al bijna tegen het plafondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken ZZ Top wel. Maak je niet druk.
Stoppels schuren ja, maar een dun baardje niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, tot je gaat zoenen en knuffelen en je gezicht helemaal ruw en rood is van de baard stoppels
Nee, ik ben geen baardenfan, hoe sexy het soms ook staat.
Kom maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als het een echte lange is neeMaar een beetje baardje kan wel sexy zijn hoor.
Ja, maar dat doen stoppels ook al he.. Naar is dat idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, tot je gaat zoenen en knuffelen en je gezicht helemaal ruw en rood is van de baard stoppels
Nee, ik ben geen baardenfan, hoe sexy het soms ook staat.
Bij mij zie je t wel snel, maar nu is het een dag of 5.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik me twee dagen niet scheer heb ik al een baard van hier tot Tokio.
quote:
Take a chill pillquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat al bijna tegen het plafond
Een baard alleen is niet zaligmakendquote:
Welk deel van ik heb een hekel aan baarden snap jij nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoppels schuren ja, maar een dun baardje niet meer
[..]
Kom maar
ik had t ook niet tegen jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van ik heb een hekel aan baarden snap jij niet
Wat dan allemaal wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een baard alleen is niet zaligmakend
Ja, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen stoppels ook al he.. Naar is dat idd.
Ik ging ook helemaal niet in op je hekel tegen baarden, maar op t feit dat ze prikken? Zo moeilijk was dat toch niet om te begrijpen?quote:
Ja maar stoppels zijn dan toch erger dan een baardje?quote:
Het gaat ook om de peu achter de baardquote:
Ooh maar dat is in ordequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat ook om de peu achter de baard
Ja, dat las ik. En als antwoord vroeg ik me af welk deel aan het hekel hebben aan baarden je niet begrijpt. Ik wil gewoon geen baardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging ook helemaal niet in op je hekel tegen baarden, maar op t feit dat ze prikken? Zo moeilijk was dat toch niet om te begrijpen?
Ja. En een baardje vind ik gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar stoppels zijn dan toch erger dan een baardje?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou heb je ook niet echt baardgroei, scheelt weer.
Dat is wel een voordeel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geluk met mijn baard. Mrs. stbabylon vind het ook niet echt wat, maar die zit nog 3 weken in Oostenrijk. Voor de avontuurtjes naast Mrs. stbabylon is het heel simpel: of met baard, of niet. Ik overleef het wel als ze voor de 2de gaan
Dat vraagt natuurlijk om pics.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat ik t goed kon hebben
quote:
Nee, gewoon nee, niet weer een discussie over jouw naam. Is gewoon een toffe naamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net foto's van een paard dat mijn naam draagt, alleen dan met een Z. Dat is tenminste nog origineel
quote:Dames zijn dol op de drie dagen baard
76% van de 1832 Britse dames 18+, die meededen aan een enquête over dit onderwerp, gaat voor een stoppelbaard bij haar partner, omdat dit hem mannelijker en hierdoor aantrekkelijker maakt. 1 op 10 geeft toe dat een gladgeschoren man er vaak wel jonger uitziet. 12% is dol op een volgroeide baard. 19% gaat voor een man met een snor en 6% vindt een sikje leuk. 14% geeft niets om de gezichtsbeharing van haar partner. Bron.
Ach, jij hebt gewoon geen smaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, niet weer een discussie over jouw naam. Is gewoon een toffe naam
Britse dames staan nu niet echt bekend om hun smaak hequote:
Oftewel, mét haar is meer succes dan zonderquote:
Volgens mij stonden Britse dames niet echt bekend om hun schoonheid, da's heel wat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Britse dames staan nu niet echt bekend om hun smaak he
Maar geen volle baarden dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
Oftewel, mét haar is meer succes dan zonder
Oh, dat kon 'm ook nog wel eens zijn jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij stonden Britse dames niet echt bekend om hun schoonheid, da's heel wat anders.
Checkquote:
scheelt dat de meeste Nederlandse dames jouw mening niet delenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kon 'm ook nog wel eens zijn jaAl moet ik zeggen dat ze, Booze Britain in acht genomen, ook niet de beste smaak hebben
Ach ja, Britse dames zijn geen Nederlandse dames
Wat overigens ook gelul isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij stonden Britse dames niet echt bekend om hun schoonheid, da's heel wat anders.
Ik kom graag op een plek met mooie vrouwenquote:
Doe eens niet zo naar tegen mij steedsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste Nederlandse dames jouw mening niet delen
Alles (binnen of buiten) onder de 20o is koud. Dus ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Is 17 graden binnen koud? Ik twijfel of ik de kachel aan zal zetten
Die heb je in Engeland echt welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom graag op een plek met mooie vrouwen
Die hebben wel smaak vind je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kon 'm ook nog wel eens zijn jaAl moet ik zeggen dat ze, Booze Britain in acht genomen, ook niet de beste smaak hebben
Ach ja, Britse dames zijn geen Nederlandse dames
Ik ben echt een koukleum, Eneco verdient dan ook goed aan mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles (binnen of buiten) onder de 20o is koud. Dus ja.
Jouw posts doen dat met mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naar tegen mij steeds
Als ik thuis ben staat mijn vervarming op 24o, gelukkig voor een groot gedeelte betaald door mijn burenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt een koukleum, Eneco verdient dan ook goed aan mij.
Wat bedoelde je dan?quote:
eens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles (binnen of buiten) onder de 20o is koud. Dus ja.
Dat de mening van Britse dames niet hetzelfde is als die van Nederlandse damesquote:
Tsja, als je eens reageerd op posts zoals ze bedoeld zijn, word ik vanzelf minder naarquote:
Ik had het over vrouwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind Italiaanse mannen maar lelijke gladjakkers tbh.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè? Meisjes plagen...
Leg je posts dan eens wat beter uit en laat geen woorden weg om daarna te verkondigen dat je perfecte zinnen maaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als je eens reageerd op posts zoals ze bedoeld zijn, word ik vanzelf minder naar
Ik dacht meer aan Frankrijk en Japanquote:
Oeh, de Harajuku stijlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Frankrijk en Japan
Uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat de mening van Britse dames niet hetzelfde is als die van Nederlandse dames
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, de Harajuku stijl
Al durf ik mezelf daar niet in te vertonen
En toch vind ik de hoofdredactrice van de Franse Vogue er vaak niet uit zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Françaises ook idd, wat Japanse dames betreft heb ik geen idee.
Frankrijk, qua uiterlijk wellicht. Japan vind ik echt 100x niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Frankrijk en Japan
Jammer van de O-benen, maar ze lopen er wel keurig bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Françaises ook idd, wat Japanse dames betreft heb ik geen idee.
Dat bedoel ik dus, je haalt er altijd iets bij wat opzich klopt, maar er niks te maken heeft, dat is nogal irritant, niet alleen voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg je posts dan eens wat beter uit en laat geen woorden weg om daarna te verkondigen dat je perfecte zinnen maakt
Dat hangt van de vrouw in kwestie af lijkt me?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
Zijn er ook gewoon mannen die wél genoegen nemen met een Nederlandse vrouw?
Wat maakt het uit waar een vrouw vandaan komt? Wie/hoe ze is telt. En dr uiterlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
Dat de gemiddelde Japanse vrouw er keurig verzorgd uitziet. Dat het het enige aziatische land is waar je zeker weet dat de merkkleding die ze aanhebben echt is.quote:
Echte Nederlandse vrouwen schaar ik gewoon onder de Scandinaviers hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ik geef toch aan dat je je posts dan uit moet leggen? Want dan snap ik ze duidelijk nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, je haalt er altijd iets bij wat opzich klopt, maar er niks te maken heeft, dat is nogal irritant, niet alleen voor mij
Ja, zeg. Sinds wanneer zijn Nederlandse vrouwen Scandinaviërs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte Nederlandse vrouwen schaar ik gewoon onder de Scandinaviers hoor
Oh, zo. Dat zou ik niet weten, nooit in Japan geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde Japanse vrouw er keurig verzorgd uitziet. Dat het het enige aziatische land is waar je zeker weet dat de merkkleding die ze aanhebben echt is.
Dan moet iedereen zijn/haar posts uitleggen zeker, aangezien je het vrijwel altijd doet in een discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat je je posts dan uit moet leggen? Want dan snap ik ze duidelijk niet
Germanen zou wellicht een beter hokje zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Echte Nederlandse vrouwen schaar ik gewoon onder de Scandinaviers hoor
Nee, oke. Is goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet iedereen zijn/haar posts uitleggen zeker, aangezien je het vrijwel altijd doet in een discussie
Volgens die redenatie zou je dan ook niets van de harajukustijl moeten wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Sinds wanneer zijn Nederlandse vrouwen Scandinaviërs?
[..]
Oh, zo. Dat zou ik niet weten, nooit in Japan geweest.
Waarom niet? Die is een tijdje heel populair geweest in Nederlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens die redenatie zou je dan ook niets van de harajukustijl moeten weten
Ook niet in het milf-hokje?quote:
Shit, had t hokje toch niet open moeten laten staanquote:
Nog nooit gezien. En als het er is dan is het zo goed als zeker een slap aftreksel waar je niet om moet staan juichenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Die is een tijdje heel populair geweest in NederlandVolgens mij nog wel...
Wil je hier nu mee zeggen dat jij vindt dat de Nederlandse vrouw geen smaak heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. En als het er is dan is het zo goed als zeker een slap aftreksel waar je niet om moet staan juichen
Jupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmm, van dat semi-emo-gotisch-lolita-manga-achtige gedoe dus.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus B pst altij d'r kleding midden in de winkel?
Ik heb dat eens met H&M gedaan. Hele partij kleren besteld en meer dan de helft terug kunnen sturen omdat de maten niet kloptenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik shop wel op internet. Als ik al shop
quote:
Nou gewoon, lang(er), blank, (donker)blond, eigenwijs, dat soort dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Sinds wanneer zijn Nederlandse vrouwen Scandinaviërs?
Jaha, maar dat bedoelde ik dus nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmm, van dat semi-emo-gotisch-lolita-manga-achtige gedoe dus.
Dat durf ik wel te beweren jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat jij vindt dat de Nederlandse vrouw geen smaak heeft?
Ik heb me niet zo verdiept in harajuku, vooral omdat ik het zelf nooit zou dragen
Gewoon een ariër dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou gewoon, lang(er), blank, (donker)blond, eigenwijs, dat soort dingen
Ik vind het nog wel meevallen van wat ik allemaal zie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te beweren ja
Gemiddeld genomen dan he
H&M moet je altijd minstens 2 maten groter kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat eens met H&M gedaan. Hele partij kleren besteld en meer dan de helft terug kunnen sturen omdat de maten niet klopten
Nee, okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh ja, maar hoeft niet perse blauwe ogen te hebben
Die van de radiatorquote:
Nou dat ook weer niet.. Het verschilt altijd zo, ik heb daar vaak 36, soms 34 en soms 38quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
H&M moet je altijd minstens 2 maten groter kopen![]()
Nee... dat niet. De maten variëren gewoon enorm tussen kledingstukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
H&M moet je altijd minstens 2 maten groter kopen![]()
Bij mij zijn mouwen en broekspijpen standaard te kortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet.. Het verschilt altijd zo, ik heb daar vaak 36, soms 34 en soms 38
Bij mij zijn blousjes altijd te krap om de borsten. Maakt niet uit wat voor maat ik neem. H&M doet niet aan borsten groter dan Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij zijn mouwen en broekspijpen standaard te kort
Zelfs bij mij zitten ze weleens te strak om de boezemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn blousjes altijd te krap om de borsten. Maakt niet uit wat voor maat ik neem. H&M doet niet aan borsten groter dan D
Je moet ook gewoon geen grote tieten hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn blousjes altijd te krap om de borsten. Maakt niet uit wat voor maat ik neem. H&M doet niet aan borsten groter dan D
Owh ja, bij mij ook en ik heb echt geen grote jopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden. Kun je innemenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, bij mij ook en ik heb echt geen grote jopen
De verhoudingen kloppen gewoon zelden. Heb er dan ook al jaren niets meer gekocht
Een feit waarmee ik bijna dagelijks geconfronteerd wordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen grote tieten hebben
Je loopt vaak ergens tegen aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind de simpele hemdjes wel fijn voor ergens onder. Maar verder gaat 't me steeds meer tegenstaan, die rare verhoudingen.
[..]
Een feit waarmee ik bijna dagelijks geconfronteerd word
Bijna al m'n kleren zijn van de H&Mquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, bij mij ook en ik heb echt geen grote jopen
De verhoudingen kloppen gewoon zelden. Heb er dan ook al jaren niets meer gekocht
Herkenbaar, alleen shop ik dan weer niet bij de H&M.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
Bij mij zijn mouwen en broekspijpen standaard te kort
En het past? Wat een rare verhoudingen heb jij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna al m'n kleren zijn van de H&M
Bij mij alleen mn kleding voor zomer vakanties oid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een raar lijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het past? Wat een rare verhoudingen heb jij dan?
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen shop ik dan weer niet bij de H&M.
Die andere dagen blijven ze op het nachtkastje liggen of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Een feit waarmee ik bijna dagelijks geconfronteerd word
Korte beentjes dan, want meestal is de verhouding wel hetzelfdequote:
Ik let niet op waar jouw tieten tegen aan lopen. Hang er een bordje op, zoals achterop sommige vrachtwagens: "Pas op! Zwenkt uit!"quote:
Ik slaag er ook vaak wel, alleen moet ik altijd alles goed passen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
scherp!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Die andere dagen blijven ze op het nachtkastje liggen of zo?
Ik heb er een paar basisstukken van en twee jurkjes (uitzonderingen die wel pastenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik shop niet iedere dagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Die andere dagen blijven ze op het nachtkastje liggen of zo?
Zie, nu doe je het weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik let niet op waar jouw tieten tegen aan lopen. Hang er een bordje op, zoals achterop sommige vrachtwagens: "Pas op! Zwenkt uit!"
Ik heb nu ook gewoon een spijkerbroek en een trui van de H&M aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een paar basisstukken van en twee jurkjes (uitzonderingen die wel pasten). Maar blousejes, jurken en truien en zo hoef ik daar echt niet te kopen.
Oh ja, ik heb ook een H&M jasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon een spijkerbroek en een trui van de H&M aanen m'n twee winterjassen zijn ook van de H&M.
Alleen bh's enzo moet ik daar niet proberen.
En veel van die strakke basic shirtjes zitten bij mij grandioos te strak.
Die bh's zitten gewoon voor geen meter. Nou ben ik geen bh-expert maar als het niet zit, zit het nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook een H&M jasBH's koop ik er ook niet, gaan maar tot D. Hoewel ze wel vaak leuke dingen hebben. Al twijfel ik dan ook weer heel hard over de kwaliteit.
Ik heb ze nooit gepast. Maar ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bh's zitten gewoon voor geen meter. Nou ben ik geen bh-expert maar als het niet zit, zit het niet
Dat is gewoon mijn humorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie, nu doe je het weer
Nee, ze zwenken niet uit
Tsja, dat heb ik met al die goedkope rommel qua lingerie. Hunkemollerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bh's zitten gewoon voor geen meter. Nou ben ik geen bh-expert maar als het niet zit, zit het niet
Wil je er dan speciaal voor mij een PI of zo bij zetten?quote:
Waarom heb je geen 12/24v oplader? Dingen kosten niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Batterij op z'n eind en lunch op, nog even rondbanjeren en weer nar de zaak
Oh, dat zit mij juist perfectquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik met al die goedkope rommel qua lingerie. Hunkemoller
Ik doe niet aan PI'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je er dan speciaal voor mij een PI of zo bij zetten?![]()
Owh ja, en ze hebben er wat mij betreft zelden mooie spullenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
Dat durf ik wel te beweren ja
Gemiddeld genomen dan he
Ik vind dat ze er toch regelmatig leuke dingen hebben hangenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en ze hebben er wat mij betreft zelden mooie spullen
Dat duurde langquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ey skatje, je ga me nie dissuh ey
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er toch regelmatig leuke dingen hebben hangenIk ben nog steeds helemaal gelukkig met m'n laatste aankoop.
*grote boog*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oj, ik wil wel heel graag naar the Black Swanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, wie wil er nog met mij naar Black Swan?
Zag hier laatst in de lift bij de metro een briefje dat god of allah wel met je afrekent als je bont(kraagjes) draagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lame van dr zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik wil wel heel graag naar the Black SwanMaar ik heb dus al met vriendinnetje afgesproken te gaan. Alleen laat zij het steeds afweten
Belangrijker dan fok?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, had een telefoontje tussendoor.
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, wie wil er nog met mij naar Black Swan?
Ik was vorige week naar de Pathé in Delft op vrijdagavond en iedereen was doodstil, geweldigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samen
ohja, ik snap em, jij kan er niet tegen als iemand wat zegt tijdens een film? Dan moeten wij em niet samen gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samen
Fok-meet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het leidde wel af. Zo naar een meet trouwens. Blegh.
Ja, vind ik ook. Haar eerste excuus was dat ze te moe was, toen had ze geen geld, toen was de auto kapot en toen had ze geen tijd.quote:
Wat een zaadfilm is dat zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
http://www.cinemec.nl/00/(...)/Jukebox_Nights.html
Iedereen even massaal op Se7en stemmen
Ik kan mij flink ergeren aan andere mensen in de bioscoop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand vermoorden en jij en bios gaan niet goed samen?
Ik niet snap
Klinkt bekend zulke mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Haar eerste excuus was dat ze te moe was, toen had ze geen geld, toen was de auto kapot en toen had ze geen tijd.
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt, denk ik dan
Ik had em door ja, duurde ffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan mij flink ergeren aan andere mensen in de bioscoop.
Ik houd van de biosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er dan weer geen hekel aan als mijn gezelschap eens wat zegt. Maar gewoon 'andere mensen'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, ik snap em, jij kan er niet tegen als iemand wat zegt tijdens een film? Dan moeten wij em niet samen gaan kijken![]()
Ja. En als ik dat dan eerder weet (ipv een paar uur van tevoren) had ik iemand anders kunnen vragen.quote:
Ja precies, maar ik ben de afgelopen week drie keer naar de bios geweest en gewoon geen gezeik van andere mensen. Heerlijk. Behalve bij True Grit toen die kerel naast me steeds m'n arm van de armleuning duwdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van de bios
Al kan ik me wel ergeren aan mensen die op spreekvolume door de film gaan blehren.
Ik ga dus niet stemmenquote:
Mijn gezelschap moet ook z'n mond houden, ook tijdens de trailersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er dan weer geen hekel aan als mijn gezelschap eens wat zegt. Maar gewoon 'andere mensen'![]()
Gelukkig, ik hou er namelijk van om droog commentaar te geven tijdens een filmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er dan weer geen hekel aan als mijn gezelschap eens wat zegt. Maar gewoon 'andere mensen'![]()
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik ben de afgelopen week drie keer naar de bios geweest en gewoon geen gezeik van andere mensen. Heerlijk. Behalve bij True Grit toen die kerel naast me steeds m'n arm van de armleuning duwde
Vrijdag kan ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En als ik dat dan eerder weet (ipv een paar uur van tevoren) had ik iemand anders kunnen vragen.
Nou ja, vrijdag ga ik. Met of zonder haar
Zwaar irritantquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik ben de afgelopen week drie keer naar de bios geweest en gewoon geen gezeik van andere mensen. Heerlijk. Behalve bij True Grit toen die kerel naast me steeds m'n arm van de armleuning duwde
Ik zou toch voor Requiem stemmenquote:
HAHAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn gezelschap moet ook z'n mond houden, ook tijdens de trailers
Al was ik vorige week met iemand naar de bios die in slaap viel, die overdreef het een beetje.
Ik was vrijdag verdwaald in Delft en ook te laat, toen kwamen we tijdens de trailers binnen. Gewoon mezelf op de eerste de beste plek gegooidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk ja
Ik heb vooral een hekel aan mensen die te laat komen en dus nog moeten gaan zitten e.d. als de film al begonnen is, of die opeens knoerthard gaan roepen wat er gaat gebeuren of sowieso mensen die constant praten onder de film
Mensen die gaan zeuren omdat je tijdens de trailers binnen komtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vrijdag verdwaald in Delft en ook te laat, toen kwamen we tijdens de trailers binnen. Gewoon mezelf op de eerste de beste plek gegooidIk schaamde me dood.
Ik vind dat zonde. Hoewel mn ex langere films ook altijd in 2 of 3 stukken moest kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ie al eerder gedaan, bij een andere film. Ik ben het van hem gewend.
Ik vind trailers gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren omdat je tijdens de trailers binnen komtik doe dat altijd, ga niet 20min zitten wachten tot die flim begint
Wat laat nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik nietben ik tot 24u bezig
Oh, tijdens trailers vind ik geen probleem, dat heb ik zelf ook wel eens. Maar tijdens de eigenlijke film, dat haat ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vrijdag verdwaald in Delft en ook te laat, toen kwamen we tijdens de trailers binnen. Gewoon mezelf op de eerste de beste plek gegooidIk schaamde me dood.
In de bioscoop blijf ik altijd wel wakker, behalve bij Harry Potter 1 en 2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat zonde. Hoewel mn ex langere films ook altijd in 2 of 3 stukken moest kijkenOp een gegeven moment films maar in bed gaan kijken, kon ze meteen doorslapen
Dan moet YouTube toch wel een uitkomst voor je zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind trailers gaafKan de hele dag trailers kijken.
Motorbeurs, die duurt tot 22u, dan nog de (dronken) mensen eruit werken en alles afsluiten.quote:
Apple.com heeft ook trailers, mooier beeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet YouTube toch wel een uitkomst voor je zijn.
Thuis ga ik ook altijd andere dingen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de bioscoop blijf ik altijd wel wakker, behalve bij Harry Potter 1 en 2Toen heb ik een stukje gemist ergens.
Maar sommige films moet ik in de bios kijken, thuis ga ik al snel iets anders doen.
Ja, okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Motorbeurs, die duurt tot 22u, dan nog de (dronken) mensen eruit werken en alles afsluiten.
Tijdens de trailers binnen komen is helemaal prima maar die mensen die binnen komen als de film al bezig is kan ik me echt zwaar aan storenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren omdat je tijdens de trailers binnen komtik doe dat altijd, ga niet 20min zitten wachten tot die flim begint
Niet weer die discussie hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Apple.com heeft ook trailers, mooier beeld
Fangirl alertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apple.com heeft ook trailers, mooier beeld
Ik ga ff regelen dat ik een gratis motorrijles krijgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, okeLijkt me wel gaaf, die beurs
Ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ff regelen dat ik een gratis motorrijles krijgdie geven ze daar weg
wil ik altijd al een keer doen namelijk
Nee serieus, daar keek ik m'n trailers al voor ik een iPod hadquote:
Lijkt me ook weleens leuk, denk alleen niet dat ik zo'n apparaat de baas kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halen
Gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ff regelen dat ik een gratis motorrijles krijgdie geven ze daar weg
wil ik altijd al een keer doen namelijk
En dat is enorm mooi geintegreerd in FrontRow op Mac OS X.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee serieus, daar keek ik m'n trailers al voor ik een iPod hadAllemaal in HD, hoef je zelf niet alle websites af.
Ja daar doe ik allemaal niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat is enorm mooi geintegreerd in FrontRow op Mac OS X.
Ik ook, had t deze zomer willen doen, was al een heel eind met sparen, ook om meteen een Ducatiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halen
Sommigen valt steeds in herhoaling, as ze wat gedronk'n hebt''quote:
Kei?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
http://trailers.apple.com/
Hier, kei-makkelijk
Ik ben hier eind verantwoordelijk voor oa de stallingen, dus ik hoef niet een jaar te wachtenquote:
Kei is ook schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |