'maar een paar procent'. Da's toch hartstikke veel? Evenveel mensen hebben als 'geheim' dat ze een Volkswagen rijden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sophia is dan ook dom. En niet bekend met het feit dat maar een paar procent vande nederlanders slaapwandelt. Of ze bewaart het nog totdat joanna wat meer geld in de pot heeft zitten.
Ik krijg echt agressieve neigingen van die reclames. Echt balen dat de streams zonder reclame er uit liggen op dit moment.quote:
Dan is de rest ook dom. Zij heeft ook openlijk aan andere bewoners verteld dat Joanna slaapwandelt/praat/beweegt in haar slaap. Die hebben ook nog niet gedrukt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sophia is dan ook dom. En niet bekend met het feit dat maar een paar procent vande nederlanders slaapwandelt. Of ze bewaart het nog totdat joanna wat meer geld in de pot heeft zitten.
Ik heb op spixtv nog geen een keer reclame gezien anders?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik krijg echt agressieve neigingen van die reclames. Echt balen dat de streams zonder reclame er uit liggen op dit moment.
ja ik ga morgen even dat regeltje voor die ads in de winmap zetten ben i kervan af als ik weer eens de stream aanslinger.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik krijg echt agressieve neigingen van die reclames. Echt balen dat de streams zonder reclame er uit liggen op dit moment.
wegggggggg reclames, voor een hele week tegen de schamele prijs van 4,5 Equote:
Wel als ze denkt dat het slaapwandelen niet Joanna's geheim is. De kans is groter dat je dood gaat aan kanker dan dat je slaapwandelt, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik. Om jouw opmerking over Sofia.
Die is niet dom namelijk.
Maar ik krijg die code niet in mijn hosts op de één of andere manier, en met dat bestandje lukt het ook al niet. De streams die sowieso al zonder reclame waren, doen het vandaag niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb op spixtv nog geen een keer reclame gezien anders?
Nog maar een keer danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Haha ja doei!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
wegggggggg reclames, voor een hele week tegen de schamele prijs van 4,5 E![]()
Lukt niet bij mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan
Kijk gratis zonder advertenties!
idd laat ze eerst die stream maa r wat levendiger maken. misschien dan...ook niet.quote:
Laat ze eerst maar eens gaan werken voor die centen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
idd laat ze eerst die stream maa r wat levendiger maken. misschien dan...ook niet.
Ik dacht de eerste keer dat ik die regel invoerde dat het ook niet werkte na een reset welquote:
Dat heb ik ook geprobeerd, maar ook dat haalde niets uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat ik die regel invoerde dat het ook niet werkte na een reset wel![]()
P.S. win7
reset =reboot?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat ik die regel invoerde dat het ook niet werkte na een reset wel![]()
P.S. win7
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik krijg die code niet in mijn hosts op de één of andere manier, en met dat bestandje lukt het ook al niet. De streams die sowieso al zonder reclame waren, doen het vandaag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |