Je wordt oud!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb echt zin om weer te gaan stappen, laatste keer was in fucking november.
Daarom kan ze daarvoor toch wel nog veel langer niet hebben gestapt?quote:
Ik ga denk ik hierheen :quote:
Voor mij wel ja !quote:
Oh een beetje als iemand roept dat ze al heel lang geen seks hebben gehad, dat ik dan kan zeggen dat ik ooit 19 jaar geen seks (penetratie) heb gehad, dus dat ze niet moeten zeuren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan ze daarvoor toch wel nog veel langer niet hebben gestapt?
quote:
Dat is toch niet geheel hetzelfde lieverds.quote:
Nah, heeft er niets mee te maken, door omstandigheden niet kunnen stappen.quote:
Eh, stappen is stappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet geheel hetzelfde lieverds.
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh een beetje als iemand roept dat ze al heel lang geen seks hebben gehad, dat ik dan kan zeggen dat ik ooit 19 jaar geen seks (penetratie) heb gehad, dus dat ze niet moeten zeuren?
Wat voor omstandigheden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, heeft er niets mee te maken, door omstandigheden niet kunnen stappen.
Ik stap ook ongeveer 1,5x per week. Niks mis mee, zelfs niet op onze leeftijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt oud!
Dit weekend 2x stappen, dat wordt een zwaar weekend.Vrijdag 90s Alternative en zaterdag Het Foute Feest.
Euh... Why not?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet geheel hetzelfde lieverds.
GMquote:
Oeh, een halve keer stappen, goedkoop avondje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stap ook ongeveer 1,5x per week. Niks mis mee, zelfs niet op onze leeftijd.
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Een avond met trance () is voor mijn gevoel niet flink stappen
Voor mij zou dat een hel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Is meer mijn gevoel, qua muziek ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Why not?
Of moet het een bepaald feest zijn voor 't stappen is of zo?
Stappen is naar een kroeg/bar/club/disco gaan 's avonds. Los van de muziek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, jij snapt 'mquote:
Het foute feest staat op de lijst als afsluiter voor zaterdag hieroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt oud!
Dit weekend 2x stappen, dat wordt een zwaar weekend.Vrijdag 90s Alternative en zaterdag Het Foute Feest.
Ja, ik zeg toch ook dat het mijn gevoel is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stappen is naar een kroeg/bar/club/disco gaan 's avonds. Los van de muziek.
Dat dus, een kut avond/nacht is ook stappen als je de stad in bent geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stappen is naar een kroeg/bar/club/disco gaan 's avonds. Los van de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |