Motorbeurs, die duurt tot 22u, dan nog de (dronken) mensen eruit werken en alles afsluiten.quote:
Apple.com heeft ook trailers, mooier beeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet YouTube toch wel een uitkomst voor je zijn.
Thuis ga ik ook altijd andere dingen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de bioscoop blijf ik altijd wel wakker, behalve bij Harry Potter 1 en 2Toen heb ik een stukje gemist ergens.
Maar sommige films moet ik in de bios kijken, thuis ga ik al snel iets anders doen.
Ja, okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Motorbeurs, die duurt tot 22u, dan nog de (dronken) mensen eruit werken en alles afsluiten.
Tijdens de trailers binnen komen is helemaal prima maar die mensen die binnen komen als de film al bezig is kan ik me echt zwaar aan storenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren omdat je tijdens de trailers binnen komtik doe dat altijd, ga niet 20min zitten wachten tot die flim begint
Niet weer die discussie hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Apple.com heeft ook trailers, mooier beeld
Fangirl alertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apple.com heeft ook trailers, mooier beeld
Ik ga ff regelen dat ik een gratis motorrijles krijgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, okeLijkt me wel gaaf, die beurs
Ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ff regelen dat ik een gratis motorrijles krijgdie geven ze daar weg
wil ik altijd al een keer doen namelijk
Nee serieus, daar keek ik m'n trailers al voor ik een iPod hadquote:
Lijkt me ook weleens leuk, denk alleen niet dat ik zo'n apparaat de baas kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halen
Gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ff regelen dat ik een gratis motorrijles krijgdie geven ze daar weg
wil ik altijd al een keer doen namelijk
En dat is enorm mooi geintegreerd in FrontRow op Mac OS X.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee serieus, daar keek ik m'n trailers al voor ik een iPod hadAllemaal in HD, hoef je zelf niet alle websites af.
Ja daar doe ik allemaal niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat is enorm mooi geintegreerd in FrontRow op Mac OS X.
Ik ook, had t deze zomer willen doen, was al een heel eind met sparen, ook om meteen een Ducatiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds mijn motorrijbewijs halen
Sommigen valt steeds in herhoaling, as ze wat gedronk'n hebt''quote:
Kei?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
http://trailers.apple.com/
Hier, kei-makkelijk
Ik ben hier eind verantwoordelijk voor oa de stallingen, dus ik hoef niet een jaar te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |