Ik had em door ja, duurde ffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan mij flink ergeren aan andere mensen in de bioscoop.
Ik houd van de biosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samen
Ik heb er dan weer geen hekel aan als mijn gezelschap eens wat zegt. Maar gewoon 'andere mensen'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, ik snap em, jij kan er niet tegen als iemand wat zegt tijdens een film? Dan moeten wij em niet samen gaan kijken![]()
Ja. En als ik dat dan eerder weet (ipv een paar uur van tevoren) had ik iemand anders kunnen vragen.quote:
Ja precies, maar ik ben de afgelopen week drie keer naar de bios geweest en gewoon geen gezeik van andere mensen. Heerlijk. Behalve bij True Grit toen die kerel naast me steeds m'n arm van de armleuning duwdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van de bios
Al kan ik me wel ergeren aan mensen die op spreekvolume door de film gaan blehren.
Ik ga dus niet stemmenquote:
Mijn gezelschap moet ook z'n mond houden, ook tijdens de trailersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er dan weer geen hekel aan als mijn gezelschap eens wat zegt. Maar gewoon 'andere mensen'![]()
Gelukkig, ik hou er namelijk van om droog commentaar te geven tijdens een filmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er dan weer geen hekel aan als mijn gezelschap eens wat zegt. Maar gewoon 'andere mensen'![]()
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik ben de afgelopen week drie keer naar de bios geweest en gewoon geen gezeik van andere mensen. Heerlijk. Behalve bij True Grit toen die kerel naast me steeds m'n arm van de armleuning duwde
Vrijdag kan ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En als ik dat dan eerder weet (ipv een paar uur van tevoren) had ik iemand anders kunnen vragen.
Nou ja, vrijdag ga ik. Met of zonder haar
Zwaar irritantquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik ben de afgelopen week drie keer naar de bios geweest en gewoon geen gezeik van andere mensen. Heerlijk. Behalve bij True Grit toen die kerel naast me steeds m'n arm van de armleuning duwde
Ik zou toch voor Requiem stemmenquote:
HAHAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn gezelschap moet ook z'n mond houden, ook tijdens de trailers
Al was ik vorige week met iemand naar de bios die in slaap viel, die overdreef het een beetje.
Ik was vrijdag verdwaald in Delft en ook te laat, toen kwamen we tijdens de trailers binnen. Gewoon mezelf op de eerste de beste plek gegooidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk ja
Ik heb vooral een hekel aan mensen die te laat komen en dus nog moeten gaan zitten e.d. als de film al begonnen is, of die opeens knoerthard gaan roepen wat er gaat gebeuren of sowieso mensen die constant praten onder de film
Mensen die gaan zeuren omdat je tijdens de trailers binnen komtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vrijdag verdwaald in Delft en ook te laat, toen kwamen we tijdens de trailers binnen. Gewoon mezelf op de eerste de beste plek gegooidIk schaamde me dood.
Ik vind dat zonde. Hoewel mn ex langere films ook altijd in 2 of 3 stukken moest kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ie al eerder gedaan, bij een andere film. Ik ben het van hem gewend.
Ik vind trailers gaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren omdat je tijdens de trailers binnen komtik doe dat altijd, ga niet 20min zitten wachten tot die flim begint
Wat laat nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik nietben ik tot 24u bezig
Oh, tijdens trailers vind ik geen probleem, dat heb ik zelf ook wel eens. Maar tijdens de eigenlijke film, dat haat ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vrijdag verdwaald in Delft en ook te laat, toen kwamen we tijdens de trailers binnen. Gewoon mezelf op de eerste de beste plek gegooidIk schaamde me dood.
In de bioscoop blijf ik altijd wel wakker, behalve bij Harry Potter 1 en 2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat zonde. Hoewel mn ex langere films ook altijd in 2 of 3 stukken moest kijkenOp een gegeven moment films maar in bed gaan kijken, kon ze meteen doorslapen
Dan moet YouTube toch wel een uitkomst voor je zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind trailers gaafKan de hele dag trailers kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |